13.8 C
València
Diumenge, 18 gener, 2026

Mor una dona en un accident de trànsit a l’AP7 a l’altura de Castelló

Una dona de 33 anys ha mort com a conseqüència d’un accident de trànsit entre una moto i un cotxe durant la vesprada del dilluns a l’AP7, a l’altura del terme municipal de Castelló de la Plana, segons ha explicat el Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències (CICU).

Els fets van ocórrer este dilluns a les 18.30 hores. Fins al lloc del sinistre es va desplaçar una unitat SAMU. Dos homes de 28 anys han hagut de ser traslladats a l’Hospital General de Castelló amb una crisi d’ansietat.

Este accident mortal no ha sigut l’únic de la vesprada del dilluns, una jornada de gran afluència a les carreteres a causa de l’operació retorne de la Setmana Santa.

També a l’AP-7, un total de sis persones han hagut de ser assistides pels serveis sanitaris després d’un accident en el qual s’han vist implicats quatre vehicles sobre les 12 hores del dilluns.

A més, a Benicarló dues persones han resultat ferides en un altre accident a la N-40 i han sigut traslladades a l’Hospital Comarcal de Vinaròs. Es tracta d’un home de 34 anys amb politraumatisme i un altre de 55 anys amb policontusions.

Últimes notícies

Tárrega va patir un gir en el genoll i Corberán demana un central per al València

César Tárrega es va retirar a la mitja hora després d'un gir en el genoll davant el Getafe. Corberán va explicar l'antecedent d'edema ossi i va reclamar fitxar un central davant les baixes.

Corberán enaltix a Gayà com a exemple de sentiment valencianista

València va guanyar 0-1 al Getafe amb un gol decisiu de Gayà, la seua primera victòria a domicili del curs. Corberán va destacar el lideratge del capità i la necessitat de sumar.

Gayà reivindica el seu compromís després de decidir el Getafe-València amb un gol

El capità del València va marcar en el 84 el 0-1 davant el Getafe i va defendre el seu compromís amb el club. Gayà va recordar que lluita per l'escut des dels onze anys i va destacar el caràcter de l'equip.

Gayà reivindica el seu compromís després de decidir el Getafe-València amb un gol

El capità del València va marcar en el 84' el 0-1 a Getafe i va respondre als dubtes sobre el seu lliurament. Va detallar el pla de la jugada i el tram final de sofriment.

Gayà decidix en el 84 i dona aire al València a Getafe

El València va véncer 0-1 en el Coliseum amb una miqueta tardà de José Luis Gayà després de passada de Ugrinic. Corberán va firmar el seu primer triomf a domicili i guanya oxigen.

Van der Poel domina a Benidorm i reforça el lideratge en la Copa del Món; Orts, tercer

Van der Poel va guanyar a Benidorm després de rodar en solitari des de la primera volta i va enfortir el seu lideratge. Nys va ser segon i Felipe Orts va acabar tercer, a 34 segons

Gayà rescata al València amb un gol en el 84 en el Coliseum

Un gol de José Luis Gayà en el minut 84 va donar al València un 0-1 clau en el Coliseum i va alleujar a Carlos Corberán. El Getafe va prolongar la seua mala ratxa.

Gayà decidix en el 84 i alleuja a Corberán en el 0-1 del València a Getafe

Un gol de José Luis Gayà en el 84 va donar al València la seua primera victòria a domicili de l'era Corberán, 0-1 davant el Getafe, i va tallar una ratxa negativa. El xoc, espés i amb poques ocasions, es va decidir per una passada de Ugrinic que va trencar línies.