Mor Julián Muñoz, exalcalde de Marbella, als 76 anys, a causa d’un càncer de pulmó

Este 24 de setembre ha mort Julián Muñoz, als 76 anys. El que va ser alcalde de Marbella des del 2002 al 2003 ha perdut la vida a causa d’un càncer de pulmó amb qui feia mesos que lluitava. Des que se li va diagnosticar la malaltia, les visites de l’exalcalde a l’HC Marbella International Hospital s’havien tornat cada vegada més freqüents.

Este fet va augmentar, de manera reiterada, l’alarma pel seu estat de salut crític. La seua família -la seua dona, Mayte Zaldívar (67), les seues filles, Elia i Eloísa, i els seus nets- no li ha deixat anar de la mà en este complicat procés. Han estat ells els qui s’han encarregat de relatar, dia a dia i fins i tot el trist final, l’evolució de la malaltia, i com es trobava Julián.

Qui va ser parella d’Isabel Pantoja, ha mort als 76 anys este dimarts 24 de setembre i abrigallat per tots els seus familiars. Va ser el 2021 quan l’expolític aconseguia eixir de la presó després de ser diagnosticat amb una “malaltia greu i incurable”. En els últims dies, hi havia una gran preocupació per ell i les seues filles i la seua dona, Mayte Zaldívar, han estat al seu costat fins al seu darrer alé. 

El suport de la família de Julián Muñoz

Mayte Zaldívar, la seua dona, mare de les seues filles i portaveu del clan, va ser una de les encarregades d’advertir de la fragilitat en què es trobava Julián. També el seu net, que s’expressava així davant els companys de veurem: “Està força regular, ha passat una nit dolenta i hi ha la cosa regular. No s’hi vol anar i s’agafa al que pot. Continua lluitant i tots estem al seu costat”.

Mayte Zaldívar i Julián Muñoz el maig de 2024

Va ser el març d’este 2024 quan es va fer pública la delicada situació en què es trobava l’exalcalde de Marbella després de conéixer que feia més de quinze dies que estava ingressat en un hospital de la ciutat malaguenya per problemes respiratoris.

A l’abril, va revelar que s’estava enfrontant a un “càncer galopant“, el que ara, cinc mesos després, no ha aconseguit superar.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

José María Lozano (CVC): “Juan Roig d’alguna forma és el Blasco Ibáñez d’estos moments”

Entrevista a José María Lozano, president del Consell Valencià de Cultura

Ull Gargot transforma el dibuix en solitari en una comunitat creativa a l’aire lliure a València

Ull Gargot ha convertit l'acte íntim de dibuixar en una trobada mensual i gratuïta en espais públics de València, on professionals i aficionats compartixen quaderns, processos i idees a l'aire lliure.

Cel nuvolós i lleuger repunt de temperatures a l’interior per a tancar abril en la Comunitat

La Comunitat Valenciana afronta l'últim dissabte d'abril amb cel nuvolós, possibilitat de pluges en l'extrem sud, temperatures quasi sense canvis i vent fluix de component este.

La majoria del professorat valencià recolza una vaga indefinida des de l’11 de maig

Quasi deu mil docents valencians participen en una consulta sindical i s'inclinen majoritàriament per iniciar una vaga indefinida l'11 de maig, amb un ampli suport a mantindre-la el temps que siga necessari.

Diana Morant acusa a Pérez Llorca d’anteposar l’agenda de Vox a les prioritats dels valencians

Diana Morant critica que el Govern valencià de Juanfran Pérez Llorca seguix l'agenda pactada amb Vox, amb privatització de servicis públics i falta de celebració del 25 d’Abril.

TastArròs 2026 plena d’arròs i tradició la plaça de l’Ajuntament de València

La plaça de l'Ajuntament de València celebra la primera jornada de TastArròs 2026, una trobada popular que reivindica l'arròs amb propostes gastronòmiques, activitats culturals i tradició local.

El Real Oviedo s’agarra a la seua última opció davant un Elx encara sense guanyar fora de casa

El Real Oviedo, cuer de Primera Divisió, es juga gran part de les seues opcions de permanència davant un Elx que encara no ha guanyat a domicili però arriba llançat en resultats recents.

Bernabé contraposa la prioritat veïnal del PSPV a l’abandó de Catalá en Orriols

Pilar Bernabé reivindica en Orriols la prioritat veïnal del PSPV i acusa el govern de María José Catalá d'abandonar el barri i retallar inversions i servicis bàsics.