Segueixen les tractorades amb quilòmetres de retencions a Loriguilla i trànsit lent a la Vall d’Alba

Les protestes dels agricultors continuen hui dijous amb tractorades a punts de València i Castelló que provoquen retencions de trànsit.

Segons el Centre de Gestió de Trànsit, els punts més afectats són Loriguilla, amb cinc quilòmetres de cues a l’A-7, i la Vall d’Alba amb circulació lenta en la CV-15.

En concret, a l’A-7 per Loriguilla hi ha des de primera hora del matí retencions en l’accés al polígon industrial que impedeixen accedir a la A-3 als cotxes que arriben en sentit Barcelona. També hi ha complicacions de trànsit entre Museros i Massalfassar.

A la província de Castelló, la CV-15 s’ha tallat a primera hora per les tractorades. Després del que s’ha reobert encara que persisteix la circulació lenta a l’altura de la Vall d’Alba.

Per la seua banda, ea la província d’Alacant no hi ha grans complicacions de trànsit a causa de les tractorades, informen les mateixes fonts.

Últimes notícies

El pacient espanyol amb hantavirus evoluciona de manera favorable i continua estable

L'únic pacient espanyol amb hantavirus ingressat a l'hospital Gómez Ulla continua estable i millorant, mentres els seus 13 companys del vaixell Hondius i altres contactes continuen asimptomàtics.

Investiguen com a violència masclista les morts d’un guàrdia civil, la seua dona i el seu fill a Dolores

La Delegacion del Govern contra la Violència de Genero investiga com a possible violència masclista la mort d'un guàrdia civil, la seua dona i el seu fill en una vivenda de la caserna de Dolores, on el municipi ha decretat tres dies de dol i un minut de silenci.

La Real acomiada a Elustondo davant un València que busca tancar la permanència

La Reial Societat es prepara per a acomiadar a Anoeta a Aritz Elustondo en un dol davant un València que aspira a certificar de manera matemàtica la seua permanència en Primera Divisió.

Llevant i Mallorca es juguen la vida en un dol directe per la permanència

Llevant i Mallorca arriben empatats a 39 punts i s'enfronten en el Ciutat de València en un partit decisiu, on la victòria acosta la salvació i la derrota pot sentenciar el descens.

Una marxa recorre València contra el genocidi en Palestina i reclama boicot a Israel

Una marxa ha recorregut el centre de València per a denunciar el genocidi en Palestina, reclamar el boicot a Israel i exigir polítiques fermes de dret a la vivenda.

Corberán insistix que el València ha d’anar pels tres punts davant la Reial Societat

Carlos Corberán subratlla que, malgrat que al València li basta un punt per a la salvació matemàtica, l'equip té la responsabilitat de buscar la victòria davant la Reial Societat.

Troben morts a un guàrdia civil, la seua dona i el seu fill en una vivenda de la caserna de Dolores

Un agent de la Guàrdia Civil, la seua dona i el seu fill han sigut trobats morts en una vivenda de la caserna de Dolores, a Alacant, on residia la família. L'Ajuntament ha decretat tres dies de dol oficial i ha suspés tots els actes festius previstos.

Jean Montero, MVP dels quarts de l’Eurolliga i líder del València Basket cap a la Final Four

Jean Montero ha sigut triat MVP dels quarts de final de l'Eurolliga després de liderar la històrica remuntada del València Basket davant el Panathinaikos i classificar a l'equip per a la Final Four.