Mor un home cornejat per un bou en festes de Llíria

Solta de bou Llíria

Una imatge d’arxiu d’una solta de bou de la Penya Bac en Llíria | Penya BAC Llíria

 

Esta setmana ha tornat a passar: un altre mort a causa d’una envestida d’un bou en unes festes taurines. Este dimarts de nit ha mort José Vicente Adrián Ferrando, veí de Llíria, en patir un enganxó per part d’una vaca en les Festes del Remei de la capital del Camp del Túria (València).

 

Cap a les 19.30 hores de la vesprada, es va amollar a la vaca número 912 del centenari ramader de Cabanes, tal com informa ‘Burladero TV’ i, a pocs centímetres de la barrera, va enganxar a José Vicente, ferit per les cornades que va patir, una d’elles, en l’engonal. El veí edetà, amb vora 70 anys, va ser traslladat a l’Hospital de Llíria, però va morir unes hores després per les ferides tan greus que tenia, tal com avança ‘Levante-EMV’.

 

Després d’esta accidentada solta de bou, l’Ajuntament de Llíria va expressar el seu condol a la família i als amics i a la Confraria de la Mare de Déu del Remei i als altres implicats en les festes d’enguany, com la Penya BAC – Bous al Carrer de Llíria. A més, van suspendre els actes taurins que es mantenien per a la jornada d’ahir, segons un comunicat fet públic en Facebook.

 

 

La quinta víctima mortal d’enguany pels bous

Amb José Vicente, enguany es compten ja cinc víctimes mortals a causa dels bous al carrer, després dels dos jóvens morts en el Pinós (el Vinalopó Mitjà) i en Xilxes (en la Plana Baixa), de 26 i 19 anys, respectivament, i de l’home mort en el ‘torico en corda’ de Xiva este agost. I, el més recent, el veí de la Vall d’Uixó mort en l’Alcora este cap de setmana passat arran de l’hemorràgia provocada per una envestida.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Confinament a Serra d’en Galceran i masies desallotjades per quatre incendis a l’interior de Castelló

Quatre incendis forestals actius a l’interior de Castelló han obligat a confinar Serra d'en Galceran i a desallotjar diverses masies disseminades. La Generalitat ha activat el nivell 2 del Pla Especial Front al Risc d’Incendis Forestals i ha mobilitzat la UME.

Fortes tempestes i pedra en l’interior de Castelló amb 26 l/m² a Castellfort en mitja hora

Castellfort ha registrat 26 litres per metre quadrat en mitja hora i Aemet manté l’avís taronja per tempestes fortes amb granís en l’interior nord de Castelló.

Preso sense fiança el propietari del bar acusat de matar un jove a València

Un jutjat d’instrucció de València ha ordenat presó provisional, comunicada i sense fiança per al propietari del bar ‘La Esquina Tropical’, detingut per la mort d’un jove de 20 anys aquest dimecres. L’home, de 62 anys i nacionalitat colombiana, està investigat per homicidi i un delicte contra la salut pública.

Foios ompli els carrers per homenatjar Ferran Torres, campió del món

Prop de 7.000 veïns de Foios han omplit l’aparcament del camp de futbol municipal per retre un emotiu homenatge a Ferran Torres, golejador en la final del Mundial. L’Ajuntament ha iniciat els tràmits per nomenar-lo Fill Predilecte.

Pego arriba als 40 graus i encapçala les temperatures de la Comunitat

Pego ha registrat hui 40 graus i s’ha situat com el municipi més calorós de la Comunitat Valenciana, mentre que Ontinyent, Xàtiva, Oliva i Bicorp s’han quedat prop d’esta marca. La mínima del dia s’ha donat a Vilafranca del Cid, amb 14,6 graus.

Intercepten deu migrants en arribar en patera a una cala de Benidorm

La Policia Nacional ha detingut deu hòmens d’origen algerià, un possible menor, després d’arribar en patera a la cala del Tío Ximo, a Benidorm.

El CEO de Vodafone Espanya haurà de declarar com a investigat pel cas Finetwork

El Tribunal d’Instància d’Alacant ha citat el conseller delegat de Vodafone Espanya, José Miguel García, a declarar com a investigat l’1 de setembre arran d’una querella per presumpta administració deslleial en l’operació de Finetwork.

Un home es tanca amb sa mare major en un pis del Marítim i la Policia el reduïx sense ferits

La Policia Nacional ha accedit a una vivenda del districte del Marítim de València on un home de 58 anys s’havia atrinxerat amb sa mare de 81 anys i mobilitat reduïda, i ha aconseguit reduir-lo sense danys abans de traslladar-lo a un centre mèdic.
FILMOTECA D'ESTIU