Mor Julián Muñoz, exalcalde de Marbella, als 76 anys, a causa d’un càncer de pulmó

Este 24 de setembre ha mort Julián Muñoz, als 76 anys. El que va ser alcalde de Marbella des del 2002 al 2003 ha perdut la vida a causa d’un càncer de pulmó amb qui feia mesos que lluitava. Des que se li va diagnosticar la malaltia, les visites de l’exalcalde a l’HC Marbella International Hospital s’havien tornat cada vegada més freqüents.

Este fet va augmentar, de manera reiterada, l’alarma pel seu estat de salut crític. La seua família -la seua dona, Mayte Zaldívar (67), les seues filles, Elia i Eloísa, i els seus nets- no li ha deixat anar de la mà en este complicat procés. Han estat ells els qui s’han encarregat de relatar, dia a dia i fins i tot el trist final, l’evolució de la malaltia, i com es trobava Julián.

Qui va ser parella d’Isabel Pantoja, ha mort als 76 anys este dimarts 24 de setembre i abrigallat per tots els seus familiars. Va ser el 2021 quan l’expolític aconseguia eixir de la presó després de ser diagnosticat amb una “malaltia greu i incurable”. En els últims dies, hi havia una gran preocupació per ell i les seues filles i la seua dona, Mayte Zaldívar, han estat al seu costat fins al seu darrer alé. 

El suport de la família de Julián Muñoz

Mayte Zaldívar, la seua dona, mare de les seues filles i portaveu del clan, va ser una de les encarregades d’advertir de la fragilitat en què es trobava Julián. També el seu net, que s’expressava així davant els companys de veurem: “Està força regular, ha passat una nit dolenta i hi ha la cosa regular. No s’hi vol anar i s’agafa al que pot. Continua lluitant i tots estem al seu costat”.

Mayte Zaldívar i Julián Muñoz el maig de 2024

Va ser el març d’este 2024 quan es va fer pública la delicada situació en què es trobava l’exalcalde de Marbella després de conéixer que feia més de quinze dies que estava ingressat en un hospital de la ciutat malaguenya per problemes respiratoris.

A l’abril, va revelar que s’estava enfrontant a un “càncer galopant“, el que ara, cinc mesos després, no ha aconseguit superar.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

La Generalitat perfila un Pla 2030 d’investigació per a atraure talent i inversions

El Consell impulsa un marc estable i avaluable fins a 2030 per a coordinar l'I+D+i, reactivar infraestructures i simplificar tràmits amb focus en talent i inversió

Pérez Llorca afirma que un jutjat de Ceuta avala el rebuig del Consell al repartiment de menors no acompanyats

Pérez Llorca ha anunciat en Les Corts que el Jutjat contenciós administratiu núm. 1 de Ceuta recolza el recurs del Consell contra el decret estatal de repartiment de menors migrants no acompanyats. El president ha presentat la resolució com un primer aval judicial a la seua postura i ha exigit al Govern aclarir els criteris d'assignació.

Nogueras, de Llançadora: l’emprenedor espanyol és més madur i exigix més oportunitats

Marta Nogueras assegura que l'ecosistema exigix rapidesa i més portes a la venda, inversió i talent. Llançadora ha guiat 1.800 projectes en 13 anys i fixa la IA com a repte.

Rodríguez ha insistit que el Govern vetlarà per a evitar desnonaments a famílies vulnerables

La ministra de Vivenda ha reiterat que l'Executiu continuarà treballant perquè no es produïsquen desnonaments de llars vulnerables i usarà els instruments públics disponibles. Ho ha dit després de la caiguda en el Congrés del decret del 'escut social'.

Aemet activa l’avís groc en la Comunitat Valenciana per pluges intenses i onatge a Alacant

Aemet activa l'avís groc este divendres en la Comunitat Valenciana per pluges de 20 l/m² en una hora, amb tempestes ocasionals. A Alacant se suma alerta costanera per vent del sud-oest i ones de 3 metres.

Paiporta impulsa set projectes de reconstrucció per 19,5 milions

L'Ajuntament entra en la fase de redacció de set actuacions després de la DANA, amb una inversió total de 19,5 milions per a equipaments i zones verdes. Parcs i jardins concentren la major partida i el procés avança cap a la licitació.

El 53% de les persones ateses per Casa Caridad de València són dones

Casa Caridad de València informa que el 53% de les persones que atén són dones i un terç són menors. L'entitat celebra el seu 120 aniversari amb un model més professional i integral.

El Port de València reobri després del tancament per ratxes de vent

El Port de València ha reobert després d'un tancament marítim per ratxes de vent a primera hora. La normalitat s'ha recuperat a les 14.33, amb obertura parcial prèvia a les 09.24.