L’estrés és el causant del problema de salut de la reina Letícia

La reina Letícia i la princesa Elionor a l’obertura de les Corts (03-02-2020)

La reina Letícia patix problemes d’estrés  | València Diari

 

La reina Letícia és coneguda per ser una de les persones que més es preocupa i cuida el seu aspecte físic però també la seua alimentació. L’estricta dieta que seguix i les rutines diàries de deport indiquen que es preocupa molt per la seua salut. La vida sana que porta l’ha convertit en una de les reines més influents perquè se centra en cuidar tots els detalls, des de la seua alimentació fins als ‘looks’ que porta.

 

A pesar de què la dona de Felip cuida sempre tots els detalls, li han sorgit problemes inevitables i és que la vida tan atrafegada que duu li genera episodis d’estrès, el que han causat que a la reina li caiga el monyo. Un problema que Letícia està intentant resoldre.

 

Un tractament de llarga durada

Molts mitjans assenyalen que la preocupació de la reina per lluir impecable en tot moment és el que ha acabat generant-li estrès i la consegüent caiguda de monyo. Però Letícia estaria visitant un prestigiós dermatòleg de la clínica Dr. Jaén de Madrid per a posar remei a este problema, segons avança el diari ‘La Razón’, que afegix que el tractament que seguirà pot durar molt de temps. Un tractament amb el que la reina estaria molt contenta gràcies al seu progrés. La clínica que visita també atén altres famosos com Isabel Preysler o Soraya Arnelas.

 

Letícia té molt clar que vol seguir este tractament mentres va a classes de ioga. La revista ‘Diez Minutos’ assenyalava que la reina està buscant un nou centre per a poder practicar Bikam Ioga i d’eixa manera combatre l’estrès i ajudar a que el tractament capil·lar siga completament efectiu.

 

També pots llegir…

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Antonio Tejero ha mort als 93 anys en el seu domicili d’Alzira

L'ex tinent coronel de la Guàrdia Civil ha mort este dimecres a la seua casa d'Alzira als 93 anys. Rebia hospitalització a domicili de l'Hospital de la Ribera.

Mor Antonio Tejero als 93 anys el mateix dia de la desclassificació del 23F

Antonio Tejero ha mort als 93 anys a Alzira. La seua defunció coincidix amb la desclassificació dels documents del 23F, que detallen la temptativa i el seu paper.

Mor Antonio Tejero als 93 anys a Alzira, figura del 23F

L'extinent coronel de la Guàrdia Civil ha mort als 93 anys a Alzira. El decés ha coincidit amb la desclassificació de documents del 23F.

El PSPV obri expedient a l’alcalde d’Almussafes per amenaça vetlada a Diana Morant

El Comité d'Ètica del PSPV ha obert expedient a Toni González per una amenaça vetlada a Diana Morant i deslleialtat. L'alcalde nega assetjament i denúncia una guerra interna.

Set anys i mig de presó per a un septuagenari per agredir sexualment a la seua neta de quatre anys

L'Audiència d'Alacant ha condemnat a un home a set anys, sis mesos i un dia per agredir sexualment a la seua neta de quatre anys a San Miguel de Salinas. La sentència es recolza en testimonis, agents i restes biològiques, i imposa a més allunyament i llibertat vigilada.

Aena destina 402,1 milions a l’aeroport de València entre 2027 i 2031

Aena preveu invertir 402,1 milions en l'aeroport de València entre 2027 i 2031, molt per damunt dels 60,1 milions de 2022-2026. El pla amplia terminal, seguretat i accessos i contempla una pujada mitjana de tarifes de 35 cèntims.

Sarabia no estarà davant l’Espanyol: tercera absència del curs per sanció

L'entrenador de l'Elx va ser castigat amb un partit després d'acumular cinc grogues i no podrà asseure's davant l'Espanyol. És la seua tercera absència del curs per sanció.

Mouriño confia en el contraatac del Vila-real per a assaltar el camp del Barcelona

Santiago Mouriño fixa l'objectiu del Vila-real: guanyar al líder per a reduir els 10 punts de diferència i tallar la seua ratxa perfecta a casa amb un pla de contraatac.