33.6 C
València
Dimecres, 2 juliol, 2025

El gran ‘enemic’ de Letícia ha parlat per primera volta en un programa de televisió

La reina Letícia lluint un vestit clapejat en blanc i negre en un acte oficial el 28 de gener de 2020

La reina Letícia lluint un vestit clapejat en blanc i negre en un acte oficial el 28 de gener de 2020 | GTRES

 

- Advertisement -Telegram València Diari

La posició de reina li ha permès a Letícia conéixer nova gent, fer contactes i amistats però també s’ha especulat sobre possibles enemistats al llarg de la seua trajectòria. La més coneguda és la que suposadament manté amb el dissenyador Lorenzo Caprile

 

El fet de ser un focus mediàtic constant fa que el ‘look’ que porta Letícia Ortiz en cada ocasió o esdeveniment done molt a parlar. Fa poc es coneixia que la seua estilista personal, Eva Fernández, haurà de faltar durant una temporada de la seua feina, motiu pel que la reina haurà de posar-se les piles i escollir els diferents ‘outfits’.

 

Tota la veritat sobre la suposada enemistat

Letícia, a part de la seua estilista personal, compta també amb l’ajuda de diversos modistes i dissenyadors que l’ajuden a vestir. Un d’ells és Lorenzo Caprile. De fet, la dona del rei Felip va lluir un dels seus dissenys durant el casament de Frederic i Mary de Dinamarca, un fet que va sorprendre totalment al dissenyador: «Encens la televisió i veus que un dels teus dissenys està en el casament d’uns prínceps molt famosos de Dinamarca» va explicar Caprile durant el programa ‘Planeta Calleja’ de Cuatro.

 

En el programa, el jutge de ‘Maestros de la Costura’ va acceptar anar d’aventures per Segòvia amb el presentador i aventurer, Jesús Calleja, en un viatge a on van tenir temps per a parlar sobre la relació que va mantindre amb la reina.

 

Caprile va explicar que «va ser una relació molt cordial» , afirmació a la que Calleja va insistir, «i per què deien les revistes que Letícia estava enfadada amb tu?». «No ho sé, són rumors de taller. És una llegenda negra. Mai va haver cap problema» sentenciava Lorenzo Caprile. Amb estes declaracions, els rumors sobre una enemistat entre reina i dissenyador quedaven desmentits.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Ferit el porter d’un establiment a San Isidro (Alacant) després de ser disparat

Un porter de 41 anys del polígon industrial La Granadina a San Isidro, Alacant, va ser ferit per arma de foc la nit del dimarts i està hospitalitzat. La Guàrdia Civil investiga el cas.

Correus llança un segell postal que celebra Alacant com a Capital Espanyola de la Gastronomia 2025

Correus emet un segell postal especial per a commemorar a Alacant com a Capital Espanyola de la Gastronomia 2025, amb un disseny que destaca l'arròs, símbol culinari local, i que circularà per Espanya i Europa.

Pilar Bernabé destaca la fortalesa interna del PSOE per a la Secretaria d’Organització

Pilar Bernabé subratlla que el PSOE té un equip sòlid per a reemplaçar a Santos Cerdán en la Secretaria d'Organització i anticipa canvis en el pròxim Comité Federal.

Dos jóvens ferits per arma de foc a Pilar de la Horadada, Alacant, un menor d’edat

Dos jóvens, de 17 i 18 anys, van resultar ferits per arma d'aire comprimit a Pilar de la Horadada (Alacant). Els dos estan hospitalitzats amb pronòstic reservat després del succés ocorregut esta matinada.

Economistes valencians alerten sobre lentitud en ajudes post-DANA i dubtes sobre futures inversions

Els economistes de València critiquen la demora en ajudes després de la DANA d'octubre i mostren incertesa sobre l'execució eficaç d'obres que previnguen futures catàstrofes.

Lleu millora en l’economia valenciana amb riscos estructurals segons economistes

L'economia valenciana presenta una lleugera millora en 2025 segons economistes, encara que persistixen incerteses i riscos estructurals que afecten sectors clau i finançament.

Ports de l’Estat confirma rècord històric de temperatures en aigües espanyoles durant juny

Les aigües espanyoles en la mar Mediterrània, Cantàbric i Atlàntic van aconseguir temperatures rècord al juny de 2025, va informar Ports de l'Estat.

València neta el llit del riu Túria amb recursos propis després de negativa de la CHJ

L'Ajuntament de València netejarà el tram del riu Túria afectat per la dana amb els seus propis mitjans després de la negativa de la Confederació Hidrogràfica del Xúquer, buscant ampliar la capacitat del llit i garantir la seguretat davant futures pluges.