Pillen a un policia tocant els pits d’una dona morta

Prat

Imatge d’arxiu d’uns policies en una manifestació | València Diari

 

Un agent del Departament de Policia de Los Ángeles va ser detingut el passat dijous 5 de desembre després de què acariciara els pits d’una dona morta. Està acusat per un delicte greu en tindre contacte sexual amb restes humanes sense autorització, tal com van confirmar les autoritats. Els fets van passar el 20 d’octubre d’este any i la càmera policial que ell mateix duia a l’uniforme ha sigut la prova clau del que va passar. 

 

El policia i un company seu van contestar a una cridada del servici d’emergència que alertaven que havien trobat el cadàver d’una dona dins d’una residència, pel que es van haver d’arrimar fins allà per a certificar la mort. En un moment que el company va anar a buscar uns papers al cotxe i aprofitant que s’havia quedat a soles en l’habitació, l’acusat va apagar la càmera del cos policial i va acariciar «de manera inacceptable» els pits de la dona. 

 

Un policia, pillat tocant els pits del cadàver d’una dona | CNN

 

Segons han informat fonts de la investigació, la càmera no es va apagar correctament i va seguir gravant durant dos minuts l’incident. En finalitzar el seu torn, l’agent va retornar el dispositiu al departament tal com diuen els protocols. Un temps més tard, en una revisió aleatòria d’imàtgens del cos, un policia va descobrir el vídeo i es va procedir a la detenció de l’home, acusat de violar els codis estatals.

 

L’home s’enfronta fins als 3 anys de presó

Des d’un comunicat oficial de la Lliga de Protecció de la Policia de Los Ángeles han deixat clar que no es defensarà a l’oficial durant els procediments judicials, ja que «el seu suposat comportament és intolerable i una falta de respecte per a tots els professionals de les forces de l’ordre».

 

El cas seguix baix investigació per la Divisió d’Assumptes Interns del Departament de Policia de Los Ángeles i l’agent acusat s’enfronta fins a 3 anys en una presó estatal, tot i que els fiscals han demanat una fiança de 20,000$.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

STEPV, CCOO i UGT mantenen el pols i rebutgen la nova oferta d’Educació sobre ràtios i sous

STEPV, CCOO i UGT rebutgen la nova proposta de la Conselleria d'Educació per a desconvocar la vaga indefinida del professorat i la sotmetran a consulta entre els docents.

Detingut a València un home per agressió sexual a una menor a l’eixida del col·legi

La Policia Local de València ha detingut a un home de 38 anys acusat d'una presumpta agressió sexual a una menor de 16 anys a l'eixida del seu centre escolar, on va ser retingut fins a l'arribada dels agents.

PP i Vox imposen el tancament de la comissió de la dana en Les Corts amb el seu únic vot

PP i Vox aproven en solitari el dictamen de la comissió de la dana de 2024 en Les Corts, malgrat el rebuig de l'oposició, que denuncia un tancament en fals i un relat fal·laç dels fets.

Pérez Llorca garantix que els compromisos educatius es veuran en els pròxims pressupostos

Juanfran Pérez Llorca afirma que els compromisos aconseguits amb el sector educatiu s'incorporaran als pròxims pressupostos de la Generalitat, amb més fons per a infraestructures, climatització de centres i pujada salarial docent.

Més de 4.600 agents reforçaran la seguretat en les Fogueres d’Alacant 2026

Més de 4.600 agents de diferents cossos integren el dispositiu de seguretat per a les Fogueres d'Alacant 2026, amb controls reforçats en punts clau i mesures específiques de prevenció.

Educació demana servicis mínims del 100% en els tribunals de la PAU per a garantir els exàmens

La Conselleria d'Educació sol·licita a Treball servicis mínims del 100% per al professorat dels tribunals de la PAU amb la finalitat d'assegurar les proves i protegir el dret a l'educació de l'alumnat valencià.

Pérez Llorca admet preocupació i fastig pels nous escàndols de corrupció que afecten el PSOE

Juanfran Pérez Llorca reconeix que seguix amb preocupació i fastig els registres de l'UCO en la seu del PSOE pel cas Leire i demana deixar treballar a la justícia abans de traure conclusions.

Pérez Llorca mostra preocupació pels registres de l’UCO en la seu del PSOE pel cas Leire

Juanfran Pérez Llorca expressa la seua preocupacion i cansament davant els registres de l'UCO en la seu del PSOE pel cas Leire i demana deixar treballar a la justícia abans de traure conclusions.