Rototom aferma el seu perfil familiar amb activitats musicals i esportives, circ, ball i tallers de ciència

Ejemplo de shortcode con estilo
El Rototom Sunsplash, a celebrar del 16 al 21 d'agost a Benicàssim, aferma el seu perfil familiar amb activitats musicals, esportives, circ, ball i tallers de ciència. Amb una amplia zona d'acampada segura per a famílies, el festival ofereix un entorn còmode, lluny de massificacions.

Als abonaments gratuïts per a menors de 13 anys s’unix per primera vegada el descompte del 50% en les entrades per a joves de 13 a 17 anys

CASTELLÓ, 25 (EUROPA PRESS)

El festival internacional reggae Rototom Sunsplash, que celebrarà el seu 29ª edició a Benicàssim, del 16 al 21 d’agost, aferma el seu «perfil familiar» amb activitats musicals i esportives, circ, ball o tallers de ciència, així com amb un recinte sense massificacions. Disposa de més 400 parcel·les en la zona d’acampada per a famílies amb xiquets, en un espai «totalment barrat per a oferir un entorn més segur».

Rototom va reunir l’estiu passat a més de 21.000 menors de 13 anys, que van gaudir junt amb les seues famílies de l’experiència de viure un festival en gran format fugint de massificacions i en un entorn segur, segons ha informat l’organització.

Les xifres de públic infantil i juvenil, que l’organització preveu mantenir este 2024, afermen el perfil familiar de la trobada internacional reggae, un dels més grans d’Europa, per la seua durada -sis dies-, els seus set escenaris, la seua dotzena d’espais extramusicales que llancen activitat quasi les 24 hores del dia i el volum de públic que atrau: més de 220.000 persones de 77 nacionalitats es van donar cita a Benicàssim l’any passat.

«No solament és important dinamitzar la programació d’activitats del festival amb propostes atractives per al perfil de públic infantil, juvenil i familiar, sinó que és necessari cuidar també tot el que embolica a aquest agenda, l’entorn que la fa possible», ha avançat Filippo Giunta, director del Rototom Sunsplash, en al·lusió al format del recinte de concerts i la zona d’acampada on transcorre la vida, diürna i nocturna, del públic internacional que vas agafar a aquest festival.

Els 300.000 metres quadrats sobre els quals s’estén esta ciutat del reggae pròxima al mediterrani permeten fugir de massificacions. «Els espais reservats als concerts són amplis, tant que és habitual veure a famílies senceres amb carrets gaudint de les actuacions musicals en un ambient còmode i segur», han afegit des de l’equip de logística del festival.

«A més, s’habilita un espai reservat per a famílies a l’entorn de l’escenari principal per a poder gaudir amb tranquil·litat de cada concert junt amb els més xicotets de la casa», han apuntat les mateixes fonts..

Últimes notícies

Els mitjans valencians, clau per a la cohesió social i territorial

José Antonio Rovira ha reivindicat el paper dels mitjans valencians en la cohesió de la Comunitat Valenciana durant la Nit del Mitjans. La gala ha reconegut professionals, empreses i projectes de comunicació.

Juan Vidal reclama més protecció per als dissenyadors davant les còpies

El creador eldenc ha rebut el Premi Trayectoria al III Congrés Internacional de Disseny d’Elx i ha reclamat més protecció jurídica davant les còpies.

AVA reclama preus justos i aigua per al camp de Castelló

AVA-ASAJA reclama suport, rendibilitat i aigua per al camp. Pérez Llorca ha compromés el suport de la Generalitat i ha destacat 158 noves incorporacions agràries a Castelló.

València presenta una ruta per a impulsar els semiconductors europeus

VDS 2026 ha presentat a València una proposta compartida per a reforçar les capacitats del sector dels semiconductors. La trobada també ha anunciat un consell assessor internacional de Startup Valencia.

Dos testigos menores confirman que el bulo del Bar España se basó en amenazas

Dos testigos que eran menores cuando comenzó el bulo del Bar España han reiterado que los hechos eran falsos y que declararon bajo amenazas. El juicio se celebra en la Audiencia Provincial de Castellón.

La Mostra Viva reunirà veus mediterrànies a València del 27 d’octubre

La Mostra Viva del Mediterrani se celebrarà a València del 27 d’octubre al 6 de novembre. El festival ha presentat el cartell d’Amparo Carbonell i ha avançat part del programa.

El Constitucional frena tres preceptos de la ley valenciana de costas

El Tribunal Constitucional ha estimado parcialmente el recurso del presidente del Gobierno contra tres preceptos de la ley valenciana de costas. La decisión limita su aplicación en terrenos de dominio público marítimo-terrestre.

Sagunt suma 1.200 vivendes amb llicència i en preveu 300 més

Sagunt ha concedit llicències per a 1.200 vivendes i en preveu 300 més fins a final d’any. L’ICIO ha recaptat 4,8 milions d’euros fins al setembre.