Netflix comença a rodar en la Comunitat Valenciana ‘Hermana muerte’

Netflix ha començat aquest dilluns el rodatge de ‘Hermana muerte’ en escenaris de la Comunitat Valenciana, segons ha informat en un comunicat la plataforma, que continua d’aquesta manera amb la seua aposta per les produccions locals.

La pel·lícula, el guió de la qual és a càrrec de Jorge Guerricaechevarria (‘Hasta el cielo’, ‘Las leyes de la frontera’), está dirigida por el valenciano Paco Plaza (‘REC’, ‘Quien a hierro mata’, ‘La abuela’ i ‘Verónica’), i inspirada en l’univers d’aquesta última cinta.
‘Hermana muerte’ está protagonizada por Aria Bedmar (‘Dime quién soy’), Almudena Amor (‘La abuela’, ‘El buen patrón’), Maru Valdivielso (‘Verónica’, ‘Historias para no dormir’), Luisa Merelas (‘Quien a hierro mata’, ‘Elisa y Marcela’), Chelo Vivares (’30 monedas’, ‘Desaparecidos’), Consuelo Trujillo (‘Verónica’, ‘Adiós’) i els debutants Sara Roch, Olimpia Roch, Adriana Camarena, Marina Delgado y Claudia Fernandez Arroyo.

La pel·lícula recupera l’univers de ‘Verónica‘, també dirigida per Paco Plaza i protagonitzada per Sandra Escacena i Ana Torrent. Per a Enrique López Lavigne, Pablo Cruz i Diego Suarez Chialvo, productors de l’Estudi, «‘Hermana muerte’ és una cita amb el terror de qualitat, marca d’identitat de Paco Plaza, però és també una versió en clau de misteri adolescent, dels inexplicables i fascinants fenòmens al voltant de les aparicions Mariannes».

A l’Espanya de la postguerra, Narcisa (interpretada per Ària Bedmar), una jove novícia amb poders sobrenaturals, arriba a un antic convent, ara col·legi per a xiquetes, per a incorporar-se com a mestra. A mesura que passen els dies, els estranys esdeveniments i les situacions cada vegada més inquietants que la turmenten, acabaran per conduir-la a desentranyar la terrible madeixa de secrets que envolten al convent i aguaiten als seus habitants.

«Aquesta pel·lícula ens brinda l’oportunitat de comptar els orígens d’un dels personatges més aterridors de Verónica, el clàssic de Plaza», afigen.

Últimes notícies

‘Libre’, la comèdia romàntica que acosta l’univers de Nino Bravo a una nova generació

‘Libre’ és una comèdia romàntica de superació i tendresa que ret homenatge a Nino Bravo a través d’un jove perdut, la música i una història contemporània rodada a Alfafar, València, Madrid i Màlaga. El film, dirigit per David Serrano i amb Alberto San Juan com a ‘àngel de la guarda’, s’estrenarà en 2027.

Mor als 63 anys l’actor valencià i exagent local Paco Sarro

L’actor valencià Paco Sarro, conegut pel paper de Ferri en la sèrie 'L'Alqueria Blanca' i exagent de la Policia Local de València, ha mort als 63 anys.

Noves jornades de parada a Ford Almussafes en setembre i octubre

La comissio de seguiment de l ERTE-RED a Ford Almussafes ha fixat noves jornades de parada de la produccio en les plantes de motors i vehicles durant setembre i octubre. Sindicats i empresa tornaran a reunir-se per a negociar dimarts a la vesprada.

STEPV convoca per al 12 de setembre la primera manifestació educativa del curs 2026-27

El sindicat STEPV ha convocat per al dissabte 12 de setembre la primera manifestació educativa del curs 2026-27, amb marxes a Alacant, València i Castelló de la Plana com a continuïtat de les mobilitzacions del curs passat.

Presó per a un home que va maltractar i va tancar amb clau la seua nòvia menor a Manises

La Audiencia Provincial de Valencia ha imposat un any i nou mesos de presó a un home de 29 anys per maltractar, amenaçar i tancar amb clau la seua parella, una menor de 15 anys que vivia en un centre de menors. La jove, que va poder escapar una setmana després, pateix ara un síndrome ansioso depressiu i rep tractament psicològic i farmacològic.

Compromís exigeix saber quan es va avisar la Generalitat del risc de robatoris en museus

Àgueda Micó ha registrat al Congrés diverses preguntes per aclarir quan va rebre el Govern l alerta d Europol sobre robatoris en museus i quan la va traslladar a la Generalitat, arran del robatori del Tresor de Villena.

A presó un home per onze robatoris amb força a vaixells de la Marina de València

La Policia Nacional ha detingut un home de 31 anys acusat d’onze robatoris amb força en iats i velers de la Marina de València, alguns ocupats mentre els propietaris dormien. El jutge ha decretat el seu ingrés a la presó preventiva.

Morant reclama un Botànic 3 en un curs polític que veu decisiu per a la Comunitat Valenciana

Diana Morant ha obert el nou curs polític reclamant una aliança PSPV-Compromís per a un Botànic 3 i anunciant que estudiaran recórrer al Constitucional la nova inspecció educativa. També ha carregat contra el Consell per les seues polítiques en sanitat, educació, emergències i vivenda.