CASTELLÓ, 2 (EUROPA PRESS)
Dos persones han mort i altres sis han resultat ferides de diversa consideració en un accident registrat sobre les 19.40 hores d’este diumenge, per causes no precisades, entre una furgoneta i un cotxe en la N-225 al terme municipal de la Vall d’Uixó.
Segons ha informat el Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències (CICU), fins al lloc dels fets s’han mobilitzat tres unitats del SAMU, dos de Suport Vital Bàsic i una de Suport Vital Avançat (SVA) d’Infermeria. Per part del Consorci Provincial de Bombers, s’han traslladat dos dotacions del parc de la Plana Baixa per a rescatar als atrapats en els vehicles.
Els servicis mèdics han confirmat la defunció de dos persones mentre altres sis han resultat ferides de diversa consideració, que han sigut traslladades en les diferents ambulàncies a diferents hospitals de les províncies de Castelló i de Valencia.
Les persones ferides presenten totes politraumatismes, segons ha confirmat CICU. A l’Hospital de Sagunt han sigut evacuats un home de 27 anys i una dona de 36 anys. La dona està sent en estos moments traslladada a l’Hospital Clínic de València.
A més ha sigut traslladada al clínic una altra xica de 30 anys, mentre que a l’Hospital de la Plana de Vila-real ha sigut evacuada una dona de 41 anys. Un home d’uns 46 anys i una dona l’edat de la qual es desconeix, han sigut traslladats a l’Hospital General de Castelló.












