Carlota Corredera revela en directe un dels secrets més ben guardats de Paula Echevarría

 

Si esta mateixa setmana coneixíem que Paula Echevarría estava esperant el seu segon fill, encara eren molts els dubtes que ens quedaven per saber i pareix que ‘Sálvame’ i concretament la seua presentadora, Carlota Corredera, tenen les respostes que tots estàvem esperant.

 

Durant la secció ‘Amb M de Mujer’, la presentadora es queixava de tots els mitjans de comunicació que havien convertit en notícia l’edat de l’actriu per a ser mare, indicant que potser a esta li ha costat quedar-se embarassada o que simplement, ho haja fet a esta edat perquè volia.

 

La teoria que confirmaria que Echevarría espera un xiquet

Una vegada debatut este tema, els col·laboradors especulaven sobre el sexe del futur fill de Paula Echevarría i Miguel Torres i Corredera ha afirmat saber el sexe del bebè, encara que la seua teoria de moment es basa en proves molt simples i que potser, no s’acaben corresponent amb la realitat.

 

La presentadora afirmava que Paula estava esperant un xiquet. Els seus companys han volgut saber més i la teoria ha deixat a tots al·lucinats.

 

Corredera s’ha basat en la publicació que ha compartit Paula Echevarría en el seu compte d’Instagram. En esta es pot vore a l’actriu acompanyada de la seua filla i de la seua parella. Si ens fixem bé, es pot vore com anuncia el seu embaràs utilitzant una emoticona que et deixa elegir si poses un xiquet o una xiqueta i en esta ocasió, utilitza al xic. La presentadora ha vist un clar indici i que marcaria la diferència.

 

L’actriu encara no s’ha pronunciat sobre el tema

Els fotògrafs han intentat conseguir les primeres paraules de Paula i saber si realment estava esperant un nen però per part seua, la protagonista ha declinat donar més dades, més enllà de la confirmació que està embarassada i que estan molt contents amb la notícia que ha fet pública a través de les seues xarxes socials.

Últimes notícies

L’abstenció de Vox frena la reprovació de Barcala pel cas dels pisos de Les Naus

L’abstenció dels quatre regidors de Vox en el ple d’Alacant ha impedit la reprovació de l’alcalde Luis Barcala, reclamada per l’esquerra per la seua negativa a declarar en la comissió sobre les vivendes públiques de Les Naus.

Veïns d’Ayódar reclamen més prevenció per a evitar nous incendis forestals

Els habitants d’Ayódar han tornat a les seues cases després de l’evacuació per l’incendi de la Vall d'Uixó i exigixen més prevenció per a evitar que es repetisquen focs com este.

El president de la CHJ admet que hi hagué “molt poc temps de maniobra” al barranc del Poyo

Miguel Polo ha detallat al jutjat els missatges que va enviar després de la DANA de 2024, admetent que al barranc del Poyo hi hagué molt poc temps de maniobra i incidint en l’impacte sobre l’abastiment d’aigua i les infraestructures.

El festival FRESCA! tanca la sisena edició amb un 90% d’ocupació

El festival FRESCA!, impulsat per la Conselleria d’Educació, Cultura i Universitats i l’IVC, ha tancat la sisena edició a Alacant amb un 90% d’ocupació i un augment del 12% d’espectadors respecte a 2024. Cinc dels nou muntatges de gran format han esgotat entrades a Casa Mediterráneo, mentre que FRESCA! Al Carrer ha oferit dos espectacles gratuïts en els Jardins de la Diputació.

Quatre de cada deu conductors valencians no revisen la vista abans de conduir

El 42,3 % dels conductors de la Comunitat Valenciana no es fa revisions visuals periòdiques, malgrat que la vista és clau per a la seguretat viària. El COOCV recorda també la importància d’usar ulleres de sol adequades, sobretot amb lents polaritzades.

La Nau revisa la paradoxa del bikini i el turisme franquista 80 anys després

El Centre Cultural La Nau acull fins al 6 de setembre una mostra que analitza la paradoxa del bikini en ple franquisme i el paper de Benidorm com a símbol del turisme de masses.

Quinze anys de presó a un home per agredir sexualment dos xiquets d’11 i 14 anys

L’Audiència de València ha condemnat un home a quinze anys de presó per agressions sexuals a dos menors d’11 i 14 anys, i li ha imposat ordres d’allunyament, indemnitzacions i inhabilitació per a treballar amb xiquets.

Els agricultors de la Vall d’Uixó i Àvila comencen a tramitar sinistres per l’onada d’incendis

Agroseguro ha començat a rebre parts de sinistre per danys en explotacions agrícoles i ramaderes afectades pels grans incendis a la província d'Àvila, la Vall d'Uixó i La Mierla (Guadalajara). L'entitat recorda que no hi ha urgència per comunicar els danys i garantix la cobertura de produccions i ramat assegurat.
FILMOTECA D'ESTIU