16.6 C
València
Dijous, 22 gener, 2026

Albert Espinosa es retira mediàticament i torna a la seua vida normal

 

Albert Espinosa ha sigut un lluitador des de sempre. Va ser als 13 anys que va ser ingressat per un càncer. Tenia només un 3% de possibilitats de sobreviure, però finalment va eixir de la malaltia cinc anys més tard. Sempre porta amb ell la polsera roja que li van donar com a pacient, la que el va acompanyar durant la seua lluita contra el càncer i que, després, va donar nom a la seua exitosa sèrie ‘Polseres Vermelles’.

 

Espinosa va anunciar el passat dimecres al programa ‘El Hormiguero’ que el seu cos començava a estar cansat. «Els meus 50 anys seran els 90 d’una altra persona», dia com a justificació del seu retir.

 

«M’he de traure faena de damunt, no vullc arribar tan cansat als 50»

Va voler-ho fer públic a través d’una entrevista televisada amb molta naturalitat i tranquil·litat, per a que no hi hagueren malentesos i ningú es poguera alarmar, va explicar ell mateix. Albert Espinosa seguirà amb la seua carrera com a escriptor i guionista, però assegura que vol traure’s faena de damunt abans dels 50, i les entrevistes han sigut el primer que ha decidit eliminar de les seues prioritats.

 

Espinosa tornarà a la seua vida tranquil·la i normal al seu pis, a on viu des de menut. Preferix poder eixir amb els amics i disfrutar de la família. El que ara mateix el fa més feliç són les seues nebodes, que són com les seues filles i els dedica tot el temps que pot.

 

Retorn a la vida tranquil·la, però amb projectes davall del braç

El seu llibre ‘El millor d’anar és tornar’ va triomfar per Sant Jordi, com tots els llibres que ha publicat Espinosa. És per això que ha vullgut tranquil·litzar als seus fans declarant a ‘El Hormiguero’ que seguix tenint novel·les, guions i uns quants projectes en marxa.

 

Segons ha publicat elConfidencial, l’editorial ‘Grijalbo’, amb la qual Espinosa sempre ha publicat els seus llibres, assegura que l’escriptor és «com un rock star: allà on va, triomfa». El seu últim llançament ‘El millor d’anar és tornar’ va ser el llibre més venut de l’editorial el dia de Sant Jordi, i esperen poder seguir treballant amb ell durant molt de temps. 

 

‘Polseres Vermelles’, el seu gran èxit

‘Polseres Vermelles’ va ser la sèrie que va llençar a Albert Espinosa cap a la fama. Ell mateix explica que sempre porta damunt la polsera roja que li van donar en l’hospital quan va ser ingressat quan era un xiquet pel càncer que va patir.

 

Com a anècdota, sempre explica que en un viatge a Itàlia, en una piscina, un xic li va dir que li recordava a Leo, el protagonista de ‘Braccialetti rossi’ (el títol de la seua sèrie en italià). Assegura que li va fer molta il·lusió, ja que reconeix haver-se inspirat en ell mateix per a crear a Lleó.

 

També et pot interessar…

Últimes notícies

Castro apel·la a la marató i demana màxim lliurament abans del Llevant-Elx

El tècnic del Llevant va insistir que la Lliga és una marató i que cada jornada s'afrontarà com una final. Abans de rebre a l'Elx, va reclamar suport i paciència amb els reforços.

Detinguts huit menors per l’agressió a un jove a l’eixida d’una discoteca a Alacant

Huit menors, de 14 a 16 anys, han sigut detinguts per la seua presumpta implicació en l'agressió a un jove de 16 anys fora d'una discoteca de la Platja de Sant Joan. El cas ha sigut remés a la Fiscalia de Menors per a decidir les mesures a adoptar.

L’Horta Sud convida als voluntaris de la dana a tornar com a turistes

L'Horta Sud llança en Fitur 2026 la campanya 'Torna a l'Horta Sud' perquè els qui van ajudar després de la dana tornen com a turistes, redescobrisquen la zona i donen suport a l'economia local.

La Generalitat recupera 50 quilòmetres de camins forestals a Xert després de la dana

La Generalitat ha reparat 50 km de camins i pistes forestals a Xert amb 1,1 milions després de la dana. L'actuació s'integra en un pla de 93 milions per a recuperar 2.755 km i reforçar la prevenció d'incendis.

Acaba l’alerta groga per fenòmens costaners a Alacant i seguix l’avís per vent

Emergències ha decretat la fi de l'alerta groga per fenòmens costaners en tota la costa d'Alacant, però manté els avisos per vent. L'avís continua actiu a l'interior nord de Castelló, interior sud de València i en tota la província d'Alacant.

Bombers contenen la propagació d’un incendi al costat d’una nau en el polígon de Carrús

El foc declarat en l'exterior d'una nau del polígon de Carrús afecta a apilaments de cartó, plàstic i restes de desballestament. No hi ha ferits i es preveuen diverses hores de treball.

Diversos detinguts per la mort d’un home a Benifaió després d’un incendi simulat

Diverses persones han sigut detingudes com a presumptes responsables de l'assassinat d'un home a Benifaió i de simular un incendi per a encobrir-lo. La investigació seguix sota secret judicial i l'autòpsia va descartar que la mort es deguera al foc.

La Universitat d’Alacant incorpora l’arxiu familiar Gallego Picazo sobre la Guerra Civil

La Universitat d'Alacant ha rebut l'arxiu de la família Gallego Picazo, amb cartes de l'Ebre i documents sobre repressió i postguerra. Després de la seua digitalització, podrà consultar-se en la web de l'Arxiu de la Democràcia.