16.7 C
València
Dissabte, 6 desembre, 2025

Paula Badosa venç a la txeca Brenda Fruhvirtova i avança a tercera ronda de Wimbledon

MADRID, 4 (EUROPA PRESS)

La tennista espanyola Paula Badosa va avançar hui dijous a la tercera ronda de Wimbledon, tercer ‘Gran eslam’ de la temporada que es disputa sobre la superfície d’herba, després d’imposar-se de manera contundent a la txeca Brenda Fruhvirtova, número 88 del món, (6-4, 6-2) en una hora i 21 minuts de trobada.

Paula Badosa continua amb pas ferm a Wimbledon després de vèncer amb superioritat a Fruhvitova, ficant-se per segon any consecutiu en la tercera ronda del ‘Gran eslam’ britànic. L’espanyola està retrobant-se amb la seua millor versió, i fins al moment no ha cedit cap set en el torneig, superant a dos tennistes amb millor ránking WTA.

La catalana va basar la seua superioritat en un joc agressiu amb el qual va aconseguir fins a 22 colps guanyadors, un registre molt superior als nou assolits pel seu rival. A més, el servici de Badosa va funcionar a la perfecció guanyant el 74 per cent dels punts disputats amb el primer, encara que per al pròxim partit haurà d’ajustar el seu segon servei, ja que va cometre fins a sis dobles faltes i només va guanyar el 32 per cent dels punts jugats.

No va tenir la millor arrencada possible el partit per a Badosa, que en el primer joc del partit cediria el seu servici, donant l’únic avantatge que tindria en el partit a Fruhvirtova. I és que la reacció de l’espanyola no es va fer esperar, i en la seua primera oportunitat de trencament, en el segon joc del partit, va retornar el ‘break’ a la txeca. Seria la primera dels tres trencaments que assestaria Badosa al seu rival en la primera màniga, ja que també ho aconseguiria en el sisè i desè joc del set.

Així, Badosa, que va veure com la txeca fallia el seu servici en una altra ocasió, va acabar anotant-se la primera màniga per 6-4. Un primer set que es va portar malgrat els 12 errors no forçats comeses, i és que el seu rival es va mostrar àdhuc més erràtica en el seu joc, regalant fins a 13 punts a Badosa.

En el segon i definitiu set de partit, la superioritat de Badosa en el partit es va fer àdhuc més palés, no donant des de l’inici cap tipus d’opció a Fruhvertova. La catalana va arrancar de manera devastadora amb un parcial de 4-1 al seu favor, aconseguint trencar els dos primers torns de servei de la txeca i, malgrat cedir en una ocasió el seu servei, posar la directa cap al partit. Una trobada que acabaria tancant amb un altre trencament de servei en el huitè i definitiu joc del set (6-2).

Últimes notícies

Pugen les temperatures i s’esperen ratxes fortes a l’interior de València i Alacant

El dissabte comença el dia amb nuvolositat que tendirà a menys a la vesprada i un ascens tèrmic generalitzat. El diumenge quedarà més estable, amb boires a l'interior de València.

Presó provisional per al detingut per matar a colps al seu company de pis a València

Un jutge ha decretat presó provisional, comunicada i sense fiança, per a l'home detingut per la mort a colps del seu company de pis a València. El cas queda a la disposició del Jutjat d'Instrucció 17.

Reivindiquem el trellat

El valencià és un reflex del nostre ser. Una llengua que, al llarg dels segles, ha sigut sinònim d'afecte i que no ens ha dividit mai, ben al contrari, ens ha unit de manera admirable.

Thompson guia un gran València Basket per a assaltar el OAKA (79-89)

València Basket va remuntar a Atenes i va véncer 79-89 al Panathinaikos amb un Darius Thompson excel·lent. El triomf li consolida en la zona de play off de l'Eurolliga.

Thompson lidera l’assalt del València al OAKA: 79-89

El València Basket va remuntar a Atenes amb una segona part excel·lent i es va imposar 79-89 al Panathinaikos, guiat per Darius Thompson i l'encert exterior. El triomf, nové del curs, li consolida en la zona de play off de l'Eurolliga.

Bernabé reivindica la Constitució com un contracte que exigix responsabilitat i lleialtat

En l'acte pel Dia de la Constitució a València, Pilar Bernabé ha defés la Carta Magna com un contracte que exigix responsabilitat i lleialtat i ha apel·lat a cuidar la democràcia cada dia.

Pilar Bernabé admet fallades del PSOE en atendre les denunciants de Paco Salazar

La secretària d'Igualtat del PSOE reconeix que el partit no va estar a l'altura amb les dones que van denunciar a Paco Salazar i anuncia una revisió del protocol.

Bernabé titlla d’intolerable que Mazón seguisca com a diputat després dels seus missatges amb Pradas en la DANA

La delegada del Govern critica que el expresident mantinga l'escó i l'aforament després de divulgar-se els xats del dia de la DANA amb Salomé Pradas. Assenyala al PP per protegir-lo.