13.3 C
València
Dimarts, 3 febrer, 2026

Carlota Corredera revela en directe un dels secrets més ben guardats de Paula Echevarría

 

Si esta mateixa setmana coneixíem que Paula Echevarría estava esperant el seu segon fill, encara eren molts els dubtes que ens quedaven per saber i pareix que ‘Sálvame’ i concretament la seua presentadora, Carlota Corredera, tenen les respostes que tots estàvem esperant.

 

Durant la secció ‘Amb M de Mujer’, la presentadora es queixava de tots els mitjans de comunicació que havien convertit en notícia l’edat de l’actriu per a ser mare, indicant que potser a esta li ha costat quedar-se embarassada o que simplement, ho haja fet a esta edat perquè volia.

 

La teoria que confirmaria que Echevarría espera un xiquet

Una vegada debatut este tema, els col·laboradors especulaven sobre el sexe del futur fill de Paula Echevarría i Miguel Torres i Corredera ha afirmat saber el sexe del bebè, encara que la seua teoria de moment es basa en proves molt simples i que potser, no s’acaben corresponent amb la realitat.

 

La presentadora afirmava que Paula estava esperant un xiquet. Els seus companys han volgut saber més i la teoria ha deixat a tots al·lucinats.

 

Corredera s’ha basat en la publicació que ha compartit Paula Echevarría en el seu compte d’Instagram. En esta es pot vore a l’actriu acompanyada de la seua filla i de la seua parella. Si ens fixem bé, es pot vore com anuncia el seu embaràs utilitzant una emoticona que et deixa elegir si poses un xiquet o una xiqueta i en esta ocasió, utilitza al xic. La presentadora ha vist un clar indici i que marcaria la diferència.

 

L’actriu encara no s’ha pronunciat sobre el tema

Els fotògrafs han intentat conseguir les primeres paraules de Paula i saber si realment estava esperant un nen però per part seua, la protagonista ha declinat donar més dades, més enllà de la confirmació que està embarassada i que estan molt contents amb la notícia que ha fet pública a través de les seues xarxes socials.

Últimes notícies

Consum puja el salari un 2,9% a la seua plantilla de més de 23.000 empleats

Consum aplicarà des de febrer una pujada salarial del 2,9% a tota la seua plantilla. La cooperativa reforça al personal operatiu amb un complement que eleva l'alça al 3,44% en eixe col·lectiu.

Urtasun inaugurarà este dijous el congrés nacional de la patronal de les llibreries a València

Ernest Urtasun inaugurarà el dijous 5 el XXVII Congrés de CEGAL en el Palau de la Música de València, amb prop de 300 professionals del sector del llibre. La trobada es prolongarà fins al dissabte 7 i entregarà el divendres 6 els Premis Congrés a les Llibreries.

El COMA demanarà 9 anys i mig de presó per a la seua exgerente per l’estafa de 760.000 euros

El Col·legi de Metges d'Alacant ha avançat que reclamarà 9 anys i mig de presó per a la seua exgerente per una estafa de 760.000 euros i que no hi haurà acord en l'Audiència Provincial. La institució prioritza la restitució dels diners i la depuració de responsabilitats penals.

Skyfest Benidorm acollirà el certamen Or Vell, dedicat a la música de ball

Or Vell arribarà per primera vegada a la Comunitat Valenciana l'1 d'agost amb un format de gran producció en el recinte Skyfest de Benidorm. Hi haurà preregistre des de hui i venda general el 10 de febrer.

Morant qualifica de lamentable l’espectacle de Feijóo en la comissió de la DANA

Morant ha criticat la intervenció de Feijóo en la comissió de la DANA, li ha retret no demanar disculpes i ha denunciat que continua encobrint a Mazón.

Medicina Familiar demana urgències 24 hores amb criteris clínics, equitat i sostenibilitat

La societat valenciana de Medicina Familiar valora limitar les obertures 24 hores a zones d'alta demanda, però reclama criteris clínics, equitat i sostenibilitat i oferix col·laborar en el disseny del model.

Pérez Llorca demana al Govern la zona catastròfica després del temporal Harry i reclama la gestió del litoral

El Consell ha sol·licitat declarar zona catastròfica pels danys del temporal Harry i ha urgit al Govern a transferir la gestió del litoral i executar projectes pendents.

Pérez Llorca defén que el PP és l’únic que ha assumit responsabilitats per la dana

Pérez Llorca ha subratllat que la dana de València va evidenciar fallades en totes les Administracions, però ha remarcat que només el PP ha demanat perdó i assumit responsabilitats. Ha compartit la posició de Feijóo després de la seua compareixença en la comissió del Congrés i ha rebutjat polititzar l'accident ferroviari de Còrdova.