18 C
València
Divendres, 6 febrer, 2026

Un motorista ferit greu en xocar contra un autobús de l’EMT en València

Imatge d’arxiu d’un accident de moto | Cedida

 

Un motorista ha resultat ferit en xocar contra un autobús de l’Empresa Municipal de Transports (EMT) esta vesprada de dimecres en la ciutat de València. El fet s’hauria produït cap a les 17.00 hores, concretament, en l’encreuament de l’avinguda de Navarro Reverter i la plaça d’Amèrica.

 

Segons informacions de ‘Las Provincias’, la Policia Local de la ciutat, la Policia Nacional, agents de la Unitat d’Atestats i d’Investigació d’Accidents i una ambulància del Servei d’Ajuda Mèdica Urgent (SAMU) s’han dirigit fins al lloc després de rebre l’avís de l’incident. Els servicis mèdics han assistit a la víctima, que ha sigut traslladada a l’Hospital General.

 

La moto, que havia sigut llogada, ha xocat contra l’autobús de l’EMT en un encreuament regulat per semàfors. Les informacions apunten a que el motorista s’hauria saltat el semàfor, que en eixe moment estava en roig.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Emergències gestiona en dos dies 624 incidents pel temporal de vent en la Comunitat Valenciana

Emergències i el 1·1·2 han gestionat 624 incidents pel vent en dos dies, amb 314 a València. Es desactiven les alertes per vent i seguix l'avís costaner.

València Basket busca passar pàgina en la seua visita a Estepona

El conjunt taronja afronta a Estepona el seu primer partit després de l'eliminació europea, amb la volta de Queralt Casas i la baixa de Leo Fiebich. Burgos demana màxima mentalitat.

El temporal de vent deixa ratxes de 148 km/h a Xodos i deu intervencions a la província de València

L'episodi de vent ha deixat una ratxa màxima de 148 km/h a Xodos i ha motivat deu actuacions de bombers a la província de València. L'avís groc s'ha mantingut en quasi tota la Comunitat Valenciana.

Retards en les línies C1 i C2 de Rodalia València pel vent en la catenària

C1 i C2 de Rodalia València registren retards, detencions i possibles canvis de recorregut per danys en la catenària causats pel vent. El tram Alfafar-València Nord s'ha resolt, però entre La Pobla Llarga i Xàtiva se circula per via única; Metrovalencia opera amb normalitat.

El ponent dispara les màximes i la Comunitat suma sis de les deu més altes d’Espanya

El vent de ponent va elevar les temperatures per damunt de 20 °C en nombrosos punts de la Comunitat Valenciana. La regió va col·locar sis registres entre les deu màximes del país, amb 26,1 °C a Miramar.

Tres detinguts per una onada de robatoris en cotxes per a sostraure balises V-16 a Sant Vicent

Tres hòmens han sigut detinguts per una cadena de robatoris en una sola matinada a Sant Vicent del Raspeig. Buscaven balises V-16, a més de ferramentes i diners.

Aemet ha establit l’avís taronja en el litoral d’Alacant per ones de 4 metres este dissabte

Aemet ha establit per al dissabte un avís taronja en el litoral d'Alacant per ones de 3 a 4 metres i vent del sud-oest de 60-70 km/h. Abans regixen avisos grocs per vent i fenòmens costaners a Alacant, València i Castelló.

L’ex director d’Emergències: es va descartar evacuar per la presa de Forata per a evitar el pànic

L'ex director general d'Emergències ha declarat que el Cecopi va considerar evacuar pel risc en la presa de Forata, però el va descartar per a evitar el pànic. També ha sostingut que l'És-Alert no es va plantejar fins a les 19.00, una versió que xoca amb la de José Miguel Basset.