Així serà el nou ‘Sálvame’ després del seu fitxatge per Netflix

Sálvame‘ es va acomiadar divendres passat de les pantalles de Telecinco amb una notícia que ha omplit d’alegria tant als seus col·laboradors com a la seua fidel audiència: el programa ressuscitarà en Netflix en format reality amb els seus col·laboradors buscant treball als Estats Units i Amèrica Llatina. “Ens n’anem a Amèrica!“, va cridar Belén Esteban a la cambra plena d’emoció.

L’exclusiva la va donar a conéixer El País uns pocs minuts abans que els mateixos col·laboradors del programa l’anunciaren en directe. Segons ha indicat aquest mitjà, huit d’ells formaran part d’aquest format televisiu per a Netflix: Belén Esteban, Terelu Campos, Kiko Matamoros, Lydia Lozano, Chelo García Cortés, Víctor Sandoval, Kiko Hernández i María Patiño. El director del projecte serà David Valldeperas, qui també podria aparéixer en pantalla per a acompanyar als protagonistes.

Es desenvoluparà en llocs com Miami o Mèxic. No obstant això, encara es desconeixen tant el nom que tindrà aquest nou projecte com el nombre de lliuraments que tindrà.

El que asseguren mantindrà l’essència del programa, com la ironia i les trames més recurrents de la seua història.

A més, segons va indicar el citat mitjà, Jorge Javier Vázquez, qui es troba de baixa actualment, no formaria part de l’elenc perquè l’any passat va renovar el seu contracte amb Mediaset España.

El nou format consisteix a donar continuïtat al xou de l’espai de la Fàbrica de la Tele amb els col·laboradors més mítics de la marca, buscant treball pels racons dels Estats Units i Amèrica Llatina.

Últimes notícies

Presó provisional per a tres dels cinc detinguts per l’homicidi d’un estatunidenc a Sagunt

El Jutjat de Sagunt ordena presó provisional sense fiança per a tres dels cinc jóvens detinguts per l'homicidi d'un ciutadà estatunidenc el cadàver del qual va aparéixer en un edifici abandonat en 2025.

Mor un home de 80 anys en bolcar el seu tractor en una pista agrícola de Figueroles

Un home de 80 anys ha mort en bolcar el seu tractor en una pista forestal del terme municipal de Figueroles. Els bombers i els servicis sanitaris només han pogut certificar la defunció del conductor.

Morant manté la gestora del PSPV a Alacant i la veu amb molta faena per davant

Diana Morant descarta posar fi a curt termini a la gestora del PSPV a Alacant, defén el seu projecte polític i càrrega contra el repartiment de vivendes de protecció pública a la Platja de Sant Joan.

La confraria de Sagunt que va vetar a les dones inicia les seues processons sense incidents

La Confraria de la Puríssima Sang de Sagunt celebra la seua primera processó després de votar contra la incorporació de dones, en plena polèmica legal i turística.

El PSPV exigix una comissió d’investigació pel contracte de l’esposa de Pérez Llorca en la Diputació de València

El PSPV-PSOE reclamarà en la Diputació de València una comissió d'investigació sobre la contractació de l'esposa del president Juanfran Pérez Llorca i acusa el PP d'utilitzar les institucions en el seu benefici.

Castelló llança la seua nova marca turística per a un model sense massificacions

L'Ajuntament de Castelló presenta la marca turística 'Castelló, viure l'autèntic' per a posicionar la ciutat com a destí mediterrani de qualitat, pròxim i allunyat de la massificació.

La jutgessa imposa a Ciutadans una fiança de 3.000 euros per a acusar en el cas de VPP d’Alacant

La magistrada de la Plaça 5 del Tribunal d'Instància d'Alacant imposa a Ciutadans una fiança de 3.000 euros per a personar-se com acusacion popular en la causa sobre les VPP de la Platja de Sant Joan.

Sindicats convoquen una vaga educativa en la Comunitat Valenciana el 31 de març

Els sindicats STEPV, CSIF, CCOO i UGT criden a una vaga educativa el 31 de març en la Comunitat Valenciana per a reclamar millores salarials i laborals i desbloquejar la negociació amb la Conselleria d'Educació.