11 C
València
Diumenge, 18 gener, 2026

Estos municipis suspenen les classes este dimecres per la gota freda

 

L’Agència Valenciana de Seguretat i Resposta a les Emergències (AVSRE) ha emés, a través del Centre de Coordinació d’Emergències (CCE), un avís de riscos meteorològics pel que s’establix preemergència nivell taronja per pluges en tot el territori valencià i per fenomen costaner també en el litoral de Castelló. Per esta raó, recomana extremar la precaució.

 

Este episodi de pluges fortes, segons ha informat l’Agència Estatal de Meteorologia (AEMET), vindrà acompanyat de tempestes, vent en tot el litoral i fenòmens costaners de nivell groc també en el litoral de València i Alacant. I Davant l’elevat risc d’inundacions, molts són els Consistoris que estan suspenent les classes per a este dimecres, dia 11 de setembre. En total, 25.246 alumnes s’han vist afectats.

 

ÚLTIMA ACTUALITZACIÓ 11/09/2019 12.50 hores.

 

MUNICIPIS CASTELLONENCS

  • Benicàssim
  • Bejís
  • Borriana
  • Borriol
  • Peníscola
  • Sant Jordi
  • Santa Magdalena de Pulpis
  • Vila-real
  • Vinaròs

 

MUNICIPIS VALENCIANS

  • Alginet
  • Universitat de València: No posarà faltes d’assistència

 

MUNICIPIS ALACANTINS

  •  (Encara sense informació)

 

 

 

 

També pots llegir…

 

Últimes notícies

El Reial Madrid remunta al València Basket (94-79) i reforça el seu lideratge abans de la Copa

El Reial Madrid va voltejar un 17 a baix i es va imposar 94-79 al València Basket per a afermar-se líder de la Lliga Endesa. Hezonja, Llull i Krämer van guiar la reacció.

El Reial Madrid remunta al València (94-79) i consolida el lideratge abans de la Copa

El Reial Madrid va derrotar 94-79 al València després de neutralitzar un inici irresistible des del triple. Hezonja va liderar la reacció i l'equip viatjarà a la Copa com a cap de sèrie.

Pedro Martínez iguala a Miki Vukovic com a tècnic amb més partits del València Basket

L'entrenador dirigix el seu partit 231 davant el Reial Madrid i empata amb Miki Vukovic en el ránking de trobades del club. Ja lidera en victòries amb 171.

Pedro Martínez iguala a Miki Vukovic com a tècnic amb més partits al València Basket

L'entrenador del València Basket aconseguix els 231 partits oficials dirigits i empata amb Miki Vukovic en el primer lloc de l'històric del club. Ja lidera en victòries amb 171 i és el primer a sumar més d'un títol amb l'equip masculí.

Hugo Duro agraïx els aplaudiments després dels xiulets en el seu retorn al Coliseum

El davanter del València va ser rebut amb xiulets i també amb aplaudiments en la seua tornada al Coliseum. Després del partit, va agrair el suport i va desitjar sort al Getafe.

València trenca huit mesos sense guanyar fora amb un 0-1 a Getafe

El València es va imposar 0-1 al Getafe i va firmar el seu primer triomf a domicili de la temporada. El resultat curta onze partits sense guanyar fora i la sequera en el Coliseum des de 2018.

Tárrega va patir un gir en el genoll i Corberán demana un central per al València

César Tárrega es va retirar a la mitja hora després d'un gir en el genoll davant el Getafe. Corberán va explicar l'antecedent d'edema ossi i va reclamar fitxar un central davant les baixes.

Corberán enaltix a Gayà com a exemple de sentiment valencianista

València va guanyar 0-1 al Getafe amb un gol decisiu de Gayà, la seua primera victòria a domicili del curs. Corberán va destacar el lideratge del capità i la necessitat de sumar.