11.3 C
València
Dilluns, 2 febrer, 2026

Mor Julián Muñoz, exalcalde de Marbella, als 76 anys, a causa d’un càncer de pulmó

Este 24 de setembre ha mort Julián Muñoz, als 76 anys. El que va ser alcalde de Marbella des del 2002 al 2003 ha perdut la vida a causa d’un càncer de pulmó amb qui feia mesos que lluitava. Des que se li va diagnosticar la malaltia, les visites de l’exalcalde a l’HC Marbella International Hospital s’havien tornat cada vegada més freqüents.

Este fet va augmentar, de manera reiterada, l’alarma pel seu estat de salut crític. La seua família -la seua dona, Mayte Zaldívar (67), les seues filles, Elia i Eloísa, i els seus nets- no li ha deixat anar de la mà en este complicat procés. Han estat ells els qui s’han encarregat de relatar, dia a dia i fins i tot el trist final, l’evolució de la malaltia, i com es trobava Julián.

Qui va ser parella d’Isabel Pantoja, ha mort als 76 anys este dimarts 24 de setembre i abrigallat per tots els seus familiars. Va ser el 2021 quan l’expolític aconseguia eixir de la presó després de ser diagnosticat amb una “malaltia greu i incurable”. En els últims dies, hi havia una gran preocupació per ell i les seues filles i la seua dona, Mayte Zaldívar, han estat al seu costat fins al seu darrer alé. 

El suport de la família de Julián Muñoz

Mayte Zaldívar, la seua dona, mare de les seues filles i portaveu del clan, va ser una de les encarregades d’advertir de la fragilitat en què es trobava Julián. També el seu net, que s’expressava així davant els companys de veurem: “Està força regular, ha passat una nit dolenta i hi ha la cosa regular. No s’hi vol anar i s’agafa al que pot. Continua lluitant i tots estem al seu costat”.

Mayte Zaldívar i Julián Muñoz el maig de 2024

Va ser el març d’este 2024 quan es va fer pública la delicada situació en què es trobava l’exalcalde de Marbella després de conéixer que feia més de quinze dies que estava ingressat en un hospital de la ciutat malaguenya per problemes respiratoris.

A l’abril, va revelar que s’estava enfrontant a un “càncer galopant“, el que ara, cinc mesos després, no ha aconseguit superar.

Últimes notícies

Pérez Llorca demana declarar zona catastròfica després del temporal Harry i exigix competències de litoral

El Consell ha sol·licitat al Govern la declaració de zona catastròfica pels danys del temporal Harry i ha urgit a transferir a la Generalitat la gestió del litoral.

El Govern veu inacceptable que Feijóo carregue contra la gestió estatal de la DANA

El Ministeri per a la Transició Ecològica ha defés que Aemet i la Confederació Hidrogràfica del Xúquer van emetre avisos clars i disponibles durant la DANA. La rèplica arriba després de la intervenció de Feijóo en la comissió que investiga la tragèdia del 29 d'octubre de 2024.

Torres crida a combatre l’insult i la degradació democràtica

El ministre de Política Territorial ha retret al PP l'insult d'una regidora en un míting del PSOE i ha demanat frenar la degradació democràtica amb diàleg. També ha alertat de la polarització i ha defés respondre al crit amb arguments.

Feijóo condemna els insults d’una edil del PP a Pedro Sánchez

El líder del PP ha afirmat que, per descomptat, reprova les paraules d'una regidora que va insultar a Sánchez en un míting del PSOE a Terol. Després de comparéixer en la comissió de la DANA, ha defés les seues respostes i ha criticat a ERC i Bildu.

La propietària de la guarderia d’Algemesí queda en llibertat amb mesures per presumpte maltractament a menors

La propietària, de 55 anys, va ser detinguda i ha quedat en llibertat provisional amb prohibició d'acostar-se als menors, acudir al centre i treballar amb xiquets. La causa està oberta per presumptes maltractaments habituals i vexacions injustes.

Feijóo i Rufián xoquen per la DANA entre insults i acusacions de mentir

La comissió d'investigació de la DANA en el Congrés ha viscut un enfrontament entre Feijóo i Rufián, amb encreuaments de retrets, desqualificacions i acusacions de mentir. El xoc ha elevat la tensió i ha desplaçat el debat de fons sobre la gestió de la DANA.

Arranquen les obres del primer centre de dades de València amb 60 milions i 100 ocupacions directes

NxN Data Centers ha iniciat les obres del primer centre de dades de València en Vara de Quart, amb una inversió de 60 milions. L'obertura s'ha previst per al primer semestre de 2027 i el projecte ha anunciat 100 ocupacions directes i uns 500 indirectes.

Pérez Llorca ha defés que el PP és l’únic que ha assumit responsabilitats per la dana

El president ha subratllat que el temporal va posar a prova a totes les administracions i ha reivindicat que el PP ha demanat perdó i assumit errors. També ha demanat no polititzar l'accident de tren a Còrdova.