15 C
València
Divendres, 23 gener, 2026

Mor una dona en un accident de trànsit a l’AP7 a l’altura de Castelló

Una dona de 33 anys ha mort com a conseqüència d’un accident de trànsit entre una moto i un cotxe durant la vesprada del dilluns a l’AP7, a l’altura del terme municipal de Castelló de la Plana, segons ha explicat el Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències (CICU).

Els fets van ocórrer este dilluns a les 18.30 hores. Fins al lloc del sinistre es va desplaçar una unitat SAMU. Dos homes de 28 anys han hagut de ser traslladats a l’Hospital General de Castelló amb una crisi d’ansietat.

Este accident mortal no ha sigut l’únic de la vesprada del dilluns, una jornada de gran afluència a les carreteres a causa de l’operació retorne de la Setmana Santa.

També a l’AP-7, un total de sis persones han hagut de ser assistides pels serveis sanitaris després d’un accident en el qual s’han vist implicats quatre vehicles sobre les 12 hores del dilluns.

A més, a Benicarló dues persones han resultat ferides en un altre accident a la N-40 i han sigut traslladades a l’Hospital Comarcal de Vinaròs. Es tracta d’un home de 34 anys amb politraumatisme i un altre de 55 anys amb policontusions.

Últimes notícies

El Senat fixa per al 10 de febrer la compareixença del president de la Confederació Hidrogràfica del Xúquer

La comissió d'investigació de la dana al Senat ha citat per al 10 de febrer a Miguel Polo, després de reordenar el seu calendari per la suspensió de la sessió anterior.

Rescaten a un escalador polonés atrapat en els penya-segats de Toix a Calp

Un escalador polonés va ser rescatat de matinada en els penya-segats de Toix, a Calp. L'operació va durar més de quatre hores i va estar marcada per pluja i fred.

Una dona de 45 anys ha mort en l’incendi d’una vivenda a Vila-real

Una dona de 45 anys ha mort en l'incendi d'una vivenda en l'avinguda Constitució de Vila-real. Bombers l'han rescatada, però el SAMU ha confirmat el decés

Nou menors detinguts per l’agressió a un jove al costat d’una discoteca d’Alacant

Un adolescent de 15 anys va ser arrestat per la seua implicació en l'agressió a un jove de 16 en Nit de cap d'any, elevant a nou els menors detinguts. Les primeres huit detencions es van practicar el 14 de gener i els arrestats tenen entre 14 i 16 anys.

Vint estreles Michelin se citen en la XXIV Trobada Gastronòmic Alfonso Mira a Aspe

El XXIV Alfonso Mira Experience reunirà cuiners amb 20 estreles Michelin del 21 de febrer a l'11 de març a Aspe, amb jornades temàtiques i aforament limitat.

Mor una dona en l’incendi d’un pis a Vila-real

Una dona de mitjana edat ha mort este divendres després de l'incendi d'una vivenda en l'avinguda Constitució de Vila-real. El foc s'ha iniciat en el saló-menjador i dos dotacions han intervingut.

El Consorci de Museus oferirà 36 exposicions en 2026 amb més de 100 artistes

L'organisme autonòmic va anunciar 36 exposicions per a 2026 amb més de 100 artistes, activitats en les tres províncies i un programa educatiu que aconseguirà a 400 centres.

València contractarà la gestió integral del Jardí del Túria per 35 milions durant cinc anys

València impulsarà un contracte de 35 milions i cinc anys per a la neteja, manteniment i reposició del Jardí del Túria. Inclourà guardaparques i respectarà les funcions del OAM.