Anuncios

Nomenament d’Ángel Albendín com a nou cap de la Policia Local de València davant la jubilació de José Vicente Herrera

VALÈNCIA, 25 (EUROPA PRESS)

La Junta de Govern de l’Ajuntament de València ha confirmat el nomenament d’Ángel Albendín Ariza com a nou cap de la Policia Local en substitució de José Vicente Herrera Arrando, que es jubilarà el pròxim 28 d’abril. El nomenament entrarà en vigor el dimarts 29 d’abril i tindrà una durada màxima de sis mesos.

Anuncios

El relleu és una decisió del regidor delegat de Policia Local, Jesús Carbonell, qui ha demanat una cobertura immediata del càrrec, atès que no s’ha publicat una convocatòria pública per a la provisió definitiva de la plaça de comissari principal. Per tant, l’Ajuntament ha optat per l’adscripció temporal d’Albendín, actual responsable de la Divisió de Seguretat Vial de la Policia Local de València.

En un comunicat, la Delegació de Recursos Humans ha destacat la necessitat de reforçar el cos de seguretat municipal amb la nominació d’Albendín, qui va mostrar la seua conformitat per ocupar el càrrec en una compareixença celebrada el 24 d’abril.

Compromís ha presentat una moció per debatre en el pròxim ple municipal que busca crear una comissió d’investigació. Aquesta comissió se centrarà en esclarir les actuacions municipals realitzades en relació amb la borsa de treball de la categoria de comissari principal, així com sobre la convocatòria per a la provisió en propietat de tres places.

En el seu comunicat, Compromís denuncia que el procés de convocatòria i l’oposició actual han estat plens de denúncies sindicals i irregularitats des de 2023, algunes de les quals podrien ser considerades com a delictes. La portaveu de Compromís, Papi Robles, responsabilitza l’alcaldessa, María José Catalá, de la situació per la seua passivitat davant d’aquestes irregularitats.

Anuncios
Anuncios

Últimes notícies

La família de Teófilo de la Vall recorrerà al Constitucional després de la inadmissió de la querella contra Martín Villa

La família de Teófilo de la Vall, considerat la primera víctima de la Transició, recorrerà al Tribunal Constitucional després de la inadmissió de la querella contra Rodolfo Martín Villa i advertix que, si no obté empara, acudirà a instàncies internacionals.

El Consell protegix com BIC la tradició de les Orquestres i Rondalles de Pols i Pua

El Consell ha aprovat la declaració com a Bé d'Interés Cultural immaterial de la tradició musical de les Orquestres i Rondalles de Pols i Pua de la Comunitat Valenciana, amb mesures específiques de protecció i estudi.

La jutgessa que investiga la DANA reclama la gravació d’una trucada de l’alcalde d’Utiel a Emergències

La jutgessa que instruïx la causa per la gestió de la DANA sol·licita al Centre de Coordinació d'Emergències les gravacions de les trucades de l'alcalde i d'un regidor d'Utiel, així com el llistat de comunicacions rebudes pel regidor.

Mompó reclama no ser neutral davant l’explotació sexual i defén abolir la prostitució

Vicent Mompó reivindica que les institucions no poden ser neutrals enfront de l'explotació sexual de les dones i vincula l'abolició de la prostitució amb la dignitat democràtica.

La Diputació de València eleva a 1,22 milions la inversió per a reformar 37 casernes de la Guàrdia Civil

La Diputació de València amplia en 618.600 euros el seu programa de reformes en casernes de la Guàrdia Civil i eleva la inversió total a 1,22 milions per a actuar en 37 instal·lacions de la província.

Cessa petició pròpia la directora general del Sector Públic de la Generalitat, Mar González

El ple del Consell ha aprovat el cessament a petició pròpia de Mar González com a directora general del Sector Públic de la Generalitat i ha agraït la seua labor en el càrrec.

El Consell suma 7 milions més en ajudes al lloguer per a afectats per la dana de 2024

El Consell amplia en set milions d'euros les ajudes al lloguer per als qui no poden usar la seua vivenda després de la dana del 29 d'octubre de 2024 i obri un nou termini fins a 2026.

El jutge manté l’arxivament del cas per l’incendi de Campanar al no veure indicis nous

El jutge d'Instrucció manté l'arxivament provisional de la causa per l'incendi de Campanar en considerar que l'informe pericial dels afectats no aporta dades noves ni rellevants.
Anuncios