11.9 C
València
Divendres, 21 novembre, 2025

Pérez Llorca entra en els jutjats de Catarroja pel garatge i evita declaracions

Juanfran Pérez Llorca ha accedit als jutjats de Catarroja per l’aparcament i no ha fet declaracions als mitjans. Ha arribat minuts abans de les 11.30 hores, moment per al qual està citat a declarar com a testimoni davant la jutgessa que instruïx la causa sobre la gestió de la DANA.

Declaració per la gestió de la DANA

La citació se centra en les converses que va mantindre amb el president de la Generalitat, Carlos Mazón, el dia de la DANA. L’objectiu de la instrucció apunta a ordenar el succeït en aquella jornada i a conéixer el contingut de les comunicacions institucionals, amb la finalitat de precisar com es va coordinar la resposta en temps real durant eixe episodi. En este context, l’entrada pel garatge i l’absència de declaracions públiques reforcen un to de màxima discreció entorn de la compareixença.

La seua declaració es produirà quan concloga la del propietari del restaurant El Ventorro, establiment en el qual va menjar Mazón eixe dia, que declara des de les 9.30 hores. L’orde de les compareixences suggerix que la jutgessa busca reconstruir un relat cronològic de fets i contactes, començant pels testimonis que poden fixar horaris i moviments previs a la intervenció de dirigents polítics. Mentrestant, Pérez Llorca manté silenci davant els periodistes a l’espera del seu torn, en una compareixença seguida amb especial atenció per la seua doble condició de secretari general del PP de la Comunitat Valenciana i candidat a la Presidència de la Generalitat.

Últimes notícies

Mor una xiqueta de 6 anys després d’un tractament dental a Alzira i una altra de 4 seguix ingressada

Una menor de 6 anys ha mort després de ser atesa en una clínica dental privada d'Alzira. Una altra xiqueta de 4, assistida el mateix dia en el mateix centre, roman en l'UCI del Clínic de València.

Pérez Llorca entra pel garatge en els jutjats de Catarroja i guarda silencie

Juanfran Pérez Llorca ha accedit als jutjats de Catarroja per l'aparcament i no ha fet declaracions. Està citat com a testimoni per la gestió de la DANA.

Mor una xiqueta de 6 anys després d’un tractament dental a Alzira i una altra de 4 seguix ingressada

Una menor de 6 anys ha mort després de ser atesa en una clínica dental privada d'Alzira. Una altra xiqueta de 4, atesa eixe mateix dia en el mateix centre, continua ingressada.

El jutge cita el 27 a Ábalos i a Koldo per a decidir si els manté en llibertat

El magistrat ha convocat a José Luis Ábalos i al seu exasesor Koldo García a una vista el 27 de novembre per a revisar les seues mesures cautelars en el cas Koldo. La Fiscalia i les acusacions populars han demanat el canvi de situació i estes últimes ja avancen que reclamaran presó.

L’amo del Ventorro fixa l’horari: Mazón va arribar abans de les 14.30 i va eixir entre les 18.30 i les 19.00

En la seua declaració com a testimoni, el propietari del Ventorro ha assegurat que Carlos Mazón va arribar entre les 14.15 i les 14.30 i va eixir entre les 18.30 i les 19.00 el dia de la DANA. Ha indicat que el president va acudir sense escorta i va menjar en un reservat de la primera planta, no completament tancat, i que recorda l'hora perquè el personal es va anar sobre les 18.10 i ell va revisar factures

Els metges que investiguen oferixen millor assistència clínica, segons experts

Un fòrum en el Col·legi de Metges d'Alacant ha destacat que l'activitat investigadora millora els resultats en consulta i ha anunciat noves ajudes i beques.

El cap de setmana deixarà vent fort, gelades i fred en la Comunitat Valenciana

El cap de setmana portarà vent del nord-oest amb ratxes molt fortes en el nord de Castelló, gelades a l'interior i temperatures baixes. El diumenge es preveu una recuperació de les màximes, més marcada en el terç nord i en el litoral nord d'Alacant.

Pérez Llorca declara hui davant la jutgessa de la DANA per les seues crides amb Pradas i Mazón

El candidat a rellevar a Carlos Mazón atesta a Catarroja pels seus contactes telefònics durant la DANA. La jutgessa analitza el procés de decisions en el Cecopi.