Així serà el nou ‘Sálvame’ després del seu fitxatge per Netflix

Sálvame‘ es va acomiadar divendres passat de les pantalles de Telecinco amb una notícia que ha omplit d’alegria tant als seus col·laboradors com a la seua fidel audiència: el programa ressuscitarà en Netflix en format reality amb els seus col·laboradors buscant treball als Estats Units i Amèrica Llatina. «Ens n’anem a Amèrica!«, va cridar Belén Esteban a la cambra plena d’emoció.

L’exclusiva la va donar a conéixer El País uns pocs minuts abans que els mateixos col·laboradors del programa l’anunciaren en directe. Segons ha indicat aquest mitjà, huit d’ells formaran part d’aquest format televisiu per a Netflix: Belén Esteban, Terelu Campos, Kiko Matamoros, Lydia Lozano, Chelo García Cortés, Víctor Sandoval, Kiko Hernández i María Patiño. El director del projecte serà David Valldeperas, qui també podria aparéixer en pantalla per a acompanyar als protagonistes.

Es desenvoluparà en llocs com Miami o Mèxic. No obstant això, encara es desconeixen tant el nom que tindrà aquest nou projecte com el nombre de lliuraments que tindrà.

El que asseguren mantindrà l’essència del programa, com la ironia i les trames més recurrents de la seua història.

A més, segons va indicar el citat mitjà, Jorge Javier Vázquez, qui es troba de baixa actualment, no formaria part de l’elenc perquè l’any passat va renovar el seu contracte amb Mediaset España.

El nou format consisteix a donar continuïtat al xou de l’espai de la Fàbrica de la Tele amb els col·laboradors més mítics de la marca, buscant treball pels racons dels Estats Units i Amèrica Llatina.

Últimes notícies

El Villarreal començarà la Lliga 2026/27 a Santander i la tancarà a Sant Sebastià

El Villarreal ha conegut el seu calendari de Lliga 2026/27, amb un inici marcat per tres jornades seguides com a visitant per les obres a l’estadi de la Ceràmica i un tram inicial carregat de derbis i duels davant els grans.

Un incendi en una nau d’Aspe arrasa la instal·lació i crema una zona de muntanya pròxima

Els bombers del Consorci Provincial d’Alacant treballen per a apagar un incendi en una nau industrial d’Aspe que s’ha estès a una zona de muntanya pròxima i ha deixat la instal·lació molt afectada.

Mig milió d’euros valencians per a ajuda d’emergència a Veneçuela després dels terratrémols

La Generalitat ha posat en marxa un paquet extraordinari de 500.000 euros per a assistència bàsica a Veneçuela, a més de reforçar l’enviament d’equips de rescat i personal especialitzat des de la Comunitat Valenciana.

147 anys i mig de presó per als 14 acusats d’introduir cocaïna pel Port de València

L’Audiència de València ha condemnat 14 persones a 147 anys i mig de presó i multes de 784,6 milions d’euros per un alijo de cocaïna interceptat en un contenidor al Port de València en 2020, després que el TSJCV anul·lara una absolució prèvia i ordenara valorar els missatges de Sky ECC.

147 anys de presó per als 14 condemnats per introduir cocaïna al Port de València

L’Audiència de València ha condemnat 14 acusats a 147 anys i mig de presó i a multes que superen els 784 milions d’euros per un alijo de cocaïna interceptat en un contenidor al Port de València en 2020.

147 anys i mig de presó per als 14 condemnats per introduir cocaïna al Port de València

L’Audiència de València ha condemnat 14 persones a 147 anys i mig de presó i a multes que superen els 784 milions d’euros per intentar introduir un alijo de 117 quilos de cocaïna al Port de València el 2020.

147 anys de presó per als 14 acusats d’introduir cocaïna al port de València

L’Audiència de València ha condemnat 14 acusats a 147 anys i mig de presó i a multes que superen els 784 milions d’euros per un alijo de cocaïna interceptat en un contenidor al port de València el 2020.

El PSPV obri el 2 i 3 de juliol el termini per a presentar candidatures a la Presidència de la Generalitat

La militància del PSPV-PSOE triarà en primàries qui encapçalarà la candidatura a la Presidència de la Generalitat en 2027, amb termini de presentació el 2 i 3 de juliol i possible segona volta el 26.