Alfafar llança formació en capacitats digitals per a dones

L’Ajuntament d’Alfafar, a través de la seua Agència de Desenvolupament Local (ADL), impulsa un programa de formació en capacitats digitals dirigit a dones prioritàriament desocupades.

Aquest curs pretén impulsar l’emprenedoria i el desenvolupament rural i reduir la bretxa de gènere, en el marc del Pla de Recuperació, Transformació i Resiliència.

Per a dur a terme aquesta formació, Alfafar ha rebut una subvenció de LABORA finançada pels fons europeus NextGenerationEU. La quantia total de l’ajuda ascendeix a 12.480 euros.

Les accions formatives que es duran a terme són dos cursos de 40 hores lectives. El primer és “Crea la teua signatura en línia amb prestashop + signatura digital” i el segon és “Word de nivell avançat”.

El programa de formació donarà inici el mes vinent d’octubre i es realitzarà a les aules Mariano Benlliure del municipi. Constarà d’entre 12 i 15 places, destinades a dones, que provindran de l’Espai Labora.

Els requisits que han de complir les alumnes són: estar inscrites en la seua oficina d’ocupació com a persona desocupada i sol·licitar a el seu Espai Labora ser demandant de formació.

Amb aquest nou programa d’ocupació, l’Ajuntament d’Alfafar reforça el seu impuls i compromís amb la formació i l’ocupabilitat de la ciutadania.

Últimes notícies

El Levante començarà LaLiga amb dos desplaçaments i Betis i Barça com a primers rivals a Orriols

El Levante iniciarà LaLiga EA Sports 26-27 fora de casa contra l’Espanyol, encadenarà dos partits a domicili i estrenarà el Ciutat davant Betis i Barça. El derbi amb el València arribarà en gener a Orriols i es tancarà la Lliga contra el Celta.

L’Elx començarà la Lliga al camp del Deportivo, on va celebrar l’ascens fa un any

L’Elx iniciarà la Lliga 2026-27 al camp del Deportivo de La Coruña, escenari del seu ascens, i la tancarà al Martínez Valero davant el Racing de Santander.

El Valencia arrancarà la Lliga contra el Betis a Mestalla i s’acomiadarà de l’estadi davant l’Elx

El Valencia començarà la Lliga 2026-2027 a Mestalla contra el Betis el 15 o 16 d’agost i jugarà l’últim partit oficial a l’actual estadi davant l’Elx en la penúltima jornada, abans de tancar la competició a El Sadar.

El Villarreal començarà la Lliga 2026/27 a Santander i la tancarà a Sant Sebastià

El Villarreal ha conegut el seu calendari de Lliga 2026/27, amb un inici marcat per tres jornades seguides com a visitant per les obres a l’estadi de la Ceràmica i un tram inicial carregat de derbis i duels davant els grans.

Un incendi en una nau d’Aspe arrasa la instal·lació i crema una zona de muntanya pròxima

Els bombers del Consorci Provincial d’Alacant treballen per a apagar un incendi en una nau industrial d’Aspe que s’ha estès a una zona de muntanya pròxima i ha deixat la instal·lació molt afectada.

Mig milió d’euros valencians per a ajuda d’emergència a Veneçuela després dels terratrémols

La Generalitat ha posat en marxa un paquet extraordinari de 500.000 euros per a assistència bàsica a Veneçuela, a més de reforçar l’enviament d’equips de rescat i personal especialitzat des de la Comunitat Valenciana.

147 anys i mig de presó per als 14 acusats d’introduir cocaïna pel Port de València

L’Audiència de València ha condemnat 14 persones a 147 anys i mig de presó i multes de 784,6 milions d’euros per un alijo de cocaïna interceptat en un contenidor al Port de València en 2020, després que el TSJCV anul·lara una absolució prèvia i ordenara valorar els missatges de Sky ECC.

147 anys de presó per als 14 condemnats per introduir cocaïna al Port de València

L’Audiència de València ha condemnat 14 acusats a 147 anys i mig de presó i a multes que superen els 784 milions d’euros per un alijo de cocaïna interceptat en un contenidor al Port de València en 2020.