Mor Julián Muñoz, exalcalde de Marbella, als 76 anys, a causa d’un càncer de pulmó

Este 24 de setembre ha mort Julián Muñoz, als 76 anys. El que va ser alcalde de Marbella des del 2002 al 2003 ha perdut la vida a causa d’un càncer de pulmó amb qui feia mesos que lluitava. Des que se li va diagnosticar la malaltia, les visites de l’exalcalde a l’HC Marbella International Hospital s’havien tornat cada vegada més freqüents.

Este fet va augmentar, de manera reiterada, l’alarma pel seu estat de salut crític. La seua família -la seua dona, Mayte Zaldívar (67), les seues filles, Elia i Eloísa, i els seus nets- no li ha deixat anar de la mà en este complicat procés. Han estat ells els qui s’han encarregat de relatar, dia a dia i fins i tot el trist final, l’evolució de la malaltia, i com es trobava Julián.

Qui va ser parella d’Isabel Pantoja, ha mort als 76 anys este dimarts 24 de setembre i abrigallat per tots els seus familiars. Va ser el 2021 quan l’expolític aconseguia eixir de la presó després de ser diagnosticat amb una “malaltia greu i incurable”. En els últims dies, hi havia una gran preocupació per ell i les seues filles i la seua dona, Mayte Zaldívar, han estat al seu costat fins al seu darrer alé. 

El suport de la família de Julián Muñoz

Mayte Zaldívar, la seua dona, mare de les seues filles i portaveu del clan, va ser una de les encarregades d’advertir de la fragilitat en què es trobava Julián. També el seu net, que s’expressava així davant els companys de veurem: “Està força regular, ha passat una nit dolenta i hi ha la cosa regular. No s’hi vol anar i s’agafa al que pot. Continua lluitant i tots estem al seu costat”.

Mayte Zaldívar i Julián Muñoz el maig de 2024

Va ser el març d’este 2024 quan es va fer pública la delicada situació en què es trobava l’exalcalde de Marbella després de conéixer que feia més de quinze dies que estava ingressat en un hospital de la ciutat malaguenya per problemes respiratoris.

A l’abril, va revelar que s’estava enfrontant a un “càncer galopant“, el que ara, cinc mesos després, no ha aconseguit superar.

Últimes notícies

Pérez Llorca garantix que els compromisos educatius es veuran en els pròxims pressupostos

Juanfran Pérez Llorca afirma que els compromisos aconseguits amb el sector educatiu s'incorporaran als pròxims pressupostos de la Generalitat, amb més fons per a infraestructures, climatització de centres i pujada salarial docent.

Més de 4.600 agents reforçaran la seguretat en les Fogueres d’Alacant 2026

Més de 4.600 agents de diferents cossos integren el dispositiu de seguretat per a les Fogueres d'Alacant 2026, amb controls reforçats en punts clau i mesures específiques de prevenció.

Educació demana servicis mínims del 100% en els tribunals de la PAU per a garantir els exàmens

La Conselleria d'Educació sol·licita a Treball servicis mínims del 100% per al professorat dels tribunals de la PAU amb la finalitat d'assegurar les proves i protegir el dret a l'educació de l'alumnat valencià.

Pérez Llorca admet preocupació i fastig pels nous escàndols de corrupció que afecten el PSOE

Juanfran Pérez Llorca reconeix que seguix amb preocupació i fastig els registres de l'UCO en la seu del PSOE pel cas Leire i demana deixar treballar a la justícia abans de traure conclusions.

Pérez Llorca mostra preocupació pels registres de l’UCO en la seu del PSOE pel cas Leire

Juanfran Pérez Llorca expressa la seua preocupacion i cansament davant els registres de l'UCO en la seu del PSOE pel cas Leire i demana deixar treballar a la justícia abans de traure conclusions.

Pape Gueye, triat millor jugador africà de LaLiga

Pape Gueye, migcampista del Vila-real, ha sigut reconegut amb el premi Sporty LALIGA MVP 25/26 al millor jugador africà de Primera Divisió després d'una temporada clau en la medul·lar groga.

Pérez Llorca expressa preocupació pels registres de l’UCO a Ferraz pel cas Leire

Juanfran Pérez Llorca assegura seguir amb preocupació i fastig els registres de l'UCO en la seu del PSOE pel cas Leire i demana deixar treballar a la justícia abans de traure conclusions.

El PSPV-PSOE demana la dimissió immediata de Marciano Gómez per derivar 25 milions a un grup sanitari vinculat a la seua família

El PSPV-PSOE reclama el cessament immediat del conseller de Sanitat, Marciano Gómez, després de conéixer-se que el seu departament va derivar més de 25 milions d'euros públics a un grup hospitalari gestionat pel seu germà entre 2024 i 2025.