Raquel Bollo serà iaia amb 43 anys

Raquel Bollo es convertirà en àvia amb 43 anys

Raquel Bollo es convertirà en iaia amb 43 anys | INSTAGRAM

 

Raquel Bollo es convertirà en iaia amb 43 anys. Després de moltes especulacions sobre si la seua filla Alma estava o no embarassada, finalment, la revista ‘Diez Minutos’ ha publicat la notícia de l’embaràs d’Alma Cortés, que serà mare amb només 19 anys, amb la seua parella Juan José, un jove gitano amb qui manté una relació des de fa un any.

 

Alma Cortés presentava el seu nóvio en les xarxes socials fa poques setmanes, en una publicació en què ella ja estava embarassada, tot i que, en aquell moment ningú ho sabia, excepte la parella. En la fotografia en qüestió Alma dissimulava la seua panxa incipient amb una falda negra i una camisa voluminosa. La instantània venia acompanyada d’un missatge molt més romàntic: «Començar amb tu el dia i fer de la nit el dia».

 

Alma Cortés va presentar al seu xicot per Instagram

Alma Cortés va presentar el seu nóvio per Instagram | INSTAGRAM

 

Actualment, la filla de Raquel Bollo és model de passarel·la –de moda sevillana, sobretot– i influencer. A demés, combina la seua faena amb estudis de dret a distància. Viu en ca la iaia materna, encara que, amb l’arribada del xiquet, que es preveu siga entre finals del 2019 i principis del 2020, és probable que s’independitze i busque una nova llar a on formar la seua família.

 

La xica és pràcticament idèntica a sa mare, i s’ha mantingut en l’anonimat fins al dia de hui. A més de compartir aspecte físic, ara també compartiran una història personal molt semblant, ja que Raquel Bollo es va quedar embarassada del seu primer fill a la mateixa edat que Alma. D’eixa manera, Raquel Bollo es convertirà en iaia només 10 anys després de tindre el seu últim fill, Samuel –amb la seua parella actual– que va fer la seua Primera Comunió en Sevilla fa un mes.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Un gol de Carlos Espí en el descompte trenca el somni de remuntada de l’Elx

Un gol de Carlos Espí en el temps afegit ha donat el triomf al Real Madrid a Elx per 2-3, després que l’equip franjiverd igualara dos gols en els últims 20 minuts.

Dos bombers ferits lleus en l’incendi de Tuéjar que ja ha cremat 690 hectàrees

Dos bombers han resultat ferits lleus en l’incendi forestal declarat esta vesprada a Tuéjar, que ha calcinat ja 690 hectàrees i té un perímetre aproximat de 17 quilòmetres.

El Valencia d’Óscar Sánchez estrena triomf i es reivindica a Vitòria

El Valencia ha estrenat el seu caseller de victòries a LaLiga EA Sports davant l’Alavés, en el debut d’Óscar Sánchez com a tècnic interí, que destaca la personalitat i el compromís del vestidor.

Vinícius, Mbappé i Konaté amaguen el missatge de suport a Ceuta abans del partit a Elx

Vinícius, Mbappé i Konaté han eixit al Martínez Valero amb la samarreta de suport a Ceuta enrotllada, tallant el lema, i se l'han llevada abans que la resta de jugadors.

El valencià Aaron Mayol fa història amb el seu debut oficial amb el Valencia CF

El migcentre Aaron Mayol, format més d’una dècada al Levante i ara al planter del Valencia CF, s’ha convertit en el primer jugador nascut en 2008 que debuta en partit oficial amb el club de Mestalla, en el triomf a domicili contra l’Alavés.

El Valencia CF suma la primera victòria del curs a Vitòria amb un gol de Luis Rioja

El Valencia CF ha estrenat el seu caseller de triomfs en esta Lliga EA Sports amb un 0-1 a Vitòria gràcies a un gol de Luis Rioja, en el primer partit amb Óscar Sánchez a la banqueta després de la destitució de Carlos Corberán.

Desallotgen un càmping i diverses granges pel greu incendi de Tuéjar, empitjorat pel vent

L’incendi declarat este dimarts a Tuéjar ha forçat el desallotjament preventiu d’una zona d’acampada i diverses granges, amb els treballs d’extinció dificultats pel vent i la baixa humitat. Els mitjans aeris s’han retirat de nit i les brigades terrestres continuen lluitant contra el foc.

Osorio debuta com a titular en un Elx amb canvis davant el Madrid

Abiel Osorio debutarà com a titular amb l’Elx contra un Reial Madrid ple de rotacions en què repetirà Yan Diomande. Tant Martín Anselmi com José Mourinho introduïxen diversos canvis en els seus onzes.