Comencen les rebaixes amb beneficis per a comerciants i consumidors

Com cada any, després de les festes de Nadal arriben les famoses rebaixes del gener. Un moment perfecte per ajudar els comerços que la costa del gener siga una mica menys costa, i que els consumidors puguen obtenir els productes que necessiten -o que desitgen- a un preu més assequible.

En unes dates delicades, i amb una situació pandèmica una mica alterada, se situen les rebaixes del 2022. La veritat és que, malgrat que estos contratemps els comerciants hi veuen l’«empenta» que necessiten, ja que este any -de moment – no hi ha restriccions.

Encara que és un dels esdeveniments més esperats per tota la ciutadania, cal tenir en compte certs aspectes perquè les compres no se’ns vaguen de les mans.

Alguns consells per aprofitar les rebaixes i que la cartera no se’ns buide

 

Planificar les compres, apuntant el que necessitem i, en últim lloc, allò que desitgem. D’esta manera evitarem compres compulsives i objectes que realment no volíem ni ens feien falta.

Comproveu el preu original i que la rebaixa estiga ben efectuada.

Comproveu que el producte està en bon estat.

Tingueu en compte que, en la majoria de casos, el preu de l’etiqueta és el que marca el preu final. Si la peça i objecte que has triat porta un preu, este és el que t’han de cobrar.

A botigues físiques les rebaixes comencen, generalment el 7 de gener, però ahir a la vesprada ja van començar oficialment les rebaixes en les aplicacions i webs de botigues com el grup Inditex o El Corte Inglés.

Anuncios

Últimes notícies

Jutgen a un advocat d’Elx per quedar-se 65.000 euros de la indemnització d’una clienta

Un advocat d'Elx s'enfronta a tres anys de presó acusat d'apropiar-se de 65.000 euros de la indemnització que havia de cobrar una dona per un greu accident de trànsit patit al costat de la seua filla menor.

Detingut a Alginet per una onada d’estirades a ancianes a Benifaió i Carlet

Un home de 44 anys ha sigut detingut a Alginet acusat d'almenys cinc robatoris amb violència a ancianes a Benifaió i Carlet, a més de diversos robatoris en vehicles durant les Falles.

El Suprem encara l’última sessió del juí a Ábalos, Koldo García i Aldama per presumpta corrupció

El Tribunal Suprem celebra la catorzena i previsiblement última sessió del juí per presumpta corrupció a José Luis Ábalos, la seua exasesor Koldo García i l'empresari Víctor de Aldama, centrada en els informes finals d'acusacions i defenses.

Baixen les temperatures i s’esperen ruixats a l’interior de la Comunitat Valenciana este dimecres

Este dimecres descendixen les temperatures en la Comunitat Valenciana i es preveuen ruixats febles, puntualment moderats amb tempesta a l'interior del terç nord, a més de canvis en el vent i l'estat de la mar.

Un robatori de cable entre Algemesí i Benifaió provoca retards als trens de rodalia i mitjana distància

Un robatori de cable entre Algemesí i Benifaió està provocant retards de fins a 18 minuts en trens de rodalia i mitjana distància, que només poden circular per una via en este tram.

Les màximes superen els 25 graus en nombrosos observatoris de la Comunitat Valenciana

Les temperatures màximes han sobrepassat els 25 graus en nombrosos observatoris de la Comunitat Valenciana, amb pics pròxims als 28 graus i tempestes menys intenses en el nord de Castelló.

Una acusació demana un acarament entre Pradas i Suárez pel retard del Es-Alert en la DANA

Una acusació particular sol·licita un acarament entre Salomé Pradas i Jorge Suárez per a esclarir per què es va retardar més d'una hora l'enviament del missatge És-Alert durant la DANA del 29 d'octubre de 2024.

Educació rebaixa els servicis mínims en 2n de Batxillerat i manté només l’avaluació final

Educació proposa uns servicis mínims més flexibles en la vaga del professorat de 2n de Batxillerat, limitats a l'avaluació final, però els sindicats rebutgen l'oferta i anuncien que la impugnaran.