La trista història de Juan, el jove que va morir per una greu cornada en el Pinós

El jove va morir després de rebre una cornada de vint centímetres al besso

El xic va morir després de rebre una cornada de vint centímetres en el bessó | Cedida

 

Les festes del poble vinaloper del Pinós van acabar este dijous passat de manera tràgica. Juan, un xic de Petrer, va morir després de patir una cornada del primer bou de la vesprada, que li va provocar una ferida de vint centímetres en un bessó. En un primer moment, el xic va eixir de la plaça a peu, però va acabar morint aquella mateixa nit en l’Hospital d’Elda a causa de la gravetat de la ferida.

 

El jove, de 26 anys, va créixer en el municipi veí de Petrer, concretament, en el barri de Sant Rafael. No va acabar els seus estudis secundaris en l’Institut la Canal perquè va preferir buscar faena i mudar-se de casa de sos pares, tot i que es va quedar a viure en el poble. D’eixa manera, va començar a treballar en el sector tèxtil, a on va estar dos anys, fins que va trobar una altra faena en el sector de la construcció, que li va permetre viure de manera estable, segons explica ‘El Español’.

 

Un gran aficionat al motocròs i al flamenc

Juan era un gran aficionat del motocròs, del flamenc, especialment de Camarón de la Isla, i dels toros, motiu pel que assistia a totes les festes de poble en les que hi haguera activitats taurines. Un amic del difunt el recorda com algú amb «un do per a l’alegria», algú a «qui no hi havia qui el parara», tot i que reconeix que «tenia el seu caràcter».

 

També tenia una gran devoció pel seu gos Akiles, amb qui passejava pel camp i passava el seu temps lliure. A més, el mateix amic explica que fa poc de temps que el xic havia començat a festejar amb una xicona d’una localitat de la rodalia.

 

L’Ajuntament del Pinós ha decretat dia de dol per este divendres 2 d’agost | EFE (Javier Lizón)

 

Suspesos els actes taurins del divendres

Després dels fets, l’Ajuntament del Pinós va decretar per a divendres un dia de dol oficial i es van suspendre els actes taurins de la jornada, igual com altres activitats programades. L’alcalde de la població, Lázaro Azorín, ha lamentat la pèrdua, a més ha expressat que l’inici de les festes «no podia haver estat més trist».

 

 

També pots llegir…

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Cau un clan familiar que distribuïa cocaïna i marihuana des d’una vivenda a Dolores

La Guàrdia Civil desarticula a Dolores un punt de venda de cocaïna i una plantació de marihuana en una vivenda familiar, amb quatre detinguts acusats de tràfic de drogues i frau elèctric.

Detinguda a València una cuidadora per robar 40.000 euros a l’anciana a la qual atenia

La Guàrdia Civil deté a València a una dona de 43 anys acusada d'aprofitar el seu treball com a cuidadora per a traure de forma continuada uns 40.000 euros del compte bancari d'una anciana dependent.

Isaac, de l’aula i Google al somni de crear una startup d’impacte social

Isaac Tormo, jove valencià amb expedient excel·lent, experiència internacional i treball en Google, vol llançar una startup d'impacte social dins de l'ecosistema de Llançadora.

Dos de cada tres valencians fa exercici de forma regular en el seu temps lliure

Quasi el 67% dels habitants de València practica activitat física saludable en el seu temps lliure, mentres que un terç seguix sense fer exercici, segons el Baròmetre Municipal.

La UPV restaura el mural de Dons de Ciència vandalitzat amb una pintada contra Oltra

La UPV ha restaurat el mural dedicat a la biofísica Eva Nogales en l'IES El Cabanyal després de ser vandalitzat amb una pintada contra Oltra, utilitzant tècniques específiques per a eliminar la inscripció sense danyar l'obra.

Cap de setmana de cels buidats i pujada de temperatures en la Comunitat Valenciana

El cap de setmana es presenta estable en la Comunitat Valenciana, amb cels buidats, pujada de temperatures i vent fluix després de les ratxes fortes en el nord de Castelló.

Mor un menor de 16 anys després de ser rescatat de la mar en una platja de Benicàssim

Un menor de 16 anys va morir després de ser rescatat de la mar entre les platges de Els Terrers i Torre S. Vicent, a Benicàssim, malgrat els esforços dels servicis d'emergència per reanimar-ho.

Els avisos per vent fort a Castelló conclouen este divendres a les 8 del matí

Aemet confirma que este dijous serà l'últim dia de vent fort a la província de Castelló, on s'han registrat ratxes de fins a 110 km/h, i que els avisos acabaran el divendres a les 8 del matí.