23.5 C
València
Dimarts, 17 febrer, 2026

Rototom aferma el seu perfil familiar amb activitats musicals i esportives, circ, ball i tallers de ciència

Als abonaments gratuïts per a menors de 13 anys s’unix per primera vegada el descompte del 50% en les entrades per a joves de 13 a 17 anys

CASTELLÓ, 25 (EUROPA PRESS)

El festival internacional reggae Rototom Sunsplash, que celebrarà el seu 29ª edició a Benicàssim, del 16 al 21 d’agost, aferma el seu “perfil familiar” amb activitats musicals i esportives, circ, ball o tallers de ciència, així com amb un recinte sense massificacions. Disposa de més 400 parcel·les en la zona d’acampada per a famílies amb xiquets, en un espai “totalment barrat per a oferir un entorn més segur”.

Rototom va reunir l’estiu passat a més de 21.000 menors de 13 anys, que van gaudir junt amb les seues famílies de l’experiència de viure un festival en gran format fugint de massificacions i en un entorn segur, segons ha informat l’organització.

Les xifres de públic infantil i juvenil, que l’organització preveu mantenir este 2024, afermen el perfil familiar de la trobada internacional reggae, un dels més grans d’Europa, per la seua durada -sis dies-, els seus set escenaris, la seua dotzena d’espais extramusicales que llancen activitat quasi les 24 hores del dia i el volum de públic que atrau: més de 220.000 persones de 77 nacionalitats es van donar cita a Benicàssim l’any passat.

“No solament és important dinamitzar la programació d’activitats del festival amb propostes atractives per al perfil de públic infantil, juvenil i familiar, sinó que és necessari cuidar també tot el que embolica a aquest agenda, l’entorn que la fa possible”, ha avançat Filippo Giunta, director del Rototom Sunsplash, en al·lusió al format del recinte de concerts i la zona d’acampada on transcorre la vida, diürna i nocturna, del públic internacional que vas agafar a aquest festival.

Els 300.000 metres quadrats sobre els quals s’estén esta ciutat del reggae pròxima al mediterrani permeten fugir de massificacions. “Els espais reservats als concerts són amplis, tant que és habitual veure a famílies senceres amb carrets gaudint de les actuacions musicals en un ambient còmode i segur”, han afegit des de l’equip de logística del festival.

“A més, s’habilita un espai reservat per a famílies a l’entorn de l’escenari principal per a poder gaudir amb tranquil·litat de cada concert junt amb els més xicotets de la casa”, han apuntat les mateixes fonts..

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

València adopta Cap i Casal com a nou lema institucional

L'Ajuntament emprarà el lema al costat de l'escut per a identificar la ciutat i reforçar la seua imatge. L'anunci arriba amb crítiques pel cost de 10.000 euros.

Pérez Llorca acudirà a la Comissió Mixta de la dana amb tarannà constructiu

El president ha assegurat que anirà a la Comissió Mixta Generalitat-Govern amb ànim de col·laborar. Lamenta que arribe molt tard i valora la rectificació de l'Executiu.

Més de 6.000 agents vetlaran per la seguretat de les Falles 2026 a València

València activarà un dispositiu amb més de 6.000 efectius per a les Falles 2026. El pla reforça el control en mascletaes, estacions i accessos per a evitar embuts.

Pérez Llorca defén que la Generalitat controla l’adjudicació de vivendes públiques després de les irregularitats a Alacant

Pérez Llorca ha afirmat que la Generalitat és ara una administració 'seriosa' que 'controla' i reforça la inspecció en l'adjudicació de vivendes públiques després de les irregularitats detectades a Alacant. Ha garantit més controls i ha subratllat que la investigació judicial se centra en un funcionari ja apartat.

Pérez Llorca i Torres copresidirán la primera Comissió Mixta per la dana en Riba-roja

Pérez Llorca i el ministre Torres copresidirán el dimecres a Riba-roja de Túria la primera reunió de la Comissió Mixta per la dana. La cita serà a les 12.30 i el ministre visitarà abans les obres del canal Xúquer-Túria a Torrent.

Pérez Llorca demana unitat i comprensió davant la violència de gènere i evita la confrontació ideològica

El president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, ha demanat unitat i comprensió davant la violència de gènere i ha refusat entrar en dogmes ideològics. La seua crida s'ha produït després del crim masclista de Benicàssim i enmig del debat polític sobre esta qüestió.

Catalá veu tardana la Comissió Mixta de la dana i Bernabé confia en una coordinació efectiva

Catalá ha criticat que l'òrgan s'active 16 mesos després de la dana, mentres Bernabé ha defés la seua utilitat per a reforçar la coordinació entre administracions.

Miquel Alberola retrata a Raimon en ‘Aquest jo que soc jo’

El llibre 'Aquest jo que soc jo' es presenta com la biografia més completa de Raimon, amb una mirada omnicomprensiva a la seua trajectòria, el seu llenguatge artístic i el seu impacte cívic. L'obra repassa del primer a l'últim recital i explica com el context polític va marcar el seu camí.