Nomenament d’Ángel Albendín com a nou cap de la Policia Local de València davant la jubilació de José Vicente Herrera

VALÈNCIA, 25 (EUROPA PRESS)

La Junta de Govern de l’Ajuntament de València ha confirmat el nomenament d’Ángel Albendín Ariza com a nou cap de la Policia Local en substitució de José Vicente Herrera Arrando, que es jubilarà el pròxim 28 d’abril. El nomenament entrarà en vigor el dimarts 29 d’abril i tindrà una durada màxima de sis mesos.

El relleu és una decisió del regidor delegat de Policia Local, Jesús Carbonell, qui ha demanat una cobertura immediata del càrrec, atès que no s’ha publicat una convocatòria pública per a la provisió definitiva de la plaça de comissari principal. Per tant, l’Ajuntament ha optat per l’adscripció temporal d’Albendín, actual responsable de la Divisió de Seguretat Vial de la Policia Local de València.

En un comunicat, la Delegació de Recursos Humans ha destacat la necessitat de reforçar el cos de seguretat municipal amb la nominació d’Albendín, qui va mostrar la seua conformitat per ocupar el càrrec en una compareixença celebrada el 24 d’abril.

Compromís ha presentat una moció per debatre en el pròxim ple municipal que busca crear una comissió d’investigació. Aquesta comissió se centrarà en esclarir les actuacions municipals realitzades en relació amb la borsa de treball de la categoria de comissari principal, així com sobre la convocatòria per a la provisió en propietat de tres places.

En el seu comunicat, Compromís denuncia que el procés de convocatòria i l’oposició actual han estat plens de denúncies sindicals i irregularitats des de 2023, algunes de les quals podrien ser considerades com a delictes. La portaveu de Compromís, Papi Robles, responsabilitza l’alcaldessa, María José Catalá, de la situació per la seua passivitat davant d’aquestes irregularitats.

Últimes notícies

Pedro Martínez fa història com a tècnic amb més partits al València Basket

Pedro Martínez es convertix en l'entrenador amb més partits dirigits del València Basket en l'ACB i completa una nit de rècords per al club taronja en la Lliga Endesa.

El València Basket reforça el seu domini a Espanya amb set dels últims nou títols

El València Basket conquista la Copa de la Reina davant el Hozono Global Jairis i confirma un cicle guanyador amb set dels últims nou títols nacionals disputats en tres temporades.

El València Basket prolonga el seu domini amb una altra Copa de la Reina

El València Basket conquista la Copa de la Reina després de véncer al Hozono Global Jairis i reforça una etapa de domini en el bàsquet espanyol amb set dels últims nou títols nacionals.

El València Basket conquesta la seua segona Copa de la Reina després de remuntar al Hozono Global Jairis

El València Basket es proclama campió de la Copa de la Reina per segona vegada després de remuntar 14 punts al Hozono Global Jairis i véncer 70-65 en una final de ratxes i màxima tensió.

El València Basket conquesta la seua segona Copa de la Reina després de superar al Hozono Jairis

El València Basket es proclama campió de la Copa de la Reina per segona vegada en imposar-se al Hozono Jairis per 70-65 en una final igualada.

València Basket firma una sòlida victòria a Burgos després d’un gran tercer quart

València Basket es va imposar al Sant Pau Burgos per 74-79 després de trencar el partit en el tercer quart i controlar la reacció final del conjunt local.

El València Basket conquesta la seua segona Copa de la Reina en véncer al Hozono Jairis

El València Basket s'adjudica per segona vegada la Copa de la Reina després d'imposar-se al Hozono Jairis per 70-65 en una final ajustada en la qual el vigent campió no va poder revalidar el títol.

El vent provoca un accident per la caiguda d’un arbre entre La Barona i les Useres

El fort vent obliga els bombers de Castelló i València a efectuar més d'un centenar d'intervencions, inclosa un accident de trànsit per la caiguda d'un arbre entre La Barona i les Useres.