L’estrés és el causant del problema de salut de la reina Letícia

La reina Letícia i la princesa Elionor a l’obertura de les Corts (03-02-2020)

La reina Letícia patix problemes d’estrés  | València Diari

 

La reina Letícia és coneguda per ser una de les persones que més es preocupa i cuida el seu aspecte físic però també la seua alimentació. L’estricta dieta que seguix i les rutines diàries de deport indiquen que es preocupa molt per la seua salut. La vida sana que porta l’ha convertit en una de les reines més influents perquè se centra en cuidar tots els detalls, des de la seua alimentació fins als ‘looks’ que porta.

 

A pesar de què la dona de Felip cuida sempre tots els detalls, li han sorgit problemes inevitables i és que la vida tan atrafegada que duu li genera episodis d’estrès, el que han causat que a la reina li caiga el monyo. Un problema que Letícia està intentant resoldre.

 

Un tractament de llarga durada

Molts mitjans assenyalen que la preocupació de la reina per lluir impecable en tot moment és el que ha acabat generant-li estrès i la consegüent caiguda de monyo. Però Letícia estaria visitant un prestigiós dermatòleg de la clínica Dr. Jaén de Madrid per a posar remei a este problema, segons avança el diari ‘La Razón’, que afegix que el tractament que seguirà pot durar molt de temps. Un tractament amb el que la reina estaria molt contenta gràcies al seu progrés. La clínica que visita també atén altres famosos com Isabel Preysler o Soraya Arnelas.

 

Letícia té molt clar que vol seguir este tractament mentres va a classes de ioga. La revista ‘Diez Minutos’ assenyalava que la reina està buscant un nou centre per a poder practicar Bikam Ioga i d’eixa manera combatre l’estrès i ajudar a que el tractament capil·lar siga completament efectiu.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Elda immortalitza Pedrito Rico amb una escultura a la plaça Major

Elda ha homenatjat el cantant Pedrito Rico amb la inauguració d’una escultura en bronze a la plaça Major, obra de l’escultor local Carlos Martínez, en un acte emotiu amb família i veïns.

Un home ferit en un xoc entre dos camions a la Font de la Figuera

Un home ha resultat ferit este dijous en col·lisionar dos camions a la Font de la Figuera. Els bombers l'han excarcerat i un helicòpter medicalitzat l'ha traslladat a l'hospital.

El Valencia Basket incorpora Mouhamadou Gueye per reforçar el joc interior

El Valencia Basket ha tancat el fitxatge de l’ala-pivot Mouhamadou Gueye, nord-americà amb passaport senegalés, per una temporada, en el seu primer pas pel bàsquet europeu.

Reventons càlids amb ratxes de més de 90 km/h sacsegen el sud d’Alacant

Diverses zones del sud de la província d’Alacant han patit esta vesprada reventons càlids amb ratxes de vent molt fortes i una pujada sobtada de temperatures, en una jornada amb avís roig per calor extrema.

María Collados i Nayra Luque, noves Reines de les Festes de Castelló en 2027

María Collados Marzá ha sigut designada Reina de les Festes de Castelló de 2027 i la xiqueta Nayra Luque Beltrán serà la Reina Infantil, després de la telefonada de l'alcaldessa Begoña Carrasco.

Hisienda insta el PP a no frenar la quita del deute que afavorix sobretot les seues autonomies

El ministre d’Hisenda, Arcadi España, ha demanat al PP en el Congrés que no bloquege la llei que permet condonar més de 83.000 milions del deute autonòmic, una mesura que beneficia sobretot comunitats governades pels populars com Andalusia, la Comunitat Valenciana i Múrcia.

Bicorp encapçala la tercera onada de calor amb quasi 44 graus

La tercera onada de calor de l’estiu ha deixat fins a 43,9 graus a Bicorp i més de 40 graus en nombroses localitats de l’interior de València i Alacant.

L’alacantina Awa Fam brilla amb el seu primer doble-doble a la WNBA

La pívot de Santa Pola Awa Fam ha signat el seu primer doble-doble en la WNBA amb 10 punts i 10 rebots, tot i la derrota de Seattle Storm davant Minnesota Lynx.