15.6 C
València
Dimarts, 13 gener, 2026

Segueixen les tractorades amb quilòmetres de retencions a Loriguilla i trànsit lent a la Vall d’Alba

Les protestes dels agricultors continuen hui dijous amb tractorades a punts de València i Castelló que provoquen retencions de trànsit.

Segons el Centre de Gestió de Trànsit, els punts més afectats són Loriguilla, amb cinc quilòmetres de cues a l’A-7, i la Vall d’Alba amb circulació lenta en la CV-15.

En concret, a l’A-7 per Loriguilla hi ha des de primera hora del matí retencions en l’accés al polígon industrial que impedeixen accedir a la A-3 als cotxes que arriben en sentit Barcelona. També hi ha complicacions de trànsit entre Museros i Massalfassar.

A la província de Castelló, la CV-15 s’ha tallat a primera hora per les tractorades. Després del que s’ha reobert encara que persisteix la circulació lenta a l’altura de la Vall d’Alba.

Per la seua banda, ea la província d’Alacant no hi ha grans complicacions de trànsit a causa de les tractorades, informen les mateixes fonts.

Últimes notícies

Betis i Elx es juguen el passe a habitacions en La Cartoixa

Betis i Elx s'enfronten en octaus de la Copa del Rei a partit únic en La Cartoixa. La passada es decidix en una sola trobada, amb factor camp per al Betis i nombroses baixes.

Bernabé defén denunciar davant les acusacions a Julio Iglesias per assetjament sexual

La secretària d'Igualtat del PSOE ha ressaltat que el masclisme és estructural i ha cridat a denunciar qualsevol assetjament o agressió, arran de les acusacions contra el cantant.

Experts valencians vinculen la reforma del finançament a la condonació del deute

La comissió d'experts de Les Corts considera que la proposta del Govern pot augmentar de manera substancial els recursos per a la Comunitat Valenciana. Demana aplicar la reforma al costat de la condonació del deute i un fons d'anivellament en 2026 davant l'entrada del nou model en 2027.

Pérez Llorca retrau que el Govern subvencione transvasaments al Marroc i els retalle a Espanya

Pérez Llorca ha criticat que l'Executiu finance transvasaments al Marroc mentres limita el Tajo-Segura. Ha demanat explicacions i ha defés criteris tècnics.

Pérez Llorca defén centrar la política de vivenda en l’oferta i no en la demanda

Pérez Llorca ha apostat per prioritzar l'oferta per a abordar el problema de la vivenda i ha advertit que, sense un pla específic, serà difícil resoldre'l. També ha criticat la bonificació de l'IRPF anunciada per Pedro Sánchez.

Pérez Llorca rebutja el pla de finançament per excloure la condonació de deute i el fons d’anivellament

El president ha avançat que no donarà suport a la proposta del Govern per mancar d'un fons d'anivellament transitori i de la condonació de 40.000 milions. Advertix que el model dividix i no té l'aire d'aprovar-se.

Pérez Llorca no donarà suport al finançament autonòmic sense condonació de deute ni fons d’anivellament

Pérez Llorca ha rebutjat donar suport al pla de finançament autonòmic del Govern en considerar que no és bo per a la Comunitat Valenciana. Critica que no incloga un fons d'anivellament transitori ni la condonació d'un deute de 40.000 milions per infrafinançament.

Pérez Llorca defén centrar-se en l’oferta de vivenda i no a regular la demanda

Pérez Llorca ha plantejat que la solució a la crisi de vivenda passa per augmentar l'oferta i ha advertit que sense un pla específic serà difícil avançar. També ha qüestionat la bonificació fiscal anunciada per Sánchez.