15.7 C
València
Dimecres, 14 gener, 2026

Paula Badosa venç a la txeca Brenda Fruhvirtova i avança a tercera ronda de Wimbledon

MADRID, 4 (EUROPA PRESS)

La tennista espanyola Paula Badosa va avançar hui dijous a la tercera ronda de Wimbledon, tercer ‘Gran eslam’ de la temporada que es disputa sobre la superfície d’herba, després d’imposar-se de manera contundent a la txeca Brenda Fruhvirtova, número 88 del món, (6-4, 6-2) en una hora i 21 minuts de trobada.

Paula Badosa continua amb pas ferm a Wimbledon després de vèncer amb superioritat a Fruhvitova, ficant-se per segon any consecutiu en la tercera ronda del ‘Gran eslam’ britànic. L’espanyola està retrobant-se amb la seua millor versió, i fins al moment no ha cedit cap set en el torneig, superant a dos tennistes amb millor ránking WTA.

La catalana va basar la seua superioritat en un joc agressiu amb el qual va aconseguir fins a 22 colps guanyadors, un registre molt superior als nou assolits pel seu rival. A més, el servici de Badosa va funcionar a la perfecció guanyant el 74 per cent dels punts disputats amb el primer, encara que per al pròxim partit haurà d’ajustar el seu segon servei, ja que va cometre fins a sis dobles faltes i només va guanyar el 32 per cent dels punts jugats.

No va tenir la millor arrencada possible el partit per a Badosa, que en el primer joc del partit cediria el seu servici, donant l’únic avantatge que tindria en el partit a Fruhvirtova. I és que la reacció de l’espanyola no es va fer esperar, i en la seua primera oportunitat de trencament, en el segon joc del partit, va retornar el ‘break’ a la txeca. Seria la primera dels tres trencaments que assestaria Badosa al seu rival en la primera màniga, ja que també ho aconseguiria en el sisè i desè joc del set.

Així, Badosa, que va veure com la txeca fallia el seu servici en una altra ocasió, va acabar anotant-se la primera màniga per 6-4. Un primer set que es va portar malgrat els 12 errors no forçats comeses, i és que el seu rival es va mostrar àdhuc més erràtica en el seu joc, regalant fins a 13 punts a Badosa.

En el segon i definitiu set de partit, la superioritat de Badosa en el partit es va fer àdhuc més palés, no donant des de l’inici cap tipus d’opció a Fruhvertova. La catalana va arrancar de manera devastadora amb un parcial de 4-1 al seu favor, aconseguint trencar els dos primers torns de servei de la txeca i, malgrat cedir en una ocasió el seu servei, posar la directa cap al partit. Una trobada que acabaria tancant amb un altre trencament de servei en el huitè i definitiu joc del set (6-2).

Últimes notícies

Quelone, la tortuga babaua, ha sigut alliberada a Santa Pola després de dos mesos de recuperació

Quelone, una tortuga babaua (Caretta caretta), ha sigut retornada a la mar a la platja del Varadero després de dos mesos de cures en el Aquarium del Museu de la Mar. La solta ha reunit tècnics i escolars i ha servit per a reforçar l'educació ambiental.

La Generalitat denuncia una convocatòria falsa d’ajudes per la dana

La Generalitat ha alertat d'un document amb capçalera oficial que circula per WhatsApp i promet ajudes per la dana. Ha anunciat investigació i accions judicials.

El secretari de Presidència va avisar a Mazón a les 19.25: ‘Hi haurà un ou d’afectats’

Cayetano García va informar a Carlos Mazón a les 19.25 de la DANA que hi hauria 'un ou d'afectats' i que ja tenia llest un decret d'ajudes. Els missatges consten en una acta notarial remesa a la jutgessa que investiga la gestió de la catàstrofe del 29 d'octubre de 2024.

Els familiars de la jove assassinada de 18 punyalades demanen la màxima pena per a fer justícia

La família de la víctima d'Alcoi s'ha concentrat davant l'Audiència Provincial durant la tercera sessió del juí per a reclamar la pena màxima. Consideren clau la declaració d'una amiga que va traslladar missatges enviats mentres la jove era agredida.

Benidorm creu que pagar 350 milions pel sòl de Serra Gelada no serà la ruïna

L'alcalde ha garantit que acatarà la Justícia i que la indemnització pel APR-7 de Serra Gelada no abocarà al consistori a la ruïna ni a una intervenció estatal. L'Ajuntament estudia les seues opcions legals i com afrontar-lo sense pujar impostos.

Compromís demana canviar el nom de l’auditori Julio Iglesias de Benidorm

Compromís ha sol·licitat canviar de nom l'auditori Julio Iglesias de Benidorm i revisar altres honors a l'artista després d'obrir-se una investigació per presumpte assetjament i agressió sexual. PP i PSPV-PSOE demanen prudència i esperar als avanços judicials.

Montero negociarà amb tots els partits per a tirar avant el nou finançament autonòmic

La vicepresidenta primera i ministra d'Hisenda ha assegurat que obrirà converses amb tots els grups per a impulsar la llei que desenrotlle el nou model. Fixa un calendari per a aprovar-la abans de cap d'any i que entre en vigor en 2027.

Basset qualifica de ‘incomprensible’ el retard en l’enviament del Es-Alert

L'ex mane operatiu de bombers ha qualificat de 'incomprensible' el retard del Es-Alert per risc d'inundació. Assenyala que el text es va consensuar a les 18.13 i l'avís va arribar a les 20.11; també qüestiona la utilitat de la visita de la consellera a la zona afectada.