Renfe i Metrovalencia reprenen el servei amb alteracions mentre el TRAM d’Alacant circula amb normalitat

Renfe i Metrovalencia han représ este dimarts els seus serveis ferroviaris després d’haver-se restablit parcialment el subministrament elèctric. Tot i això, encara hi ha alteracions en diverses línies, especialment en les freqüències de pas. Per contra, el TRAM d’Alacant ja circula amb total normalitat.

Renfe ha informat que el restabliment dels serveis serà progressiu al llarg de la jornada, depenent de la recuperació de la tensió elèctrica en els trams afectats. En el cas de Cercanías València, les línies C2 (València-Moixent) i C6 (València-Castelló) funcionen amb una freqüència reduïda d’un tren per hora. La línia C1 (València-Gandia) continua sense tensió entre Silla i Gandia, i Cercanías Alacant tampoc opera en les primeres hores del dia.

Anuncios

Les línies d’alta velocitat i llarga distància Madrid-València/Múrcia/Alacant han représ la seua activitat des del primer moment, però l’Euromed Barcelona-Alacant roman suprimit fins a nou avís.

Renfe ha comunicat que els viatgers afectats poden sol·licitar la devolució o canvi del bitllet sense cap cost addicional als seus canals de venda habituals. També ha indicat que els passatgers poden acudir a les estacions per ser reubicats segons disponibilitat.

Metrovalencia, per la seua banda, ha obert les estacions de metro i tramvia des de primera hora del matí. La línia L10 ha recuperat el servei i el primer tren ha eixit a les 8:29 h des de l’estació d’Alacant. No obstant això, les línies L1 i L2 continuen interrompudes per problemes de tensió, i la L7 no circula; es requerix transbord a Ángel Guimerà i Alameda.

Els viatgers amb destinació Marítim han de fer transbord a Alameda. A més, els autobusos llançadora des de Paiporta i Picanya operen des de l’estació de Safranar.

Esta situació reflectix la complexitat de la represa del transport ferroviari després d’una incidència elèctrica massiva, i l’esforç conjunt per part de Renfe, Metrovalencia i TRAM per restablir la mobilitat amb la màxima celeritat.

Anuncios

Últimes notícies

Urpa de Cap Verd el creuer amb brot de hantavirus rumb a Canàries

El creuer MV Hondius ha partit de Cap Verd cap al port de Granadilla de Abona, a Tenerife, després d'evacuar a tres persones amb hantavirus. A la seua arribada s'activarà un dispositiu sanitari per a avaluar i repatriar a tot el passatge, inclosos els espanyols a bord.

València Basket assalta el OAKA, força el 1-2 i allarga la sèrie davant el Panathinaikos

València Basket firma una exhibició col·lectiva en el OAKA, derrota al Panathinaikos per 87-91 i manté visca l'eliminatòria de quarts de final de l'Eurolliga.

El Crystal Palace s’interessa per Marcelino per a rellevar a Glasner

El Crystal Palace ha realitzat un primer sondeig per Marcelino García Toral per a ocupar la banqueta la pròxima temporada després de l'eixida anunciada d'Oliver Glasner, que deixarà el club al final del curs.

Aemet alerta de tempestes intenses en la serra que poden causar inundacions locals

Aemet manté avisos taronja i groc per tempestes que poden descarregar més de 40 litres per metre quadrat en una hora en el sud de València i nord d'Alacant, amb el risc d'inundacions locals.

Els bombers rescaten a un conductor atrapat per la pala d’un carretó en un polígon de Rafelbunyol

Un conductor ha resultat atrapat en el seu turisme en incrustar-se la pala d'un carretó en l'habitacle i ha hagut de ser rescatat pels bombers en un polígon industrial de Rafelbunyol.

Denuncien un intent d’agressió amb un cristall d’un pres de Picassent a diversos funcionaris

Acaip UGT denuncia que un pres del centre penitenciari de Picassent va intentar agredir amb un tros de cristall a diversos funcionaris, que van resultar ferits de diversa consideració.

València estrenarà este estiu punts de bany a la platja per a persones amb paràlisi cerebral

L'Ajuntament de València posarà en marxa este estiu un projecte pilot de punts de bany adaptats per a persones amb paràlisi cerebral a la platja del Cabanyal, que s'estendrà posteriorment a altres trams del litoral.

La Policia Local de València immobilitza 129 patinets i reforça els controls en barris conflictius

La Policia Local de València ha controlat 161 patinets elèctrics des de finals d'abril, dels quals ha immobilitzat 129 i ha imposat 219 denúncies en diversos barris per infraccions tècniques i de circulació.