Anuncios

Nous rumors sobre una crisi entre Felip i Letícia

La reina Letícia, durant la visita al Centre Educatiu Escoles Professionals Sagrada Família-Fundació Peñaflor, el 6 de febrer del 2020

La reina Letícia en la visita a Écija | GTRES

Com cada dimecres, les principals revistes del cor, espanyoles i europees es poden trobar en els quioscos amb totes les novetats dels principals personatges famosos i de l’àmbit social, inclosos els reis, Felip i Letícia. Estos visitaven Écija fa pocs dies en un nou acte a on rebien l’afecte i l’estima dels veïns d’este poble sevillà. Però hi va haver un detall d’aquell dia que es va escapar a la premsa espanyola: Letícia no duia anell

 

Anuncios

És sabut que Zarzuela va confirmar fa anys que la reina Letícia no el lluïx en actes públics. Fonts de Casa Reial, explicaven que acabava tenint ferides en la mà, de tant rebre salutacions i agarrar mans.

 

Fa uns 10 anys que va prendre la decisió de no dur l’aliança de casada. Això no ha aturat a la premsa francesa, ja que són diferents els mitjans que arrepleguen hui que l’absència d’anell no és més que la confirmació d’una nova crisi matrimonial. Algunes com ‘Public’ arriben a afirmar que esta imatge «planteja moltes preguntes».

 

Continuen els rumors de crisi matrimonial

Cal recordar, a demés, que hi ha un altre motiu turbulent pel que Letícia no duu ja este anell: es va comprar amb una targeta de crèdit de la fundació Nóos. I és que va ser Iñaki Urdangarin qui va fer d’intermediari per a conseguir l’aliança per 3.000 euros

 

A pesar d’això, l’hermetisme al voltant de la relació entre el rei Felip i la seua dona fa difícil saber que passar realment entre ells. Sempre s’ha especulat que la reina Letícia, coneguda pel seu fort caràcter, no aprova certs comportaments de membres de la Família Reial. La premsa gal·la, tot i que no parla de divorci, sí que veu problemes en la parella arran d’un començament d’any convuls.  

 

És ben cert que, tot i que han passat prou anys, Letícia encara s’incomoda amb l’exposició mediàtica, però això no l’hauria d’impedir ser més afectuosa amb Felip i demostrar que són un matrimoni i no una mera parella protocol·lària. Els espanyols ho agrairíem i el rei també.

 

També pots llegir…

Anuncios
Anuncios

Últimes notícies

Les tempestes descarreguen més de 50 litres per metre quadrat a Estubeny i quasi 500 llamps a Alacant

Les tempestes d'este dissabte deixen més de 50 litres per metre quadrat a Estubeny, quasi 500 llamps sobretot a Alacant i diverses incidències ateses pels bombers.

La dona ingressada a Alacant per possible hantavirus dona negatiu en la primera PCR

La primera PCR realitzada a la dona ingressada en un hospital d'Alacant per sospita de hantavirus ha donat resultat negatiu, encara que es manté el protocol amb una segona prova i l'aïllament preventiu.

La Policia Nacional investiga la violació d’una jove de 18 anys en la Marina de València

La Unitat de Família i Dona de la Policia Nacional investiga la violació amb penetració patida per una jove de 18 anys de matinada en la zona de l'aparcament de la Marina de València.

Elx i Alabés firmen un empat patit que deixa el descens encara obert

Elx i Esportiu Alabés empaten 1-1 en un partit tibant marcat per la pluja i la por de fallar, un resultat que a penes millora la seua situació en la lluita per la permanència.

Elx i Alabés firmen un empat tibant que no buida el fantasma del descens

Elx i Esportiu Alabés empaten 1-1 en un partit marcat per la tensió i la necessitat de punts, un resultat que manté als dos equips molt prop del descens.

Corberán apel·la a la necessitat del València per a aconseguir el seu millor rendiment en la lluita per la salvació

Carlos Corberán insistix que el València ha de transformar la pressió per la permanència en motivació, defén la seua planificació d'entrenaments i analitza el repte davant l'Athletic.

Athletic i València es juguen Europa i la salvació en San Mamés

Athletic i València es mesuren en San Mamés en un dol clau: els bilbaïns apuren les seues opcions europees i els valencianistes busquen allunyar-se del descens.

Esquerra Unida recolza per unanimitat la vaga educativa indefinida en la Comunitat Valenciana

El Consell Polític Nacional d'Esquerra Unida del País Valencià aprova per unanimitat una resolució de suport a la vaga educativa indefinida de l'11 de maig i al professorat valencià, i responsabilitza al govern del PP i Vox de la deterioració del sistema.
Anuncios