Mor un home cornejat per un bou en festes de l’Alcora

Bous en l'Alcora 2019

Un moment del ‘bou al carrer’ este dissabte en l’Alcora | Salomé Pradas

 

Este dissabte de vesprada cap a les 20.00 hores, la capital de l’Alcalatén s’ha vestit de dol. Un home, veí de la Vall d’Uixó, ha mort a causa de les cornades i trompades en el cap que li ha pegat un bou en les festes del Crist de l’Alcora. Després de l’accident, l’Ajuntament ha suspés el bou embolat de la nit i la resta d’actes en la Pista Jardí.

 

Este dissabte, en el marc de les festes taurines que fa una setmana que se celebren en l’Alcora, s’ha produït un accident terrible. Un veí de la Vall d’Uixó, de 52 anys, ha sigut enganxat per un bou mentres estava entre els barrots del cadafal el carrer de Loreto. Segons pareix, tal com ha informat ‘Levante’, la víctima es va despistar en un moment donat i, en passar el bou, el va enganxar.

 

 

El valler, que respon a les sigles A. E. L., va patir cornades en la cuixa –que li van afectar a la femoral, amb la consegüent pèrdua de sang– i colp molt fort al cap. Ràpidament, la víctima va ser portada a l’Hospital General de Castelló per a operar-lo, però les ferides, de molta gravetat, li van provocar la mort sense remei.

 

Després d’este accident terrible, l’Ajuntament de l’Alcora va expressar el seu condol als familiars de la víctima i, a més, va suspendre el bou embolat del dissabte de nit i els actes del diumenge.

 

 

És la quarta víctima mortal d’enguany, després dels dos jóvens morts en el Pinós (el Vinalopó Mitjà) i en Xilxes (en la Plana Baixa), de 26 i 19 anys, respectivament, i de l’home mort en el ‘torico en corda’ de Xiva este agost. Es dona la circumstància, a més, que el jove mort en Xilxes era també veí de la Vall d’Uixó. A estes tres morts d’enguany, cal sumar el número de ferits que es produïxen freqüentment, com l’home ferit greu per un bou en les festes de Vistabella, la setmana passada.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Desallotgen un hotel de Benidorm per un incendi en un transformador

Un incendi en un transformador d'Iberdrola ha obligat a desallotjar de manera preventiva l'hotel Mont Park de Benidorm. No s'han registrat ferits ni persones ateses pels servicis sanitaris.

Mor un home de 70 anys en colpejar-se el cap a la platja el Trampolí de Dénia

Un home de 70 anys ha mort este dissabte a la platja el Trampolí de Dénia després de colpejar-se el cap mentre es banyava, segons ha informat el CICU.

Dépor i València busquen a Riazor la seua primera victòria de Lliga

Deportivo i València es retroben huit anys després en Primera a Riazor, on els dos equips necessiten estrenar el seu compte de victòries.

Corberán destaca l’actitud ‘intachable’ del Valencia abans de visitar Riazor

Carlos Corberán destaca l’actitud i el compromís ‘intachables’ del Valencia en este inici de Lliga, tot i la falta de gol i les baixes per lesió de Guido Rodríguez i Pablo Maffeo abans de visitar el Deportivo en Riazor.

Els bombers continuen treballant en la cua de l’incendi de El Saler amb evolució favorable

Els bombers centren este dissabte al matí els treballs en la cua de l’incendi forestal de El Saler, estabilitzat des de dijous, amb una evolució qualificada com a molt favorable. Es manté un important desplegament de mitjans terrestres per assegurar el perímetre i evitar rebrots amb l’augment de temperatures i canvis de vent.

Més vigilància policial a la Devesa de El Saler després d’un incendi intencionat

La Policia Local de València ha reforçat la vigilància a la Devesa de El Saler després de l’incendi forestal declarat dijous, que les investigacions apunten que ha sigut provocat. L’Ajuntament també treballa per ampliar els canons SIDEINFO antiincendis instal·lats al parc natural.

Les tres capitals valencianes baixen de 20 º en la nit més fresca des de juny

València, Castelló i Alacant han registrat esta nit mínimes per davall de 20 graus, cosa que no passava des del 16 de juny, amb valors especialment baixos a l’interior.

L’Hospital Doctor Peset, centre de referència per a regenerar cartílag de genoll i turmell

L’Hospital Universitari Doctor Peset ha sigut designat per Sanitat com a unitat de referència per al trasplantament autòleg de condrocits, una tècnica puntera per a regenerar cartílag de genoll i turmell en pacients joves i actius.