Sercom Publicidad, la teua empresa de buzoneo a València

El màrqueting digital sembla ho inunda tot. Sovint ens trobem amb advertiments sobre la necessitat d’invertir  en màrqueting digital i publicitat online i sobre la perillositat que suposa que una empresa no sigui visible en internet.

I encara que tot això és cert,  són moltes les empreses i consumidors els que continuen confiant en els mètodes de promoció tradicionals, com és el cas del buzoneo.

Fer propaganda per a buzoneo és una de les tàctiques de màrqueting directe més sostingudes en el temps, però es manté com una fórmula interessant perquè continua generant resultats positius a les empreses.

Com pots imaginar, la dinàmica és senzilla, és una estratègia basada a repartir fullets (díptics o tríptics) en bústies particulars o altres espais com a bústies verticals, cotxes i edificis d’empreses.

A la Comunitat Valenciana, una de les empreses líders en aquesta pràctica és Sercom Publicitat, que acumula gairebé 20 anys d’experiència en el màrqueting directe i presumeix d’oferir als seus clients les millors eines de geomarketing i geolocalització.

Per què continua sent una bona idea el buzoneo?

El buzoneo es manté com una activitat rendible per a moltes empreses per motius molt variats. Un d’ells és que té un alt índex de retenció per part del client En rebre un fullet físic, molts consumidors potencials el miren, ho tenen entre les seves mans.

A més, no sempre ho tiren, sinó que ho deixen per casa. D’això saben molt els establiments de menjar ràpid, que compatibilitzen la seva presència en plataformes de lliurament de menjar a domicili amb les seves cartes en fullets que van deixant en les bústies.

Un altre motiu per a confiar en aquesta estratègia de màrqueting és el retorn de la inversió. Aparentment, és molt més fàcil conèixer mètriques amb les tàctiques digitals. Però el buzoneo permet  conèixer quanta gent fa ús de les promocions incloses en el fullet o en els cupons publicitaris.

Com a últim apunt interessant, no hem d’oblidar la capacitat de segmentació del buzoneo. Amb ell es pot arribar a públics molt específics. Si vas deixant en habitatges prop de col·legis i centres educatius publicitat sobre la tornada al col·le, obtindràs bona resposta per part dels usuaris. I el mateix ocorrerà si una acadèmia d’ensenyament, d’idiomes o un centre de copisteria i reprografia fa el propi en llocs on hi ha moltes facultats universitàries.

Sercom Publicitat, la millor alternativa a València per al buzoneo

Repassades algunes dels avantatges del buzoneo, el següent pas és confiar en un company de garanties. I just aquest és el cas de Sercom Publicitat, empresa de buzoneo valència que ocupa una posició de lideratge en el seu sector en tota la província.

La companyia ofereix servei de buzoneo, repartiment en mà, pegada de cartells, repartiment a empresa i comerços i molts altres serveis de màrqueting directe que es completen amb un treball constant d’assessorament i control de les campanyes de publicitat.

Posar-se en mans de Sercom Publicitat suposa assegurar-se un grau extra de tranquil·litat i saber que els seus professionals sempre faran una bona feina. La signatura és sabedora que la millor manera d’atreure a altres socis és a través de la professionalitat. I per això, cada dia treballa de manera insistent per a convertir-se en la millor empresa de buzoneo a Espanya.

Estratègies en línia i offline, màrqueting integral amb Sercom Publicitat

El buzoneo, i el màrqueting directe offline és el que ha portat a Sercom Publicitat a ser reconeguda com un referent en el seu sector a nivell nacional. No obstant això, des de la companyia són conscients que les necessitats dels seus clients canvien contínuament.

És un error pensar que si alguna cosa funciona, estarà funcionant sempre. La supervivència de tota empresa va lligada a la seva capacitat d’adaptar-se als temps que li toca viure. I aquesta empresa és un clar exemple d’això, perquè a més de mantenir i millorar els seus serveis de buzoneo, també proposa experiències integradores de màrqueting.

En la seva plantilla compta amb professionals especialitzats en disseny gràfic i corporatiu, tecnologies web i multimèdia, desenvolupament de productes 3D i disseny i organització de fires i esdeveniments. En resum, una empresa amb solucions de màrqueting integral que va ser guardonada el passat estiu amb l’espiga d’or a l’excel·lència empresarial, premi concedit per l’Associació de Professionals de la Imatge d’Espanya.

Professionalitat i supervisió, aquests són els dos principis o conceptes que regnen sempre en l’empresa de *buzoneo. I podríem afegir més, com a adaptació, superació, lliurament i evolució. Amb aquestes banderes, Sercom Publicitat demostra que el màrqueting directe i tradicional continua sent una estratègia efectiva amb la qual aconseguir bons resultats. La clau, com podrem imaginar, és posar-se en mans de professionals i no cessar en l’obstinació d’aconseguir els objectius marcats.

Últimes notícies

Fortes tempestes deixen fins a 62 l/m² a Castellfort en poques hores

Les fortes tempestes d’este diumenge han deixat fins a 62 litres per metre quadrat a Castellfort i han activat l’avís taronja a l’interior nord de Castelló per intensitat de pluja, calamarsa i ratxes fortes de vent.

Compte arrere de 200 dies per a l’Europeu de pista curta a València

La fi de l’Europeu de Birmingham dona pas a un compte arrere de 200 dies per al Campionat d’Europa de pista curta de 2027 al Velòdrom Lluís Puig, que l’Ajuntament de València ja està adaptant amb obres i millores tècniques.

Corbalán afronta la Euroliga amb el València Basket com el gran repte de la seua carrera

L’escorta argentí Gonzalo Corbalán ha arribat a València per a incorporar-se al València Basket i ha assegurat que jugar la Euroliga i defensar el títol de la Lliga ACB és un repte molt gran en la seua trajectòria professional.

Arriaga es queda fora de la llista del Llevant i obri la porta a Bardeli i Manu Sánchez

Kevin Arriaga s ha quedat fora de la llista del Llevant davant l Espanyol i podria eixir prompte cap a l AEK d Atenes, fet que ha obert plaça per a Manu Sánchez i Enzo Bardeli.

Altea encapçala les màximes amb 38,3 graus en un diumenge de calor intensa

Altea ha registrat este diumenge la temperatura més alta de la Comunitat Valenciana, amb 38,3 graus, seguida per Callosa d'en Sarrià i diverses localitats de València i Castelló. Les capitals de província s'han mantingut per davall dels 34 graus, segons Avamet i Aemet.

Jóvens amb discapacitat intel·lectual d’Alacant i Castelló tindran formació per a l’ocupació a la universitat

Les universitats d’Alacant i Castelló participaran en un programa de la Fundació ONCE i el Fons Social Europeu Plus per a formar jóvens amb discapacitat intel·lectual i millorar-ne l’ocupabilitat de cara al curs 2025-26.

Metrovalencia guanya usuaris en juliol mentre el TRAM d’Alacant retrocedix

Metrovalencia ha transportat 6,6 milions de persones en juliol, un 6,22 % més que en 2025, mentres que el TRAM d’Alacant ha baixat fins a 1,7 milions, un 2,48 % menys. El TRAM de Castelló ha crescut un 9,63 % fins als 242.180 viatgers.

Riazor celebra el retorn del Dépor a Primera en l’estrena d’Anselmi amb l’Elche

El Deportivo torna a Primera huit anys després davant un Elche que inicia el projecte de Martín Anselmi, encara amb la plantilla per tancar.