Setmana de la mobilitat a València: consulta les activitats gratuïtes

La Setmana de la Mobilitat 2023 torna a València del 16 al 22 de setembre amb una sèrie d’activitats gratuïtes en diferents llocs emblemàtics de la ciutat. A continuació, us oferim els detalls de la Setmana Europea de la Mobilitat de València 2023.

Els Jardins de Vivers seran l’escenari d’activitats d’educació viària i jocs relacionats amb la mobilitat, com circuits de patinet i tricicle, el BiciOca i el Pasapalabra de la mobilitat. Estes activitats es realitzaran els dies 16 i 17 de setembre, d’11.00 a 14.00 i de 16.00 a 20.00 hores, i continuarà del 18 al 22 de setembre, de 16.00 a 20.00 hores. També hi haurà espectacles com teatre musical, titelles, conta contes, música i balls, a més de sortejos i altres sorpreses.

La plaça de l’Ajuntament també acollirà esdeveniments el 16 i 17 de setembre. Aquí, els visitants podran veure una exposició de vehicles antics de la Policia Local de València i gaudir de tallers, teatre musical, conta contes i sortejos.

El Centre de Gestió de Trànsit de València, ubicat al carrer Amadeu de Savoia, oferirà visites guiades per mostrar als ciutadans com funciona el sistema de regulació de trànsit. Estes visites, que requerixen reserva prèvia trucant al 962 08 30 71, es realitzaran els dies 16 i 17 de setembre a les 11.00, 12.00, 18.00 i 19.00 hores, i del 18 al 22 de setembre a les 19.00 hores.

Finalment, el 22 de setembre, València celebrarà el Dia Sense Cotxes 2023. Durant este dia, l’EMT València oferirà servei gratuït, una iniciativa que rep una gran resposta positiva de la ciutadania cada any, i que sol comptar amb la participació d’altres mitjans de transport com Metrovalencia.

Últimes notícies

Derrota mínima del Villarreal en el seu estrena a Dortmund (3-2)

El Villarreal ha perdut 3-2 en el seu debut en la Lliga de Campions davant el Borussia Dortmund, tot i dominar durant 80 minuts. L’equip d’Íñigo Pérez ha arribat amb opcions d’empatar fins a l’últim instant.

Messi negocia per a convertir-se en màxim accionista de l’Eldense

Leo Messi ha arribat a un principi d’acord amb els actuals propietaris de l’Eldense per a convertir-se en el seu màxim accionista, pendent encara de tràmits legals i del vistiplau del CSD.

Gulácsi debuta en la porteria del Villarreal contra un Borussia liderat per Guirassy

Peter Gulácsi debuta en la porteria del Villarreal en el primer partit de la Lliga de Campions davant el Borussia Dortmund, que es presenta amb Serhou Guirassy com a gran amenaça ofensiva.

Una dona apunyalada a Carcaixent continua ingressada en l’UCI

La Guàrdia Civil investiga l’apunyalament d’una dona aquest dilluns a Carcaixent. La víctima està ingressada a l’UCI de l’Hospital de la Ribera amb pronòstic reservat.

Ontinyent i Xàtiva freguen els 42 graus en un setembre de calor extrema

Ontinyent i Xàtiva han registrat prop de 42 graus en un dimarts de setembre amb avís taronja per calor al sud de València. Moltes altres localitats valencianes han superat els 37 graus, tot i que s’espera un descens notable de temperatures dimecres.

L’incendi forestal de Polop ja crema unes 36 hectàrees i força a tallar dues carreteres

L’incendi declarat en un bancal de difícil accés a Polop de la Marina ha arribat a unes 36 hectàrees i ha obligat a tallar la CV-70 i la CV-7621, segons el Consorci Provincial de Bombers i el 112 CV.

Mor un home de 84 anys en un xoc entre camió i cotxe a la N-340 a Alcalà de Xivert

Un home de 84 anys ha mort i una dona de 74 ha resultat ferida en un accident entre un camió i un turisme a la N-340, al terme d'Alcalà de Xivert, este migdia.

Investiguen la mort violenta d’un home de 50 anys al barri de Sant Isidre de València

La Policia Nacional investiga la mort violenta d’un home de 50 anys, localitzat amb un fort colp al cap al barri de Sant Isidre de València.