Netflix comença a rodar en la Comunitat Valenciana ‘Hermana muerte’

Netflix ha començat aquest dilluns el rodatge de ‘Hermana muerte’ en escenaris de la Comunitat Valenciana, segons ha informat en un comunicat la plataforma, que continua d’aquesta manera amb la seua aposta per les produccions locals.

La pel·lícula, el guió de la qual és a càrrec de Jorge Guerricaechevarria (‘Hasta el cielo’, ‘Las leyes de la frontera’), está dirigida por el valenciano Paco Plaza (‘REC’, ‘Quien a hierro mata’, ‘La abuela’ i ‘Verónica’), i inspirada en l’univers d’aquesta última cinta.
‘Hermana muerte’ está protagonizada por Aria Bedmar (‘Dime quién soy’), Almudena Amor (‘La abuela’, ‘El buen patrón’), Maru Valdivielso (‘Verónica’, ‘Historias para no dormir’), Luisa Merelas (‘Quien a hierro mata’, ‘Elisa y Marcela’), Chelo Vivares (’30 monedas’, ‘Desaparecidos’), Consuelo Trujillo (‘Verónica’, ‘Adiós’) i els debutants Sara Roch, Olimpia Roch, Adriana Camarena, Marina Delgado y Claudia Fernandez Arroyo.

La pel·lícula recupera l’univers de ‘Verónica‘, també dirigida per Paco Plaza i protagonitzada per Sandra Escacena i Ana Torrent. Per a Enrique López Lavigne, Pablo Cruz i Diego Suarez Chialvo, productors de l’Estudi, «‘Hermana muerte’ és una cita amb el terror de qualitat, marca d’identitat de Paco Plaza, però és també una versió en clau de misteri adolescent, dels inexplicables i fascinants fenòmens al voltant de les aparicions Mariannes».

A l’Espanya de la postguerra, Narcisa (interpretada per Ària Bedmar), una jove novícia amb poders sobrenaturals, arriba a un antic convent, ara col·legi per a xiquetes, per a incorporar-se com a mestra. A mesura que passen els dies, els estranys esdeveniments i les situacions cada vegada més inquietants que la turmenten, acabaran per conduir-la a desentranyar la terrible madeixa de secrets que envolten al convent i aguaiten als seus habitants.

«Aquesta pel·lícula ens brinda l’oportunitat de comptar els orígens d’un dels personatges més aterridors de Verónica, el clàssic de Plaza», afigen.

Últimes notícies

Un tribunal d’Indonèsia dictarà el dilluns sentencia pel naufragi del KM Putri Sakinah

Un tribunal indonesi fixarà este dilluns la sentència contra el capità i el cap de màquines del KM Putri Sakinah, afonat en Komodo, on van morir quatre membres d'una família valenciana i només van sobreviure una mare i la seua filla.

Rescaten a dos persones després de caure el seu cotxe al riu Millars a Vila-real

Dos persones han sigut rescatades del llit del riu Millars a Vila-real després d'eixir-se de la via el seu vehicle en el Camí Vora Riu. Els dos van ser evacuats a l'Hospital de la Plana.

Compromís denuncia més de dos anys de retard en la restauració del tritó de Ponzanelli

Compromís acusa el govern municipal de València de mantindre bloquejada des de fa més de dos anys la restauració del tritó de Ponzanelli i les dos rèpliques previstes.

La biotecnologia obri una nova via per a controlar el cotonet de Sud-àfrica en cítrics

Un estudi de l'IVIA i el IBMCP-CSIC demostra que la tecnologia RNAi pot silenciar gens essencials del cotonet de Sud-àfrica i reduir de manera notable la seua supervivència en cítrics.

La UMH impulsa a Uganda nous ingressos agrícoles amb residus de platanera

La Universitat Miguel Hernández i l'ONG Rafiki Àfrica transformen troncs de platanera en fibra per a artesania, creant una font d'ingressos extra per a més de cent famílies ugandeses.

L’Elx firma la seua millor puntuació històrica en Primera Divisió amb 43 punts

L'Elx ha tancat la temporada amb 43 punts després d'empatar davant el Girona, el seu millor registre històric en Primera Divisió, que li assegura una permanència folgada.

Luís Castro i Carlos Espí, els pilars de la salvació del Llevant

Luís Castro i Carlos Espí passen de quasi desconeguts a grans referents del Llevant després de firmar una remuntada històrica que assegura la permanència en Primera Divisió.

La comissió de la dana de Les Corts votarà les seues conclusions després d’onze sessions i 32 compareixents

La comissió d'investigació sobre la dana del 29 d'octubre de 2024 en Les Corts preveu aprovar el dimecres les seues conclusions, després d'onze sessions i 32 compareixences, a partir del dictamen impulsat per PP i Vox.