11.3 C
València
Dimarts, 13 gener, 2026

Mor ofegada una jove de 20 anys durant un concurs de menjar hot dogs

 

Els concursos de menjar són habituals per tots els Estats Units i més enllà de les fortes indigestions que produeixen, este tipus de concursos on gana la persona que més menja poden arribar a ser mortals, ja que l’ennuegada és un dels perills més comuns.

Madelyn Nicpon, estudiant de 20 anys la Universitat Tufts de Massachusetts, va morir el passat cap de setmana mentre participava en el concurs benèfic per a recaptar fons de menjadors de gossets calents ‘hot dogs’.
La jove es trobava en ple concurs quan de sobte va començar a asfixiar-se amb un tros de menjar i va caure inconscient al sòl. Immediatament se li va traslladar a l’hospital de Boston, però els metges no van poder fer res per salvar la seua vida i va morir un dia més tard, segons afirma The Independent.

En un comunicat realitzat per la universitat on estudiava la jove, van lamentar la trista pèrdua d’una de les seues alumnes i van enaltir el seu compromís i activitat al campus: “Davant esta dolorosa pèrdua, el nostre cor està amb la família i els amics de Madie”.

Dies després de la defunció, milers d’estudiants i companys de Madie van assistir a un homenatge on van portar veles en el seu honor.

 

Últimes notícies

La UA participa en un projecte europeu per a crear les primeres ulleres de realitat augmentada amb graduació hologràfica

La Universitat d'Alacant participa en un consorci europeu per a desenrotllar ulleres de realitat augmentada amb graduació òptica basades en elements hologràfics. El GHPO lidera el disseny del combinador que fusiona imatge virtual i món real i la UA acull l'assemblea general del projecte.

Rescaten a un home de 74 anys perdut en el bosc del Saler

La Policia Local de València ha rescatat a un home de 74 anys desorientat en una zona boscosa del Saler. Va ser evacuat després d'obrir pas amb motoserra per la vegetació.

El Govern ha invertit més de 508 milions a Algemesí per a la reconstrucció després de la DANA

El Govern ha destinat més de 508,4 milions a Algemesí després de la DANA d'octubre de 2024. El pla combina ajudes directes i obres per a previndre futures inundacions.

Pradas va avisar a Conca a les 20.15 que demanaria confinar quatre comarques per la dana

Un àudio de WhatsApp de Pradas, incorporat a la causa de la dana, va mostrar que a les 20.15 va anunciar un confinament en quatre comarques. Els És-Alert finalment només van recomanar evitar desplaçaments i romandre a casa.

72 hores d’espera per a pujar a planta evidencien la saturació d’Urgències en la Comunitat Valenciana

Una pacient va esperar 72 hores a la Marina Baixa per a accedir a planta, símptoma de la pressió en Urgències. Els hospitals habiliten llits extra i deriven pacients; Sanitat defén el seu pla i la vacunació.

El cap de la Policia en la Comunitat Valenciana admet falta de coordinació en la dana i assegura que van comptar amb mitjans

Davant la comissió del Senat, Carlos Gajero ha reconegut carències de coordinació institucional durant l'emergència, però ha defés que la Policia va disposar de recursos i va actuar quan va poder. L'oposició li ha retret retards i la seua absència inicial, que ell ha justificat per motius operatius.

Pradas va avisar a Conca a les 20.15 del dia de la DANA de demanar confinar quatre comarques

Un àudio de WhatsApp aportat a la causa penal reflectix que Salomé Pradas va avisar a José Manuel Cuenca a les 20.15 de demanar evitar desplaçaments i confinar quatre comarques. L'És-Alert d'eixe dia no va incloure el confinament i la exconsellera afirma que Presidència la va persuadir per a evitar-lo.

Alacant, entre les províncies amb major creixement de reserves de restaurants en línia

TheFork ha tancat 2025 amb un 4% més de reserves i un gasto mitjà de 27 euros. Balears, Màlaga, Las Palmas, Barcelona i Alacant lideren el creixement.