Alfafar llança formació en capacitats digitals per a dones

L’Ajuntament d’Alfafar, a través de la seua Agència de Desenvolupament Local (ADL), impulsa un programa de formació en capacitats digitals dirigit a dones prioritàriament desocupades.

Aquest curs pretén impulsar l’emprenedoria i el desenvolupament rural i reduir la bretxa de gènere, en el marc del Pla de Recuperació, Transformació i Resiliència.

Per a dur a terme aquesta formació, Alfafar ha rebut una subvenció de LABORA finançada pels fons europeus NextGenerationEU. La quantia total de l’ajuda ascendeix a 12.480 euros.

Les accions formatives que es duran a terme són dos cursos de 40 hores lectives. El primer és “Crea la teua signatura en línia amb prestashop + signatura digital” i el segon és “Word de nivell avançat”.

El programa de formació donarà inici el mes vinent d’octubre i es realitzarà a les aules Mariano Benlliure del municipi. Constarà d’entre 12 i 15 places, destinades a dones, que provindran de l’Espai Labora.

Els requisits que han de complir les alumnes són: estar inscrites en la seua oficina d’ocupació com a persona desocupada i sol·licitar a el seu Espai Labora ser demandant de formació.

Amb aquest nou programa d’ocupació, l’Ajuntament d’Alfafar reforça el seu impuls i compromís amb la formació i l’ocupabilitat de la ciutadania.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

La Generalitat arranca les obres de la nova depuradora de Parc Sagunt II

La Generalitat ha iniciat els treballs de desbrossament i excavació per a construir la nova depuradora de Parc Sagunt II, una infraestructura clau que donarà servici a l'àrea industrial i a diversos municipis de l'entorn.

L’Albufera marca rècord d’aus aquàtiques després de la dana amb 132.000 exemplars de 78 espècies

El cens hivernal al Parc Natural de L'Albufera aconseguix prop de 132.000 aus aquàtiques de 78 espècies, un 52,5% més que en 2025, i marca un màxim històric després de la dana de 2024.

El científic de la UPV Jaime Gómez-Hernández, primer espanyol premiat per InterPore per la seua carrera en mitjans porosos

L'investigador de la UPV Jaime Gómez-Hernández es convertix en el primer científic espanyol a rebre la Medalla InterPore a la Trajectòria Professional per la seua contribució internacional a l'estudi dels mitjans porosos i la hidrogeologia.

El PSPV acusa el Consell d’ocultar un informe clau sobre la presa de Buseo en la dana de 2024

El PSPV denuncia que el Consell es nega a entregar a la comissió d'investigació de la dana de 2024 un informe sobre la gestió en la presa de Buseo, al·legant que és prova en un procediment penal.

València remet a Fiscalia nous indicis de frau en empadronaments amb contractes de lloguer

L'Ajuntament de València ha traslladat a la Fiscalia Provincial nous indicis de possibles fraus en empadronaments basats en contractes de lloguer presumptament manipulats o falsificats, dins d'un expedient ja obert per fets similars.

L’atur baixa al març en la Comunitat Valenciana i se situa en 288.162 persones

L'atur registrat en la Comunitat Valenciana descendix al març en 2.467 persones, un 0,85% menys que al febrer, i suma una caiguda interanual de 19.440 aturats.

Els sindicats valoren la caiguda de l’atur en la Comunitat Valenciana però alerten de riscos i precarietat

CCOO i UGT reconeixen la baixada de l'atur al març en la Comunitat Valenciana, però advertixen que la millora està marcada per la incertesa internacional, la temporalitat i la persistent bretxa de gènere.

Diversos accidents col·lapsen l’operació retorne de Setmana Santa en les carreteres valencianes

Diversos accidents i l'intens flux de vehicles en l'operació retorn de Setmana Santa provoquen més de 50 quilòmetres de retencions en les principals carreteres de la Comunitat Valenciana.