Albert Espinosa es retira mediàticament i torna a la seua vida normal

 

Albert Espinosa ha sigut un lluitador des de sempre. Va ser als 13 anys que va ser ingressat per un càncer. Tenia només un 3% de possibilitats de sobreviure, però finalment va eixir de la malaltia cinc anys més tard. Sempre porta amb ell la polsera roja que li van donar com a pacient, la que el va acompanyar durant la seua lluita contra el càncer i que, després, va donar nom a la seua exitosa sèrie ‘Polseres Vermelles’.

 

Espinosa va anunciar el passat dimecres al programa ‘El Hormiguero’ que el seu cos començava a estar cansat. «Els meus 50 anys seran els 90 d’una altra persona», dia com a justificació del seu retir.

 

«M’he de traure faena de damunt, no vullc arribar tan cansat als 50»

Va voler-ho fer públic a través d’una entrevista televisada amb molta naturalitat i tranquil·litat, per a que no hi hagueren malentesos i ningú es poguera alarmar, va explicar ell mateix. Albert Espinosa seguirà amb la seua carrera com a escriptor i guionista, però assegura que vol traure’s faena de damunt abans dels 50, i les entrevistes han sigut el primer que ha decidit eliminar de les seues prioritats.

 

Espinosa tornarà a la seua vida tranquil·la i normal al seu pis, a on viu des de menut. Preferix poder eixir amb els amics i disfrutar de la família. El que ara mateix el fa més feliç són les seues nebodes, que són com les seues filles i els dedica tot el temps que pot.

 

Retorn a la vida tranquil·la, però amb projectes davall del braç

El seu llibre ‘El millor d’anar és tornar’ va triomfar per Sant Jordi, com tots els llibres que ha publicat Espinosa. És per això que ha vullgut tranquil·litzar als seus fans declarant a ‘El Hormiguero’ que seguix tenint novel·les, guions i uns quants projectes en marxa.

 

Segons ha publicat elConfidencial, l’editorial ‘Grijalbo’, amb la qual Espinosa sempre ha publicat els seus llibres, assegura que l’escriptor és «com un rock star: allà on va, triomfa». El seu últim llançament ‘El millor d’anar és tornar’ va ser el llibre més venut de l’editorial el dia de Sant Jordi, i esperen poder seguir treballant amb ell durant molt de temps. 

 

‘Polseres Vermelles’, el seu gran èxit

‘Polseres Vermelles’ va ser la sèrie que va llençar a Albert Espinosa cap a la fama. Ell mateix explica que sempre porta damunt la polsera roja que li van donar en l’hospital quan va ser ingressat quan era un xiquet pel càncer que va patir.

 

Com a anècdota, sempre explica que en un viatge a Itàlia, en una piscina, un xic li va dir que li recordava a Leo, el protagonista de ‘Braccialetti rossi’ (el títol de la seua sèrie en italià). Assegura que li va fer molta il·lusió, ja que reconeix haver-se inspirat en ell mateix per a crear a Lleó.

 

També et pot interessar…

Últimes notícies

David Ferrer presenta la nova samarreta de la selecció espanyola de tenis

La selecció espanyola de tenis estrena samarreta per a les pròximes eliminatòries de la Copa Davis, un equipament roig i groc presentada pel capità David Ferrer, que confia en la nova generació de jugadors.

Sanitat reforça l’atenció 24 hores, la salut mental i les teràpies oncològiques en els pressupostos de 2026

La Conselleria de Sanitat destina 9.453 milions en 2026, un 3% més, amb focus en nous centres d'urgències 24 hores, reforç de salut mental i alta tecnologia contra el càncer.

Callosa de Segura es concentra en silenci per Patricia, víctima d’un assassinat masclista

Desenes de veïns de Callosa de Segura es concentren davant l'Ajuntament per a guardar un minut de silenci i condemnar l'assassinat masclista de Patricia a les mans de la seua parella.

El detingut per l’assassinat masclista de Callosa confessa que va escanyar a la seua parella després d’una discussió

L'home detingut per l'assassinat masclista de Patricia, de 48 anys, a Callosa de Segura ha confessat que la va escanyar després d'una discussió i que ja tenia denúncies prèvies d'altres exparelles.

Iñigo Pérez es presenta al Vila-real: un desafiament clau en la seua carrera

Iñigo Pérez s'estrena com a entrenador del Vila-real i definix el repte com un desafiament important en la seua carrera, amb la mirada posada a mantindre el nivell de l'equip en LaLiga i en la Lliga de Campions.

Educació reduïx al 12,62% el seguiment de la vaga docent en el seu moment 17

La Conselleria d'Educació situa en el 12,62% el seguiment de la vaga indefinida del professorat valencià en el seu desseté dia, amb lleugeres diferències entre províncies i coincidència amb les proves d'accés a la universitat.

La Generalitat destina més de 26 milions a obres antiriuades per a blindar els polígons industrials

La Conselleria d'Indústria prioritza en els pressupostos de 2026 la recuperació després de la dana amb més de 26 milions per a obres antiriuades i ajudes a empreses, en un marc de retallada global del departament i crítiques de l'oposició.

Morales s’acomiada del Llevant després de tancar el seu espinita amb l’ascens a Burgos

José Luis Morales s'acomiada del Llevant després de deu temporades, 377 partits i 83 gols, i reconeix que l'ascens reeixit a Burgos li va permetre tancar la espinita del descens de 2022.