14.7 C
València
Diumenge, 7 desembre, 2025

Comencen les rebaixes amb beneficis per a comerciants i consumidors

Com cada any, després de les festes de Nadal arriben les famoses rebaixes del gener. Un moment perfecte per ajudar els comerços que la costa del gener siga una mica menys costa, i que els consumidors puguen obtenir els productes que necessiten -o que desitgen- a un preu més assequible.

En unes dates delicades, i amb una situació pandèmica una mica alterada, se situen les rebaixes del 2022. La veritat és que, malgrat que estos contratemps els comerciants hi veuen l’«empenta» que necessiten, ja que este any -de moment – no hi ha restriccions.

Encara que és un dels esdeveniments més esperats per tota la ciutadania, cal tenir en compte certs aspectes perquè les compres no se’ns vaguen de les mans.

Alguns consells per aprofitar les rebaixes i que la cartera no se’ns buide

 

Planificar les compres, apuntant el que necessitem i, en últim lloc, allò que desitgem. D’esta manera evitarem compres compulsives i objectes que realment no volíem ni ens feien falta.

Comproveu el preu original i que la rebaixa estiga ben efectuada.

Comproveu que el producte està en bon estat.

Tingueu en compte que, en la majoria de casos, el preu de l’etiqueta és el que marca el preu final. Si la peça i objecte que has triat porta un preu, este és el que t’han de cobrar.

A botigues físiques les rebaixes comencen, generalment el 7 de gener, però ahir a la vesprada ja van començar oficialment les rebaixes en les aplicacions i webs de botigues com el grup Inditex o El Corte Inglés.

Últimes notícies

Milers d’atletes prenen València en la vespra d’una Marató que vol ser el més ràpid de 2025

València viu una jornada prèvia d'entrenaments i últims ajustos abans de la Marató, amb 36.000 dorsals i la meta de liderar els temps mundials de 2025.

Marcelino advertix que és impossible mantindre el ritme actual del Vila-real

Després del 2-0 al Getafe, Marcelino va rebaixar l'eufòria: va afirmar que el seu equip no pot sostindre este ritme de punts i que l'objectiu passa per competir per la quarta plaça.

Feijóo deixa en mans de Mazón la seua renúncia a l’acta de diputat

Alberto Núñez Feijóo ha sostingut que renunciar a l'escó és una decisió que correspon a Carlos Mazón i confia a tancar el seu relleu a la Comunitat Valenciana abans de cap d'any. També s'ha desmarcat de les versions sobre la DANA en afirmar que es va assabentar alhora que la premsa.

Buchanan i Mikautadze tomben al Getafe i afermen la ratxa del Vila-real

L'equip de Marcelino va encadenar huit partits seguits sense perdre a casa, amb set triomfs i un empat. Buchanan va obrir i Mikautadze va sentenciar després de la roja a Luis Milla.

El PSPV urgix al PP a deixar les excuses i exigir ja l’acta de diputat a Carlos Mazón

El PSPV ha reclamat al PP que demane immediatament l'acta de diputat a Carlos Mazón i ha acusat els populars de llançar cortines de fum contra Pilar Bernabé. També ha exigit disculpes i cessaments per casos d'assetjament sexual.

Corberán advertix que un Sevilla amb baixes i derrotes pot ser més perillós

Corberán va alertar que el Sevilla, malgrat les huit baixes i a dos derrotes seguides, podia resultar més perillós a Mestalla. El tècnic va recalcar que l'ambició del València no depenia del rival.

Feijóo sosté que el PP ha passat pàgina en la Generalitat Valenciana després de l’eixida de Mazón

Feijóo ha reafirmat que el PP ha passat pàgina en la Generalitat Valenciana i ha defés que Carlos Mazón ha assumit responsabilitats després de la polèmica pels seus missatges.

Les víctimes de la DANA condicionen reunir-se amb Pérez Llorca al fet que exigisca l’acta a Mazón

Les associacions de víctimes del 29-O no contemplen una reunió amb Juanfran Pérez Llorca si no demana a Carlos Mazón que entregue la seua acta de diputat. Vinculen el diàleg a un gest de responsabilitat política després dels missatges del 29 d'octubre de 2024.