Netflix comença a rodar en la Comunitat Valenciana ‘Hermana muerte’

Netflix ha començat aquest dilluns el rodatge de ‘Hermana muerte’ en escenaris de la Comunitat Valenciana, segons ha informat en un comunicat la plataforma, que continua d’aquesta manera amb la seua aposta per les produccions locals.

La pel·lícula, el guió de la qual és a càrrec de Jorge Guerricaechevarria (‘Hasta el cielo’, ‘Las leyes de la frontera’), está dirigida por el valenciano Paco Plaza (‘REC’, ‘Quien a hierro mata’, ‘La abuela’ i ‘Verónica’), i inspirada en l’univers d’aquesta última cinta.
‘Hermana muerte’ está protagonizada por Aria Bedmar (‘Dime quién soy’), Almudena Amor (‘La abuela’, ‘El buen patrón’), Maru Valdivielso (‘Verónica’, ‘Historias para no dormir’), Luisa Merelas (‘Quien a hierro mata’, ‘Elisa y Marcela’), Chelo Vivares (’30 monedas’, ‘Desaparecidos’), Consuelo Trujillo (‘Verónica’, ‘Adiós’) i els debutants Sara Roch, Olimpia Roch, Adriana Camarena, Marina Delgado y Claudia Fernandez Arroyo.

La pel·lícula recupera l’univers de ‘Verónica‘, també dirigida per Paco Plaza i protagonitzada per Sandra Escacena i Ana Torrent. Per a Enrique López Lavigne, Pablo Cruz i Diego Suarez Chialvo, productors de l’Estudi, «‘Hermana muerte’ és una cita amb el terror de qualitat, marca d’identitat de Paco Plaza, però és també una versió en clau de misteri adolescent, dels inexplicables i fascinants fenòmens al voltant de les aparicions Mariannes».

A l’Espanya de la postguerra, Narcisa (interpretada per Ària Bedmar), una jove novícia amb poders sobrenaturals, arriba a un antic convent, ara col·legi per a xiquetes, per a incorporar-se com a mestra. A mesura que passen els dies, els estranys esdeveniments i les situacions cada vegada més inquietants que la turmenten, acabaran per conduir-la a desentranyar la terrible madeixa de secrets que envolten al convent i aguaiten als seus habitants.

«Aquesta pel·lícula ens brinda l’oportunitat de comptar els orígens d’un dels personatges més aterridors de Verónica, el clàssic de Plaza», afigen.

Últimes notícies

Empat de l’Almería a Castàlia i l’eliminatòria es decidirà als Jocs del Mediterrani

Castelló i Almería empaten 1-1 a Castàlia en l’anada de la primera eliminatòria de la promoció a Primera Divisió, en un partit on els albinegres disposen de les millors ocasions.

El Barça s’imposa al Nava sense patir i jugarà una nova final de Copa del Rei

El Barça derrota el Viveros Herol Nava per 27-38 en la semifinal d’Alacant, defensa el títol de Copa del Rei i arriba a la final sense necessitat de mostrar la seua millor versió.

El Bidasoa Irún passa per damunt del Bada Huesca i torna a una final de Copa 30 anys després

El Bidasoa Irún goleja el Bada Huesca per 30-37 en la semifinal de la Copa del Rei a Alacant, torna a una final 30 anys després i es garantix plaça europea per a la pròxima temporada.

El Bidasoa Irún atropella el Bada Huesca i torna a una final de Copa 30 anys després

El Bidasoa Irún goleja el Bada Huesca per 30-37 en la semifinal de la Copa del Rei a Alacant, torna a una final 30 anys després i s’assegura plaça europea per a la pròxima temporada.

Centenars de persones ixen al carrer a València contra el negoci de la vivenda

Centenars de persones es manifesten este dissabte pel centre de València per a denunciar l especulació immobiliària, el model turístic descontrolat i la pèrdua d identitat dels barris, i per a reclamar vivenda digna i lloguers assequibles.

El Barça atropella el Nava a Alacant (27-38) i es planta en una nova final de Copa

El Barça guanya amb autoritat el Viveros Herol Nava per 27-38 en la semifinal de la Copa del Rei d’handbol a Alacant i es classifica per a una nova final, en un partit que va dominar sense necessitat d’exhibir la seua millor versió.

Es cancel·la el Festival de Les Arts de València després de les queixes pel so

El Festival de Les Arts no continua este dissabte a la Ciutat de les Arts i les Ciències de València després de les nombroses queixes per falta de so i de la negativa de l'Ajuntament i la direcció del recinte a permetre l'obertura. L'organització anuncia devolucions i lamenta no haver pogut tindre una reunió amb l'Alcaldia per buscar alternatives.

El Nou Mestalla completa l’anell de compressió i els 50 pilars de la coberta

L’estadi Nou Mestalla ja ha instal·lat l’anell de compressió i els 50 pilars d’acer que sostindran la gran coberta, un pas clau de cara a la seua inauguració prevista per a l’estiu de 2027.