Una asturiana demana que se la reconega com a filla de Manolo Escobar

 

María Eva García Figueras, una dona asturiana, ha interposat davant el Jutjat de Primera Instància de Villaviciosa una demanda de paternitat perquè se la reconega com a filla del cantant Manolo Escobar, mort l’octubre de 2013.

Fonts del Tribunal Superior de Justícia d’Astúries (TSJA) han confirmat a Efe que la dona va interposar la demanda el dijous de la setmana passada i que el jutjat encara té pendent decidir si l’admet a tràmit.

 

Segons publica hui el diari El Comercio, la dona, de 58, aporta com a proves una carta manuscrita de la seua mare en la qual jura haver tingut una «relació de nóvios» amb Manolo Escobar abans de casar-se, i que d’eixa relació va nàixer la seua filla, que ara demanda que se la reconega com a descendent del famós artista d’Almeria.

 

A més, inclou fotografies de la seua infantesa en la casa que el cantant tenia a Benidorm. La demandant explica, segons esta informació, que va mantenir relació amb l’artista fins que va tenir 18 anys i que la mateixa esposa de Manolo Escobar -amb la qual va tenir una única filla adoptiva- era coneixedora de la paternitat.

 

La dona assegura que la relació es va interrompre quan va renunciar traslladar-se a viure a Madrid per a estudiar piano, alguna cosa que finalment va fer a Oviedo.

 

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Cessen l’alcalde pedani d’Arenals del Sol després d’una denúncia per assetjament sexual

L'alcalde d'Elx destituïx de manera immediata a l'alcalde pedani d'Arenals del Sol, Alejandro García Raduán, després d'una denúncia d'una dona per presumpte assetjament sexual en la via pública.

La Policia investiga la desaparició d’una xiqueta de 12 anys a Sagunt

La Policia Nacional investiga la desaparició d'una xiqueta de 12 anys a Sagunt, mentres el Centre Nacional de Persones Desaparegudes ha emés una alerta per a recaptar la col·laboració ciutadana.

Cessen l’alcalde pedani d’Arenals del Sol després d’una denúncia d’assetjament sexual

L'alcalde d'Elx destituïx de manera immediata a l'alcalde pedani d'Arenals del Sol després que una veïna presentara una denúncia per assetjament sexual davant la Policia Nacional.

Rescaten a tres banyistes atrapats pels corrents en els penya-segats de Peníscola

Tres hòmens que nadaven en la zona de penya-segats del castell de Peníscola han sigut rescatats després de quedar atrapats pels corrents. Van ser trets per terra i només presentaven arraps lleus.

L’alcalde d’Elx destituïx el pedani d’Arenals del Sol després d’una denúncia per assetjament sexual

L'alcalde d'Elx ha destituït de manera immediata a l'alcalde pedani d'Arenals del Sol, Alejandro García Raduán, després que una dona presentara una denúncia per assetjament sexual contra ell.

La Generalitat reclama al Govern comprar les parcel·les agrícoles afectades per la nova zona de domini hidràulic

La Generalitat exigix que el Ministeri per a la Transició Ecològica valore i adquirisca les parcel·les agrícoles afectades per una possible nova delimitació del domini públic hidràulic i complisca el seu compromís de reposar els terrenys danyats per la dana.

El Consell destina 1,9 milions a frenar la malaltia de Newcastle en granges avícoles

El Consell declara l'emergència sanitària i aprova actuacions per 1,9 milions d'euros per a previndre i controlar la malaltia de Newcastle en explotacions avícoles en un termini màxim de tres mesos.

El Consell obri la negociació per a implantar la jornada de 35 hores en 2027

La Generalitat inicia les negociacions en les taules sectorials per a aplicar la jornada setmanal de 35 hores a partir de l'1 de gener de 2027, condicionada a la viabilitat pressupostària i al compliment de les regles de gasto estatals i europees.