Carlota Corredera revela en directe un dels secrets més ben guardats de Paula Echevarría

 

Si esta mateixa setmana coneixíem que Paula Echevarría estava esperant el seu segon fill, encara eren molts els dubtes que ens quedaven per saber i pareix que ‘Sálvame’ i concretament la seua presentadora, Carlota Corredera, tenen les respostes que tots estàvem esperant.

 

Durant la secció ‘Amb M de Mujer’, la presentadora es queixava de tots els mitjans de comunicació que havien convertit en notícia l’edat de l’actriu per a ser mare, indicant que potser a esta li ha costat quedar-se embarassada o que simplement, ho haja fet a esta edat perquè volia.

 

La teoria que confirmaria que Echevarría espera un xiquet

Una vegada debatut este tema, els col·laboradors especulaven sobre el sexe del futur fill de Paula Echevarría i Miguel Torres i Corredera ha afirmat saber el sexe del bebè, encara que la seua teoria de moment es basa en proves molt simples i que potser, no s’acaben corresponent amb la realitat.

 

La presentadora afirmava que Paula estava esperant un xiquet. Els seus companys han volgut saber més i la teoria ha deixat a tots al·lucinats.

 

Corredera s’ha basat en la publicació que ha compartit Paula Echevarría en el seu compte d’Instagram. En esta es pot vore a l’actriu acompanyada de la seua filla i de la seua parella. Si ens fixem bé, es pot vore com anuncia el seu embaràs utilitzant una emoticona que et deixa elegir si poses un xiquet o una xiqueta i en esta ocasió, utilitza al xic. La presentadora ha vist un clar indici i que marcaria la diferència.

 

L’actriu encara no s’ha pronunciat sobre el tema

Els fotògrafs han intentat conseguir les primeres paraules de Paula i saber si realment estava esperant un nen però per part seua, la protagonista ha declinat donar més dades, més enllà de la confirmació que està embarassada i que estan molt contents amb la notícia que ha fet pública a través de les seues xarxes socials.

Últimes notícies

La valenciana Metrika encén el nou Sónar unificat des de Fira Gran Via

La cantant valenciana Metrika ha obert la primera jornada del nou Sónar unificat a la Fira Gran Via de L Hospitalet amb un directe irreverent de reggaeton i dembow, en una edició marcada pel trasllat temporal des de Montjuïc per les obres del centenari de l Exposició Internacional de 1929.

Catalá assegura que València serà clau perquè Feijóo arribe a la presidència d’Espanya

María José Catalá ha defensat que València tindrà un paper decisiu perquè Alberto Núñez Feijóo siga president d’Espanya i ha pronosticat que el PP guanyarà les eleccions autonòmiques l’any que ve.

Catalá assegura que València serà clau perquè Feijóo arribe a la presidència d’Espanya

María José Catalá ha defensat que València tindrà un paper decisiu perquè Alberto Núñez Feijóo siga president d’Espanya i ha pronosticat que el PP guanyarà les eleccions del pròxim any a la Comunitat Valenciana.

El Barça colp València Basket en la pròrroga i es queda el factor pista de la final

El Barça ha guanyat València Basket per 112-113 en la pròrroga en el primer partit de la final de la Lliga Endesa i es queda el factor pista. La sèrie continuarà al Roig Arena este dissabte abans de viatjar a Barcelona per als pròxims duels.

Els sindicats veuen insuficient la nova redistribució de places d’inclusió educativa fins a 2030

Educació ha plantejat una nova redistribució de 1.249 places per a inclusió educativa fins al curs 2030/31, però els sindicats la consideren insuficient i reclamen negociar també plantilles i ràtios amb un calendari clar.

Fort incendi en una nau de banys a Xàtiva obliga a confinar veïns per la fumera tòxica

Un incendi molt evolucionat en una nau de la firma Hidronatur a Xàtiva ha generat una gran fumera. Les autoritats han demanat als veïns que tanquen finestres i reduïsquen l’activitat física per precaució.

Esclat pirotècnic a Alacant amb 6.000 trons en la primera mascletà de Fogueres 2026

La plaça dels Luceros d’Alacant ha acollit la primera mascletà de les Fogueres de 2026, disparada per Pirotecnia Mediterráneo, amb més de 6.000 trons aeris, 75 quilos de pólvora i un pic de 121,8 decibels.

Iryo preveu poder unir Barcelona i València en Alta Velocitat a partir de 2027

Iryo treballa per tindre en 2027 la homologació tècnica que li permeta operar la ruta d’Alta Velocitat Barcelona-València, una connexió clau del corredor mediterrani. El sector marítim reclama també més atenció pública per reforçar la mobilitat al Mediterrani.