Mor ofegada una jove de 20 anys durant un concurs de menjar hot dogs

 

Els concursos de menjar són habituals per tots els Estats Units i més enllà de les fortes indigestions que produeixen, este tipus de concursos on gana la persona que més menja poden arribar a ser mortals, ja que l’ennuegada és un dels perills més comuns.

Madelyn Nicpon, estudiant de 20 anys la Universitat Tufts de Massachusetts, va morir el passat cap de setmana mentre participava en el concurs benèfic per a recaptar fons de menjadors de gossets calents ‘hot dogs’.
La jove es trobava en ple concurs quan de sobte va començar a asfixiar-se amb un tros de menjar i va caure inconscient al sòl. Immediatament se li va traslladar a l’hospital de Boston, però els metges no van poder fer res per salvar la seua vida i va morir un dia més tard, segons afirma The Independent.

En un comunicat realitzat per la universitat on estudiava la jove, van lamentar la trista pèrdua d’una de les seues alumnes i van enaltir el seu compromís i activitat al campus: “Davant esta dolorosa pèrdua, el nostre cor està amb la família i els amics de Madie”.

Dies després de la defunció, milers d’estudiants i companys de Madie van assistir a un homenatge on van portar veles en el seu honor.

 

Últimes notícies

Dos hòmens rescatats en helicòpter a Petrer per un colp de calor en plena ona de calor

Dos hòmens han sigut rescatats en helicòpter al barranc de l'Escurina, al Paratge Caprala de Petrer, després que un d'ells patira un colp de calor i quedara en estat greu.

Rescaten dos senderistes a Petrer per un colp de calor en plena onada de calor

Dos hòmens han sigut rescatats en helicòpter al barranc de la Escurina, al Paratge Caprala de Petrer, després que un d’ells patira un colp de calor greu en plena onada de calor.

La ramaderia extensiva es reforça com a barrera contra incendis després del foc de Soneja

Miguel Barrachina defensa la ramaderia extensiva com a eina clau contra els incendis forestals després del foc de Soneja, que ha cremat 183 hectàrees, i destaca les ajudes i incentius per a mantindre esta activitat en el món rural.

La ramaderia extensiva es reivindica com a clau contra els incendis després del foc de Soneja

El conseller Miguel Barrachina ha defensat la ramaderia extensiva com el cortafoc més eficaç després de l’incendi de Soneja, que ha cremat 183 hectàrees a l’Alt Palància.

Ecologistes porten a jutjat l’ampliació nord del port de València per presumptes infraccions mediambientals

Ecologistes en Acció ha presentat un recurs contenciós-administratiu contra les obres de l’ampliació nord del port de València i els dragats a València i Sagunt, que consideren il·legals per falta d’avaluació ambiental actualitzada.

El Marató València guarda les últimes estreles però assegura compromisos, no promeses

El director general del Marató València, Juan Manuel Botella, ha avançat que encara queden atletes d’elit per confirmar per a la carrera del 6 de desembre i ha defés que només anuncien acords tancats. També ha explicat les dificultats econòmiques actuals de l’atletisme i el nou patrocini amb el Valencia Club de Atletismo.

El Marató València guarda encara alguna estrella però només anuncia compromisos ferms

El director general del Marató València, Juan Manuel Botella, avança que queden atletes d’elit per confirmar el 6 de desembre i defensa una política d’anuncis basada en compromisos tancats, en un context de fortes dificultats econòmiques per a l’atletisme.

Ecologistes porten a judici l’ampliació nord del port de València per infringir la normativa ambiental

Ecologistes en Acció ha presentat un recurs contenciós-administratiu contra les obres de l’ampliació nord del port de València per presumptes infraccions ambientals en els dragats de València i Sagunt.