Paula Badosa venç a la txeca Brenda Fruhvirtova i avança a tercera ronda de Wimbledon

MADRID, 4 (EUROPA PRESS)

La tennista espanyola Paula Badosa va avançar hui dijous a la tercera ronda de Wimbledon, tercer ‘Gran eslam’ de la temporada que es disputa sobre la superfície d’herba, després d’imposar-se de manera contundent a la txeca Brenda Fruhvirtova, número 88 del món, (6-4, 6-2) en una hora i 21 minuts de trobada.

Paula Badosa continua amb pas ferm a Wimbledon després de vèncer amb superioritat a Fruhvitova, ficant-se per segon any consecutiu en la tercera ronda del ‘Gran eslam’ britànic. L’espanyola està retrobant-se amb la seua millor versió, i fins al moment no ha cedit cap set en el torneig, superant a dos tennistes amb millor ránking WTA.

La catalana va basar la seua superioritat en un joc agressiu amb el qual va aconseguir fins a 22 colps guanyadors, un registre molt superior als nou assolits pel seu rival. A més, el servici de Badosa va funcionar a la perfecció guanyant el 74 per cent dels punts disputats amb el primer, encara que per al pròxim partit haurà d’ajustar el seu segon servei, ja que va cometre fins a sis dobles faltes i només va guanyar el 32 per cent dels punts jugats.

No va tenir la millor arrencada possible el partit per a Badosa, que en el primer joc del partit cediria el seu servici, donant l’únic avantatge que tindria en el partit a Fruhvirtova. I és que la reacció de l’espanyola no es va fer esperar, i en la seua primera oportunitat de trencament, en el segon joc del partit, va retornar el ‘break’ a la txeca. Seria la primera dels tres trencaments que assestaria Badosa al seu rival en la primera màniga, ja que també ho aconseguiria en el sisè i desè joc del set.

Així, Badosa, que va veure com la txeca fallia el seu servici en una altra ocasió, va acabar anotant-se la primera màniga per 6-4. Un primer set que es va portar malgrat els 12 errors no forçats comeses, i és que el seu rival es va mostrar àdhuc més erràtica en el seu joc, regalant fins a 13 punts a Badosa.

En el segon i definitiu set de partit, la superioritat de Badosa en el partit es va fer àdhuc més palés, no donant des de l’inici cap tipus d’opció a Fruhvertova. La catalana va arrancar de manera devastadora amb un parcial de 4-1 al seu favor, aconseguint trencar els dos primers torns de servei de la txeca i, malgrat cedir en una ocasió el seu servei, posar la directa cap al partit. Una trobada que acabaria tancant amb un altre trencament de servei en el huitè i definitiu joc del set (6-2).

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

El doblet d’Iván Romero rellança al Llevant i afona al Sevilla en la lluita per la salvació

Dos gols d'Iván Romero van donar la victòria al Llevant davant el Sevilla (2-0) i deixen al conjunt granota a només dos punts d'una permanència que marca el propi equip andalús.

Vox exigix a la Generalitat valenciana que reclame prioritat nacional en ajudes i servicis públics

Vox registra en Les Corts una proposta de tramitació urgent perquè la Generalitat demane al Govern central prioritzar als espanyols en ajudes socials, vivenda i servicis públics, i endurir l'accés d'immigrants sense residència legal.

Iván Romero impulsa al Llevant amb un doblet i afona al Sevilla en la lluita per la salvació

El Llevant es va imposar 2-0 al Sevilla gràcies a dos gols d'Iván Romero, que acosten als granotas a només dos punts d'un rival directe per la permanència en LaLiga.

Vox demana a la Generalitat que reclame al Govern prioritat nacional en ajudes i vivenda

Vox ha registrat en Les Corts una proposició no de llei perquè la Generalitat reclame al Govern central prioritat nacional en ajudes socials, vivenda i servicis públics, i un enduriment de l'accés d'estrangers irregulars a prestacions i sanitat.

Iván Romero impulsa al Llevant cap a la salvació al descans davant el Sevilla

El Llevant marxa al descans 1-0 enfront del Sevilla gràcies a un potent gol d'Iván Romero que, de mantindre's el marcador, li acostaria a només dos punts de la permanència.

Llevant i Sevilla repetixen onze en un dol decisiu per la permanència

Llevant i Sevilla afronten en el Ciutat de València un xoc directe per la permanència apostant pels mateixos onces que els van donar el triomf en l'última jornada.

Mor un treballador atropellat pel remolc d’un tractor en una finca de Polinyà de Xúquer

Un treballador de 46 anys mor en ser atropellat pel remolc d'un tractor en una finca agrícola de Polinyà de Xúquer després d'un intent fallit de reanimació pels servicis d'emergència.

Una menor de 14 anys resulta ferida en ser atropellada en la vorera a Alacant

Una menor de 14 anys ha sigut hospitalitzada després de ser atropellada per un cotxe que va invadir la vorera en el barri de Pau 2, a Alacant. La jove va patir un fort colp, encara que en principi no revist gravetat.