Una asturiana demana que se la reconega com a filla de Manolo Escobar

 

María Eva García Figueras, una dona asturiana, ha interposat davant el Jutjat de Primera Instància de Villaviciosa una demanda de paternitat perquè se la reconega com a filla del cantant Manolo Escobar, mort l’octubre de 2013.

Fonts del Tribunal Superior de Justícia d’Astúries (TSJA) han confirmat a Efe que la dona va interposar la demanda el dijous de la setmana passada i que el jutjat encara té pendent decidir si l’admet a tràmit.

 

Segons publica hui el diari El Comercio, la dona, de 58, aporta com a proves una carta manuscrita de la seua mare en la qual jura haver tingut una «relació de nóvios» amb Manolo Escobar abans de casar-se, i que d’eixa relació va nàixer la seua filla, que ara demanda que se la reconega com a descendent del famós artista d’Almeria.

 

A més, inclou fotografies de la seua infantesa en la casa que el cantant tenia a Benidorm. La demandant explica, segons esta informació, que va mantenir relació amb l’artista fins que va tenir 18 anys i que la mateixa esposa de Manolo Escobar -amb la qual va tenir una única filla adoptiva- era coneixedora de la paternitat.

 

La dona assegura que la relació es va interrompre quan va renunciar traslladar-se a viure a Madrid per a estudiar piano, alguna cosa que finalment va fer a Oviedo.

 

Últimes notícies

Les màximes baixen a la Comunitat Valenciana i es queden en 31,5 graus a Benidorm

Les temperatures màximes han descendit este dimarts a la Comunitat Valenciana, amb un valor màxim de 31,5 graus a Benidorm i caigudes de fins a 5 graus en punts de l’interior com Ademuz.

Morant acusa el Consell de negar la realitat sobre l’Es-Alert i el retard en la DANA

Diana Morant critica que, quasi dos anys després de la DANA del 29 d’octubre de 2024, el Consell continue negant un retard en l’avís Es-Alert i, segons ella, sense assumir responsabilitats per les 231 víctimes mortals.

Mazón nega que el retard de l’Es-Alert estiga relacionat amb les víctimes de la DANA

La defensa de Carlos Mazón ha remés un escrit al jutjat en què rebutja que el retard en l’enviament de l’avís Es-Alert per la DANA de 2024 tinga relació causal amb les 231 víctimes mortals i demana a la jutgessa que concrete quins fets o indicis se li atribuïxen.

La Policia de Montanejos evita un possible incendi en trobar un bidó de gasolina al bosc

La Policia Local de Montanejos ha localitzat i retirat un bidó de gasolina ple en una zona forestal del terme, especialment sensible després del gran incendi de 2023. L’Ajuntament demana col·laboració ciutadana per a previndre nous focs i avisar davant qualsevol risc.

Muñoz acusa el PP d’usar les institucions per alimentar el racisme a Ceuta

El síndic del PSPV en Les Corts, José Muñoz, acusa el PP d’emprar la FEMP i altres institucions per calfar l’ambient i fomentar el racisme i l’odi a Ceuta, amb l’objectiu d’aconseguir el Govern d’Espanya.

El PP acusa el PSPV d’usar els incendis com a cortina de fum per la crisi de Ceuta

La portaveu adjunta del PP en Les Corts, Nieves Martínez, ha acusat el PSPV d’aprofitar els incendis forestals d’este estiu en la Comunitat Valenciana com a cortina de fum per a ocultar el que definix com un problema molt greu a Ceuta, i ha defensat la gestió i la coordinació institucional durant els focs.

El PSPV acusa el Consell d’insuficient davant els incendis i reclama més recursos reals

El PSPV-PSOE critica que les mesures anunciades per la Generalitat després dels incendis forestals són insuficients i reclama més finançament, transparència i compromís amb la reconstrucció real dels municipis afectats.

Vox vol que es trenquen els acords amb el Marroc si no reconeix la sobirania espanyola de Ceuta i Melilla

Vox ha registrat en Les Corts una iniciativa per exigir al Govern espanyol i a la UE que revisen o suspenguen els acords amb el Marroc si no reconeix la sobirania espanyola sobre Ceuta i Melilla, i reclama també mesures més dures en matèria migratòria.