Mor un home cornejat per un bou en festes de l’Alcora

Bous en l'Alcora 2019

Un moment del ‘bou al carrer’ este dissabte en l’Alcora | Salomé Pradas

 

Este dissabte de vesprada cap a les 20.00 hores, la capital de l’Alcalatén s’ha vestit de dol. Un home, veí de la Vall d’Uixó, ha mort a causa de les cornades i trompades en el cap que li ha pegat un bou en les festes del Crist de l’Alcora. Després de l’accident, l’Ajuntament ha suspés el bou embolat de la nit i la resta d’actes en la Pista Jardí.

 

Este dissabte, en el marc de les festes taurines que fa una setmana que se celebren en l’Alcora, s’ha produït un accident terrible. Un veí de la Vall d’Uixó, de 52 anys, ha sigut enganxat per un bou mentres estava entre els barrots del cadafal el carrer de Loreto. Segons pareix, tal com ha informat ‘Levante’, la víctima es va despistar en un moment donat i, en passar el bou, el va enganxar.

 

 

El valler, que respon a les sigles A. E. L., va patir cornades en la cuixa –que li van afectar a la femoral, amb la consegüent pèrdua de sang– i colp molt fort al cap. Ràpidament, la víctima va ser portada a l’Hospital General de Castelló per a operar-lo, però les ferides, de molta gravetat, li van provocar la mort sense remei.

 

Després d’este accident terrible, l’Ajuntament de l’Alcora va expressar el seu condol als familiars de la víctima i, a més, va suspendre el bou embolat del dissabte de nit i els actes del diumenge.

 

 

És la quarta víctima mortal d’enguany, després dels dos jóvens morts en el Pinós (el Vinalopó Mitjà) i en Xilxes (en la Plana Baixa), de 26 i 19 anys, respectivament, i de l’home mort en el ‘torico en corda’ de Xiva este agost. Es dona la circumstància, a més, que el jove mort en Xilxes era també veí de la Vall d’Uixó. A estes tres morts d’enguany, cal sumar el número de ferits que es produïxen freqüentment, com l’home ferit greu per un bou en les festes de Vistabella, la setmana passada.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

L’Elx torna a omplir el Martínez Valero amb 27.000 abonats

L’Elx ha tancat la campanya d’abonaments 2026-27 amb 27.000 abonats, xifra límit del club i rècord històric igualat, impulsat pel ‘Carnet Franjiverde’.

Així queden els dorsals del València Basket femení per a la temporada 2026-27

Les sis jugadores que continuen al València Basket conserven els seus números per al curs 2026-27, mentres que la nova incorporació Marta Suárez estrenarà el dorsal 16 a La Fonteta.

Deting a Tortosa un fugitiu reclamat per Interpol per robatoris en empreses de Castelló

La Guàrdia Civil ha detingut a Tortosa un home reclamat per Interpol i vinculat a dos robatoris amb força en empreses de la província de Castelló el passat 5 de juny.

Un SMS de Sanitat alerta com vore l’eclipsi solar de forma segura a la Comunitat Valenciana

La Conselleria de Sanitat ha enviat un SMS amb recomanacions per a observar de forma segura l’eclipsi solar del 12 d’agost i ha reforçat urgències, Oftalmologia i el dispositiu d’ambulàncies a la Comunitat Valenciana.

El calor extrem ja s’associa amb 249 morts a la Comunitat Valenciana des de juliol

Les altes temperatures han causat 249 morts estimades a la Comunitat Valenciana des de l’1 de juliol, 75 d’elles a la província de València. El sistema MoMo adverteix que les xifres són provisionals i es revisen de manera contínua.

Mig segle de l’arribada de Mario Kempes, el gran mite del valencianisme

Fa 50 anys que un desconegut Mario Kempes va aterrar a València. Hui és considerat el major ídol de la història del club.

Aemet activa avís groc per temperatures de fins a 36 graus a l’interior de València dimecres

Aemet ha activat per a este dimecres l’avís groc per temperatures de fins a 36 graus a l’interior de la província de València i el Racó d’Ademús, coincidint amb l’eclipsi de sol. L’avís estarà vigent entre les 13.00 hores i la mitjanit del dia 13.

Controlat l’incendi de Tírig després de cremar 810 hectàrees de massa forestal

L’incendi declarat divendres a Tírig ha quedat controlat este dimarts després d’afectar 810 hectàrees, sobretot forestals, entre Tírig i Catí.