La trista història de Juan, el jove que va morir per una greu cornada en el Pinós

El jove va morir després de rebre una cornada de vint centímetres al besso

El xic va morir després de rebre una cornada de vint centímetres en el bessó | Cedida

 

Les festes del poble vinaloper del Pinós van acabar este dijous passat de manera tràgica. Juan, un xic de Petrer, va morir després de patir una cornada del primer bou de la vesprada, que li va provocar una ferida de vint centímetres en un bessó. En un primer moment, el xic va eixir de la plaça a peu, però va acabar morint aquella mateixa nit en l’Hospital d’Elda a causa de la gravetat de la ferida.

 

El jove, de 26 anys, va créixer en el municipi veí de Petrer, concretament, en el barri de Sant Rafael. No va acabar els seus estudis secundaris en l’Institut la Canal perquè va preferir buscar faena i mudar-se de casa de sos pares, tot i que es va quedar a viure en el poble. D’eixa manera, va començar a treballar en el sector tèxtil, a on va estar dos anys, fins que va trobar una altra faena en el sector de la construcció, que li va permetre viure de manera estable, segons explica ‘El Español’.

 

Un gran aficionat al motocròs i al flamenc

Juan era un gran aficionat del motocròs, del flamenc, especialment de Camarón de la Isla, i dels toros, motiu pel que assistia a totes les festes de poble en les que hi haguera activitats taurines. Un amic del difunt el recorda com algú amb «un do per a l’alegria», algú a «qui no hi havia qui el parara», tot i que reconeix que «tenia el seu caràcter».

 

També tenia una gran devoció pel seu gos Akiles, amb qui passejava pel camp i passava el seu temps lliure. A més, el mateix amic explica que fa poc de temps que el xic havia començat a festejar amb una xicona d’una localitat de la rodalia.

 

L’Ajuntament del Pinós ha decretat dia de dol per este divendres 2 d’agost | EFE (Javier Lizón)

 

Suspesos els actes taurins del divendres

Després dels fets, l’Ajuntament del Pinós va decretar per a divendres un dia de dol oficial i es van suspendre els actes taurins de la jornada, igual com altres activitats programades. L’alcalde de la població, Lázaro Azorín, ha lamentat la pèrdua, a més ha expressat que l’inici de les festes «no podia haver estat més trist».

 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Valencia Basket busca colp al Palau per acostar-se al títol de la Lliga Endesa

El Valencia Basket visita dilluns el Barça al Palau Blaugrana en el tercer partit de la final de la Lliga Endesa amb l’objectiu de mantindre el ritme del segon xoc, sumar el primer triomf fora de casa i quedar-se a una sola victòria del títol.

Una de cada cinc jugadores de videojocs patix missatges sexuals no desitjats

Una investigació del Centre Crímina de la UMH revela que quasi una de cada cinc dones que juga a videojocs en línia rep missatges sexuals no consentits, amb un fort impacte emocional i canvis en els seus hàbits de joc.

Una de cada cinc jugadores de videojocs patix missatges sexuals no desitjats

Quasi el 20 % de les dones que juguen a videojocs en línia rep missatges sexuals no consentits, amb un impacte emocional alt i conseqüències en els seus hàbits de joc.

La plantilla de Ford Almussafes es juga el seu futur laboral en plena recta final de l’ERTE Red

Ford Almussafes negocia ja el nou marc laboral i salarial que regirà a partir de 2027, mentre afronta els últims sis mesos de l’ERTE Red i prepara la planta per al nou Bronco.

Exhibició històrica del València Basket: doble rècord de valoració en la final de la Lliga Endesa

El València Basket ha signat dos rècords de valoració en només 48 hores en la final de la Lliga Endesa davant el Barcelona, amb un tope de 131 crèdits en el segon partit i una victòria contundent per 102-75.

Pradilla alça la veu abans del tercer partit a Barcelona: “Serà una altra guerra”

Jaime Pradilla destaca la solidesa defensiva del Valencia Basket en el triomf davant el Barça i adverteix que el tercer partit de la final ACB a Barcelona serà “una altra guerra”. L’interior també agraïx el suport de l’afició taronja a la Fonteta.

Pedro Martínez rebaixa l’eufòria després de l’exhibició de València Basket davant el Barça

L’entrenador del València Basket subratlla que el 112-75 és anecdòtic, recorda que la sèrie està 1-1 i que el Barça ha complit l’objectiu de guanyar a la Fonteta.

Valencia Basket arrasa el Barça i iguala la final abans d’anar al Palau

Valencia Basket ha passat per damunt del Barça en el segon partit de la final de la Lliga Endesa al Roig Arena (102-75) i ha igualat l’eliminatòria (1-1) abans que la sèrie viatge a Barcelona.