Mastodon
28.8 C
València
Dissabte, 13 setembre, 2025

Setmana de la mobilitat a València: consulta les activitats gratuïtes

La Setmana de la Mobilitat 2023 torna a València del 16 al 22 de setembre amb una sèrie d’activitats gratuïtes en diferents llocs emblemàtics de la ciutat. A continuació, us oferim els detalls de la Setmana Europea de la Mobilitat de València 2023.

Els Jardins de Vivers seran l’escenari d’activitats d’educació viària i jocs relacionats amb la mobilitat, com circuits de patinet i tricicle, el BiciOca i el Pasapalabra de la mobilitat. Estes activitats es realitzaran els dies 16 i 17 de setembre, d’11.00 a 14.00 i de 16.00 a 20.00 hores, i continuarà del 18 al 22 de setembre, de 16.00 a 20.00 hores. També hi haurà espectacles com teatre musical, titelles, conta contes, música i balls, a més de sortejos i altres sorpreses.

La plaça de l’Ajuntament també acollirà esdeveniments el 16 i 17 de setembre. Aquí, els visitants podran veure una exposició de vehicles antics de la Policia Local de València i gaudir de tallers, teatre musical, conta contes i sortejos.

El Centre de Gestió de Trànsit de València, ubicat al carrer Amadeu de Savoia, oferirà visites guiades per mostrar als ciutadans com funciona el sistema de regulació de trànsit. Estes visites, que requerixen reserva prèvia trucant al 962 08 30 71, es realitzaran els dies 16 i 17 de setembre a les 11.00, 12.00, 18.00 i 19.00 hores, i del 18 al 22 de setembre a les 19.00 hores.

Finalment, el 22 de setembre, València celebrarà el Dia Sense Cotxes 2023. Durant este dia, l’EMT València oferirà servei gratuït, una iniciativa que rep una gran resposta positiva de la ciutadania cada any, i que sol comptar amb la participació d’altres mitjans de transport com Metrovalencia.

Últimes notícies

Dos ferits per cremades en cremar un matalàs en una vivenda de Mislata

Dos hòmens de 61 i 75 anys van resultar ferits per cremades a Mislata en declarar-se un foc en un matalàs. Van ser atesos per SVB i SAMU i traslladats a València.

Una dona de 70 anys, ferida en ser atropellada per un patinet a Torrent

La víctima va patir un traumatisme cranioencefàlic després de ser atropellada al carrer Jutge Ángel Querol. Va ser atesa pel SAMU i traslladada a l'Hospital General de València.

Antony s’estrena en el Betis davant un Llevant sense punts

Llevant arriba amb tres derrotes i la necessitat de puntuar; Betis busca el seu primer triomf a domicili amb el retorn d'Antony i diversos dubtes en l'onze.

Barcelona-València: baixa de Lamine Yamal i estrena en l’Estadi Johan Cruyff

El Barça tanca la quarta jornada davant el València sense Lamine Yamal i en un escenari inèdit: l'Estadi Johan Cruyff, amb aforament reduït i horari de 21.00 CET.

Les cendres de Camilo Sesto ja reposen en el seu mausoleu d’Alcoi

Les cendres de Camilo Sesto han sigut traslladades en un acte íntim al seu mausoleu d'Alcoi, al costat de les restes dels seus pares. L'homenatge es completa amb una estàtua en el futur museu dedicat a l'artista.

Mor un motorista a València després d’invadir el sentit contrari i ser atropellat per una furgoneta

Un motorista de 51 anys va morir en la zona de Serradora després de creuar al carril oposat i ser envestit per una furgoneta. El SAMU va intentar reanimar-lo sense èxit.

Flic confirma la baixa de Lamine Yamal i critica la gestió de De la Font

Hansi Flic va confirmar que Lamine Yamal no estarà davant el València i és dubte per al Newcastle per molèsties en el pubis. El tècnic va qüestionar la gestió de la selecció.

Calero avisa abans del Llevant-Betis: cal donar la millor versió o t’esclafen

El tècnic del Llevant reclama competitivitat màxima davant un Betis a l'alça per a tallar tres derrotes seguides. Confia a canviar l'ànim amb una victòria.