16.4 C
València
Divendres, 30 gener, 2026

L’estrés és el causant del problema de salut de la reina Letícia

La reina Letícia i la princesa Elionor a l’obertura de les Corts (03-02-2020)

La reina Letícia patix problemes d’estrés  | València Diari

 

La reina Letícia és coneguda per ser una de les persones que més es preocupa i cuida el seu aspecte físic però també la seua alimentació. L’estricta dieta que seguix i les rutines diàries de deport indiquen que es preocupa molt per la seua salut. La vida sana que porta l’ha convertit en una de les reines més influents perquè se centra en cuidar tots els detalls, des de la seua alimentació fins als ‘looks’ que porta.

 

A pesar de què la dona de Felip cuida sempre tots els detalls, li han sorgit problemes inevitables i és que la vida tan atrafegada que duu li genera episodis d’estrès, el que han causat que a la reina li caiga el monyo. Un problema que Letícia està intentant resoldre.

 

Un tractament de llarga durada

Molts mitjans assenyalen que la preocupació de la reina per lluir impecable en tot moment és el que ha acabat generant-li estrès i la consegüent caiguda de monyo. Però Letícia estaria visitant un prestigiós dermatòleg de la clínica Dr. Jaén de Madrid per a posar remei a este problema, segons avança el diari ‘La Razón’, que afegix que el tractament que seguirà pot durar molt de temps. Un tractament amb el que la reina estaria molt contenta gràcies al seu progrés. La clínica que visita també atén altres famosos com Isabel Preysler o Soraya Arnelas.

 

Letícia té molt clar que vol seguir este tractament mentres va a classes de ioga. La revista ‘Diez Minutos’ assenyalava que la reina està buscant un nou centre per a poder practicar Bikam Ioga i d’eixa manera combatre l’estrès i ajudar a que el tractament capil·lar siga completament efectiu.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

L’acusat nega l’assassinat del canonge i admet que va traure diners amb les seues targetes

El processament per l'assassinat del canonge emèrit a València ha negat l'homicidi davant el jurat i ha reconegut retirades i pagaments amb les targetes del sacerdot. El fiscal sosté que va estar en tot i que la desaparició de proves impedix corroborar la seua versió.

Detingut per robar més de 7.000 euros en tabac en botigues dels aeroports d’Alacant, València i Tenerife

Un home de 38 anys ha sigut detingut a Alacant-Elx per almenys una desena de furts en duty free d'Alacant, València i Santa Cruz de Tenerife. El botí en tabac va ascendir a 7.179,20 euros i l'operació seguix oberta amb mesures cautelars d'allunyament.

L’alcalde afirma que l’edil d’Urbanisme va ser adjudicatària d’una vivenda social abans d’entrar en política

Barcala ha sostingut que Rocío Gómez va obtindre la condició d'adjudicatària en 2018, cinc anys abans de ser regidor, i ha ordenat un expedient per a aclarir l'ocorregut. Ha promés màxima contundència i transparència, amb informació a l'oposició i possibles actuacions davant fiscalia.

Llopis apunta al rècord d’Espanya a València però evita la pressió

Quique Llopis competix este dissabte en el GP Internacional València 2026 amb el rècord nacional de 60 m barres en el punt de mira. Compartix la plusmarca de 7.48 amb Orlando Ortega i assegura que arriba sense pressió.

Costello estarà deu dies de baixa i el València Basket confia que arribe a la Copa

L'interior patix molèsties en el genoll esquerre i es detindrà uns deu dies. El club confia que estiga llest per a la Copa del Rei del 19 de febrer en el Roig Arena.

Marató València patrocinarà el Gran Premi Internacional de València d’atletisme

Marató València patrocinarà des de 2026 el Gran Premi Internacional de València d'atletisme. L'objectiu és elevar el míting 'indoor' fins a l'elit, amb possibles canvis de data per a atraure a les grans figures.

Barrachina acusa a Sánchez de donar a les víctimes valencianes de la dana només la tercera part en ajudes

El portaveu del Consell, Miguel Barrachina, ha denunciat un tracte desigual en les ajudes després de la dana. Ha comparat 72.000 euros per a víctimes valencianes amb 210.000 en l'accident de Adamuz i ha exigit igualtat.

La Generalitat defén que lidera amb serietat el Pla Endavant i reclama corresponsabilitat al Govern

Martínez Mus ha assegurat que la reconstrucció després de la DANA avança amb 176 de 343 actuacions en marxa o completades i el ritme d'execució duplicat. Ha reclamat corresponsabilitat i comissió mixta al Govern.