17.1 C
València
Diumenge, 22 febrer, 2026

Estos municipis suspenen les classes este dimecres per la gota freda

 

L’Agència Valenciana de Seguretat i Resposta a les Emergències (AVSRE) ha emés, a través del Centre de Coordinació d’Emergències (CCE), un avís de riscos meteorològics pel que s’establix preemergència nivell taronja per pluges en tot el territori valencià i per fenomen costaner també en el litoral de Castelló. Per esta raó, recomana extremar la precaució.

 

Este episodi de pluges fortes, segons ha informat l’Agència Estatal de Meteorologia (AEMET), vindrà acompanyat de tempestes, vent en tot el litoral i fenòmens costaners de nivell groc també en el litoral de València i Alacant. I Davant l’elevat risc d’inundacions, molts són els Consistoris que estan suspenent les classes per a este dimecres, dia 11 de setembre. En total, 25.246 alumnes s’han vist afectats.

 

ÚLTIMA ACTUALITZACIÓ 11/09/2019 12.50 hores.

 

MUNICIPIS CASTELLONENCS

  • Benicàssim
  • Bejís
  • Borriana
  • Borriol
  • Peníscola
  • Sant Jordi
  • Santa Magdalena de Pulpis
  • Vila-real
  • Vinaròs

 

MUNICIPIS VALENCIANS

  • Alginet
  • Universitat de València: No posarà faltes d’assistència

 

MUNICIPIS ALACANTINS

  •  (Encara sense informació)

 

 

 

 

També pots llegir…

 

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Felip VI visita el Roig Arena abans de la final de la Copa del Rei

Felip VI va visitar el Roig Arena de València abans d'assistir a la final de la Copa del Rei entre Reial Madrid i Kosner Baskonia. La presència del monarca va reforçar el tancament d'un torneig que el recinte va acollir des del dijous.

Carlos Álvarez lamenta el 3-0 davant el Barcelona: ‘L’equip competix però no ens dona de moment’

Carlos Álvarez ha assumit després del 3-0 davant el Barcelona que el Llevant competix però no aconseguix transformar-lo en punts. Confia a reaccionar davant rivals directes.

3-0: el Barcelona va recuperar el lideratge amb autoritat

El Barcelona va aprofitar l'ensopegada del Reial Madrid a Pamplona i va recuperar el lideratge amb un 3-0 al Llevant. Van marcar Bernal, De Jong i Fermín López.

3-0 al Llevant: el Barcelona aprofita l’ensopegada del Reial Madrid i recupera el lideratge

El Barcelona va recuperar este diumenge el lideratge de LaLiga EA Sports en véncer 3-0 al Llevant en el Spotify Camp Nou després de l'ensopegada del Reial Madrid a Pamplona. Marc Bernal i Frenkie de Jong van anotar en la primera part i Fermín López va tancar el marcador, la qual cosa va posar fi a dos derrotes seguides entre Copa del Rei i LaLiga.

Mor un home de 56 anys mentres feia senderisme a Cervera del Maestre

Un home de 56 anys ha mort este diumenge després de sentir-se indisposat mentres feia senderisme a Cervera del Maestre. El SAMU només ha pogut certificar la mort.

Detingut després d’apunyalar a un veí i causar-li la mort a Benimàmet, València

La Policia Nacional ha detingut a un home de 35 anys per la mort per apunyalament d'un veí de 59 a Benimàmet. L'avís va partir d'una veïna que va sentir colps i va activar el 112.

Detingut un home després d’apunyalar mortalment a un veí a Benimàmet (València)

La Policia Nacional ha arrestat a un home de 35 anys com a presumpte autor de l'apunyalament mortal d'un veí de 59 a Benimàmet. Un avís al 112 ha mobilitzat a Policia Nacional i Local.

Bernal i de Jong avancen al Barcelona al descans (2-0)

El Barcelona venç 2-0 al Llevant al descans en el Spotify Camp Nou gràcies als gols de Marc Bernal i Frenkie de Jong. Amb este marcador recuperaria el lideratge.