11.9 C
València
Dissabte, 31 gener, 2026

Així serà el nou ‘Sálvame’ després del seu fitxatge per Netflix

Sálvame‘ es va acomiadar divendres passat de les pantalles de Telecinco amb una notícia que ha omplit d’alegria tant als seus col·laboradors com a la seua fidel audiència: el programa ressuscitarà en Netflix en format reality amb els seus col·laboradors buscant treball als Estats Units i Amèrica Llatina. “Ens n’anem a Amèrica!“, va cridar Belén Esteban a la cambra plena d’emoció.

L’exclusiva la va donar a conéixer El País uns pocs minuts abans que els mateixos col·laboradors del programa l’anunciaren en directe. Segons ha indicat aquest mitjà, huit d’ells formaran part d’aquest format televisiu per a Netflix: Belén Esteban, Terelu Campos, Kiko Matamoros, Lydia Lozano, Chelo García Cortés, Víctor Sandoval, Kiko Hernández i María Patiño. El director del projecte serà David Valldeperas, qui també podria aparéixer en pantalla per a acompanyar als protagonistes.

Es desenvoluparà en llocs com Miami o Mèxic. No obstant això, encara es desconeixen tant el nom que tindrà aquest nou projecte com el nombre de lliuraments que tindrà.

El que asseguren mantindrà l’essència del programa, com la ironia i les trames més recurrents de la seua història.

A més, segons va indicar el citat mitjà, Jorge Javier Vázquez, qui es troba de baixa actualment, no formaria part de l’elenc perquè l’any passat va renovar el seu contracte amb Mediaset España.

El nou format consisteix a donar continuïtat al xou de l’espai de la Fàbrica de la Tele amb els col·laboradors més mítics de la marca, buscant treball pels racons dels Estats Units i Amèrica Llatina.

Últimes notícies

Un catedràtic de la UPV repetix en el top 100 europeu de dissenyadors de jocs de taula amb un puzle

Gabriel Songel torna a figurar entre els 100 millors dissenyadors europeus de jocs de taula gràcies a un puzle modular de 12 peces. El reconeixement li ha permés participar en la Game Inventors Convention de la Fira del Joguet de Nuremberg 2026.

Un treballador de 40 anys ha mort després de caure des de diversos metres en una vivenda de Torrent

Un treballador de 40 anys ha mort en caure des de diversos metres mentres treballava en una vivenda de Torrent. Els servicis d'emergència no van poder reanimar-ho.

Dimitix la regidor d’Urbanisme d’Alacant després de ser adjudicatària d’una vivenda pública

Rocío Gómez ha anunciat la seua dimissió un dia després de conéixer-se que va ser adjudicatària d'una vivenda pública a la Platja de Sant Joan; el cas està sota investigació per possibles irregularitats.

Marcelino va assegurar que el dol davant Osasuna serà de ritme alt, intensitat i dificultat

El tècnic del Vila-real va assegurar este divendres que el xoc a Pamplona exigirà la millor versió, va subratllar la fortalesa local d'Osasuna i va confirmar diverses baixes.

El Consell insta el Govern a activar la clàusula de salvaguarda per a cítrics de Sud-àfrica

Comerç i Agricultura han remés un informe conjunt perquè l'Executiu sol·licite a Brussel·les l'activació de la salvaguarda. Assenyalen una caiguda del 24% en les exportacions de Castelló i demanen vigilància des d'octubre.

El Consell sosté que no hi ha risc de menor recaptació amb la rebaixa fiscal

Barrachina ha defés que la rebaixa fiscal no minvarà els ingressos en ampliar els límits de deduccions de l'IRPF amb retroactivitat a 1 de gener de 2025. També ha explicat el seu rebuig al decret òmnibus que inclou l'exempció d'ajudes per la DANA per mesclar matèries.

Pérez Llorca destaca l’impuls del Consell al progrés d’Ontinyent amb obres i servicis

El president Juanfran Pérez Llorca ha reafirmat el compromís de la Generalitat amb projectes clau a Ontinyent: hospital, Palacio de Justícia, Facultat de Veterinària i desdoblament de la CV-60. També s'impulsen corredors verds després de la dana.

Pérez Llorca demana que la Comissió Mixta de la DANA siga l’inici d’un enteniment

El president ha reclamat que la comissió que coordina la reconstrucció després de la DANA servisca per a superar la confrontació i centrar-se en la seguretat de les zones afectades. Ha admés que arriba molt tard i que potser hi ha assumptes sense solució.