Una asturiana demana que se la reconega com a filla de Manolo Escobar

 

María Eva García Figueras, una dona asturiana, ha interposat davant el Jutjat de Primera Instància de Villaviciosa una demanda de paternitat perquè se la reconega com a filla del cantant Manolo Escobar, mort l’octubre de 2013.

Fonts del Tribunal Superior de Justícia d’Astúries (TSJA) han confirmat a Efe que la dona va interposar la demanda el dijous de la setmana passada i que el jutjat encara té pendent decidir si l’admet a tràmit.

 

Segons publica hui el diari El Comercio, la dona, de 58, aporta com a proves una carta manuscrita de la seua mare en la qual jura haver tingut una «relació de nóvios» amb Manolo Escobar abans de casar-se, i que d’eixa relació va nàixer la seua filla, que ara demanda que se la reconega com a descendent del famós artista d’Almeria.

 

A més, inclou fotografies de la seua infantesa en la casa que el cantant tenia a Benidorm. La demandant explica, segons esta informació, que va mantenir relació amb l’artista fins que va tenir 18 anys i que la mateixa esposa de Manolo Escobar -amb la qual va tenir una única filla adoptiva- era coneixedora de la paternitat.

 

La dona assegura que la relació es va interrompre quan va renunciar traslladar-se a viure a Madrid per a estudiar piano, alguna cosa que finalment va fer a Oviedo.

 

Últimes notícies

El Valencia CF es conjura per reaccionar i dona plena confiança a Corberán

El conseller delegat de futbol del Valencia CF, Ron Gourlay, ha ratificat la seua confiança total en Carlos Corberán malgrat l’inici de Lliga i ha fixat com a meta de la temporada avançar i millorar els resultats de l’últim curs.

Pérez Llorca acusa Sánchez de arribar tard a la crisi migratòria de Ceuta

El president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, ha acusat el Govern d'Espanya d'arribar tard a la crisi migratòria de Ceuta i ha retret a Pedro Sánchez que, segons ell, 'li sobren relats i li falten fets'. Les declaracions s'han produït a València durant l'inici de curs del Consell de Cambres de la Comunitat Valenciana.

Alicant tornarà a confiar en Espadero i Gómez per a les fogueres oficials de 2027

Les maquetes de Pedro Espadero i Sergio Gómez han sigut triades com a foguera oficial adulta i infantil dAlicant per a 2027, en la seua vintena i catorzena plantà davant lAjuntament.

Barrachina evita pronunciar-se sobre si un avís Es-Alert abans hauria salvat vides el 29-O

El portaveu del Consell, Miguel Barrachina, admet que no sap si un Es-Alert més prompte el 29 d’octubre de 2024 hauria evitat morts per la dana i remeta el debat als tècnics, en línia amb la defensa de Carlos Mazón en la causa oberta a Catarroja.

Un episodi de calor molt anòmal portarà temperatures de rècord en setembre

A partir de divendres, la Comunitat Valenciana viurà un episodi de calor molt anòmal per a setembre, amb màximes de fins a 34 graus en el litoral i nits de fort oratge de bochor.

Deu tortugues babaues nascudes a Almassora tornen a la mar després d’un any de cures

Deu tortugues babaues nascudes en 2025 a la platja de Benafelí, a Almassora, han sigut alliberades al Mediterrani després d’un any en el programa de conservació ‘Head Starting’. El projecte, impulsat per la Fundació Oceanogràfic i la Fundació Azul Marino, busca augmentar la supervivència d’esta espècie amenaçada.

Agost de 2026 bat tots els rècords de calor a la Comunitat Valenciana

Agost de 2026 ha sigut el més calorós registrat a la Comunitat Valenciana, amb una anomalia tèrmica de 2,1 graus i nits sufocants. Les pluges han sigut globalment normals, però molt irregulars i amb reventons que han deixat ratxes de vent de més de 100 km/h.

El Consell se suma a la petició de dimissió de Pedro Sánchez per la crisi de Ceuta

El portaveu del Consell, Miguel Barrachina, ha afirmat que el Govern valencià dona suport a la petició de dimissió de Pedro Sánchez per la crisi migratòria de Ceuta i ha exigit la convocatòria d’eleccions generals. També ha defensat les mobilitzacions multitudinàries en diverses ciutats i ha remarcat que la Comunitat Valenciana no ha rebut cap proposta per a l’acollida de menors no acompanyats.