Tots els municipis valencians sense un sol cas de coronavirus des de març

 

115 municipis del territori valencià no han registrat cap cas de coronavirus des de l’inici de la pandèmia. En total, són un 21,2% dels 542 ajuntaments que té la Comunitat Valenciana, i el més gran d’estos pobles, Benifairó de la Valldigna, té 1.500 habitants.

 

Tal com ha explicat el diari ‘Levante-EMV’, la majoria d’estos municipis estan en l’àmbit rural. De fet, només un d’ells està en la zona de la costa, Guardamar de la Safor. D’altra banda, només hi ha un altre, Llocnou de la Corona, que està situat dins d’una àrea metropolitana, la de València.

 

D’estos 115 pobles, tres superen el miler d’habitants: Benifairó de la Valldigna, amb 1.571 persones, Atzeneta d’Albaida en 1.165 habitants i Benicull de Xúquer, en 1.012. Per la seua banda, totes les localitats de menys de 100 habitants, excepte Vilamalur es troben en esta llista.

 

Els 115 municipis valencians sense coronavirus

 

En total, les localitats lliures de coronavirus fins al moment són Agres, Aielo de Rugat, Ahín, Alcoleja, les Alcubles, Algímia d’Almonesir, Almedíxer, Almudaina, Andilla, Aranyel, Aras de los Olmos, Ares del Maestrat, Argeleta, Atzeneta d’Albaida, Balones, Begís, Benafer, Benafigos, Benaixeve, Benasau, Beneixida, Beniardà, Beniatjar, Benicull de Xúquer, Benifairó de la Valldigna, Benifallim, Benifato, Beniflà, Benigembla, Benillup, Benimassot, Benissoda, Benissuera i Bolulla.

També Calles, Canet lo Roig, Carrícola, Cases Altes, Cases Baixes, Castell de Cabres, Castellfort, Castielfabib, Castillo de Villamalefa, Catí, Caudiel, Chóvar, Confrides, Cortes d’Arenós, Culla, Dosaigües, el Camp de Mirra, el Castell de Guadalest, el Palomar, el Toro, Espadella, Fageca, Famorca, Fontanars dels Alforins, la Font de la Reina, les Fonts d’Aiòder, Gaianes, Gàtova, Xestalgar, Gorga, Guadasséquies i Guardamar de la Safor.

Tampoc s’han donat casos en Herbers, Figueres, Higueruelas, la Serratella, la Torre d’en Besora, la Torre d’en Doménec, la Vall d’Ebo, les Useres, Llíber, Llocnou de la Corona, la Llosa del Bisbe, Lludient, Matet, Billeneta, Murla, Otos, Palanques, Pavies, Pina, Planes, la Pobla d’Arenós, la Pobla de Sant Miquel, Quatretondeta, Sacanyet, Salem, Segart, Sallent, Sempere, Senija, Sot de Xera, Tàrbena, Teresa, Terrateig, Tollos, Toràs, Tormos, Torralba, Torre-xiva, Torrella, Torres-Torres, la Vall de Gallinera, Vallés, Vallibona, Vilanova de la Reina, Villores, Xodos, Sorita i Sucaina.

 

En el comptador de la Generalitat, Vallat també apareix amb zero casos de coronavirus. No obstant això, l’11 d’agost, Sanitat va informar d’un brot de tres contagis relacionat amb esta localitat.

Últimes notícies

La festa del títol del València Basket pot acabar amb comiat de Montero, De Larrea i Key

El València Basket ha tancat una temporada històrica amb la Lliga Endesa, però la celebració pot suposar l’adéu de Jean Montero, Sergio De Larrea o Braxton Key, pretendits pels grans clubs europeus i per la NBA.

L’afició taronja viu ‘el naixement d’una estrella’ amb Jean Montero campió de Lliga

El Valencia Basket ha aconseguit la seua segona Lliga ACB i el base dominicà Jean Montero ha sigut elegit millor jugador de la final, en una temporada que Pedro Martínez descriu com ‘el naixement d’una estrella’. L’entrenador també ha ressaltat el treball col·lectiu i la constància del grup durant dos temporades.

L’explosió de Sergio De Larrea: triat al draft NBA i campió de l’ACB en només 20 hores

El base vallisoletà Sergio De Larrea, de 20 anys, ha sigut triat en la primera ronda del draft de l’NBA i ha celebrat el seu primer títol de la Lliga ACB amb el València Basket amb només 20 hores de diferència.

La nit més llarga de Sergio de Larrea: campió de Lliga Endesa després del seu somni NBA

Sergio de Larrea ha conquistat la Lliga Endesa amb el Valencia Basket hores després de ser elegit en el lloc 25 del draft de la NBA, i ha admés que ha arribat al quart partit contra el Barça pràcticament sense dormir.

Pascual assumix la superioritat del València Basket en la final de la Lliga Endesa

Xavi Pascual admet que el València Basket ha sigut superior en la final de la Lliga Endesa després del clar triomf taronja al Palau Blaugrana (84-108) i reivindica la competitivitat del seu equip malgrat les limitacions.

Explosió d’alegria taronja al Palau Blaugrana per la segona Lliga del València Basket

El València Basket ha conquistat la seua segona Lliga Endesa després de guanyar el Barça (84-108) al quart partit de la final, en una nit històrica al Palau Blaugrana marcada per la festa de l’afició taronja.

Porta gran per a El Cid i Manuel Escribano en una completa correguda de Victorino Martín a Alacant

El Cid i Manuel Escribano han eixit per la porta gran de la Plaça d'Alacant amb una exigent i completa correguda de Victorino Martín, en una vesprada en què José María Manzanares ha signat una actuació sòlida davant els seus paisans.

Exhibició històrica del Valencia Basket: passa per damunt del Barça i conquista la Lliga Endesa

El Valencia Basket ha derrotat amb autoritat el Barça al quart partit de la final (84-108) i s’ha proclamat campió de la Lliga Endesa per segona vegada, culminant la millor temporada de la seua història.