Albert Espinosa es retira mediàticament i torna a la seua vida normal

 

Albert Espinosa ha sigut un lluitador des de sempre. Va ser als 13 anys que va ser ingressat per un càncer. Tenia només un 3% de possibilitats de sobreviure, però finalment va eixir de la malaltia cinc anys més tard. Sempre porta amb ell la polsera roja que li van donar com a pacient, la que el va acompanyar durant la seua lluita contra el càncer i que, després, va donar nom a la seua exitosa sèrie ‘Polseres Vermelles’.

 

Espinosa va anunciar el passat dimecres al programa ‘El Hormiguero’ que el seu cos començava a estar cansat. «Els meus 50 anys seran els 90 d’una altra persona», dia com a justificació del seu retir.

 

«M’he de traure faena de damunt, no vullc arribar tan cansat als 50»

Va voler-ho fer públic a través d’una entrevista televisada amb molta naturalitat i tranquil·litat, per a que no hi hagueren malentesos i ningú es poguera alarmar, va explicar ell mateix. Albert Espinosa seguirà amb la seua carrera com a escriptor i guionista, però assegura que vol traure’s faena de damunt abans dels 50, i les entrevistes han sigut el primer que ha decidit eliminar de les seues prioritats.

 

Espinosa tornarà a la seua vida tranquil·la i normal al seu pis, a on viu des de menut. Preferix poder eixir amb els amics i disfrutar de la família. El que ara mateix el fa més feliç són les seues nebodes, que són com les seues filles i els dedica tot el temps que pot.

 

Retorn a la vida tranquil·la, però amb projectes davall del braç

El seu llibre ‘El millor d’anar és tornar’ va triomfar per Sant Jordi, com tots els llibres que ha publicat Espinosa. És per això que ha vullgut tranquil·litzar als seus fans declarant a ‘El Hormiguero’ que seguix tenint novel·les, guions i uns quants projectes en marxa.

 

Segons ha publicat elConfidencial, l’editorial ‘Grijalbo’, amb la qual Espinosa sempre ha publicat els seus llibres, assegura que l’escriptor és «com un rock star: allà on va, triomfa». El seu últim llançament ‘El millor d’anar és tornar’ va ser el llibre més venut de l’editorial el dia de Sant Jordi, i esperen poder seguir treballant amb ell durant molt de temps. 

 

‘Polseres Vermelles’, el seu gran èxit

‘Polseres Vermelles’ va ser la sèrie que va llençar a Albert Espinosa cap a la fama. Ell mateix explica que sempre porta damunt la polsera roja que li van donar en l’hospital quan va ser ingressat quan era un xiquet pel càncer que va patir.

 

Com a anècdota, sempre explica que en un viatge a Itàlia, en una piscina, un xic li va dir que li recordava a Leo, el protagonista de ‘Braccialetti rossi’ (el títol de la seua sèrie en italià). Assegura que li va fer molta il·lusió, ja que reconeix haver-se inspirat en ell mateix per a crear a Lleó.

 

També et pot interessar…

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Sarabia demana entendre el que ha passat i superar-ho després del 4-1 davant el Reial Madrid

El tècnic de l'Elx va analitzar el 4-1 al Bernabéu, va admetre que porten tres mesos sense guanyar i va demanar unió i energia per als deu partits que resten. L'equip depén del resultat del Mallorca per a mantindre's fora del descens.

Un Redó torna al Bernabéu 23 anys després

Federico Redondo va ser titular amb l'Elx en el Santiago Bernabéu, 23 anys després de l'adeu del seu pare. El cognom va tornar a un estadi que el va convertir en llegenda.

Un Redó torna al Bernabéu 23 anys després

Vint-i-tres anys després, el cognom Redó va tornar al Bernabéu: Federico va ser titular amb l'Elx davant el Reial Madrid i va firmar una estrena exigent en un escenari de màxima pressió.

Martim Net: ‘Jugant així no podem marcar gols’

Martim Net va admetre que a l'Elx li va faltar pegada en la derrota 4-1 davant el Reial Madrid i va avisar d'una baixada anímica després d'encaixar. El pròxim repte és el Mallorca.

El Reial Madrid goleja a l’Elx amb el cap en el Etihad (4-1)

El Reial Madrid va véncer 4-1 a l'Elx al Bernabéu després d'encarrilar el dol abans del descans. Huijsen i Güler van completar la golejada i l'equip va acabar amb set canteranos.

Pedro Martínez admet mala preparació després del 89-71 a Tenerife

València Basket va perdre 89-71 a Tenerife i Pedro Martínez va assumir errors en la preparació. El tècnic va reconéixer la superioritat local i la falta d'energia pròpia.

Tenerife desarbora a un València sense punteria rumb al 89-71

El Tenerife va castigar la falta d'encert del València amb un demolidor parcial 24-2 i va tancar un 89-71 sòlid malgrat l'absència de Gio Shermadini. El triomf li manté en zona de playoff.

Rüdiger i Valverde posen al Reial Madrid 2-0 davant l’Elx al descans

Dos punts de Rüdiger (39) i Valverde (44) donen un còmode avantatge al Reial Madrid davant l'Elx al descans. L'equip, malgrat deu baixes, rendibilitza les seues dos arribades.