Mor Julián Muñoz, exalcalde de Marbella, als 76 anys, a causa d’un càncer de pulmó

Este 24 de setembre ha mort Julián Muñoz, als 76 anys. El que va ser alcalde de Marbella des del 2002 al 2003 ha perdut la vida a causa d’un càncer de pulmó amb qui feia mesos que lluitava. Des que se li va diagnosticar la malaltia, les visites de l’exalcalde a l’HC Marbella International Hospital s’havien tornat cada vegada més freqüents.

Este fet va augmentar, de manera reiterada, l’alarma pel seu estat de salut crític. La seua família -la seua dona, Mayte Zaldívar (67), les seues filles, Elia i Eloísa, i els seus nets- no li ha deixat anar de la mà en este complicat procés. Han estat ells els qui s’han encarregat de relatar, dia a dia i fins i tot el trist final, l’evolució de la malaltia, i com es trobava Julián.

Qui va ser parella d’Isabel Pantoja, ha mort als 76 anys este dimarts 24 de setembre i abrigallat per tots els seus familiars. Va ser el 2021 quan l’expolític aconseguia eixir de la presó després de ser diagnosticat amb una “malaltia greu i incurable”. En els últims dies, hi havia una gran preocupació per ell i les seues filles i la seua dona, Mayte Zaldívar, han estat al seu costat fins al seu darrer alé. 

El suport de la família de Julián Muñoz

Mayte Zaldívar, la seua dona, mare de les seues filles i portaveu del clan, va ser una de les encarregades d’advertir de la fragilitat en què es trobava Julián. També el seu net, que s’expressava així davant els companys de veurem: “Està força regular, ha passat una nit dolenta i hi ha la cosa regular. No s’hi vol anar i s’agafa al que pot. Continua lluitant i tots estem al seu costat”.

Mayte Zaldívar i Julián Muñoz el maig de 2024

Va ser el març d’este 2024 quan es va fer pública la delicada situació en què es trobava l’exalcalde de Marbella després de conéixer que feia més de quinze dies que estava ingressat en un hospital de la ciutat malaguenya per problemes respiratoris.

A l’abril, va revelar que s’estava enfrontant a un “càncer galopant“, el que ara, cinc mesos després, no ha aconseguit superar.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Desmantellades tres clíniques estètiques il·legals que aplicaven bòtox low cost en vivendes

La Guàrdia Civil ha desmantellat tres clíniques estètiques clandestines en domicilis de Tarragona, València i Alacant que aplicaven bòtox sense control sanitari per 150 euros, molt per davall del preu habitual del mercat.

Hisenda retrau a la Generalitat que rebutge 3.669 milions més per a la Comunitat Valenciana

El ministre d'Hisenda, Arcadi España, defén en el Congrés la proposta de nou model de finançament, que aporta 3.669 milions més a la Comunitat Valenciana, i qüestiona que la Generalitat la rebutge mentres Compromís denuncia l'infrafinançament històric.

El tècnic que va adjudicar una vivenda pública a Alacant a la seua parella admet l’error davant el seu superior

El tècnic de Vivenda que va gestionar en exclusiva els expedients de la promoció pública Els Naus a la Platja de Sant Joan va reconéixer al seu superior que es va equivocar en adjudicar una de les vivendes a la seua parella. La seua actuació ha destapat un suposat colador en la normativa i ha deslligat una crisi política a Alacant.

Vox veu qüestionables les formes del seu diputat en el Congrés però descarta sancionar-li

Vox reconeix que l'actitud del seu diputat José María Sánchez en el Congrés va ser qüestionable, però descarta sancions o queixes formals i responsabilitza als insults que denuncia des d'altres escons.

La meteoròloga d’À Punt defén que amb millors avisos s’haurien salvat vides en la dana

La meteoròloga d'À Punt Victoria Roselló sosté davant la jutgessa que, amb avisos clars i a temps a la població, es podrien haver salvat vides en la dana i critica la tardana activació del Cecopi.

Catalá es declara ansiosa perquè la Fiscalia Anticorrupció demane tota la documentació a l’Ajuntament

María José Catalá assegura que la Fiscalia Anticorrupció encara no ha sol·licitat documentació sobre la recol·locació de personal i es mostra disposada a col·laborar activament per a dissipar qualsevol dubte.

Feijóo acusa el Govern d’ocultar les xifres d’immigrants que es beneficiaran de la regularització

Alberto Núñez Feijóo critica que el Govern no concrete en el Congrés quants immigrants s'acolliran a la regularització extraordinària, mentres la ministra Elma Saiz parla d'unes 500.000 persones com a estimació no oficial.

La Comunitat Valenciana atén 590 menors migrants no acompanyats i alerta d’un possible col·lapse

La Comunitat Valenciana atén 590 menors migrants no acompanyats i el president de la Generalitat advertix que l'arribada prevista d'altres 1.900 supera la capacitat del sistema d'acolliment autonòmic. A més, critica el nou decret de regularització del Govern central, al qual acusa de posar en risc els servicis públics i de respondre a interessos electorals.