Raquel Bollo serà iaia amb 43 anys

Raquel Bollo es convertirà en àvia amb 43 anys

Raquel Bollo es convertirà en iaia amb 43 anys | INSTAGRAM

 

Raquel Bollo es convertirà en iaia amb 43 anys. Després de moltes especulacions sobre si la seua filla Alma estava o no embarassada, finalment, la revista ‘Diez Minutos’ ha publicat la notícia de l’embaràs d’Alma Cortés, que serà mare amb només 19 anys, amb la seua parella Juan José, un jove gitano amb qui manté una relació des de fa un any.

 

Alma Cortés presentava el seu nóvio en les xarxes socials fa poques setmanes, en una publicació en què ella ja estava embarassada, tot i que, en aquell moment ningú ho sabia, excepte la parella. En la fotografia en qüestió Alma dissimulava la seua panxa incipient amb una falda negra i una camisa voluminosa. La instantània venia acompanyada d’un missatge molt més romàntic: «Començar amb tu el dia i fer de la nit el dia».

 

Alma Cortés va presentar al seu xicot per Instagram

Alma Cortés va presentar el seu nóvio per Instagram | INSTAGRAM

 

Actualment, la filla de Raquel Bollo és model de passarel·la –de moda sevillana, sobretot– i influencer. A demés, combina la seua faena amb estudis de dret a distància. Viu en ca la iaia materna, encara que, amb l’arribada del xiquet, que es preveu siga entre finals del 2019 i principis del 2020, és probable que s’independitze i busque una nova llar a on formar la seua família.

 

La xica és pràcticament idèntica a sa mare, i s’ha mantingut en l’anonimat fins al dia de hui. A més de compartir aspecte físic, ara també compartiran una història personal molt semblant, ja que Raquel Bollo es va quedar embarassada del seu primer fill a la mateixa edat que Alma. D’eixa manera, Raquel Bollo es convertirà en iaia només 10 anys després de tindre el seu últim fill, Samuel –amb la seua parella actual– que va fer la seua Primera Comunió en Sevilla fa un mes.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Avís groc per fortes pluges, tronades i granís a l’interior nord de Castelló este dimecres

Aemet ha activat per a la vesprada d’este dimecres l’avís groc a l’interior nord de Castelló per fortes pluges, tronades, granís i ratxes molt fortes de vent. L’episodi, amb una probabilitat entre el 40 % i el 70 %, s’estendrà entre les 16.00 i les 22.00 hores.

Troben el cadàver d’una dona a Llaurí prop del riu Xúquer

La Guàrdia Civil ha localitzat este dimarts el cos sense vida d’una dona a Llaurí, prop del riu Xúquer, i ha obert una investigació. Els agents analitzen si es tracta d’una jove desapareguda a Sueca el 30 de juliol.

Detinguda a Ontinyent per ferir amb un ganivet el seu excompany

Una dona de 26 anys ha sigut detinguda a Ontinyent després de ferir presumptament amb un ganivet de 17 centímetres el seu excompany, que presentava una ferida sagnant al braç esquerre. Un agent fora de servici va donar l’avís en vore l’home ferit a la zona dels carrers L’Ereta i Martínez Valls.

Controlat l’incendi de la Vall d’Uixó després de calcinar 9.568 hectàrees

L’incendi declarat el 25 de juliol a la Vall d’Uixó ha quedat controlat després de cremar 9.568 hectàrees i diversos municipis de Castelló.

Ontinyent encapçala la nova pujada de temperatures amb 40,6 graus

La calor s’ha intensificat este dimarts a la Comunitat Valenciana, amb 40,6 graus a Ontinyent i valors pròxims als 40 en diverses localitats de València i Alacant.

L’economia valenciana se situa entre les que més creixen amb un 2,9 % del PIB

L’economia de la Comunitat Valenciana ha crescut un 2,9 % interanual en el segon trimestre de 2026, per damunt de la mitjana espanyola i només per darrere d’Illes Balears. El PIB valencià també ha avançat un 0,8 % respecte al trimestre anterior.

Unai Elgezabal posa fi a la seua etapa al Llevant amb la rescissió del contracte

El central basc Unai Elgezabal i el Llevant han acordat rescindir el contracte, que acabava en juny de 2027, després de dos temporades al club i 54 partits oficials.

El Consell es planteja comprar els pisos de Les Naus per frenar l’especulació a Alacant

El Consell estudia adquirir les vivendes de Les Naus, a Alacant, com a única opció que considera viable per evitar operacions especulatives, mentres defensa l’impuls del Pla Vive amb 6.000 pisos públics en tres anys.
FILMOTECA D'ESTIU