La trista història de Juan, el jove que va morir per una greu cornada en el Pinós

El jove va morir després de rebre una cornada de vint centímetres al besso

El xic va morir després de rebre una cornada de vint centímetres en el bessó | Cedida

 

Les festes del poble vinaloper del Pinós van acabar este dijous passat de manera tràgica. Juan, un xic de Petrer, va morir després de patir una cornada del primer bou de la vesprada, que li va provocar una ferida de vint centímetres en un bessó. En un primer moment, el xic va eixir de la plaça a peu, però va acabar morint aquella mateixa nit en l’Hospital d’Elda a causa de la gravetat de la ferida.

 

El jove, de 26 anys, va créixer en el municipi veí de Petrer, concretament, en el barri de Sant Rafael. No va acabar els seus estudis secundaris en l’Institut la Canal perquè va preferir buscar faena i mudar-se de casa de sos pares, tot i que es va quedar a viure en el poble. D’eixa manera, va començar a treballar en el sector tèxtil, a on va estar dos anys, fins que va trobar una altra faena en el sector de la construcció, que li va permetre viure de manera estable, segons explica ‘El Español’.

 

Un gran aficionat al motocròs i al flamenc

Juan era un gran aficionat del motocròs, del flamenc, especialment de Camarón de la Isla, i dels toros, motiu pel que assistia a totes les festes de poble en les que hi haguera activitats taurines. Un amic del difunt el recorda com algú amb «un do per a l’alegria», algú a «qui no hi havia qui el parara», tot i que reconeix que «tenia el seu caràcter».

 

També tenia una gran devoció pel seu gos Akiles, amb qui passejava pel camp i passava el seu temps lliure. A més, el mateix amic explica que fa poc de temps que el xic havia començat a festejar amb una xicona d’una localitat de la rodalia.

 

L’Ajuntament del Pinós ha decretat dia de dol per este divendres 2 d’agost | EFE (Javier Lizón)

 

Suspesos els actes taurins del divendres

Després dels fets, l’Ajuntament del Pinós va decretar per a divendres un dia de dol oficial i es van suspendre els actes taurins de la jornada, igual com altres activitats programades. L’alcalde de la població, Lázaro Azorín, ha lamentat la pèrdua, a més ha expressat que l’inici de les festes «no podia haver estat més trist».

 

 

També pots llegir…

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

El Palau de les Arts estrena el drama coreogràfic Les filles de Bernarda el 17 d’abril

El Palau de les Arts acollirà el 17 d'abril l'estrena absoluta de Les filles de Bernarda, una coproducció de dansa que reinterpreta l'univers de Bernarda Alba des de la coreografia, la música en directe i el llenguatge documental.

Dansa València alça el teló amb Ultimàtum de Led Silhouette en el Teatre Principal

Dansa València inaugura la seua nova edició en el Teatre Principal amb Ultimàtum de Led Silhouette i una jornada que combina estrenes, flamenc contemporani, pensament i divulgació.

Pradas recorre la prova cal·ligràfica sobre la nota del missatge És-Alert

La defensa de Salomé Pradas apel·la la decisió judicial de mantindre una prova cal·ligràfica sobre una nota manuscrita amb indicacions per al missatge És-Alert durant la DANA.

Catalá, investigada per prevaricació, defén la legalitat de l’actuació de l’Ajuntament de València

María José Catalá assegura que l'actuació de l'Ajuntament de València va ser legal i transparent després de conéixer-se que Anticorrupció la investiga per presumpta prevaricació i tràfic d'influències en la recol·locació de personal.

El PP qüestiona la celebració del 25 d’abril i reivindica el 9 d’Octubre com a dia dels valencians

Les Corts encara no han decidit si celebraran el 25 d'abril com a dia institucional, mentres el PP sosté que la verdadera festa dels valencians és el 9 d'Octubre i critica l'ús polític d'esta efemèride.

Els embassaments del Xúquer freguen el 70% i el Segura seguix a l’alça fins al 56,6%

La conca del Xúquer aconseguix el 68,1% de la seua capacitat i la del Segura puja al 56,6%, en un context de reserves d'aigua a Espanya en màxims històrics recents.

PSPV i Compromís acusen a Mazón de dificultar la investigació judicial de la dana

PSPV i Compromís critiquen que Carlos Mazón recórrega la seua no personació en la causa sobre la gestió de la dana i l'acusen d'entorpir la instrucció, mentres PP i Vox apel·len al respecte a la justícia.

El PSPV recorrerà a la justícia per la falta de dades sobre derivacions sanitàries a la privada

El PSPV-PSOE presentarà un recurs per vulneració de drets fonamentals contra la Generalitat al no rebre les dades completes sobre derivacions de pacients a concessions sanitàries privatitzades.