Així serà el nou ‘Sálvame’ després del seu fitxatge per Netflix

Sálvame‘ es va acomiadar divendres passat de les pantalles de Telecinco amb una notícia que ha omplit d’alegria tant als seus col·laboradors com a la seua fidel audiència: el programa ressuscitarà en Netflix en format reality amb els seus col·laboradors buscant treball als Estats Units i Amèrica Llatina. «Ens n’anem a Amèrica!«, va cridar Belén Esteban a la cambra plena d’emoció.

L’exclusiva la va donar a conéixer El País uns pocs minuts abans que els mateixos col·laboradors del programa l’anunciaren en directe. Segons ha indicat aquest mitjà, huit d’ells formaran part d’aquest format televisiu per a Netflix: Belén Esteban, Terelu Campos, Kiko Matamoros, Lydia Lozano, Chelo García Cortés, Víctor Sandoval, Kiko Hernández i María Patiño. El director del projecte serà David Valldeperas, qui també podria aparéixer en pantalla per a acompanyar als protagonistes.

Es desenvoluparà en llocs com Miami o Mèxic. No obstant això, encara es desconeixen tant el nom que tindrà aquest nou projecte com el nombre de lliuraments que tindrà.

El que asseguren mantindrà l’essència del programa, com la ironia i les trames més recurrents de la seua història.

A més, segons va indicar el citat mitjà, Jorge Javier Vázquez, qui es troba de baixa actualment, no formaria part de l’elenc perquè l’any passat va renovar el seu contracte amb Mediaset España.

El nou format consisteix a donar continuïtat al xou de l’espai de la Fàbrica de la Tele amb els col·laboradors més mítics de la marca, buscant treball pels racons dels Estats Units i Amèrica Llatina.

Últimes notícies

Xàtiva arriba als 31,9 graus i encapçala la pujada de temperatures

Les màximes han pujat fins a 4 graus en diverses localitats de la Comunitat Valenciana, amb Xàtiva al capdavant amb 31,9 graus, la més alta del dia.

Vapejadors i pornografia als 8 anys: alarma entre menors a Alzira

La UPCCA d’Alzira ha detectat vapejadors i consum de pornografia en menors de huit i nou anys, alguns com a regal de comunió o venuts per altres xiquets. L’Ajuntament prepara noves accions i ampliarà l’estudi a Primària davant l’augment d’addiccions a pantalles i nicotina.

Paiporta comença a enderrocar el Pont Vell per alçar un pas més segur després de la dana

Paiporta ha iniciat l’enderroc del Pont Vell, molt danyat per la dana del 29 d’octubre de 2024, per substituir-lo per una nova estructura més segura i amb un 45 % més de capacitat hidràulica.

Louzán defensa que la final del Mundial 2030 es jugue a Espanya i apunta València com a nova seu

El president de la RFEF, Rafael Louzán, ha insistit que la final del Mundial 2030 s’ha de disputar a Espanya i ha obert la porta que València entre en el llistat de seus després de la caiguda de Màlaga i A Coruña.

L’Eldense viu en tensió per la possible arribada de Messi com a propietari

La plantilla i el tècnic interí de l’Eldense, Josep Ferrando, han admés que viuen una setmana especial davant l’interés de Lionel Messi per comprar el club, encara que intenten centrar-se en el pròxim partit davant l’Sporting a El Molinón.

Desmantellada una macroxarxa que portava cocaïna a Menorca des de València

Interior ha desarticulat una banda que introduïa cocaïna a gran escala a Menorca des de València, Barcelona i Mallorca, amb onze detinguts i més de sis quilos intervinguts.

El dèficit públic valencià baixa fins a 1.694 milions però continua en l’1,02 % del PIB

El dèficit públic de la Comunitat Valenciana ha arribat en el primer semestre a 1.694 milions d’euros, l’1,02 % del PIB, per davall dels 1.960 milions i l’1,25 % d’un any abans. A Espanya, el dèficit de les administracions públiques (sense locals) ha pujat un 6,4 % fins als 33.668 milions, l’1,89 % del PIB.

La Universitat de València reclama més finançament i defensa la educació pública

El rector de la Universitat de València, Juan Luis Gandía, ha reclamat en l’obertura del curs 2026-2027 un finançament suficient i previsible i ha defensat la universitat i la educació pública davant el creixement de la privada. L’acte ha comptat amb la ministra Diana Morant i ha servit per a reivindicar igualtat d’oportunitats, estabilitat investigadora i un marc davant els reptes de la intel·ligència artificial.