14 C
València
Dilluns, 12 gener, 2026

Albert Espinosa es retira mediàticament i torna a la seua vida normal

 

Albert Espinosa ha sigut un lluitador des de sempre. Va ser als 13 anys que va ser ingressat per un càncer. Tenia només un 3% de possibilitats de sobreviure, però finalment va eixir de la malaltia cinc anys més tard. Sempre porta amb ell la polsera roja que li van donar com a pacient, la que el va acompanyar durant la seua lluita contra el càncer i que, després, va donar nom a la seua exitosa sèrie ‘Polseres Vermelles’.

 

Espinosa va anunciar el passat dimecres al programa ‘El Hormiguero’ que el seu cos començava a estar cansat. «Els meus 50 anys seran els 90 d’una altra persona», dia com a justificació del seu retir.

 

«M’he de traure faena de damunt, no vullc arribar tan cansat als 50»

Va voler-ho fer públic a través d’una entrevista televisada amb molta naturalitat i tranquil·litat, per a que no hi hagueren malentesos i ningú es poguera alarmar, va explicar ell mateix. Albert Espinosa seguirà amb la seua carrera com a escriptor i guionista, però assegura que vol traure’s faena de damunt abans dels 50, i les entrevistes han sigut el primer que ha decidit eliminar de les seues prioritats.

 

Espinosa tornarà a la seua vida tranquil·la i normal al seu pis, a on viu des de menut. Preferix poder eixir amb els amics i disfrutar de la família. El que ara mateix el fa més feliç són les seues nebodes, que són com les seues filles i els dedica tot el temps que pot.

 

Retorn a la vida tranquil·la, però amb projectes davall del braç

El seu llibre ‘El millor d’anar és tornar’ va triomfar per Sant Jordi, com tots els llibres que ha publicat Espinosa. És per això que ha vullgut tranquil·litzar als seus fans declarant a ‘El Hormiguero’ que seguix tenint novel·les, guions i uns quants projectes en marxa.

 

Segons ha publicat elConfidencial, l’editorial ‘Grijalbo’, amb la qual Espinosa sempre ha publicat els seus llibres, assegura que l’escriptor és «com un rock star: allà on va, triomfa». El seu últim llançament ‘El millor d’anar és tornar’ va ser el llibre més venut de l’editorial el dia de Sant Jordi, i esperen poder seguir treballant amb ell durant molt de temps. 

 

‘Polseres Vermelles’, el seu gran èxit

‘Polseres Vermelles’ va ser la sèrie que va llençar a Albert Espinosa cap a la fama. Ell mateix explica que sempre porta damunt la polsera roja que li van donar en l’hospital quan va ser ingressat quan era un xiquet pel càncer que va patir.

 

Com a anècdota, sempre explica que en un viatge a Itàlia, en una piscina, un xic li va dir que li recordava a Leo, el protagonista de ‘Braccialetti rossi’ (el títol de la seua sèrie en italià). Assegura que li va fer molta il·lusió, ja que reconeix haver-se inspirat en ell mateix per a crear a Lleó.

 

També et pot interessar…

Últimes notícies

Tosha Schareina, quart en l’etapa, s’allunya del podi del Dakar

El valencià va acabar a 9.47 de Luciano Benavides i és quart de la general de motos, a 20.13 del cap, en una jornada de navegació exigent.

10 detinguts per una estafa de 86.350 euros amb falses inversions en una multinacional

Deu persones han sigut detingudes en set províncies per una estafa que va captar 86.350 euros mitjançant suposades inversions en una gran energètica. La víctima va aportar estalvis i préstecs sota pressió.

Tosha Schareina, quart en l’etapa i més lluny del podi del Dakar en motos

Tosha Schareina va acabar quart en l'octava etapa del Dakar, a 9.47 de Luciano Benavides, i és quart de la general a 20.13 del nou líder. Benavides va guanyar per segona jornada seguida i va prendre el comandament per 10 segons sobre Daniel Sanders.

Salomé Pradas s’acosta a les víctimes de la DANA després de l’acarament i assegura haver-lo aportat tot

Després d'un acarament amb José Manuel Cuenca, Salomé Pradas s'ha acostat a les víctimes de la DANA i ha defés que ho ha aportat tot. Les famílies han exigit veritat i responsabilitats.

Pradas diu que es va sentir persuadida des de Presidència per a no confinar durant la dana

Pradas ha declarat que es va sentir persuadida des de Presidència per a no ordenar el confinament durant la dana. Cuenca ho ha negat en un acarament marcat per protestes.

El PP afirma que li agradaria un acarament entre Pilar Bernabé i Miguel Polo per la dana

La portaveu adjunta del PP en Les Corts, Laura Chuliá, va demanar un acarament entre Pilar Bernabé i Miguel Polo per a aclarir la gestió de la dana. També va defendre que José Manuel Cuenca retornara el seu mòbil 'reinicialitzat' i va retraure que els dos responsables només es connectaren al Cecopi i rebutjaren acudir a la comissió d'investigació.

L’Hèrcules tanca una primera volta irregular i queda lluny de l’ascens

El 1-1 a Múrcia va tancar una primera volta de vaivens per a l'Hèrcules: nové amb 26 punts, a 4 del playoff i a 12 del líder, malgrat l'impuls de Company.

El Llevant de Luís Castro viu la seua millor ratxa del curs

Luís Castro ha sumat quatre punts en dos partits i ha enllaçat tres jornades sense perdre, la millor ratxa del Llevant este curs. L'equip continua penúltim amb 14 punts, a quatre de la salvació i amb un partit menys.