Anuncios

Pluja de crítiques dels seguidors de Sergio Ramos com a ‘regal’ de Reis

 

Sergio Ramos, el central del Reial Madrid, disfruta del Nadal acompanyat dels seus fills i la seua dona, Pilar Rubio. A només poques hores de l'arribada dels Reis d'Orient, Sergio Jr i Alejandro han visitat el rei Baltasar. El futbolista ha compartit una fotografia familiar en Instagram: «Estes festes es veuen i es viuen a través dels més menuts. Disfrutant amb ells i com ells. Vos estime!», ha escrit Ramos en Instagram.

 

Ara bé, el que potser no s'esperava són les reaccions dels seus seguidors en vore que el rei negre anava pintat. «Quants negres viuen en Espanya? I no n'hi havia cap que poguera ser contractat en comptes de pintar un blanc com un pa blanc tacat de xocolate?», «supose que els diners no compren l'educació, ni les bones maneres», «senzillament ridícul, però tractant-se de qui es tracta, no em sorprén gens», han comentat alguns usuaris.

Anuncios

 

Nombrosos comentaris en anglès

Ramos, que és un ídol internacional, ha rebut crítiques de centenars de persones —moltes estrangeres—, que l'han acusat de fer-se una fotografia amb un 'blackface', terme que fa referència a la pràctica de pintar-se la cara de negre i que existix des del 1830. Este maquillatge va ser prohibit en els Estats Units, però, l'any 1960, gràcies al moviment que va liderar Martin Luther King, per ser un clar exemple de racisme.

 

També pots llegir…

Anuncios
Anuncios

Últimes notícies

Celta i Llevant es juguen la temporada en Balaídos

Celta i Llevant arriben en bon moment a un partit clau en Balaídos: els gallecs busquen afermar la lluita per Europa i els valencians eixir del descens.

Barrachina reclama una PAC que assegure relleu generacional i continuïtat del camp valencià

El conseller Miguel Barrachina defén una PAC justa i adaptada al camp valencià que garantisca relleu generacional, competitivitat i continuïtat de l'activitat agrària enfront de les retallades i la renacionalització.

València oferix formació gratuïta en intel·ligència artificial a ciutadania i personal municipal

L'Ajuntament de València llança, al costat de Microsoft i Founderz, un programa gratuït de formació i certificació en intel·ligència artificial per a tota la ciutadania i més de 5.500 empleats públics.

El TSJCV manté els servicis mínims per a la vaga indefinida de docents

El Tribunal Superior de Justícia de la Comunitat Valenciana rebutja suspendre els servicis mínims fixats per la Generalitat per a la vaga indefinida en l'ensenyança pública no universitària, després de les peticions de CSIF i CCOO.

PP i Vox prioritzen els drets de l’alumnat mentres l’oposició recolza la vaga docent

PP i Vox insistixen a protegir el dret de l'alumnat a finalitzar el curs i la PAU, mentres PSPV i Compromís donen suport a la vaga indefinida del professorat per a millorar condicions i infraestructures.

El comissionat de la dana defén un esforç titànic de la Generalitat malgrat la pressió del Govern

El comissionat per a la recuperació després de la dana de 2024 sosté que la Generalitat va fer un esforç titànic malgrat una pressió asfixiant del Govern i reclama canvis legals per a agilitzar la resposta institucional en futures emergències.

Un estudi confirma que els antioxidants milloren el tractament de la MPOC

Una investigació coordinada per la Universitat de València conclou que els antioxidants, especialment la N-Acetilcisteïna, reduïxen de manera significativa el risc d'empitjorament de la MPOC i reforcen els tractaments habituals.

Compromís denuncia davant Protecció de Dades l’ús d’informació de famílies per a propaganda educativa

Compromís presenta una reclamació davant l'Agència Espanyola de Protecció de Dades per l'enviament de missatges de la Conselleria d'Educació a les famílies contra la vaga del professorat.
Anuncios