Raquel Bollo serà iaia amb 43 anys

Raquel Bollo es convertirà en àvia amb 43 anys

Raquel Bollo es convertirà en iaia amb 43 anys | INSTAGRAM

 

Raquel Bollo es convertirà en iaia amb 43 anys. Després de moltes especulacions sobre si la seua filla Alma estava o no embarassada, finalment, la revista ‘Diez Minutos’ ha publicat la notícia de l’embaràs d’Alma Cortés, que serà mare amb només 19 anys, amb la seua parella Juan José, un jove gitano amb qui manté una relació des de fa un any.

 

Alma Cortés presentava el seu nóvio en les xarxes socials fa poques setmanes, en una publicació en què ella ja estava embarassada, tot i que, en aquell moment ningú ho sabia, excepte la parella. En la fotografia en qüestió Alma dissimulava la seua panxa incipient amb una falda negra i una camisa voluminosa. La instantània venia acompanyada d’un missatge molt més romàntic: «Començar amb tu el dia i fer de la nit el dia».

 

Alma Cortés va presentar al seu xicot per Instagram

Alma Cortés va presentar el seu nóvio per Instagram | INSTAGRAM

 

Actualment, la filla de Raquel Bollo és model de passarel·la –de moda sevillana, sobretot– i influencer. A demés, combina la seua faena amb estudis de dret a distància. Viu en ca la iaia materna, encara que, amb l’arribada del xiquet, que es preveu siga entre finals del 2019 i principis del 2020, és probable que s’independitze i busque una nova llar a on formar la seua família.

 

La xica és pràcticament idèntica a sa mare, i s’ha mantingut en l’anonimat fins al dia de hui. A més de compartir aspecte físic, ara també compartiran una història personal molt semblant, ja que Raquel Bollo es va quedar embarassada del seu primer fill a la mateixa edat que Alma. D’eixa manera, Raquel Bollo es convertirà en iaia només 10 anys després de tindre el seu últim fill, Samuel –amb la seua parella actual– que va fer la seua Primera Comunió en Sevilla fa un mes.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Ford Almussafes reprén la producció amb més calma gràcies a l’aliança amb Geely

La planta de Ford a Almussafes ha tornat hui a produir vehicles després de les vacacions d’agost, amb un ambient de més tranquil·litat per l’aliança estratègica amb Geely i la reactivació de la negociació de l’Acord per l’Electrificació 2030.

Detingut un matrimoni per furtar joies a ancians que ella cuidava a la Safor

La Guàrdia Civil ha detingut una parella a la Safor per furtar joies en cases de persones majors dependents, aprofitant la faena d’ella com a cuidadora domiciliària. El marit presumptament venia les peces en establiments de compra i venda d’or.

Un escriptor d’Alacant farà sis etapes del Camí de Santiago vestit de legionari romà

Miguel Fornera, jove escriptor d’Altea, recorrerà del 5 al 10 de setembre unes sis etapes del Camí de Santiago, uns 110 quilòmetres, vestit com un legionari romà del segle I dC i acompanyat d’un xicotet grup també caracteritzat d’època.

L’1 de setembre arriba amb núvols i oratge més fresc en la Comunitat Valenciana

El primer dia de setembre arriba a la Comunitat Valenciana amb intervals de núvols, poc risc de pluja febla amb fang al sud i màximes en descens o sense canvis. Dimarts farà més calor i augmenta el risc de tronades a l’interior de Castelló.

PLD Space alça 288 milions per a industrialitzar el coet Miura 5

PLD Space ha ampliat la seua ronda de finançament Sèrie C amb 108 milions addicionals, fins als 288 milions, per impulsar la industrialització del coet Miura 5 i l’inici de les operacions comercials.

Tallada l’A-3 cap a València per l’incendi d’un vehicle a Requena

L’A-3 roman tallada en sentit València a l’altura de Requena des de les 05.41 hores per l’incendi d’un vehicle, amb desviament per la N-III.

Mor un motorista en un avançament antireglamentari en la N-332 a Santa Pola

Un motorista de 61 anys ha mort esta matinada en la N-332, a Santa Pola, després d’un avançament antireglamentari i de ser atropellat per un segon vehicle. Els altres conductors han resultat il·lesos i tres acompanyants han patit ferides lleus.

Cultura reunirà les autonomies i la Policia per l’onada de robatoris en museus

Cultura ha convocat per a la setmana que ve una reunió amb les comunitats autònomes i la Policia Nacional per a abordar l’augment de robatoris en museus amb col·leccions d’or i metalls preciosos, després dels furts a Badajoz, Albacete i Villena.