Alfafar llança formació en capacitats digitals per a dones

L’Ajuntament d’Alfafar, a través de la seua Agència de Desenvolupament Local (ADL), impulsa un programa de formació en capacitats digitals dirigit a dones prioritàriament desocupades.

Aquest curs pretén impulsar l’emprenedoria i el desenvolupament rural i reduir la bretxa de gènere, en el marc del Pla de Recuperació, Transformació i Resiliència.

Per a dur a terme aquesta formació, Alfafar ha rebut una subvenció de LABORA finançada pels fons europeus NextGenerationEU. La quantia total de l’ajuda ascendeix a 12.480 euros.

Les accions formatives que es duran a terme són dos cursos de 40 hores lectives. El primer és “Crea la teua signatura en línia amb prestashop + signatura digital” i el segon és “Word de nivell avançat”.

El programa de formació donarà inici el mes vinent d’octubre i es realitzarà a les aules Mariano Benlliure del municipi. Constarà d’entre 12 i 15 places, destinades a dones, que provindran de l’Espai Labora.

Els requisits que han de complir les alumnes són: estar inscrites en la seua oficina d’ocupació com a persona desocupada i sol·licitar a el seu Espai Labora ser demandant de formació.

Amb aquest nou programa d’ocupació, l’Ajuntament d’Alfafar reforça el seu impuls i compromís amb la formació i l’ocupabilitat de la ciutadania.

Últimes notícies

Les famílies afectades per l’incendi de Campanar tindran ajudes al lloguer fins a 2026

La Generalitat ha acordat ampliar a un tercer any, fins a finals de 2026, les ajudes al lloguer per a les persones propietàries que van perdre la seua vivenda habitual en l’incendi de Campanar. El nou decret preveu 550.000 euros addicionals i permetrà cobrir fins a dotze mensualitats més.

Cinema Jove obri la 41a edició amb la sàtira sueca ‘The Patron’ i una gala musical trilingüe

Cinema Jove inaugura este divendres la 41a edició amb una gala musical, participativa i trilingüe, seguida de l’estrena del thriller suec ‘The Patron’, una sàtira social sobre el món de l’art i les classes socials.

Dispositiu especial a València per la Nit de Sant Joan amb més de 300 agents i 65 sanitaris

València ha organitzat un ampli dispositiu per la Nit de Sant Joan amb més de 300 agents policials, 65 professionals sanitaris, punts violeta i un hospital de campanya a les platges del nord i del sud.

Estiu quasi ple als hotels valencians amb Benidorm fregant el ple tècnic

La Comunitat Valenciana ha encetat l estiu amb ocupacions hoteleres per damunt del 80 % de mitjana i Benidorm i València per damunt del 90 %, impulsades sobretot per la demanda internacional i les Hogueres de San Juan.

Picassent estrena el mural 50 de Dones de Ciència amb la neuropediatra Patricia Smeyers

El projecte Dones de Ciència arriba als 50 murals amb una obra al CEIP Sibil·la Mercer de Picassent dedicada a la neuropediatra valenciana Patricia Smeyers, especialista en epilèpsia infantil.

Tanquen temporalment al bany la platja de la Roda d’Altea per contaminació de residus

La platja de la Roda, a Altea, ha quedat tancada temporalment al bany per valors microbiològics per damunt dels màxims admesos en l’aigua.

Morant alerta que encara hi ha qui vol depredar la costa i posa en risc tota la ciutadania

La ministra Diana Morant defensa la proteccio de la costa valenciana i de lAlbufera, i critica les lleis que, segons ella, desprotegeixen aquest espai natural davant del canvi climatic.

Pablo Hernández vol que el Castellón torne a lluitar per l’ascens a Primera

L’entrenador del CD Castellón, renovat fins a 2029, es marca com a mínim tornar a jugar la promoció d’ascens a Primera Divisió i afrontar la nova temporada amb encara més il·lusió.