Albert Espinosa es retira mediàticament i torna a la seua vida normal

 

Albert Espinosa ha sigut un lluitador des de sempre. Va ser als 13 anys que va ser ingressat per un càncer. Tenia només un 3% de possibilitats de sobreviure, però finalment va eixir de la malaltia cinc anys més tard. Sempre porta amb ell la polsera roja que li van donar com a pacient, la que el va acompanyar durant la seua lluita contra el càncer i que, després, va donar nom a la seua exitosa sèrie ‘Polseres Vermelles’.

 

Espinosa va anunciar el passat dimecres al programa ‘El Hormiguero’ que el seu cos començava a estar cansat. «Els meus 50 anys seran els 90 d’una altra persona», dia com a justificació del seu retir.

 

«M’he de traure faena de damunt, no vullc arribar tan cansat als 50»

Va voler-ho fer públic a través d’una entrevista televisada amb molta naturalitat i tranquil·litat, per a que no hi hagueren malentesos i ningú es poguera alarmar, va explicar ell mateix. Albert Espinosa seguirà amb la seua carrera com a escriptor i guionista, però assegura que vol traure’s faena de damunt abans dels 50, i les entrevistes han sigut el primer que ha decidit eliminar de les seues prioritats.

 

Espinosa tornarà a la seua vida tranquil·la i normal al seu pis, a on viu des de menut. Preferix poder eixir amb els amics i disfrutar de la família. El que ara mateix el fa més feliç són les seues nebodes, que són com les seues filles i els dedica tot el temps que pot.

 

Retorn a la vida tranquil·la, però amb projectes davall del braç

El seu llibre ‘El millor d’anar és tornar’ va triomfar per Sant Jordi, com tots els llibres que ha publicat Espinosa. És per això que ha vullgut tranquil·litzar als seus fans declarant a ‘El Hormiguero’ que seguix tenint novel·les, guions i uns quants projectes en marxa.

 

Segons ha publicat elConfidencial, l’editorial ‘Grijalbo’, amb la qual Espinosa sempre ha publicat els seus llibres, assegura que l’escriptor és «com un rock star: allà on va, triomfa». El seu últim llançament ‘El millor d’anar és tornar’ va ser el llibre més venut de l’editorial el dia de Sant Jordi, i esperen poder seguir treballant amb ell durant molt de temps. 

 

‘Polseres Vermelles’, el seu gran èxit

‘Polseres Vermelles’ va ser la sèrie que va llençar a Albert Espinosa cap a la fama. Ell mateix explica que sempre porta damunt la polsera roja que li van donar en l’hospital quan va ser ingressat quan era un xiquet pel càncer que va patir.

 

Com a anècdota, sempre explica que en un viatge a Itàlia, en una piscina, un xic li va dir que li recordava a Leo, el protagonista de ‘Braccialetti rossi’ (el títol de la seua sèrie en italià). Assegura que li va fer molta il·lusió, ja que reconeix haver-se inspirat en ell mateix per a crear a Lleó.

 

També et pot interessar…

Últimes notícies

Rescatades dues pateres amb 43 persones a bord i tres patrons detinguts a la costa d’Alacant

S’han rescatat 43 persones, huit d’elles menors, de dues pateres davant la costa d’Alacant i la Policia Nacional ha detingut tres presumptes patrons acusats de facilitar la immigració il·legal.

Les comarques d’interior de València arriben als 39 graus abans del pic de la nova ona de calor

Zarra ha arribat este dimecres als 39,1 graus i altres municipis d’interior de València s’han acostat als 38, a les portes del pic de l’ona de calor previst per a la vesprada de dijous, quan la Aemet espera fins a 40 graus i ha activat l’avís taronja a València i Alacant.

Peter Lim torna a València quasi set anys després per a vore el Nou Mestalla

Peter Lim ha tornat a València després de quasi set anys per a reunir-se amb la direcció del club, visitar el Nou Mestalla i interessar-se per l’estat de salut de la directora financera.

Peter Lim torna a València quasi set anys després per a vore el Nou Mestalla

Peter Lim ha viatjat a València després de quasi set anys d’absència per a visitar el Nou Mestalla, reunir-se amb la cúpula del club i analitzar el mercat d’estiu.

Risc extrem d’incendis este dijous: nivell 3 de preemergència a tota la Comunitat

La Generalitat ha activat per a este dijous 23 de juliol el nivell 3 de preemergència per risc extrem d’incendis forestals en tota la Comunitat Valenciana i ha demanat màxima precaució per l’onada de calor.

La Coordinadora Feminista d’Elx denuncia a Govern i Consell la prohibició de xiquetes al Misteri

La Coordinadora Feminista d’Elx ha denunciat davant el Govern central i la Generalitat que les xiquetes continuen excloses de l’Escolania i de les representacions del Misteri d’Elx, i reclama la seua incorporació immediata.

Unes obres en un col·lector provoquen un abocament que tanca platges a La Pobla de Farnals

La Pobla de Farnals ha atribuït a unes obres de reparació en un col·lector de l’EPSAR l’abocament d’aigües residuals que ha obligat a tancar temporalment la Platja Nord al bany, mentres es vigila l’evolució de la taca i s’esperen analítiques.

Almussafes veu en l’aliança de Ford amb Geely una oportunitat per a reforçar el seu futur

L’Ajuntament d’Almussafes celebra l’acord de Ford amb Geely i considera que pot reforçar la càrrega de treball, la competitivitat i l’ocupació de la planta valenciana.