Critiquen a Pilar Rubio per una opinió del Nadal

Pilar Rubio

Pilar Rubio en un acte | GTRES

Pilar Rubio ha concedit una entrevista al diari ‘El Mundo’ on ha parlat de les dates nadalenques i de la importància o no que tenen estes festes. La periodista s’ha referit a l’obligació que existix de reunir-se amb la família en estos dies senyalats i ha sigut quan ha fet esclatar tot.

 

Primerament s’ha referit al fet de què no cal reunir-se amb la família si vols, per a seguidament dir que si en alguna ocasió et toca treballar per cap d’any, es treballa i prou. Este comentari ha fet que les xarxes s’indignen i carreguen contra les declaracions de la col·laboradora de ‘El Hormiguero’.

Les xarxes no perdonen

Els internautes han sigut molt durs amb la presentadora i han assenyalat que és curiós que diga això quan ella no treballa cap dia de l’any.

Altres han anat més enllà i s’han referit a les quantitats astronòmiques que guanya la presentadora per cada aparició televisiva i publicitària a canvi d’uns minuts d’exposició pública, quan altres persones fan jornades eternes per molt menys diners.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Un alt càrrec assenyala que Presidència va demanar la crida de Aemet filtrada de forma manipulada

El subdirector d'Emergències de la Generalitat declara davant el jutge que Presidència va sol·licitar la còpia de la crida entre Aemet i el 112 sobre la dana, la versió retallada de la qual es va filtrar després a la premsa, i detalla un procediment intern sense rastre documental formal.

L’oposició titlla de negoci el decret per a portar a València 220 obres de Sorolla

PSPV i Compromís critiquen la urgència del decret que permet a la Generalitat arrendar col·leccions culturals per a portar 220 obres de Sorolla, mentres PP i Vox ho defenen com una aposta per la cultura.

El Vila-real manté el seu ple de victòries de lliga en Montilivi davant el Girona

El Vila-real arriba a Montilivi amb un ple de cinc triomfs de lliga en les seues visites al Girona, inclosa l'última per 0-1 amb gol decisiu de Etta Eyong en el tram final.

Mazón reclama saber si seguix investigat en la causa judicial sobre la dana

Carlos Mazón defén que té dret a conéixer si continua sent investigat en la causa per la gestió de la dana en un jutjat de Catarroja i explica per què ha demanat personar-se en el procediment.

Alerta groga a Castelló per ratxes de vent de fins a 80 km/h

La Aemet activa l'avís groc en tota la província de Castelló per fortes ratxes de vent del nord-oest i per fenòmens costaners durant la matinada del dimecres.

AMDComVal aposta per créixer més enllà de l’àmbit digital després de la celebració de la seua Assemblea General a Alacant

Així mateix, es va presentar la proposta econòmica per a 2026 i els seus pressupostos, i es va consultar els associats sobre la possible incorporació de nous membres de diferents segments, així com sobre una futura reforma dels estatuts

Vandalitzen el mural de l’IES Cabanyal dedicat a la científica Eva Nogales amb la frase ‘Oltra encobridora’

El mural de l'IES Cabanyal dedicat a la biofísica Eva Nogales apareix amb la pintada 'Oltra encobridora', un atac que la UPV condemna com a acte vandàlic contra la cultura i la ciència.

Cau a València una xarxa de robatoris de coure a empreses del transport ferroviari

Sis detinguts, cinc d'ells a la presó, per una sèrie de robatoris de cable de coure en la xarxa ferroviària de València que van afectar més de 700 trens i van causar importants danys econòmics.