Una asturiana demana que se la reconega com a filla de Manolo Escobar

 

María Eva García Figueras, una dona asturiana, ha interposat davant el Jutjat de Primera Instància de Villaviciosa una demanda de paternitat perquè se la reconega com a filla del cantant Manolo Escobar, mort l’octubre de 2013.

Fonts del Tribunal Superior de Justícia d’Astúries (TSJA) han confirmat a Efe que la dona va interposar la demanda el dijous de la setmana passada i que el jutjat encara té pendent decidir si l’admet a tràmit.

 

Segons publica hui el diari El Comercio, la dona, de 58, aporta com a proves una carta manuscrita de la seua mare en la qual jura haver tingut una «relació de nóvios» amb Manolo Escobar abans de casar-se, i que d’eixa relació va nàixer la seua filla, que ara demanda que se la reconega com a descendent del famós artista d’Almeria.

 

A més, inclou fotografies de la seua infantesa en la casa que el cantant tenia a Benidorm. La demandant explica, segons esta informació, que va mantenir relació amb l’artista fins que va tenir 18 anys i que la mateixa esposa de Manolo Escobar -amb la qual va tenir una única filla adoptiva- era coneixedora de la paternitat.

 

La dona assegura que la relació es va interrompre quan va renunciar traslladar-se a viure a Madrid per a estudiar piano, alguna cosa que finalment va fer a Oviedo.

 

Últimes notícies

Més de 1.600 aspirants s’examinen per a entrar en el cos de Bombers de València

Un total de 1.634 persones es presenten este dissabte al primer examen de l'oposició al cos de Bombers de València, que oferix fins a 122 noves places i aspira a completar el procés abans de final d'any.

La Fiscalia demana imputar a un exalte càrrec de Justícia per la filtració d’un àudio de la dana

La Fiscalia Provincial de València sol·licita que el exsubsecretario de Justícia Ricardo García declare com investigat per la filtració d'un àudio reservat entre Aemet i Emergències durant la dana.

Els taxistes valencians redoblen les protestes i acusen el Consell de precarizar els servicis públics

Uns 1.500 taxistes tornen a col·lapsar el centre de València per a exigir una regulació més restrictiva de les VTC i denunciar la precarització dels servicis públics.

Loteries destinarà 60 milions en quatre anys a la labor social de Creu Roja

Hisenda i Creu Roja renoven el seu conveni de col·laboració, pel qual Loteries i Apostes de l'Estat aportarà 60 milions d'euros en quatre anys per a projectes socials i humanitaris.

Diego López demana un València més ambiciós després de l’empat davant el Raig

Diego López reclama que el València tanque bé la temporada i faça un salt competitiu el pròxim curs, després d'un empat davant el Raig que deixa la salvació pendent.

Martínez Mus reafirma que presentarà este mes la nova regulació per a taxis i VTC

Vicente Martínez Mus assegura que la Generalitat manté el compromís de disposar este mes d'una nova regulació del sector, que busca un millor servici públic i preus raonables per als usuaris.

Hisenda pactarà amb la Generalitat una reunió sobre el nou model de finançament autonòmic

El ministre d'Hisenda anuncia que contactarà en breu amb la Generalitat per a abordar el nou model de finançament, que inclou condonació de deute i més recursos per a les autonomies.

Mediterrània Triatló bat rècord a Alacant amb 1.600 participants este cap de setmana

El Mediterrània Triatló d'Alacant reunix prop de 1.600 participants i firma la seua edició més multitudinària, amb proves sprint, olímpica, supersprint i un duatló familiar.