Paula Badosa venç a la txeca Brenda Fruhvirtova i avança a tercera ronda de Wimbledon

MADRID, 4 (EUROPA PRESS)

La tennista espanyola Paula Badosa va avançar hui dijous a la tercera ronda de Wimbledon, tercer ‘Gran eslam’ de la temporada que es disputa sobre la superfície d’herba, després d’imposar-se de manera contundent a la txeca Brenda Fruhvirtova, número 88 del món, (6-4, 6-2) en una hora i 21 minuts de trobada.

Paula Badosa continua amb pas ferm a Wimbledon després de vèncer amb superioritat a Fruhvitova, ficant-se per segon any consecutiu en la tercera ronda del ‘Gran eslam’ britànic. L’espanyola està retrobant-se amb la seua millor versió, i fins al moment no ha cedit cap set en el torneig, superant a dos tennistes amb millor ránking WTA.

La catalana va basar la seua superioritat en un joc agressiu amb el qual va aconseguir fins a 22 colps guanyadors, un registre molt superior als nou assolits pel seu rival. A més, el servici de Badosa va funcionar a la perfecció guanyant el 74 per cent dels punts disputats amb el primer, encara que per al pròxim partit haurà d’ajustar el seu segon servei, ja que va cometre fins a sis dobles faltes i només va guanyar el 32 per cent dels punts jugats.

No va tenir la millor arrencada possible el partit per a Badosa, que en el primer joc del partit cediria el seu servici, donant l’únic avantatge que tindria en el partit a Fruhvirtova. I és que la reacció de l’espanyola no es va fer esperar, i en la seua primera oportunitat de trencament, en el segon joc del partit, va retornar el ‘break’ a la txeca. Seria la primera dels tres trencaments que assestaria Badosa al seu rival en la primera màniga, ja que també ho aconseguiria en el sisè i desè joc del set.

Així, Badosa, que va veure com la txeca fallia el seu servici en una altra ocasió, va acabar anotant-se la primera màniga per 6-4. Un primer set que es va portar malgrat els 12 errors no forçats comeses, i és que el seu rival es va mostrar àdhuc més erràtica en el seu joc, regalant fins a 13 punts a Badosa.

En el segon i definitiu set de partit, la superioritat de Badosa en el partit es va fer àdhuc més palés, no donant des de l’inici cap tipus d’opció a Fruhvertova. La catalana va arrancar de manera devastadora amb un parcial de 4-1 al seu favor, aconseguint trencar els dos primers torns de servei de la txeca i, malgrat cedir en una ocasió el seu servei, posar la directa cap al partit. Una trobada que acabaria tancant amb un altre trencament de servei en el huitè i definitiu joc del set (6-2).

Últimes notícies

Detingut en l’A-31 un conductor sense carnet que portava una arma elèctrica artesanal i va donar positiu en drogues

La Guàrdia Civil arresta en l'A-31 a un conductor alacantí de 32 anys que circulava sense carnet, sota els efectes de les drogues i amb una arma elèctrica artesanal prohibida en el vehicle.

Un informe alerta que l’empadronament i l’admissió frenen l’accés a la sanitat en la Comunitat

Un informe de Medicos del Món Comunitat Valenciana identifica l'empadronament i els filtres en admision com les principals barreres d'accés a la sanitat per a les persones mes vulnerabilizadas a València i Alacant.

Carlos Espí busca un rècord històric amb el Llevant en encadenar cinc jornades marcant

Carlos Espí arriba a Anoeta amb sis gols en les últimes quatre jornades i aspira a encadenar cinc partits seguits marcant, una cosa inèdita en la història del Llevant en Primera Divisió.

Marcelino firma ple de victòries davant el Girona en Montilivi

Marcelino García Toral suma quatre victòries en quatre visites de lliga a Montilivi, totes per marcadors ajustats, dirigint a València i Vila-real enfront del Girona.

Un detingut i tres investigats per enviar tabac de contraban des de Riba-roja

Una operació conjunta de Guàrdia Civil i Vigilància Duanera desmantella a Riba-roja de Túria un punt de picat i enviament de picada de tabac il·legal, amb 157 quilos intervinguts i quatre persones implicades.

Els noms inspirats en la Lluna arrasen enfront del Sol entre les espanyoles

Més de 19.000 dones a Espanya porten noms relacionats amb la Lluna, enfront de poc més de 2.000 que es diuen Sol, segons les dades de l'INE.

Abril arranca en la Comunitat Valenciana amb cels buidats i vent fort en el nord

La Comunitat Valenciana inicia abril amb cels poc nuvolosos, lleugers canvis de temperatura i vent del nord que bufarà amb força en la mitat nord, especialment en zones de Castelló.