Un motorista ferit greu en xocar contra un autobús de l’EMT en València

Imatge d’arxiu d’un accident de moto | Cedida

 

Un motorista ha resultat ferit en xocar contra un autobús de l’Empresa Municipal de Transports (EMT) esta vesprada de dimecres en la ciutat de València. El fet s’hauria produït cap a les 17.00 hores, concretament, en l’encreuament de l’avinguda de Navarro Reverter i la plaça d’Amèrica.

 

Segons informacions de ‘Las Provincias’, la Policia Local de la ciutat, la Policia Nacional, agents de la Unitat d’Atestats i d’Investigació d’Accidents i una ambulància del Servei d’Ajuda Mèdica Urgent (SAMU) s’han dirigit fins al lloc després de rebre l’avís de l’incident. Els servicis mèdics han assistit a la víctima, que ha sigut traslladada a l’Hospital General.

 

La moto, que havia sigut llogada, ha xocat contra l’autobús de l’EMT en un encreuament regulat per semàfors. Les informacions apunten a que el motorista s’hauria saltat el semàfor, que en eixe moment estava en roig.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

La responsable de la CHJ assegura que el Cecopi no va demanar dades de cabals el 29 d’octubre

La comissària d'Aigües de la CHJ declara que el Cecopi no va sol·licitar informació específica sobre els cabals del barranc de Poio durant la DANA del 29 d'octubre, malgrat l'augment extraordinari dels registres.

La jutgessa dels Naus ordena a la Policia reclamar documents a l’Ajuntament d’Alacant

La magistrada que investiga el cas de les vivendes públiques de la Platja de Sant Joan ordena a la Policia Nacional acudir a l'Ajuntament d'Alacant per a requerir documentació sobre la promoció dels Naus i advertix de possibles conseqüències penals per desobediència.

Professors en vaga escenifiquen una classe a l’aire lliure a València per a denunciar les seues condicions

Un grup de docents en vaga ha recreat una classe a l'aire lliure a València per a denunciar la calor a les aules i la precarietat que, segons sostenen, afecta a l'educació pública.

Educació fixa servicis mínims del 100% en les proves d’accés a fP per la vaga docent

Educació imposa servicis mínims del 100% del professorat en les proves d'accés a fP de Grau Mitjà i Superior per a evitar que la vaga indefinida perjudique l'alumnat.

Arcadi España i Bernabé posen en valor el nou edifici de Tragsa després de la dana

El ministre d'Hisenda, Arcadi España, i la delegada del Govern, Pilar Bernabé, visiten el nou edifici de Tragsa a Paterna i destaquen el seu paper imprescindible en la recuperació després de la dana i en el suport a ajuntaments i veïns.

Vivenda exigix a la Comunitat Valenciana actuar contra 15.000 pisos turístics il·legals

El Ministeri de Vivenda reclama a la Comunitat Valenciana i a la resta d'autonomies que perseguisquen el frau de les vivendes turístiques il·legals després de l'anul·lació del registre estatal, i advertix que vigilarà de prop la seua actuació.

Arcadi España acusa a Pérez Llorca de desentendre’s de la vaga educativa indefinida

Arcadi España retrau a Juanfran Pérez Llorca que no lidere la negociació de la vaga indefinida del professorat no universitari en la Comunitat Valenciana i li insta a asseure's amb els sindicats.

Els Pressupostos de la Generalitat de 2026 aconseguixen 33.305 milions amb un augment del 3,1%

Els comptes de la Generalitat per a 2026 sumen 33.305 milions, un 3,1% més, prioritzen sanitat, educació i gasto social, i incrementen l'amortització de deute.