L’estrés és el causant del problema de salut de la reina Letícia

La reina Letícia i la princesa Elionor a l’obertura de les Corts (03-02-2020)

La reina Letícia patix problemes d’estrés  | València Diari

 

La reina Letícia és coneguda per ser una de les persones que més es preocupa i cuida el seu aspecte físic però també la seua alimentació. L’estricta dieta que seguix i les rutines diàries de deport indiquen que es preocupa molt per la seua salut. La vida sana que porta l’ha convertit en una de les reines més influents perquè se centra en cuidar tots els detalls, des de la seua alimentació fins als ‘looks’ que porta.

 

A pesar de què la dona de Felip cuida sempre tots els detalls, li han sorgit problemes inevitables i és que la vida tan atrafegada que duu li genera episodis d’estrès, el que han causat que a la reina li caiga el monyo. Un problema que Letícia està intentant resoldre.

 

Un tractament de llarga durada

Molts mitjans assenyalen que la preocupació de la reina per lluir impecable en tot moment és el que ha acabat generant-li estrès i la consegüent caiguda de monyo. Però Letícia estaria visitant un prestigiós dermatòleg de la clínica Dr. Jaén de Madrid per a posar remei a este problema, segons avança el diari ‘La Razón’, que afegix que el tractament que seguirà pot durar molt de temps. Un tractament amb el que la reina estaria molt contenta gràcies al seu progrés. La clínica que visita també atén altres famosos com Isabel Preysler o Soraya Arnelas.

 

Letícia té molt clar que vol seguir este tractament mentres va a classes de ioga. La revista ‘Diez Minutos’ assenyalava que la reina està buscant un nou centre per a poder practicar Bikam Ioga i d’eixa manera combatre l’estrès i ajudar a que el tractament capil·lar siga completament efectiu.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Golejada del Barcelona per a iniciar la Lliga amb un 0-5 a Elx

El Barcelona ha iniciat la defensa del títol amb una contundent victòria per 0-5 al camp de l’Elx, en un partit on ha destacat el potencial ofensiu malgrat no tindre un davanter centre pur. Raphinha, amb un doblet, Adeyemi, Fermín i Gordon, en un debut brillant, han firmat els gols.

Gerard lamenta el gol final encaixat pel Villarreal al Metropolitano

Gerard Moreno, autor del 1-1 de penalti davant l Atlético de Madrid, ha lamentat que el Villarreal encaixara un segon gol que considera molt evitable i ha destacat el marge de millora amb el nou entrenador, Íñigo Pérez.

El Villarreal d’Íñigo Pérez ix del Metropolitano frustrat després de deixar escapar la victòria

Íñigo Pérez admet que el Villarreal se’n va del Metropolitano amb frustració després d’un 2-2 en què guanyava 1-2 i jugava amb superioritat numèrica. El tècnic defensa que el seu equip ha interpretat el partit quasi a la perfecció, però lamenta haver deixat escapar més punts en este inici de LALIGA.

Tete Morente entra en l’onze inicial de l’Elx contra un Barça amb Espart i Adeyemi

Tete Morente és l’únic canvi en l’alineació de l’Elx respecte a la primera jornada, en un duel contra el Barcelona on destaquen el canterà Xavi Espart i el debut de Karim Adeyemi en LaLiga.

Giuliano salva un punt per a l’Atlético davant el Villarreal amb deu

L’Atlético de Madrid ha empatat 2-2 contra el Villarreal gràcies a un gol final de Giuliano Simeone, en inferioritat numèrica després de l’expulsió de Le Normand i amb dos penals a favor del conjunt groguet.

Troben el cadàver d’un home a Gátova sense relació amb l’incendi ni el desallotjament

S’ha localitzat el cos sense vida d’un home a Gátova, on este diumenge tornen prop d’un miler de veïns desallotjats per l’incendi de Segorbe. La Policia descarta que la mort tinga cap vincle amb el foc o amb l’operatiu de desallotjament.

Osasuna debuta en Lliga davant un Llevant que vol canviar la dinàmica

Osasuna inaugura la seua temporada en Lliga este dilluns a El Sadar davant un Llevant que necessita millorar la imatge oferida en el debut davant l’Espanyol.

Aemet activa més avisos per fortes pluges i tronades a Castelló i València

Aemet ha ampliat per a este diumenge l’avís groc per fortes pluges i tronades al sud de Castelló i al litoral de València, que se sumen a l’interior nord valencià.