11.9 C
València
Dissabte, 17 gener, 2026

Així serà el nou ‘Sálvame’ després del seu fitxatge per Netflix

Sálvame‘ es va acomiadar divendres passat de les pantalles de Telecinco amb una notícia que ha omplit d’alegria tant als seus col·laboradors com a la seua fidel audiència: el programa ressuscitarà en Netflix en format reality amb els seus col·laboradors buscant treball als Estats Units i Amèrica Llatina. “Ens n’anem a Amèrica!“, va cridar Belén Esteban a la cambra plena d’emoció.

L’exclusiva la va donar a conéixer El País uns pocs minuts abans que els mateixos col·laboradors del programa l’anunciaren en directe. Segons ha indicat aquest mitjà, huit d’ells formaran part d’aquest format televisiu per a Netflix: Belén Esteban, Terelu Campos, Kiko Matamoros, Lydia Lozano, Chelo García Cortés, Víctor Sandoval, Kiko Hernández i María Patiño. El director del projecte serà David Valldeperas, qui també podria aparéixer en pantalla per a acompanyar als protagonistes.

Es desenvoluparà en llocs com Miami o Mèxic. No obstant això, encara es desconeixen tant el nom que tindrà aquest nou projecte com el nombre de lliuraments que tindrà.

El que asseguren mantindrà l’essència del programa, com la ironia i les trames més recurrents de la seua història.

A més, segons va indicar el citat mitjà, Jorge Javier Vázquez, qui es troba de baixa actualment, no formaria part de l’elenc perquè l’any passat va renovar el seu contracte amb Mediaset España.

El nou format consisteix a donar continuïtat al xou de l’espai de la Fàbrica de la Tele amb els col·laboradors més mítics de la marca, buscant treball pels racons dels Estats Units i Amèrica Llatina.

Últimes notícies

Felipe Orts arriba en el seu millor moment i somia amb el podi a Benidorm

Felipe Orts afronta la Copa del Món de Benidorm en el seu millor moment i es marca el podi com a somni realista malgrat l'alt nivell i la presència de Van der Poel. Sofía Rodríguez aspira a un top 15 davant les grans favorites.

Les temperatures han baixat en la Comunitat Valenciana i les màximes s’han quedat en 15 graus

El descens tèrmic ha deixat les màximes en 15 graus a Rojales i Orihuela, per davall dels 19 del divendres a Pego. El diumenge baixaran les mínimes i les màximes seran similars.

Manifestació a Llíria contra la planta de biometà i per energies segures

Veïns de Llíria han protestat contra la macroplanta de biometà i han reclamat alternatives més netes, segures i sostenibles per a la comarca.

Luis Castro va lamentar que el penal de Mbappé va canviar el partit

El tècnic del Llevant va atribuir el 2-0 a un punt d'inflexió en la pena màxima transformada per Mbappé i va lamentar no capitalitzar les primeres ocasions.

Iván Romero va lamentar la baixada després del penal i va defendre l’actitud del Llevant

El davanter del Llevant va lamentar la derrota 2-0 davant el Reial Madrid, va assegurar que el seu equip va tindre les millors ocasions i que el penal de Mbappé va canviar el partit.

Emergències llança un avís especial per pluges fortes i temporal marítim des del dilluns

El Centre de Coordinació d'Emergències ha emés un avís especial per temporal marítim, pluges fortes i vent des del dilluns a la vesprada en la Comunitat Valenciana. Aemet preveu un episodi amb precipitacions molt persistents, ratxes molt fortes i neu copiosa en muntanya.

Reial Madrid 2-0 Llevant: triomf en el caos amb gols de Mbappé i Asencio

El Reial Madrid es va imposar 2-0 al Llevant després d'un primer temps de xiulets i dubtes. L'entrada de Güler i Mastantuono va canviar el guió i l'equip va reaccionar.

València atorgarà la Medalla d’Or a la Real Germanor de Sant Antoni Abad

L'Ajuntament concedirà la seua màxima distinció a la Real Germanor de Sant Antoni Abad. El lliurament serà el 9 d'Octubre, després de rebre el títol de 'Real' i a les portes del seu 75 aniversari.