Neymar, acusat de violar una dona a París, denuncia extorsió

El pare de Neymar assegura que l’han visitat en sa casa en Brasil fent-li saber que «tot és per diners» | CatalunyaDiari.cat

 

Neymar, l’exblaugrana i jugador actual del PSG, ha sigut acusat de violació per una dona, que ha presentat la denúncia en Sao Paulo (Brasil). L’abús hauria tingut lloc el 15 de maig en un hotel de París, segons la denunciant. L’astre del futbol ha negat immediatament els fets en Instagram i s’ha defés de l’acusació explicant que l’estan extorsionant. El brasiler ha difós diferents missatges íntims que la dona li enviava, igual com fotos seues en roba interior i banyador. 

 

En un hotel de París

Segons l’acusació, la dona hauria viatjat a París després que Neymar li comprara els bitllets d’avió per a viatjar a la capital francesa. Els dos brasilers s’haurien conegut a través de les xarxes socials, explica la denunciant. Segons diu, es van vore en l’Hotel Sofitel Paris Arc Du Triomphe, al que Neymar hauria arribat prop de les 20.00 hores, «aparentment, begut».

 

Després d’unes quantes converses i carícies, relata la presumpta víctima, el futbolista s’hauria posat agressiu i l’hauria obligat a mantindre relacions sexuals. La dona afig que no va denunciar-lo en París «per por» i perquè estava «emocionalment afectada».

 

Neymar es defén

L’exblaugrana ha publicat un vídeo de set minuts en Instagram negant els fets. Segons Neymar, l’estan extorsionant, versió que han defés també el pare i representant del jugador. El pare, de fet, assegura que van anar a sa casa en Sao Paulo a fer-li saber que «tot és per diners» i lamenta el gran rebombori que generarà la notícia. Neymar assegura, per tant, que tot és una «trampa en la que ha caigut»

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Una publicación compartida de 3n310ta ?? neymarjr (@neymarjr) el

 

També et pot interessar…

Últimes notícies

Els consellers d’Educació i Emergències donaran explicacions en Les Corts pels incendis i el robatori del tresor de Villena

Els consellers d’Educació i Cultura i d’Emergències compareixeran en Les Corts quan s’òbriga el període de sessions per explicar el robatori del tresor de Villena i els incendis de l’estiu. L’oposició critica la falta d’activitat parlamentària i el retard en fixar el calendari i el Debat de política general.

El PSPV demanarà a Antifrau l’expedient sobre la contractació de la parella de Pérez Llorca

El PSPV-PSOE sol·licitarà a l’Agència Valenciana Antifrau l’expedient sobre la investigació de la contractació de la parella de Juanfran Pérez Llorca a la Diputació de València i reclama al PP que faça públics possibles dosiers interns.

Setembre tancarà amb un 82 % d’ocupació hotelera a la Comunitat Valenciana

Turisme Comunitat Valenciana preveu per a setembre una ocupació mitjana del 82,1 % en hotels, del 75,3 % en apartaments turístics i del 70 % en càmpings, amb Alicante al capdavant i Benidorm fregant el 90 % d’ocupació.

Un incendi forestal complica la faena dels bombers a Polop de la Marina

Set mitjans terrestres, deu dotacions del Consorci de Bombers d'Alacant i cinc unitats forestals lluiten contra un incendi a Polop de la Marina, on s'ha decretat la situació 1 del PEIF per risc sobre la massa forestal.

Xoc polític pels mals resultats PISA en educació a la Comunitat Valenciana

L’informe PISA amb mals resultats en la Comunitat Valenciana ha desencadenat un dur enfrontament polític. PSPV i Compromís culpen la falta d’inversió i PP i Vox responsabilitzen l’herència del Botànic.

Baldoví dona per fet quatre paperetes i una serà de Compromís

El síndic de Compromís en Les Corts, Joan Baldoví, assegura que en les pròximes autonòmiques hi haurà quatre paperetes i que una serà la de Compromís, malgrat la falta de novetats sobre possibles confluències de l'esquerra.

Mompó insta Morant a deixar de victimitzar-se i li retreu que en política ‘se ve llorado’

Vicent Mompó defensa el seu polèmic missatge contra Diana Morant, assegura que no es disculparà amb ella i li reclama que deixe de victimitzar-se i es pose a treballar.

Processat el presumpte líder a Espanya d’una cèl·lula neonazi de The Base detingut a Castelló

El magistrat de l’Audiència Nacional Antonio Piña ha proposat jutjar David D., detingut a Castelló en 2025, com a presumpte cap de la primera cèl·lula a Espanya de l’organització terrorista neonazi The Base, juntament amb un altre suposat integrant.