La reaparició de Luis Enrique després de la mort de la seua filla

Luis Enrique Martínez després de la mort de la seua filla es va refugiar en el ciclisme, deport que practica de manera habitual. Ara, l‘exentrenador d’Espanya ha reaparegut en una carrera de l’especialitat Adventure.

  

A pesar de què el dol de perdre a una filla sempre és etern, l’ex del Barça continua refugiant-se en el que més li agrada, les bicis. El deport sempre ha sigut un dels seus millors aliats, li ha aprofitat, en moltes ocasions, per a desconnectar del futbol, de les males èpoques a on no arribaven els bons resultats. Després d’uns mesos de la mort de la seua filla Xana, l’asturià ha decidit participar en una prova ciclista a on ha quedat en bona posició, la sèptima.

 

Reaparició de Luis Enrique

Amb un temps de 5 hores i quaranta minuts, Luis Enrique ha participat en la prova ciclista ‘Sa Costa Brava’. L’exfutbolista, després de retirar-se, es va dedicar a practicar deports durs. Fins i tot quan encara entrenava al Barça i després en la selecció, li agradava penjar en les xarxes fotos d’ell fent rutes amb la bicicleta. L’aparició de l’asturià en esta carrera és de les primeres notícies d’ell després de la mort de la seua filla.

 

També pots llegir…

Anuncios

Últimes notícies

La Policia incauta dos armes blanques en la perruqueria on va morir acoltellat un jove a València

La Policia Nacional investiga l'homicidi d'un jove de 25 anys acoltellat en una perruqueria de Russafa, on s'han confiscat dos armes blanques i seguix detingut un company com a principal sospitós.

La Comunitat Valenciana revalida el seu lideratge en banderes blaves amb 151 distintius

La Comunitat Valenciana torna a encapçalar el rànquing espanyol de banderes blaves amb 151 distintius, en un any en què Espanya reforça el seu primer lloc mundial en platges guardonades.

Detingut a València després d’atracar una farmàcia amb un ganivet i fugir a peu

La Policia Nacional deté a València a un home de 62 anys després d'atracar una farmàcia armat amb un ganivet i fugir a peu sense aconseguir emportar-se la recaptació.

Avís groc per tempestes amb graníssol i fort vent en el nord de Castelló

Aemet activa per a la vesprada del dimarts l'avís groc a l'interior i litoral nord de Castelló per tempestes amb graníssol de fins a dos centímetres i ratxes de vent molt forts.

L’atur baixa a l’abril en la Comunitat Valenciana i se situa en 285.750 persones

L'atur registrat en la Comunitat Valenciana va baixar a l'abril en 2.412 persones, un 0,84% menys que al març, i deixa el nombre total de persones desocupades en 285.750.

Detingut a Bétera per intentar matar a un home amb una destral i ocultar-se en un local abandonat

La Guàrdia Civil ha detingut a Bétera a un home de 42 anys acusat de temptativa d'homicidi després d'agredir amb una destral a un altre home i amagar-se en un edifici abandonat pròxim.

Tempestes en el nord de Castelló i lleuger repunt de les màximes en la Comunitat Valenciana

La Comunitat Valenciana viurà una jornada d'intervals nuvolosos, ruixats amb tempesta a Castelló i lleugeres variacions de temperatura, amb vent fluix i una cosa més intensa a la vesprada.

Maleït idioma, el castellà, segons Trump

Leo Giménez és lingüista i en el seu article d'esta setmana parla del rebuig de Donald Trump al castellà i utilitza eixe episodi per a reflexionar sobre el supremacisme lingüístic i la situació de les llengües minoritzades, especialment el valencià