Mor un home cornejat per un bou en festes de l’Alcora

Bous en l'Alcora 2019

Un moment del ‘bou al carrer’ este dissabte en l’Alcora | Salomé Pradas

 

Este dissabte de vesprada cap a les 20.00 hores, la capital de l’Alcalatén s’ha vestit de dol. Un home, veí de la Vall d’Uixó, ha mort a causa de les cornades i trompades en el cap que li ha pegat un bou en les festes del Crist de l’Alcora. Després de l’accident, l’Ajuntament ha suspés el bou embolat de la nit i la resta d’actes en la Pista Jardí.

 

Este dissabte, en el marc de les festes taurines que fa una setmana que se celebren en l’Alcora, s’ha produït un accident terrible. Un veí de la Vall d’Uixó, de 52 anys, ha sigut enganxat per un bou mentres estava entre els barrots del cadafal el carrer de Loreto. Segons pareix, tal com ha informat ‘Levante’, la víctima es va despistar en un moment donat i, en passar el bou, el va enganxar.

 

 

El valler, que respon a les sigles A. E. L., va patir cornades en la cuixa –que li van afectar a la femoral, amb la consegüent pèrdua de sang– i colp molt fort al cap. Ràpidament, la víctima va ser portada a l’Hospital General de Castelló per a operar-lo, però les ferides, de molta gravetat, li van provocar la mort sense remei.

 

Després d’este accident terrible, l’Ajuntament de l’Alcora va expressar el seu condol als familiars de la víctima i, a més, va suspendre el bou embolat del dissabte de nit i els actes del diumenge.

 

 

És la quarta víctima mortal d’enguany, després dels dos jóvens morts en el Pinós (el Vinalopó Mitjà) i en Xilxes (en la Plana Baixa), de 26 i 19 anys, respectivament, i de l’home mort en el ‘torico en corda’ de Xiva este agost. Es dona la circumstància, a més, que el jove mort en Xilxes era també veí de la Vall d’Uixó. A estes tres morts d’enguany, cal sumar el número de ferits que es produïxen freqüentment, com l’home ferit greu per un bou en les festes de Vistabella, la setmana passada.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Estabilitzat l’incendi forestal de Llíria en només dues hores

L’incendi forestal declarat esta vesprada en el terme de Llíria ha quedat estabilitzat en unes dues hores després de desallotjar diverses vivendes.

Thiago Fernández reforçarà les bandes del Llevant cedit pel Villarreal

L’extrem argentí Thiago Fernández, de 22 anys i propietat del Villarreal, jugarà esta pròxima temporada al Llevant en qualitat de cedit.

Un incendi forestal en Llíria obliga a desallotjar diverses vivendes

Un incendi forestal declarat esta vesprada a Llíria ha obligat a desallotjar diverses vivendes i ha mobilitzat importants mitjans terrestres i aeris.

Benidorm destina 8.000 euros per a les víctimes del terratrémol de Colòmbia

L'Ajuntament de Benidorm ha aprovat destinar 8.000 euros a accions humanitàries per a les víctimes del terratrémol de magnitud 7,4 a Colòmbia, que ha causat almenys 240 morts. L'ajuda es canalitzarà a través d'organismes oficials i inclou un missatge especial de suport a la ciutat agermanada de Manizales.

Valencia i Hércules s’enfronten dijous a Paterna en un nou amistós de pretemporada

El Valencia CF jugarà este dijous 13 d’agost un amistós contra l’Hércules al camp Antonio Puchades de Paterna, en una setmana amb dos partits preparatoris abans de l’estrena en LaLiga 2026-27.

Les màximes arriben als 37 graus en diversos punts de la Comunitat Valenciana

Les temperatures màximes d’este dimarts han arribat als 37 graus en diversos municipis de la Comunitat Valenciana, amb pics de quasi 38 graus a Elx.

Consells per conduir amb seguretat durant l’eclipsi solar a València

La DGT ha activat un dispositiu especial per l’eclipsi solar, amb recomanacions per evitar desplaçaments innecessaris i reforços de transport públic a València.

Així es podrà vore l’eclipsi solar des de la Comunitat Valenciana

L’eclipsi solar d’este dimecres es vorà amb cel poc nuvolós en gran part de la Comunitat Valenciana, encara que hi haurà més incertesa al nord de Castelló. Aemet preveu temperatures altes, risc extrem d’incendis i recorda que es podrà observar el fenomen des de les ciutats litorals sense desplaçar-se.