Mor ofegada una jove de 20 anys durant un concurs de menjar hot dogs

 

Els concursos de menjar són habituals per tots els Estats Units i més enllà de les fortes indigestions que produeixen, este tipus de concursos on gana la persona que més menja poden arribar a ser mortals, ja que l’ennuegada és un dels perills més comuns.

Madelyn Nicpon, estudiant de 20 anys la Universitat Tufts de Massachusetts, va morir el passat cap de setmana mentre participava en el concurs benèfic per a recaptar fons de menjadors de gossets calents ‘hot dogs’.
La jove es trobava en ple concurs quan de sobte va començar a asfixiar-se amb un tros de menjar i va caure inconscient al sòl. Immediatament se li va traslladar a l’hospital de Boston, però els metges no van poder fer res per salvar la seua vida i va morir un dia més tard, segons afirma The Independent.

En un comunicat realitzat per la universitat on estudiava la jove, van lamentar la trista pèrdua d’una de les seues alumnes i van enaltir el seu compromís i activitat al campus: “Davant esta dolorosa pèrdua, el nostre cor està amb la família i els amics de Madie”.

Dies després de la defunció, milers d’estudiants i companys de Madie van assistir a un homenatge on van portar veles en el seu honor.

 

Últimes notícies

Sisé dia de lluita contra l’incendi forestal de Sogorb amb mitjans terrestres

Els bombers continuen treballant per controlar l’incendi forestal declarat dijous a Sogorb, estabilitzat des de diumenge després de cremar 630 hectàrees. S’ha alçat el confinament a Gàtova, però el nivell 1 del PEIF es manté i les pistes forestals seguixen tancades.

Detinguts tres veïns per vendre cocaïna des de casa a Castelló de Rugat

La Guàrdia Civil ha detingut tres persones a Castelló de Rugat que, presumptament, venien cocaïna des de la finestra de sa casa. En el registre s’han intervingut més d’un quilo de cocaïna, altres drogues, diners en efectiu i material per a preparar dosis.

Detingut a València un fugit buscant a Alemanya per un intent d’homicidi

La Policia Nacional ha detingut a València un fugit alemany reclamat per un intent d’homicidi amb metralladora comés en 2025.

Castro ix reforçat de Pamplona: empat sense gols però amb bona imatge del Levante

El Levante ha empatat a zero al camp d’Osasuna però Luís Castro destacat que l’equip ha recuperat la identitat desitjada i confia a continuar millorant amb el pas de les jornades.

Ryan destaca el punt d’or davant Osasuna i el creiximent defensiu del Llevant

El porter australià Mathew Ryan ha remarcat les sensacions positives del Llevant després de l’empat sense gols contra Osasuna a El Sadar, on ha sigut clau sota pals.

Osasuna punxa davant un Llevant resistent en un empat sense gols

Osasuna ha empatat 0-0 amb el Llevant en un Sadar ple, després de dominar bona part del partit i topar una vegada i una altra amb un inspirat Ryan. Els granotes, molt sòlids arrere, s'han emportat un punt sense quasi crear perill en atac.

Kayne Van Oevelen reforça la porteria del València cedit per l’Ipswich Town

El València CF ha incorporat el porter neerlandés Kayne Van Oevelen cedit per l’Ipswich Town per a esta temporada i sense opció de compra. El jove guardameta arriba després de destacar amb el FC Volendam en l’Eredivisie 2023-24.

La Delegación del Govern descarta requisaments d’estelades en l’Elx-Barça i obri investigació

La Delegación del Govern en la Comunitat Valenciana ha obert una investigació interna sobre l’actuació policial en l’Elx-Barça i ha negat que s’hi requisaren estelades, malgrat les denúncies de partits i del FC Barcelona.