Serveis nocturns de Metrovalencia per a seguir la final del Mundial entre Espanya i Argentina

Metrovalencia ha programat serveis especials la matinada de diumenge 19 a dilluns 20 de juliol per facilitar el retorn dels aficionats que seguixen la final del Mundial de Futbol entre Espanya i Argentina a València, tant a la pantalla gegant de la plaça de l’Ajuntament com al Roig Arena, segons ha informat la Generalitat.

En el metro s’han previst deu circulacions addicionals fins aproximadament la una de la matinada. L’objectiu és donar eixida a l’important volum d’aficionats que es desplaçaran per vore el partit, que començarà a les 21.00 hores.

En cas que la final tinga pròrroga i possibles penals, el servici es mantindrà fins que acabe definitivament l’encontre. Així, Metrovalencia pretén garantir que els seguidors puguen tornar a casa amb transport públic, encara que el partit s’allargue més del previst inicialment.

Detall dels trens extra de metro

La planificació elaborada per Ferrocarrils de la Generalitat Valenciana (FGV) ha establit un total de deu trens addicionals en diferents recorreguts clau. S’han programat dos trens amb origen a Machado i Alboraia Peris Aragó, amb destinació a Avinguda del Cid.

A més, hi haurà un tren que cobrirà el trajecte Avinguda del Cid-Alboraia Peris Aragó i un altre que circularà entre Avinguda del Cid i Rafelbunyol. Estos reforços facilitaran els moviments entre barris del nord i de l’oest de la ciutat.

També s’han previst dos trens en el trajecte València Sud-Paterna, un Castelló-Seminari i un altre València Sud-Seminari. D’esta manera es reforcen els enllaços amb zones residencials i universitàries, on es preveu una alta demanda després del partit.

Finalment, hi haurà un tren Paterna-Torrent Avinguda i un altre Seminari-Torrent Avinguda. Amb estos recorreguts, FGV busca cobrir les principals necessitats de mobilitat metropolitana al voltant de València en acabar el partit.

Reforç del tramvia fins al Roig Arena

Pel que fa al tramvia, serà la Línia 10 la que acostarà els aficionats al Roig Arena, ubicat a l’entorn de la parada de Quatre Carreres. Este pavelló és on juga habitualment el Valencia Basket i on se celebren també concerts i grans esdeveniments.

Està previst que circulen tramvies de la Línia 10 entre Alacant i Ciutat Arts i Ciències-Justícia, amb parada a Quatre Carreres. Este recorregut permetrà arribar i eixir de la zona on se seguirà en directe la final del Mundial.

A més, s’han programat tramvies especials des de Natzaret fins a Alacant, també amb parada a Quatre Carreres en finalitzar el partit. D’esta forma, els aficionats que acudisquen al Roig Arena disposaran d’una alternativa de transport públic per a la tornada a casa després del xoc entre Espanya i Argentina.

Últimes notícies

El Valencia CF debuta en pretemporada a porta tancada contra el Petro de Luanda a Girona

El Valencia CF juga este dissabte a porta tancada a Girona el seu primer amistós de pretemporada contra el Petro de Luanda, vigent campió angolés, en un test clau per a Carlos Corberán.

Dotze xiquets sahrauís passen l’estiu a Castelló amb famílies d’acollida

Dotze xiquets i xiquetes sahrauís, d’11 i 12 anys, han iniciat la seua estada estival a Castelló amb famílies d’acollida dins del programa Vacances en Pau 2026, impulsat per l’Associació Ajuda al Poble Sahrauí Smara amb el suport de la Diputació de Castelló.

Juliol de 2026 es consolida com el més càlid registrat al País Valencià

Juliol de 2026 s’encamina a ser el mes més càlid des que hi ha registres al País Valencià, amb una mitjana de més de 30 graus a Sumacàrcer i valors molt alts en la majoria de capitals comarcals.

Quasi 500 famílies rebran 17 milions en ajudes per víctimes mortals de la DANA

La Generalitat ha resolt 469 ajudes per un import global de 17,28 milions d’euros per a familiars de 216 víctimes mortals de la DANA, que començarà a abonar en les pròximes setmanes.

Segona jornada del FIB: The Kooks i Kaiser Chiefs encapçalen el retorn britànic a Benicàssim

El FIB afronta este divendres la segona jornada amb The Kooks i Kaiser Chiefs com a grans reclams, després d’un inici marcat per la calor i una alta afluència de públic.

L’Elx supera els 15.000 abonaments renovats en només dues setmanes de campanya

L’Elx ha superat les 15.000 renovacions d’abonament per a la pròxima temporada en només dues setmanes i s’acosta a l’objectiu dels 27.000 abonats abans que comence la Lliga.

Anselmi debuta amb un Elx ple de joves contra el Kaizer Chiefs sud-africà

Martín Anselmi debuta este dissabte en la banqueta de l Elx sense fitxatges nous i amb molts canterans davant el Kaizer Chiefs, en el primer amistós de la pretemporada a Pinatar Arena.

Oltra inicia la seua ronda veïnal a Orriols com a candidata a l’alcaldia de València

Mónica Oltra ha iniciat al barri d’Orriols el seu primer encontre veïnal com a candidata de Compromís a l’alcaldia de València, on ha recollit propostes i queixes d’entitats i veïnat.