Neymar, acusat de violar una dona a París, denuncia extorsió

El pare de Neymar assegura que l’han visitat en sa casa en Brasil fent-li saber que «tot és per diners» | CatalunyaDiari.cat

 

Neymar, l’exblaugrana i jugador actual del PSG, ha sigut acusat de violació per una dona, que ha presentat la denúncia en Sao Paulo (Brasil). L’abús hauria tingut lloc el 15 de maig en un hotel de París, segons la denunciant. L’astre del futbol ha negat immediatament els fets en Instagram i s’ha defés de l’acusació explicant que l’estan extorsionant. El brasiler ha difós diferents missatges íntims que la dona li enviava, igual com fotos seues en roba interior i banyador. 

 

En un hotel de París

Segons l’acusació, la dona hauria viatjat a París després que Neymar li comprara els bitllets d’avió per a viatjar a la capital francesa. Els dos brasilers s’haurien conegut a través de les xarxes socials, explica la denunciant. Segons diu, es van vore en l’Hotel Sofitel Paris Arc Du Triomphe, al que Neymar hauria arribat prop de les 20.00 hores, «aparentment, begut».

 

Després d’unes quantes converses i carícies, relata la presumpta víctima, el futbolista s’hauria posat agressiu i l’hauria obligat a mantindre relacions sexuals. La dona afig que no va denunciar-lo en París «per por» i perquè estava «emocionalment afectada».

 

Neymar es defén

L’exblaugrana ha publicat un vídeo de set minuts en Instagram negant els fets. Segons Neymar, l’estan extorsionant, versió que han defés també el pare i representant del jugador. El pare, de fet, assegura que van anar a sa casa en Sao Paulo a fer-li saber que «tot és per diners» i lamenta el gran rebombori que generarà la notícia. Neymar assegura, per tant, que tot és una «trampa en la que ha caigut»

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Una publicación compartida de 3n310ta ?? neymarjr (@neymarjr) el

 

També et pot interessar…

Últimes notícies

Pérez Llorca garantix que els compromisos educatius es veuran en els pròxims pressupostos

Juanfran Pérez Llorca afirma que els compromisos aconseguits amb el sector educatiu s'incorporaran als pròxims pressupostos de la Generalitat, amb més fons per a infraestructures, climatització de centres i pujada salarial docent.

Més de 4.600 agents reforçaran la seguretat en les Fogueres d’Alacant 2026

Més de 4.600 agents de diferents cossos integren el dispositiu de seguretat per a les Fogueres d'Alacant 2026, amb controls reforçats en punts clau i mesures específiques de prevenció.

Educació demana servicis mínims del 100% en els tribunals de la PAU per a garantir els exàmens

La Conselleria d'Educació sol·licita a Treball servicis mínims del 100% per al professorat dels tribunals de la PAU amb la finalitat d'assegurar les proves i protegir el dret a l'educació de l'alumnat valencià.

Pérez Llorca admet preocupació i fastig pels nous escàndols de corrupció que afecten el PSOE

Juanfran Pérez Llorca reconeix que seguix amb preocupació i fastig els registres de l'UCO en la seu del PSOE pel cas Leire i demana deixar treballar a la justícia abans de traure conclusions.

Pérez Llorca mostra preocupació pels registres de l’UCO en la seu del PSOE pel cas Leire

Juanfran Pérez Llorca expressa la seua preocupacion i cansament davant els registres de l'UCO en la seu del PSOE pel cas Leire i demana deixar treballar a la justícia abans de traure conclusions.

Pape Gueye, triat millor jugador africà de LaLiga

Pape Gueye, migcampista del Vila-real, ha sigut reconegut amb el premi Sporty LALIGA MVP 25/26 al millor jugador africà de Primera Divisió després d'una temporada clau en la medul·lar groga.

Pérez Llorca expressa preocupació pels registres de l’UCO a Ferraz pel cas Leire

Juanfran Pérez Llorca assegura seguir amb preocupació i fastig els registres de l'UCO en la seu del PSOE pel cas Leire i demana deixar treballar a la justícia abans de traure conclusions.

El PSPV-PSOE demana la dimissió immediata de Marciano Gómez per derivar 25 milions a un grup sanitari vinculat a la seua família

El PSPV-PSOE reclama el cessament immediat del conseller de Sanitat, Marciano Gómez, després de conéixer-se que el seu departament va derivar més de 25 milions d'euros públics a un grup hospitalari gestionat pel seu germà entre 2024 i 2025.