L’estrés és el causant del problema de salut de la reina Letícia

La reina Letícia i la princesa Elionor a l’obertura de les Corts (03-02-2020)

La reina Letícia patix problemes d’estrés  | València Diari

 

La reina Letícia és coneguda per ser una de les persones que més es preocupa i cuida el seu aspecte físic però també la seua alimentació. L’estricta dieta que seguix i les rutines diàries de deport indiquen que es preocupa molt per la seua salut. La vida sana que porta l’ha convertit en una de les reines més influents perquè se centra en cuidar tots els detalls, des de la seua alimentació fins als ‘looks’ que porta.

 

A pesar de què la dona de Felip cuida sempre tots els detalls, li han sorgit problemes inevitables i és que la vida tan atrafegada que duu li genera episodis d’estrès, el que han causat que a la reina li caiga el monyo. Un problema que Letícia està intentant resoldre.

 

Un tractament de llarga durada

Molts mitjans assenyalen que la preocupació de la reina per lluir impecable en tot moment és el que ha acabat generant-li estrès i la consegüent caiguda de monyo. Però Letícia estaria visitant un prestigiós dermatòleg de la clínica Dr. Jaén de Madrid per a posar remei a este problema, segons avança el diari ‘La Razón’, que afegix que el tractament que seguirà pot durar molt de temps. Un tractament amb el que la reina estaria molt contenta gràcies al seu progrés. La clínica que visita també atén altres famosos com Isabel Preysler o Soraya Arnelas.

 

Letícia té molt clar que vol seguir este tractament mentres va a classes de ioga. La revista ‘Diez Minutos’ assenyalava que la reina està buscant un nou centre per a poder practicar Bikam Ioga i d’eixa manera combatre l’estrès i ajudar a que el tractament capil·lar siga completament efectiu.

 

També pots llegir…

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

L’Hospital General de València tanca dos banys per una forta olor després d’un abocament químic

L'Hospital General de València ha clausurat dos banys d'ús professional després d'un abocament accidental de colorant amb anilina que va generar una forta olor, mentres analitza mostres de les aigües residuals.

Avís groc per ratxes de fins a 80 km/h en la mitat nord de Castelló este diumenge

Aemet activa l'avís groc per vents del nord-oest de fins a 80 km/h a l'interior i litoral nord de Castelló, amb pluges i notable descens tèrmic.

Les màximes en la Comunitat Valenciana depassen els 30 graus i Xàtiva lidera amb 30,7

Les temperatures màximes en la Comunitat Valenciana han depassat els 30 graus en diversos municipis, amb Xàtiva al capdavant en aconseguir els 30,7 graus segons Avamet i 29,7 segons Aemet.

Un home atés per inhalació de fum després d’un incendi en una vivenda d’Alcoi

Un incendi originat presumptament en un calefactor en una vivenda d'Alcoi ha provocat una intensa fumera, el desallotjament preventiu de diversos veïns i l'atenció sanitària a un home per inhalació de fum.

Detonen de forma controlada una bomba de la Guerra Civil trobada en un solar de València

Una bomba d'aviació de més de 50 quilos de la Guerra Civil ha sigut trobada en un solar de València i detonada de manera controlada en una zona aïllada del port, després d'un operatiu coordinat entre Policia Nacional i Autoritat Portuària.

Paiporta s’alia amb el Teatre Nacional de Catalunya per a reforçar la seua reconstrucció cultural després de la dana

L'Ajuntament de Paiporta i el Teatre Nacional de Catalunya firmen un acord per a impulsar la reconstrucció cultural del municipi, reforçar les arts escèniques en català i acompanyar la reparació dels seus principals equipaments.

Pérez Llorca ressalta l’avanç de les obres de la futura Estació Central del TRAM d’Alacant

La Generalitat subratlla l'avanç de les obres de la futura Estació Central del TRAM d'Alacant, una infraestructura clau per a la intermodalitat que preveu entrar en servici a principis de 2029.

Justícia reforça el jutjat que instruïx la causa de la DANA a Catarroja

La Conselleria de Justícia garantix la continuïtat dels recursos humans en el jutjat de Catarroja que instruïx la causa de la DANA i convertix 200 reforços judicials en places estructurals a partir de juliol.