6.8 C
València
Dilluns, 22 desembre, 2025

La trista història de Juan, el jove que va morir per una greu cornada en el Pinós

El jove va morir després de rebre una cornada de vint centímetres al besso

El xic va morir després de rebre una cornada de vint centímetres en el bessó | Cedida

 

LOTERÍA DE NAVIDAD

Comprueba tu décimo (premios provisionales)

Información provisional ofrecida por SELAE. Los premios definitivos se confirmarán con el listado oficial.

Les festes del poble vinaloper del Pinós van acabar este dijous passat de manera tràgica. Juan, un xic de Petrer, va morir després de patir una cornada del primer bou de la vesprada, que li va provocar una ferida de vint centímetres en un bessó. En un primer moment, el xic va eixir de la plaça a peu, però va acabar morint aquella mateixa nit en l’Hospital d’Elda a causa de la gravetat de la ferida.

 

El jove, de 26 anys, va créixer en el municipi veí de Petrer, concretament, en el barri de Sant Rafael. No va acabar els seus estudis secundaris en l’Institut la Canal perquè va preferir buscar faena i mudar-se de casa de sos pares, tot i que es va quedar a viure en el poble. D’eixa manera, va començar a treballar en el sector tèxtil, a on va estar dos anys, fins que va trobar una altra faena en el sector de la construcció, que li va permetre viure de manera estable, segons explica ‘El Español’.

 

Un gran aficionat al motocròs i al flamenc

Juan era un gran aficionat del motocròs, del flamenc, especialment de Camarón de la Isla, i dels toros, motiu pel que assistia a totes les festes de poble en les que hi haguera activitats taurines. Un amic del difunt el recorda com algú amb «un do per a l’alegria», algú a «qui no hi havia qui el parara», tot i que reconeix que «tenia el seu caràcter».

 

També tenia una gran devoció pel seu gos Akiles, amb qui passejava pel camp i passava el seu temps lliure. A més, el mateix amic explica que fa poc de temps que el xic havia començat a festejar amb una xicona d’una localitat de la rodalia.

 

L’Ajuntament del Pinós ha decretat dia de dol per este divendres 2 d’agost | EFE (Javier Lizón)

 

Suspesos els actes taurins del divendres

Després dels fets, l’Ajuntament del Pinós va decretar per a divendres un dia de dol oficial i es van suspendre els actes taurins de la jornada, igual com altres activitats programades. L’alcalde de la població, Lázaro Azorín, ha lamentat la pèrdua, a més ha expressat que l’inici de les festes «no podia haver estat més trist».

 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Fruites, flors, xocolate, oli, bolets i tòfones: regals gurmet per a Nadal

Els regals gurmet guanyen terreny per Nadal amb cistelles de fruites, tòfones, AOVE de collita primerenca, flors preservades i desdejunis a domicili. Són detalls elegants, compartibles i lleugers enfront de taules copioses.

El 70048, segon premi de la Loteria de Nadal, reparteix fortuna a Madrid

El número ha eixit premiat a les 09.21 hores amb 125.000 euros al dècim en el Sorteig de Nadal

Un guàrdia civil ha rescatat a un bebé tancat en un cotxe en l’aparcament del centre comercial Bonaire

Un guàrdia civil ha trencat una finestreta per a obrir un cotxe i rescatar a un bebé d'1 any en l'aparcament del centre comercial Bonaire. El menor va eixir il·lés.

La Comunitat Valenciana juga 425 milions en la Loteria de Nadal, un 0,67% menys que en 2024

La Comunitat Valenciana participa amb 425.409.780 euros en el sorteig, un 0,67% menys que en 2024. El gasto mitjà per habitant se situa en 78,41 euros.

Fred i gelades a l’interior obrin una setmana sense pluges en la Comunitat Valenciana

La setmana arranca amb ambient fred, gelades a l'interior i cels buidats que s'ennuvolen al final del dia. El dimarts augmenta la nuvolositat i puja la cota de neu.

4-0: L’Elx polvoritza al Raig i s’acosta a la permanència

L'Elx va firmar un 4-0 incontestable davant el Rayo Vallecano per a continuar invicte en el Martínez Valero. Va saber castigar els espais i va tancar el partit en dos minuts.

4-0: l’Elx arrasa al Raig i accelera cap a la permanència

L'Elx va véncer 4-0 al Rayo Vallecano després d'un primer temps competit i una segona part demolidora. L'equip il·licità, invicte a casa, va castigar els espais del rival i s'aferma en la lluita per la permanència.

L’Elx es dona un homenatge amb un 4-0 davant el Rayo Vallecano

L'Elx va firmar un 4-0 davant el Raig amb un segon temps irresistible. La pegada en transició i la solidesa arrere van decantar un dol igualat a l'inici.