Mor ofegada una jove de 20 anys durant un concurs de menjar hot dogs

 

Els concursos de menjar són habituals per tots els Estats Units i més enllà de les fortes indigestions que produeixen, este tipus de concursos on gana la persona que més menja poden arribar a ser mortals, ja que l’ennuegada és un dels perills més comuns.

Madelyn Nicpon, estudiant de 20 anys la Universitat Tufts de Massachusetts, va morir el passat cap de setmana mentre participava en el concurs benèfic per a recaptar fons de menjadors de gossets calents ‘hot dogs’.
La jove es trobava en ple concurs quan de sobte va començar a asfixiar-se amb un tros de menjar i va caure inconscient al sòl. Immediatament se li va traslladar a l’hospital de Boston, però els metges no van poder fer res per salvar la seua vida i va morir un dia més tard, segons afirma The Independent.

En un comunicat realitzat per la universitat on estudiava la jove, van lamentar la trista pèrdua d’una de les seues alumnes i van enaltir el seu compromís i activitat al campus: “Davant esta dolorosa pèrdua, el nostre cor està amb la família i els amics de Madie”.

Dies després de la defunció, milers d’estudiants i companys de Madie van assistir a un homenatge on van portar veles en el seu honor.

 

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Antonio Tejero ha mort en el seu domicili d’Alzira als 93 anys

L'ex tinent coronel de la Guàrdia Civil ha mort este dimecres a la seua casa d'Alzira, on rebia hospitalització a domicili de l'Hospital de la Ribera. Tenia 93 anys.

Mor en Alzira Antonio Tejero, figura del 23F, als 93 anys

Antonio Tejero ha mort a Alzira als 93 anys. El decés arriba l'endemà passat del 45 aniversari del 23F i coincidix amb la desclassificació de documents.

Antonio Tejero ha mort als 93 anys en el seu domicili d’Alzira

L'ex tinent coronel de la Guàrdia Civil ha mort este dimecres a la seua casa d'Alzira als 93 anys. Rebia hospitalització a domicili de l'Hospital de la Ribera.

Mor Antonio Tejero als 93 anys el mateix dia de la desclassificació del 23F

Antonio Tejero ha mort als 93 anys a Alzira. La seua defunció coincidix amb la desclassificació dels documents del 23F, que detallen la temptativa i el seu paper.

Mor Antonio Tejero als 93 anys a Alzira, figura del 23F

L'extinent coronel de la Guàrdia Civil ha mort als 93 anys a Alzira. El decés ha coincidit amb la desclassificació de documents del 23F.

El PSPV obri expedient a l’alcalde d’Almussafes per amenaça vetlada a Diana Morant

El Comité d'Ètica del PSPV ha obert expedient a Toni González per una amenaça vetlada a Diana Morant i deslleialtat. L'alcalde nega assetjament i denúncia una guerra interna.

Set anys i mig de presó per a un septuagenari per agredir sexualment a la seua neta de quatre anys

L'Audiència d'Alacant ha condemnat a un home a set anys, sis mesos i un dia per agredir sexualment a la seua neta de quatre anys a San Miguel de Salinas. La sentència es recolza en testimonis, agents i restes biològiques, i imposa a més allunyament i llibertat vigilada.

Aena destina 402,1 milions a l’aeroport de València entre 2027 i 2031

Aena preveu invertir 402,1 milions en l'aeroport de València entre 2027 i 2031, molt per damunt dels 60,1 milions de 2022-2026. El pla amplia terminal, seguretat i accessos i contempla una pujada mitjana de tarifes de 35 cèntims.