Netflix comença a rodar en la Comunitat Valenciana ‘Hermana muerte’

Netflix ha començat aquest dilluns el rodatge de ‘Hermana muerte’ en escenaris de la Comunitat Valenciana, segons ha informat en un comunicat la plataforma, que continua d’aquesta manera amb la seua aposta per les produccions locals.

La pel·lícula, el guió de la qual és a càrrec de Jorge Guerricaechevarria (‘Hasta el cielo’, ‘Las leyes de la frontera’), está dirigida por el valenciano Paco Plaza (‘REC’, ‘Quien a hierro mata’, ‘La abuela’ i ‘Verónica’), i inspirada en l’univers d’aquesta última cinta.
‘Hermana muerte’ está protagonizada por Aria Bedmar (‘Dime quién soy’), Almudena Amor (‘La abuela’, ‘El buen patrón’), Maru Valdivielso (‘Verónica’, ‘Historias para no dormir’), Luisa Merelas (‘Quien a hierro mata’, ‘Elisa y Marcela’), Chelo Vivares (’30 monedas’, ‘Desaparecidos’), Consuelo Trujillo (‘Verónica’, ‘Adiós’) i els debutants Sara Roch, Olimpia Roch, Adriana Camarena, Marina Delgado y Claudia Fernandez Arroyo.

La pel·lícula recupera l’univers de ‘Verónica‘, també dirigida per Paco Plaza i protagonitzada per Sandra Escacena i Ana Torrent. Per a Enrique López Lavigne, Pablo Cruz i Diego Suarez Chialvo, productors de l’Estudi, “‘Hermana muerte’ és una cita amb el terror de qualitat, marca d’identitat de Paco Plaza, però és també una versió en clau de misteri adolescent, dels inexplicables i fascinants fenòmens al voltant de les aparicions Mariannes”.

A l’Espanya de la postguerra, Narcisa (interpretada per Ària Bedmar), una jove novícia amb poders sobrenaturals, arriba a un antic convent, ara col·legi per a xiquetes, per a incorporar-se com a mestra. A mesura que passen els dies, els estranys esdeveniments i les situacions cada vegada més inquietants que la turmenten, acabaran per conduir-la a desentranyar la terrible madeixa de secrets que envolten al convent i aguaiten als seus habitants.

“Aquesta pel·lícula ens brinda l’oportunitat de comptar els orígens d’un dels personatges més aterridors de Verónica, el clàssic de Plaza”, afigen.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Hostaleria i turisme reclamen un pacte global de mobilitat a València

Hostaleria València, Hosbec i Fotur reclamen un projecte integral de mobilitat per a la ciutat i la seua àrea metropolitana. Demanen més transport nocturn i coordinació entre transport públic, taxi i VTC per a evitar esperes i millorar l'experiència turística.

Potries farà realitat el seu projecte cultural malgrat quedar fora de la Capital Europea de la Cultura 2031

Potries no va passar a la fase final per a 2031, però mantindrà el pla cultural dissenyat durant la candidatura. El consistori reivindica el paper dels pobles xicotets.

Bernabé demana que Policia Local i bombers definisquen aforaments davant les mascletaes a València

La delegada del Govern recorda que el Pla d'Autoprotecció l'elaboren Policia Local i bombers i que serà la Junta Local de Seguretat qui fixe els aforaments. L'òrgan valorarà el possible retorn de les línies C-1 i C-2 a l'Estació del Nord durant les mascletaes.

Detinguts dos menors per assaltar a dos xiques i apunyalar a una a Alacant

Dos menors de 16 i 17 anys han sigut detinguts a Alacant per un assalt amb arma blanca a dos jóvens. Una de les víctimes, de 19 anys, va ser operada d'urgència després de patir una lesió pulmonar.

Catarroja treballa en un monument d’homenatge a les víctimes de la DANA

L'Ajuntament avança en un monument per a recordar als qui van morir en la DANA del 29 d'octubre de 2024, en coordinació amb famílies i Administracions.

Potries es queda fora; Càceres, Granada, Las Palmas i Oviedo, finalistes a Capital Europea de la Cultura 2031

Càceres, Granada, Las Palmas de Gran Canaria i Oviedo han sigut seleccionades finalistes per a 2031, deixant fora a Potries. El comité atorga nou mesos per a perfeccionar els projectes i es reunirà de nou al desembre.

El Consell mostra màxim respecte a la Justícia després de la detenció de Carlos Baño

El vicepresident José Díez ha defés el respecte del Consell a les diligències judicials i la presumpció d'innocència després de l'arrest del president de la Cambra d'Alacant. La UDEF registra entitats que van gestionar els bons consum de 2022 i 2023 per a esclarir l'ús de fons públics.

Els metges convoquen una vaga en plena setmana de Falles que inquieta a veïns i consumidors

Els metges han sigut convocats a una vaga entre el 16 i el 20 de març, coincidint amb les Falles. Associacions de consumidors i veïnals alerten de l'impacte i demanen servicis mínims.