Mor un home cornejat per un bou en festes de l’Alcora

Bous en l'Alcora 2019

Un moment del ‘bou al carrer’ este dissabte en l’Alcora | Salomé Pradas

 

Este dissabte de vesprada cap a les 20.00 hores, la capital de l’Alcalatén s’ha vestit de dol. Un home, veí de la Vall d’Uixó, ha mort a causa de les cornades i trompades en el cap que li ha pegat un bou en les festes del Crist de l’Alcora. Després de l’accident, l’Ajuntament ha suspés el bou embolat de la nit i la resta d’actes en la Pista Jardí.

 

Este dissabte, en el marc de les festes taurines que fa una setmana que se celebren en l’Alcora, s’ha produït un accident terrible. Un veí de la Vall d’Uixó, de 52 anys, ha sigut enganxat per un bou mentres estava entre els barrots del cadafal el carrer de Loreto. Segons pareix, tal com ha informat ‘Levante’, la víctima es va despistar en un moment donat i, en passar el bou, el va enganxar.

 

 

El valler, que respon a les sigles A. E. L., va patir cornades en la cuixa –que li van afectar a la femoral, amb la consegüent pèrdua de sang– i colp molt fort al cap. Ràpidament, la víctima va ser portada a l’Hospital General de Castelló per a operar-lo, però les ferides, de molta gravetat, li van provocar la mort sense remei.

 

Després d’este accident terrible, l’Ajuntament de l’Alcora va expressar el seu condol als familiars de la víctima i, a més, va suspendre el bou embolat del dissabte de nit i els actes del diumenge.

 

 

És la quarta víctima mortal d’enguany, després dels dos jóvens morts en el Pinós (el Vinalopó Mitjà) i en Xilxes (en la Plana Baixa), de 26 i 19 anys, respectivament, i de l’home mort en el ‘torico en corda’ de Xiva este agost. Es dona la circumstància, a més, que el jove mort en Xilxes era també veí de la Vall d’Uixó. A estes tres morts d’enguany, cal sumar el número de ferits que es produïxen freqüentment, com l’home ferit greu per un bou en les festes de Vistabella, la setmana passada.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Onda prohibix beure i cuinar amb l’aigua de l’aixeta fins que siga segura

L’Ajuntament d’Onda ha prohibit beure i cuinar amb l’aigua de la xarxa per precaució arran de l’incendi de La Vall d’Uixó, i només permet l’ús per a higiene i neteja fins que les anàlisis garantisquen que és segura.

La jutgessa de la DANA crida a declarar com a testimoni Martínez Mus

La jutgessa que investiga la gestió de la DANA ha acordat citar com a testimoni, encara sense data, el vicepresident tercer del Govern valencià i conseller Vicente Martínez Mus, arran dels missatges que va enviar al grup de Whatsapp del Consell durant l’episodi de pluges.

València prepara l’arribada de més de 200 obres de Sorolla amb un contracte de transport de 404.000 euros

El Consorci de Museus ha tret a licitació el trasllat de més de 200 obres de Joaquín Sorolla des de la Hispanic Society de Nova York a València, amb un pressupost de 404.236,80 euros i previsió d’inaugurar la col·lecció en gener de 2027 al Museu de la Ciutat.

El jugador de l’Elx Josan Ferrández llegirà el pregó de les Festes d’Elx 2026

L’Ajuntament d’Elx ha triat el futbolista crevillentí de l’Elx CF José Antonio Ferrández ‘Josan’ com a pregoner de les Festes d’Elx 2026, en reconeixement a la seua trajectòria i vincle amb el club i la ciutat.

Les zones cremades pels últims incendis seran declarades àrees greument afectades

El Govern central ha anunciat que aprovarà un reial decret llei per declarar zones greument afectades per emergències de protecció civil les àrees cremades pels últims incendis, inclosa La Vall d'Uixó. Després de l’aprovació, s’activarà la coordinació amb institucions i ajuntaments per avaluar danys i impulsar la recuperació.

Un jutge revoca el tercer grau a dos presos d’ETA, un d’ells pel doble crim de Santa Pola

L’Audiència Nacional ha deixat sense efecte el tercer grau penitenciari concedit pel Govern basc a Juan Antonio Olarra Guridi i a Óscar Celarain, condemnat per l’atemptat de la caserna de la Guàrdia Civil de Santa Pola, en considerar prematura la seua semillibertat.

Compromís exigix la compareixença de Juanfran Pérez Llorca pel gran incendi de la Vall d’Uixó

Compromís ha sol·licitat un ple extraordinari a Les Corts perquè el president Juanfran Pérez Llorca i el conseller d'Emergències expliquen la gestió de l'incendi de la Vall d'Uixó, que ha cremat ja 7.000 hectàrees. La coalició reclama redirigir el milió d'euros per a la Fundación Toro de Lidia a emergències i reclama 'menys toreros i més bombers'.

Morata continuarà al capdavant de les Cambres de Comerç de la Comunitat fins a 2030

El Consell de Cambres de la Comunitat Valenciana ha constituït el nou ple per al període 2026-2030 i ha reelegit José Vicente Morata com a president, amb un nou comité executiu format pels principals responsables de les cambres territorials.