Setmana de la mobilitat a València: consulta les activitats gratuïtes

La Setmana de la Mobilitat 2023 torna a València del 16 al 22 de setembre amb una sèrie d’activitats gratuïtes en diferents llocs emblemàtics de la ciutat. A continuació, us oferim els detalls de la Setmana Europea de la Mobilitat de València 2023.

Els Jardins de Vivers seran l’escenari d’activitats d’educació viària i jocs relacionats amb la mobilitat, com circuits de patinet i tricicle, el BiciOca i el Pasapalabra de la mobilitat. Estes activitats es realitzaran els dies 16 i 17 de setembre, d’11.00 a 14.00 i de 16.00 a 20.00 hores, i continuarà del 18 al 22 de setembre, de 16.00 a 20.00 hores. També hi haurà espectacles com teatre musical, titelles, conta contes, música i balls, a més de sortejos i altres sorpreses.

La plaça de l’Ajuntament també acollirà esdeveniments el 16 i 17 de setembre. Aquí, els visitants podran veure una exposició de vehicles antics de la Policia Local de València i gaudir de tallers, teatre musical, conta contes i sortejos.

El Centre de Gestió de Trànsit de València, ubicat al carrer Amadeu de Savoia, oferirà visites guiades per mostrar als ciutadans com funciona el sistema de regulació de trànsit. Estes visites, que requerixen reserva prèvia trucant al 962 08 30 71, es realitzaran els dies 16 i 17 de setembre a les 11.00, 12.00, 18.00 i 19.00 hores, i del 18 al 22 de setembre a les 19.00 hores.

Finalment, el 22 de setembre, València celebrarà el Dia Sense Cotxes 2023. Durant este dia, l’EMT València oferirà servei gratuït, una iniciativa que rep una gran resposta positiva de la ciutadania cada any, i que sol comptar amb la participació d’altres mitjans de transport com Metrovalencia.

Últimes notícies

Mor una dona i tres persones ferides en un xoc a la N-332 entre Benissa i Dénia

Una dona ha mort i tres persones més han resultat ferides en un accident de trànsit a la N-332 entre Benissa i Dénia, en què s’han vist implicats dos turismes. El sinistre s’ha comunicat a les 11.50 hores i els servicis d’emergència continuen treballant en la zona.

Decàleg de València per a vore l’eclipsi solar amb seguretat des de casa o la platja

L’Ajuntament de València ha difós un decàleg per a seguir l’eclipsi solar del dimecres 12 d’agost amb màxima seguretat, prioritzant la visió des de casa i regulant l’accés a la Malva-rosa.

Dues hores clau a Tírig per a atacar el foc amb mitjans aeris

Els equips de bombers intensifiquen les tasques a Tírig, on el foc és més complex, aprofitant dues hores decisives per als mitjans aeris. El temporal elèctric d’ahir ha provocat quatre incendis a la província de Castelló.

La Generalitat impulsa amb el port de Castelló la salvació d’una planta única al litoral valencià

La Generalitat i l’Autoritat Portuària de Castelló han intensificat els treballs de restauració ambiental per a protegir la planta autòctona Medicago citrina, l’única espècie valenciana en la llista ‘Top 50’ de la UICN i catalogada en perill d’extinció a Espanya.

La Comunitat Valenciana afronta un agost quasi ple en hotels, apartaments i càmpings

Turisme Comunitat Valenciana preveu per a agost un 83,9 % d’ocupació hotelera mitjana, amb xifres encara més altes en apartaments i càmpings i un clar lideratge de la província d’Alacant.

El CEAM detalla com la vegetació ha alimentat l’incendi de la Vall d’Uixó

Un informe del CEAM conclou que la ràpida dessecació de la vegetació entre abril i juliol ha incrementat la virulència de l’incendi de la Vall d’Uixó, que ha cremat quasi 9.600 hectàrees, moltes dins de la Serra d’Espadà.

El PPCV reclama a Sánchez que pague el deute de dependència amb la Comunitat

El PPCV ha exigit al Govern de Pedro Sánchez que abone més de 4.000 milions d’euros que, segons el partit, deu a la Comunitat Valenciana en matèria de dependència, i que complisca el compromís de finançar el 50% del sistema.

El PSPV reclama reforçar ja els bombers forestals a Castelló per la seua seguretat

El PSPV-PSOE exigix a la Generalitat que reforçe de manera immediata les unitats de bombers forestals i millore les seues condicions de seguretat, després de la denúncia d’un bomber que ha afrontat quasi a soles l’incendi de Tírig.
FILMOTECA D'ESTIU