Rototom aferma el seu perfil familiar amb activitats musicals i esportives, circ, ball i tallers de ciència

Als abonaments gratuïts per a menors de 13 anys s’unix per primera vegada el descompte del 50% en les entrades per a joves de 13 a 17 anys

CASTELLÓ, 25 (EUROPA PRESS)

El festival internacional reggae Rototom Sunsplash, que celebrarà el seu 29ª edició a Benicàssim, del 16 al 21 d’agost, aferma el seu “perfil familiar” amb activitats musicals i esportives, circ, ball o tallers de ciència, així com amb un recinte sense massificacions. Disposa de més 400 parcel·les en la zona d’acampada per a famílies amb xiquets, en un espai “totalment barrat per a oferir un entorn més segur”.

Rototom va reunir l’estiu passat a més de 21.000 menors de 13 anys, que van gaudir junt amb les seues famílies de l’experiència de viure un festival en gran format fugint de massificacions i en un entorn segur, segons ha informat l’organització.

Les xifres de públic infantil i juvenil, que l’organització preveu mantenir este 2024, afermen el perfil familiar de la trobada internacional reggae, un dels més grans d’Europa, per la seua durada -sis dies-, els seus set escenaris, la seua dotzena d’espais extramusicales que llancen activitat quasi les 24 hores del dia i el volum de públic que atrau: més de 220.000 persones de 77 nacionalitats es van donar cita a Benicàssim l’any passat.

“No solament és important dinamitzar la programació d’activitats del festival amb propostes atractives per al perfil de públic infantil, juvenil i familiar, sinó que és necessari cuidar també tot el que embolica a aquest agenda, l’entorn que la fa possible”, ha avançat Filippo Giunta, director del Rototom Sunsplash, en al·lusió al format del recinte de concerts i la zona d’acampada on transcorre la vida, diürna i nocturna, del públic internacional que vas agafar a aquest festival.

Els 300.000 metres quadrats sobre els quals s’estén esta ciutat del reggae pròxima al mediterrani permeten fugir de massificacions. “Els espais reservats als concerts són amplis, tant que és habitual veure a famílies senceres amb carrets gaudint de les actuacions musicals en un ambient còmode i segur”, han afegit des de l’equip de logística del festival.

“A més, s’habilita un espai reservat per a famílies a l’entorn de l’escenari principal per a poder gaudir amb tranquil·litat de cada concert junt amb els més xicotets de la casa”, han apuntat les mateixes fonts..

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Més de 550 corredors desafiaran les escales del Gran Hotel Bali en la Pujada Vertical

La XX Pujada Vertical al Gran Hotel Bali reunirà este dissabte a Benidorm a més de 550 esportistes, inclosos els millors especialistes del circuit mundial de carreres de gratacels.

València impulsa la recuperació dels seus ponts històrics i prioritza el de San José

L'Ajuntament de València aferma el pla de conservació dels cinc ponts històrics i concentra ara els treballs en el Pont de San José, on ja s'ha actuat en nou dels seus tretze arcs.

L’alberg i centre d’experiències mediterrànies de Tabarca reobri amb nova oferta sostenible

L'alberg i centre d'experiències mediterrànies de l'illa de Tabarca reobri després d'una renovació sostenible, amb tallers gastronòmics, rutes guiades i activitats astronòmiques per a desestacionalitzar el turisme en la Costa Blanca.

Awa Fam afronta la Copa de la Reina centrada en el València Basket malgrat la seua condició de possible número u del draft WNBA

Awa Fam, interior del València Basket i una de les grans favorites al número u del draft de la WNBA, afronta la Copa de la Reina centrada en ajudar al seu equip i no a millorar la seua posició en el sorteig estatunidenc.

La Comunitat Valenciana es consolida com a gran node logístic europeu amb el nou centre de JYSK a Almenara

La Generalitat destaca a la Comunitat Valenciana com a gran node logístic i industrial europeu gràcies a la inversió de 300 milions d'euros de JYSK en un macrocentre a Almenara, que generarà més de 250 ocupacions i reforçarà la xarxa de distribució a Espanya, Portugal i el Marroc.

L’alta velocitat Madrid-València reduïx la velocitat en un tram de Tarancón per problemes en la via

La línia d'alta velocitat Madrid-València manté limitada la velocitat en un tram de 163 metres a l'altura de Tarancón per problemes en el carril, amb impacte mínim en els temps de viatge, segons Adif.

Barcala anuncia una reunió al més alt nivell per a impulsar el tren a l’aeroport d’Alacant-Elx

Luis Barcala anuncia una reunió al més alt nivell en els pròxims dies per a abordar la connexió ferroviària de l'aeroport Alacant-Elx Miguel Hernández amb les ciutats d'Alacant i Elx i reduir el dèficit d'infraestructures.

Pérez Llorca garantix que els diputats del PP col·laboraran amb la Justícia per la gestió de la dana

Juanfran Pérez Llorca assegura que tots els diputats del PP continuaran acudint a les citacions judicials com a testimonis en la causa penal per la gestió de la dana del 29 d'octubre de 2024, en la qual està cridat a declarar Carlos Mazón.