12.2 C
València
Dissabte, 22 novembre, 2025

Raquel Bollo serà iaia amb 43 anys

Raquel Bollo es convertirà en àvia amb 43 anys

Raquel Bollo es convertirà en iaia amb 43 anys | INSTAGRAM

 

Raquel Bollo es convertirà en iaia amb 43 anys. Després de moltes especulacions sobre si la seua filla Alma estava o no embarassada, finalment, la revista ‘Diez Minutos’ ha publicat la notícia de l’embaràs d’Alma Cortés, que serà mare amb només 19 anys, amb la seua parella Juan José, un jove gitano amb qui manté una relació des de fa un any.

 

Alma Cortés presentava el seu nóvio en les xarxes socials fa poques setmanes, en una publicació en què ella ja estava embarassada, tot i que, en aquell moment ningú ho sabia, excepte la parella. En la fotografia en qüestió Alma dissimulava la seua panxa incipient amb una falda negra i una camisa voluminosa. La instantània venia acompanyada d’un missatge molt més romàntic: «Començar amb tu el dia i fer de la nit el dia».

 

Alma Cortés va presentar al seu xicot per Instagram

Alma Cortés va presentar el seu nóvio per Instagram | INSTAGRAM

 

Actualment, la filla de Raquel Bollo és model de passarel·la –de moda sevillana, sobretot– i influencer. A demés, combina la seua faena amb estudis de dret a distància. Viu en ca la iaia materna, encara que, amb l’arribada del xiquet, que es preveu siga entre finals del 2019 i principis del 2020, és probable que s’independitze i busque una nova llar a on formar la seua família.

 

La xica és pràcticament idèntica a sa mare, i s’ha mantingut en l’anonimat fins al dia de hui. A més de compartir aspecte físic, ara també compartiran una història personal molt semblant, ja que Raquel Bollo es va quedar embarassada del seu primer fill a la mateixa edat que Alma. D’eixa manera, Raquel Bollo es convertirà en iaia només 10 anys després de tindre el seu últim fill, Samuel –amb la seua parella actual– que va fer la seua Primera Comunió en Sevilla fa un mes.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Torrons Picó fa nevar a Múrcia i complix el somni d’un xiquet de 7 anys

La firma de Xixona va organitzar una nevada festiva en Torreagüera per a anunciar al guanyador del seu concurs de redacció Tot és possible per Nadal. El premi inclou un lot de torrons i 2.000 euros en material per al col·legi del menor.

Les mínimes continuen baixant: quasi -5 °C a Ademuz i sota zero a l’interior

Les mínimes han descendit de nou en la Comunitat Valenciana, amb el valor més baix a Ademuz (-4,8 °C) i diversos municipis de l'interior sota zero.

El València rep al Girona, en alerta per la derrota a Granada i el triomf del rival davant el Barça

El líder de la Lliga Endesa rep al Girona amb la lliçó de Granada encara recent i l'avís del recent triomf gironí davant el Barça. Arriba reforçat per una victòria exigent en l'Eurolliga davant Estrella Roja.

Una exposició a Quart de Poblet homenatja dones silenciades i represaliades

La mostra 'Dones empresonades, entre moltes altres' reunix 28 obres a la Casa de Cultura de Quart de Poblet i s'emmarca en les accions del 25N.

Alacant, primer ‘lloc de memòria democràtica’ valencià pel seu paper com a bastió republicà en 1939

Alacant és des d'este dissabte el primer punt de la Comunitat Valenciana declarat com a 'lloc de memòria democràtica'. La distinció reconeix la seua condició d'últim bastió republicà i activa accions de senyalització i difusió en el Mercat Central, el port i la tomba de Miguel Hernández

El Llevant encadena per segona vegada tres derrotes seguides i toca fons

L'equip granota cau 1-0 a Mestalla, encadena per segona vegada tres derrotes i suma 1 de 15. És penúltim amb nou punts i podria quedar a quatre de la salvació.

Almeida veu a un València en alça i exigix guanyar ja fora de casa

André Almeida sosté que el València està canviant la dinàmica després de l'empat davant el Betis i el triomf enfront del Llevant, i fixa com a prioritat guanyar a domicili.

Detinguts dos hòmens després de robar joies i or en un domicili d’Alzira amb impresioning

La Guàrdia Civil ha detingut a dos hòmens de 27 i 42 anys per sostraure joies i peces d'or en un domicili d'Alzira mitjançant impresioning. Van ser sorpresos amb 266 euros, joies i ferramentes; els efectes es van retornar i el cas va passar al jutjat de Carlet