Mor un home cornejat per un bou en festes de l’Alcora

Bous en l'Alcora 2019

Un moment del ‘bou al carrer’ este dissabte en l’Alcora | Salomé Pradas

 

Este dissabte de vesprada cap a les 20.00 hores, la capital de l’Alcalatén s’ha vestit de dol. Un home, veí de la Vall d’Uixó, ha mort a causa de les cornades i trompades en el cap que li ha pegat un bou en les festes del Crist de l’Alcora. Després de l’accident, l’Ajuntament ha suspés el bou embolat de la nit i la resta d’actes en la Pista Jardí.

 

Este dissabte, en el marc de les festes taurines que fa una setmana que se celebren en l’Alcora, s’ha produït un accident terrible. Un veí de la Vall d’Uixó, de 52 anys, ha sigut enganxat per un bou mentres estava entre els barrots del cadafal el carrer de Loreto. Segons pareix, tal com ha informat ‘Levante’, la víctima es va despistar en un moment donat i, en passar el bou, el va enganxar.

 

 

El valler, que respon a les sigles A. E. L., va patir cornades en la cuixa –que li van afectar a la femoral, amb la consegüent pèrdua de sang– i colp molt fort al cap. Ràpidament, la víctima va ser portada a l’Hospital General de Castelló per a operar-lo, però les ferides, de molta gravetat, li van provocar la mort sense remei.

 

Després d’este accident terrible, l’Ajuntament de l’Alcora va expressar el seu condol als familiars de la víctima i, a més, va suspendre el bou embolat del dissabte de nit i els actes del diumenge.

 

 

És la quarta víctima mortal d’enguany, després dels dos jóvens morts en el Pinós (el Vinalopó Mitjà) i en Xilxes (en la Plana Baixa), de 26 i 19 anys, respectivament, i de l’home mort en el ‘torico en corda’ de Xiva este agost. Es dona la circumstància, a més, que el jove mort en Xilxes era també veí de la Vall d’Uixó. A estes tres morts d’enguany, cal sumar el número de ferits que es produïxen freqüentment, com l’home ferit greu per un bou en les festes de Vistabella, la setmana passada.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Trobeu la documentació de la jove desapareguda a Sueca prop del cadàver localitzat a Llaurí

La Guàrdia Civil ha localitzat la documentació de la jove de 25 anys desapareguda a Sueca a escassa distància del cadàver trobat a Llaurí, encara pendent d’identificació oficial.

El calcer espanyol cau al 23é lloc mundial amb un 14,2 % menys de producció

El sector del calcer espanyol ha produït uns 60 milions de parells en 2025, un 14,2 % menys que en 2024, i baixa del 19é al 23é lloc del rànquing mundial, amb només el 0,24 % de la producció global.

Les compres de vivenda per estrangers es disparen un 31 % a la Comunitat Valenciana

La compravenda de vivendes per estrangers ha crescut un 31 % a la Comunitat Valenciana entre abril i juny, en un context de caiguda general del mercat i preus en màxims històrics a Espanya.

Mor ofegat un jove de 29 anys al riu Túria a Manises

Agents del GEO de la Policia Nacional han localitzat este matí el cos sense vida d’un home de 29 anys al riu Túria, al terme de Manises, després de desaparèixer ahir de vesprada quan es banyava en esta zona.

Ajudes de fins a 15.000 euros per a agricultors i ramaders afectats per l’incendi de la Vall d’Uixó

Els afectats per l’incendi de la Vall d’Uixó rebran entre 4.000 i 6.000 euros per hectàrea agrícola, fins a 15.000 per explotació ramadera i compensacions per pèrdua d’animals i danys en equipament.

Porcelanosa redueix el benefici a 13 milions en 2025 per l’alça de l’Impost de Societats

Porcelanosa ha guanyat 13 milions d’euros en 2025, un 55 % menys que en 2024, per l’increment del tipus efectiu de l’Impost de Societats fins al 54 %. Tot i això, el grup ha mantingut la facturació entorn dels 863 milions i ha reforçat la seua expansió internacional.

André Almeida continua al marge mentre el València espera la seua decisió

André Almeida s ha tornat a entrenar dos dies seguits al marge del grup a Paterna mentre València CF i Swansea ja tenen un acord pel seu traspàs i esperen la decisió final del migcampista portugués.

CSIF exigix començar el curs amb totes les plantilles cobertes i aules condicionades

El sindicat CSIF insta Educació a garantir que l’1 de setembre tots els llocs docents estiguen coberts i que els centres educatius tinguen infraestructures i climatització en condicions adequades.
FILMOTECA D'ESTIU