Rototom aferma el seu perfil familiar amb activitats musicals i esportives, circ, ball i tallers de ciència

Als abonaments gratuïts per a menors de 13 anys s’unix per primera vegada el descompte del 50% en les entrades per a joves de 13 a 17 anys

CASTELLÓ, 25 (EUROPA PRESS)

El festival internacional reggae Rototom Sunsplash, que celebrarà el seu 29ª edició a Benicàssim, del 16 al 21 d’agost, aferma el seu “perfil familiar” amb activitats musicals i esportives, circ, ball o tallers de ciència, així com amb un recinte sense massificacions. Disposa de més 400 parcel·les en la zona d’acampada per a famílies amb xiquets, en un espai “totalment barrat per a oferir un entorn més segur”.

Rototom va reunir l’estiu passat a més de 21.000 menors de 13 anys, que van gaudir junt amb les seues famílies de l’experiència de viure un festival en gran format fugint de massificacions i en un entorn segur, segons ha informat l’organització.

Les xifres de públic infantil i juvenil, que l’organització preveu mantenir este 2024, afermen el perfil familiar de la trobada internacional reggae, un dels més grans d’Europa, per la seua durada -sis dies-, els seus set escenaris, la seua dotzena d’espais extramusicales que llancen activitat quasi les 24 hores del dia i el volum de públic que atrau: més de 220.000 persones de 77 nacionalitats es van donar cita a Benicàssim l’any passat.

“No solament és important dinamitzar la programació d’activitats del festival amb propostes atractives per al perfil de públic infantil, juvenil i familiar, sinó que és necessari cuidar també tot el que embolica a aquest agenda, l’entorn que la fa possible”, ha avançat Filippo Giunta, director del Rototom Sunsplash, en al·lusió al format del recinte de concerts i la zona d’acampada on transcorre la vida, diürna i nocturna, del públic internacional que vas agafar a aquest festival.

Els 300.000 metres quadrats sobre els quals s’estén esta ciutat del reggae pròxima al mediterrani permeten fugir de massificacions. “Els espais reservats als concerts són amplis, tant que és habitual veure a famílies senceres amb carrets gaudint de les actuacions musicals en un ambient còmode i segur”, han afegit des de l’equip de logística del festival.

“A més, s’habilita un espai reservat per a famílies a l’entorn de l’escenari principal per a poder gaudir amb tranquil·litat de cada concert junt amb els més xicotets de la casa”, han apuntat les mateixes fonts..

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Llibertat provisional per al conductor de l’accident mortal amb dos morts a Ontinyent

El jutjat d'Ontinyent decreta llibertat provisional per al conductor del vehicle que va caure al riu Clariano i va causar la mort de dos ocupants, amb mesures cautelars i causa oberta per homicidi i delictes contra la seguretat viària.

El Govern garantix resoldre en tres mesos totes les sol·licituds de regularització d’immigrants

El Govern assegura que totes les sol·licituds del procés extraordinari de regularització d'immigrants presentades fins al 30 de juny es tramitaran en un màxim de tres mesos, amb una autorització provisional en quinze dies hàbils.

Seguretat Social celebrarà els seus 45 anys amb un gran concert en el Roig Arena en 2027

Seguretat Social llança el senzill 'Pertot arreu et veig', avançament del seu àlbum i llibre 'Vaig a Mart', i anuncia un gran concert pels seus 45 anys en el Roig Arena de València al maig de 2027.

Arcadi España reafirma com a prioritat la reforma del finançament autonòmic i la quitació de deute

Arcadi España situa entre les seues prioritats la reforma del model de finançament autonòmic dissenyat per María Jesús Montero i la quitació de deute a les comunitats, ja en tramitació en el Congrés.

Vox manté la prioritat nacional i el PP desplaça el debat a l’arrelament en les ajudes socials

Vox defén que els nacionals tinguen prioritat en l'accés a ajudes socials mentres el PP centra la discussió a exigir arrelament. PSPV i Compromís alerten que el concepte de prioritat nacional és inconstitucional i racista.

El Govern reforça les ajudes fiscals als afectats per la dana de València i els incendis forestals

El Govern aprova un reial decret llei amb millores financeres i exempcions fiscals per als afectats per la dana a València i pels incendis forestals del passat estiu, amb més de 9.200 milions mobilitzats entre 2024 i 2025.

Rubén Burgos apel·la al compromís total del València Basket abans de l’inici del playoff

Rubén Burgos destaca la il·lusió i el compromís del València Basket abans dels quarts de final de la Lliga Femenina davant Ensino Lugo i confia a barallar per revalidar el títol.

Matías Dituro es consolida com el porter de confiança de Sarabia a l’Elx

Matías Dituro acumula 17 partits de Lliga amb l'Elx i supera a Iñaki Peña en minuts disputats, consolidant-se com el portera de confiança de Sarabia en plena reacció de l'equip il·licità.