17.1 C
València
Dimecres, 18 febrer, 2026

Alfafar llança formació en capacitats digitals per a dones

L’Ajuntament d’Alfafar, a través de la seua Agència de Desenvolupament Local (ADL), impulsa un programa de formació en capacitats digitals dirigit a dones prioritàriament desocupades.

Aquest curs pretén impulsar l’emprenedoria i el desenvolupament rural i reduir la bretxa de gènere, en el marc del Pla de Recuperació, Transformació i Resiliència.

Per a dur a terme aquesta formació, Alfafar ha rebut una subvenció de LABORA finançada pels fons europeus NextGenerationEU. La quantia total de l’ajuda ascendeix a 12.480 euros.

Les accions formatives que es duran a terme són dos cursos de 40 hores lectives. El primer és “Crea la teua signatura en línia amb prestashop + signatura digital” i el segon és “Word de nivell avançat”.

El programa de formació donarà inici el mes vinent d’octubre i es realitzarà a les aules Mariano Benlliure del municipi. Constarà d’entre 12 i 15 places, destinades a dones, que provindran de l’Espai Labora.

Els requisits que han de complir les alumnes són: estar inscrites en la seua oficina d’ocupació com a persona desocupada i sol·licitar a el seu Espai Labora ser demandant de formació.

Amb aquest nou programa d’ocupació, l’Ajuntament d’Alfafar reforça el seu impuls i compromís amb la formació i l’ocupabilitat de la ciutadania.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Marcelino avisa després del 0-1 al Llevant: la tranquil·litat m’agrada poc

El Vila-real va guanyar 0-1 al Llevant i Marcelino va restar importància a l'avantatge de set punts sobre el Betis. Va celebrar la porteria a zero i va lamentar no sentenciar.

El Vila-real assalta el Ciutat amb un gol de Mikautadze i complica encara més la situació del Llevant

Una miqueta de Mikautadze en el 57 va donar la victòria al Vila-real en el Ciutat de València en el dol ajornat de la jornada 16. Els groguets es van afermar tercers i el Llevant va continuar penúltim.

Mikautadze decidix en Llevant i firma el seu octau gol en LaLiga

El davanter del Vila-real va donar la victòria a domicili amb el seu octau tant del curs. El seu encert li col·loca en el grup de huit gols després de 24 jornades.

Renúncia el regidor de Mobilitat de Castelló investigat per la gestió de multes

Cristian Ramírez ha deixat l'acta i totes les seues responsabilitats després de la reobertura de diligències per les multes de la zona ORA. Al·lega pressió política i prioritza la seua salut mental.

Tres associacions de víctimes del 29-O reclamen a Pérez Llorca mesures més enllà de les ajudes

Tres associacions d'afectats responen a l'ajuda de 80.000 euros per família de les 230 víctimes mortals i demanen reconeixement, responsabilitat i transparència, a més de prevenció i canvi de polítiques.

Detingut l’exmarit i pare de les víctimes com a presumpte autor del doble crim de Xilxes

L'exmarit i pare de la dona i la xiqueta trobades mortes a Xilxes ha sigut detingut com a presumpte autor. La investigació seguix oberta per a determinar si és violència de gènere.

Pérez Llorca defén la gestió del Consell en les vivendes públiques d’Alacant i l’oposició exigix dimissions

En la seua primera sessió de control, Pérez Llorca ha reivindicat la política útil i ha detallat mesures davant les irregularitats en adjudicacions a Alacant, mentres PSPV i Compromís reclamen cessaments i eleccions.

Pérez Llorca anuncia 80.000 euros per als familiars de les víctimes mortals de la DANA

El president de la Generalitat ha anunciat una ajuda directa de 80.000 euros destinada als familiars de les persones mortes per la DANA del 29 d'octubre de 2024 a València. El compromís s'ha fet públic en la primera sessió de control de la legislatura per al cap del Consell.