10.9 C
València
Divendres, 23 gener, 2026

La trista història de Juan, el jove que va morir per una greu cornada en el Pinós

El jove va morir després de rebre una cornada de vint centímetres al besso

El xic va morir després de rebre una cornada de vint centímetres en el bessó | Cedida

 

Les festes del poble vinaloper del Pinós van acabar este dijous passat de manera tràgica. Juan, un xic de Petrer, va morir després de patir una cornada del primer bou de la vesprada, que li va provocar una ferida de vint centímetres en un bessó. En un primer moment, el xic va eixir de la plaça a peu, però va acabar morint aquella mateixa nit en l’Hospital d’Elda a causa de la gravetat de la ferida.

 

El jove, de 26 anys, va créixer en el municipi veí de Petrer, concretament, en el barri de Sant Rafael. No va acabar els seus estudis secundaris en l’Institut la Canal perquè va preferir buscar faena i mudar-se de casa de sos pares, tot i que es va quedar a viure en el poble. D’eixa manera, va començar a treballar en el sector tèxtil, a on va estar dos anys, fins que va trobar una altra faena en el sector de la construcció, que li va permetre viure de manera estable, segons explica ‘El Español’.

 

Un gran aficionat al motocròs i al flamenc

Juan era un gran aficionat del motocròs, del flamenc, especialment de Camarón de la Isla, i dels toros, motiu pel que assistia a totes les festes de poble en les que hi haguera activitats taurines. Un amic del difunt el recorda com algú amb «un do per a l’alegria», algú a «qui no hi havia qui el parara», tot i que reconeix que «tenia el seu caràcter».

 

També tenia una gran devoció pel seu gos Akiles, amb qui passejava pel camp i passava el seu temps lliure. A més, el mateix amic explica que fa poc de temps que el xic havia començat a festejar amb una xicona d’una localitat de la rodalia.

 

L’Ajuntament del Pinós ha decretat dia de dol per este divendres 2 d’agost | EFE (Javier Lizón)

 

Suspesos els actes taurins del divendres

Després dels fets, l’Ajuntament del Pinós va decretar per a divendres un dia de dol oficial i es van suspendre els actes taurins de la jornada, igual com altres activitats programades. L’alcalde de la població, Lázaro Azorín, ha lamentat la pèrdua, a més ha expressat que l’inici de les festes «no podia haver estat més trist».

 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Es desactiva l’alerta groga per vent en la Comunitat Valenciana

Emergències ha donat per finalitzada l'alerta groga per vent i no queden avisos actius en la Comunitat Valenciana. Els últims avisos a Castelló, València i Alacant també han cessat.

Els sindicats mèdics convoquen una setmana de vaga al mes des del 16 de febrer

El Comité de Vaga anuncia un atur indefinit articulat en setmanes mensuals des del 16 de febrer. Protesten per l'estatut marc i exigixen una regulació específica.

CGT convoca tres dies de vaga ferroviària i reclama un canvi immediat

CGT convoca una vaga del 9 a l'11 de febrer i se suma a l'atur dels maquinistes de Semaf per a prioritzar la seguretat després dels accidents. Transports considera que l'atur no és necessari i obri la via del diàleg.

Presó per a dos detinguts per la mort d’un home a Benifaió

El Jutjat d'Instrucció 2 de Carlet ordena presó provisional per a dos implicats en la mort d'un veí de Benifaió i l'incendi de la seua vivenda. La investigació apunta a l'entorn pròxim i manté a altres dos investigats amb mesures cautelars.

Ingrid deixarà un temporal atlàntic amb vent molt fort, pluges i nevades

Els fronts de la borrasca Ingrid deixaran este dijous un temporal atlàntic amb pluges generalitzades, ratxes molt fortes i neu en cotes mitjanes. Galícia mantindrà l'avís roig per fenòmens costaners i hi haurà avís taronja a Astúries, Cantàbria, País Basc i Andalusia.

Tres detinguts per la mort d’un home a Benifaió i l’incendi simulat de la seua vivenda

Tres jóvens han sigut detinguts per l'homicidi d'un veí de Benifaió i per l'incendi posterior en la vivenda. La investigació atribuïx el foc al fill de la víctima i el crim a dos afins.

Paterna ensenya als seus veïns a reconéixer les sirenes d’emergència i reaccionar a temps

L'Ajuntament ha iniciat formacions amb sons reals, pautes de confinament i evacuació i material pràctic per a actuar davant diferents riscos.

Castro apel·la a la marató i demana màxim lliurament abans del Llevant-Elx

El tècnic del Llevant va insistir que la Lliga és una marató i que cada jornada s'afrontarà com una final. Abans de rebre a l'Elx, va reclamar suport i paciència amb els reforços.