La reaparició de Luis Enrique després de la mort de la seua filla

Luis Enrique Martínez després de la mort de la seua filla es va refugiar en el ciclisme, deport que practica de manera habitual. Ara, l‘exentrenador d’Espanya ha reaparegut en una carrera de l’especialitat Adventure.

  

A pesar de què el dol de perdre a una filla sempre és etern, l’ex del Barça continua refugiant-se en el que més li agrada, les bicis. El deport sempre ha sigut un dels seus millors aliats, li ha aprofitat, en moltes ocasions, per a desconnectar del futbol, de les males èpoques a on no arribaven els bons resultats. Després d’uns mesos de la mort de la seua filla Xana, l’asturià ha decidit participar en una prova ciclista a on ha quedat en bona posició, la sèptima.

 

Reaparició de Luis Enrique

Amb un temps de 5 hores i quaranta minuts, Luis Enrique ha participat en la prova ciclista ‘Sa Costa Brava’. L’exfutbolista, després de retirar-se, es va dedicar a practicar deports durs. Fins i tot quan encara entrenava al Barça i després en la selecció, li agradava penjar en les xarxes fotos d’ell fent rutes amb la bicicleta. L’aparició de l’asturià en esta carrera és de les primeres notícies d’ell després de la mort de la seua filla.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Neal Sako celebra una classificació històrica del València Basket per a la Final Four de l’Eurolliga

Neal Sako destaca el treball de tota la temporada i reconeix que, encara que la Final Four no era l'objectiu inicial, cada victòria va anar alimentant l'ambició del València Basket.

El Roig Arena es rendix al València Basket després d’aconseguir la seua primera Final Four de l’Eurolliga

El València Basket certifica la seua primera classificació per a una Final Four de l'Eurolliga davant el Panathinaikos, amb un Roig Arena ple i bolcat en la celebració.

El València Basket es classifica per a la seua primera Final a Quatre després d’atropellar al Panathinaikos

El València Basket va derrotar amb autoritat al Panathinaikos en el quint partit de quarts d'Eurolliga (81-64) i es va classificar per primera vegada per a la Final a Quatre.

El Sevilla remunta un 2-0 inicial i arranca un valuós empat a Vila-real

El Vila-real es va avançar 2-0 amb punts de Gerard Moreno i Georges Mikautadze, però el Sevilla va reaccionar abans del descans i va rescatar un empat amb els gols d'Os i Kike Salas.

Sis mesos de presó per apropiar-se d’un cotxe encarregat per a la seua recollida i revendre’l

L'Audiència d'Alacant condemna a sis mesos de presó a un home que es va quedar amb un cotxe que havia d'arreplegar per a la seua propietària i el va registrar a nom d'una afí que ho va vendre a un tercer.

Educació eleva al 27,26% el seguiment de la tercera jornada de vaga docent en la Comunitat

La Conselleria d'Educació situa en el 27,26% el seguiment de la tercera jornada de vaga indefinida del professorat no universitari, mentres sindicats mantenen la pressió i acudixen a una nova taula de negociació.

Roca Rei, Morante i Manzanares encapçalen la fira de Fogueres d’Alacant 2026

La fira de Fogueres d'Alacant 2026 programa deu festejos taurins entre el 19 i el 27 de juny, amb Roca Rey, Morante de la Pobla i José María Manzanares com a grans reclams.

Importaco activa el seu pla de continuïtat després de l’incendi en la seua planta d’ametles a Castelló

Importaco manté actiu el seu pla de continuïtat després de l'incendi en la seua planta de processament d'ametles a la Vall d'Alba i garantix el subministrament als seus clients mentres treballa en la recuperació productiva.