Setmana de la mobilitat a València: consulta les activitats gratuïtes

La Setmana de la Mobilitat 2023 torna a València del 16 al 22 de setembre amb una sèrie d’activitats gratuïtes en diferents llocs emblemàtics de la ciutat. A continuació, us oferim els detalls de la Setmana Europea de la Mobilitat de València 2023.

Els Jardins de Vivers seran l’escenari d’activitats d’educació viària i jocs relacionats amb la mobilitat, com circuits de patinet i tricicle, el BiciOca i el Pasapalabra de la mobilitat. Estes activitats es realitzaran els dies 16 i 17 de setembre, d’11.00 a 14.00 i de 16.00 a 20.00 hores, i continuarà del 18 al 22 de setembre, de 16.00 a 20.00 hores. També hi haurà espectacles com teatre musical, titelles, conta contes, música i balls, a més de sortejos i altres sorpreses.

La plaça de l’Ajuntament també acollirà esdeveniments el 16 i 17 de setembre. Aquí, els visitants podran veure una exposició de vehicles antics de la Policia Local de València i gaudir de tallers, teatre musical, conta contes i sortejos.

El Centre de Gestió de Trànsit de València, ubicat al carrer Amadeu de Savoia, oferirà visites guiades per mostrar als ciutadans com funciona el sistema de regulació de trànsit. Estes visites, que requerixen reserva prèvia trucant al 962 08 30 71, es realitzaran els dies 16 i 17 de setembre a les 11.00, 12.00, 18.00 i 19.00 hores, i del 18 al 22 de setembre a les 19.00 hores.

Finalment, el 22 de setembre, València celebrarà el Dia Sense Cotxes 2023. Durant este dia, l’EMT València oferirà servei gratuït, una iniciativa que rep una gran resposta positiva de la ciutadania cada any, i que sol comptar amb la participació d’altres mitjans de transport com Metrovalencia.

Últimes notícies

Roben a la casa de Largie Ramazani mentres disputava el València-Barcelona a Mestalla

Uns lladres van assaltar la vivenda de Largie Ramazani a Bétera mentres l'extrem del València jugava contra el Barcelona a Mestalla. El botí es xifra entorn de 100.000 euros en joies.

El curs escolar tanca amb més tensió: creix el malestar docent i es multipliquen les protestes

El final de curs arriba marcat per un augment del malestar del professorat i una onada de mobilitzacions en l'ensenyança pública i concertada davant la falta d'avanços en millores laborals.

Detinguda una empleada de llar a València pel furt de joies a la casa on treballava

La Policia Nacional ha detingut a València a una empleada de llar acusada de sostraure diverses joies d'or de la vivenda on treballava i vendre-les en comerços de compravenda per més de 1.500 euros.

El professorat valencià entra en la seua tercera setmana de vaga indefinida amb una nova proposta sindical

El professorat de l'ensenyança pública no universitària de la Comunitat Valenciana afronta la seua tercera setmana de vaga indefinida mentres els sindicats preparen una nova proposta per a intentar reobrir la negociació amb Educació.

Cel buidat i temperatures sense grans canvis en la Comunitat Valenciana

La Comunitat Valenciana afronta l'inici de la setmana amb cels poc nuvolosos o buidats, temperatures sense grans canvis i vent fluix de direcció variable que girarà a este.

Mor una persona i tres resulten ferides en precipitar-se un cotxe per un bancal en la CV-70 a Polop

Una persona ha mort i tres han resultat ferides després que un cotxe s'isquera de la carretera CV-70, a l'altura de Polop, i caiguera per un bancal amb uns 150 metres de desnivell.

Dani Parejo s’acomiada del Vila-real després de sis anys que qualifica de meravellosos

Dani Parejo va disputar el seu últim partit amb el Vila-real, es va mostrar orgullós dels seus sis anys en el club i va confessar que vol continuar jugant mentres decidix el seu futur amb calma.

El Vila-real castiga l’Atlètic amb una primera part letal (4-1)

El Vila-real marxa al descans amb un contundent 4-1 davant l'Atlètic gràcies a la seua eficàcia al contraatac, amb gols de Parell, Ayoze, Mikautadze i Pape Gueye.