Comencen les rebaixes amb beneficis per a comerciants i consumidors

Com cada any, després de les festes de Nadal arriben les famoses rebaixes del gener. Un moment perfecte per ajudar els comerços que la costa del gener siga una mica menys costa, i que els consumidors puguen obtenir els productes que necessiten -o que desitgen- a un preu més assequible.

En unes dates delicades, i amb una situació pandèmica una mica alterada, se situen les rebaixes del 2022. La veritat és que, malgrat que estos contratemps els comerciants hi veuen l’«empenta» que necessiten, ja que este any -de moment – no hi ha restriccions.

Encara que és un dels esdeveniments més esperats per tota la ciutadania, cal tenir en compte certs aspectes perquè les compres no se’ns vaguen de les mans.

Alguns consells per aprofitar les rebaixes i que la cartera no se’ns buide

 

Planificar les compres, apuntant el que necessitem i, en últim lloc, allò que desitgem. D’esta manera evitarem compres compulsives i objectes que realment no volíem ni ens feien falta.

Comproveu el preu original i que la rebaixa estiga ben efectuada.

Comproveu que el producte està en bon estat.

Tingueu en compte que, en la majoria de casos, el preu de l’etiqueta és el que marca el preu final. Si la peça i objecte que has triat porta un preu, este és el que t’han de cobrar.

A botigues físiques les rebaixes comencen, generalment el 7 de gener, però ahir a la vesprada ja van començar oficialment les rebaixes en les aplicacions i webs de botigues com el grup Inditex o El Corte Inglés.

Anuncios

Últimes notícies

El trencament d’una catenària per un camion deixa sense servici partix del tranvia a València

El trencament d'una catenària en enganxar-se un camion amb la grua desplegada ha interromput un tram de la línia 4 del tranvia de València i ha deixat sense servici tota la línia 6.

El trencament d’una catenària per un camió deixa sense servici partix del tramvia de València

El trencament d'una catenària per un camió ha obligat a tallar un tram de la línia 4 del tramvia de València i a suspendre per complet el servici de la línia 6 mentres es reparen els danys.

La Ciutat de les Arts exigix a l’Ajuntament de València aclarir el cessament de festivals per soroll

La Ciutat de les Arts i les Ciències demana a l'Ajuntament de València que precise l'abast de l'orde que obliga a cessar activitats que incomplisquen la normativa de contaminació acústica.

Nacho Vidal és condemnat a 3 anys per tràfic de drogues però evita la presó

Nacho Vidal ha sigut condemnat a tres anys de prision i a una multa de 5.800 euros per trafique de drogues, però no ingressara en la carcel en suspendre's la pena. L'actor té, ademas, un altre juí pendent per un presumpte homicidi imprudent relacionat amb un ritual amb verí de gripau buf.

Pérez Llorca reivindica l’FP com a palanca clau de competitivitat en la Comunitat Valenciana

Juanfran Pérez Llorca destaca la Formació Professional com a motor de competitivitat i ocupació en la Comunitat Valenciana i celebra el resultat històric en SpainSkills 2026.

Metrovalencia ampliarà el servici nocturn de Dijous Sant a Diumenge de Resurrecció

Metrovalencia reforça el seu servici nocturn entre el 2 i el 5 d'abril amb trens i tramvies addicionals i freqüències específiques per línies, i manté el servici ordinari per Pasqua.

El Govern porta a la Fiscalia la negativa de la Confraria de Sagunt a admetre dones

El Govern ha remés a la Fiscalia General de l'Estat un informe sobre la negativa reiterada de la Confraria de Sagunt a admetre dones, amb l'objectiu que s'investigue si existix discriminació per raó de sexe.

Liberum es retira de la causa judicial per la gestió de la DANA a València

L'associació Liberum, que actuava com a acusació popular en la causa penal per la gestió de la DANA, renúncia a seguir en el procediment i recuperarà la fiança de 6.000 euros.