6.3 C
València
Diumenge, 18 gener, 2026

Rototom aferma el seu perfil familiar amb activitats musicals i esportives, circ, ball i tallers de ciència

Als abonaments gratuïts per a menors de 13 anys s’unix per primera vegada el descompte del 50% en les entrades per a joves de 13 a 17 anys

CASTELLÓ, 25 (EUROPA PRESS)

El festival internacional reggae Rototom Sunsplash, que celebrarà el seu 29ª edició a Benicàssim, del 16 al 21 d’agost, aferma el seu “perfil familiar” amb activitats musicals i esportives, circ, ball o tallers de ciència, així com amb un recinte sense massificacions. Disposa de més 400 parcel·les en la zona d’acampada per a famílies amb xiquets, en un espai “totalment barrat per a oferir un entorn més segur”.

Rototom va reunir l’estiu passat a més de 21.000 menors de 13 anys, que van gaudir junt amb les seues famílies de l’experiència de viure un festival en gran format fugint de massificacions i en un entorn segur, segons ha informat l’organització.

Les xifres de públic infantil i juvenil, que l’organització preveu mantenir este 2024, afermen el perfil familiar de la trobada internacional reggae, un dels més grans d’Europa, per la seua durada -sis dies-, els seus set escenaris, la seua dotzena d’espais extramusicales que llancen activitat quasi les 24 hores del dia i el volum de públic que atrau: més de 220.000 persones de 77 nacionalitats es van donar cita a Benicàssim l’any passat.

“No solament és important dinamitzar la programació d’activitats del festival amb propostes atractives per al perfil de públic infantil, juvenil i familiar, sinó que és necessari cuidar també tot el que embolica a aquest agenda, l’entorn que la fa possible”, ha avançat Filippo Giunta, director del Rototom Sunsplash, en al·lusió al format del recinte de concerts i la zona d’acampada on transcorre la vida, diürna i nocturna, del públic internacional que vas agafar a aquest festival.

Els 300.000 metres quadrats sobre els quals s’estén esta ciutat del reggae pròxima al mediterrani permeten fugir de massificacions. “Els espais reservats als concerts són amplis, tant que és habitual veure a famílies senceres amb carrets gaudint de les actuacions musicals en un ambient còmode i segur”, han afegit des de l’equip de logística del festival.

“A més, s’habilita un espai reservat per a famílies a l’entorn de l’escenari principal per a poder gaudir amb tranquil·litat de cada concert junt amb els més xicotets de la casa”, han apuntat les mateixes fonts..

Últimes notícies

Ruibal i Fornals afermen al Betis a Europa amb un 2-0 al Vila-real

El Betis va firmar un 2-0 d'autoritat davant un Vila-real superat per la pressió i l'eficàcia. Ruibal i Fornals van marcar; Comesaña va ser expulsat en el 76.

Ruibal i Fornals firmen el 2-0 que aferma al Betis a Europa davant un rival directe

El Betis va guanyar 2-0 al Vila-real amb gols d'Aitor Ruibal i Pablo Fornals. S'aferma en llocs europeus i retalla a 9 punts en la baralla per la 'Champions'.

Empat sense gols al descans entre Betis i Vila-real en La Cartoixa

Betis i Vila-real marxen al descans amb 0-0 en La Cartoixa. Domini local i dos ocasions clares, de Mikautadze i Marc Roca, resoltes pels porters.

Busquen per mar i aire a un veler perdut entre Gandia i Guardamar del Segura

Salvament Marítim porta dos dies buscant a un veler de 9 metres amb un únic tripulant entre Gandia i Guardamar. L'última referència ho va situar a l'altura de Benidorm.

Detingut a Xàtiva l’autor de l’atropellament de la Ronda Nord de València

La Guàrdia Civil ha arrestat a Xàtiva al jove que va atropellar en 2024 a un xiquet en la Ronda Nord de València i va fugir. Tenia tres requisitòries i va incomplir una mesura judicial.

Cau a Xàtiva l’autor de l’atropellament de la Ronda Nord: tenia tres ordes d’ingrés a la presó

La Guàrdia Civil ha detingut a Xàtiva al jove que va atropellar en 2024 a un xiquet en la Ronda Nord de València i va fugir. Tenia tres requisitòries i va infringir mesures.

Felipe Orts arriba en el seu millor moment i somia amb el podi a Benidorm

Felipe Orts afronta la Copa del Món de Benidorm en el seu millor moment i es marca el podi com a somni realista malgrat l'alt nivell i la presència de Van der Poel. Sofía Rodríguez aspira a un top 15 davant les grans favorites.

Les temperatures han baixat en la Comunitat Valenciana i les màximes s’han quedat en 15 graus

El descens tèrmic ha deixat les màximes en 15 graus a Rojales i Orihuela, per davall dels 19 del divendres a Pego. El diumenge baixaran les mínimes i les màximes seran similars.