Carlota Corredera revela en directe un dels secrets més ben guardats de Paula Echevarría

 

Si esta mateixa setmana coneixíem que Paula Echevarría estava esperant el seu segon fill, encara eren molts els dubtes que ens quedaven per saber i pareix que ‘Sálvame’ i concretament la seua presentadora, Carlota Corredera, tenen les respostes que tots estàvem esperant.

 

Durant la secció ‘Amb M de Mujer’, la presentadora es queixava de tots els mitjans de comunicació que havien convertit en notícia l’edat de l’actriu per a ser mare, indicant que potser a esta li ha costat quedar-se embarassada o que simplement, ho haja fet a esta edat perquè volia.

 

La teoria que confirmaria que Echevarría espera un xiquet

Una vegada debatut este tema, els col·laboradors especulaven sobre el sexe del futur fill de Paula Echevarría i Miguel Torres i Corredera ha afirmat saber el sexe del bebè, encara que la seua teoria de moment es basa en proves molt simples i que potser, no s’acaben corresponent amb la realitat.

 

La presentadora afirmava que Paula estava esperant un xiquet. Els seus companys han volgut saber més i la teoria ha deixat a tots al·lucinats.

 

Corredera s’ha basat en la publicació que ha compartit Paula Echevarría en el seu compte d’Instagram. En esta es pot vore a l’actriu acompanyada de la seua filla i de la seua parella. Si ens fixem bé, es pot vore com anuncia el seu embaràs utilitzant una emoticona que et deixa elegir si poses un xiquet o una xiqueta i en esta ocasió, utilitza al xic. La presentadora ha vist un clar indici i que marcaria la diferència.

 

L’actriu encara no s’ha pronunciat sobre el tema

Els fotògrafs han intentat conseguir les primeres paraules de Paula i saber si realment estava esperant un nen però per part seua, la protagonista ha declinat donar més dades, més enllà de la confirmació que està embarassada i que estan molt contents amb la notícia que ha fet pública a través de les seues xarxes socials.

Últimes notícies

Cultura reclama una resposta unitària i coordinada pel robatori del Tresor de Villena

La Conselleria de Cultura ha exigit una resposta conjunta amb el Ministeri i les autonomies després del robatori del Tresor de Villena, que s’emmarca en una onada de colps contra museus espanyols i europeus. El Govern valencià insistix que no és un cas aïllat i demana reforçar la cooperació i revisar els protocols de seguretat.

Les platges de Guardamar i Torrevieja registren xicotets meteotsunamis este divendres

Les platges de Guardamar del Segura i Torrevieja han registrat este divendres al migdia xicotets meteotsunamis i no es descarta que es repetisquen al llarg de la vesprada. Les oscil·lacions han sigut suaus i, tot i que a Torrevieja oneja la bandera verda en quasi totes les platges, a Guardamar es mantenen les banderes roges per precaució.

El termòmetre es desploma fins a 12 graus en un dia i Vinaròs es queda en 31,8

Les temperatures màximes han baixat fins a 12 graus en punts de la Comunitat Valenciana, amb una màxima de 31,8 a Vinaròs com a valor més alt del dia.

Els veïns desallotjats per l’incendi d’El Saler poden tornar a casa esta vesprada

Unes 160 persones desallotjades de vivendes i càmpings d’El Saler poden tornar ja a casa després que l’incendi haja quedat estabilitzat, encara que continua sense estar controlat.

València viu el juliol i agost més càlids des que hi ha registres

Aemet ha confirmat que el període juliol-agost d’enguany serà el més càlid registrat a València almenys des de 1869, amb temperatures molt per damunt del normal des de mitjan maig.

Antifrau tanca la investigació sobre la plaça provincial de la parella de Pérez Llorca

L’Agència Valenciana Antifrau ha arxivat la investigació sobre l’accés de la parella de Juanfran Pérez Llorca a una plaça de secretaria de direcció en la Diputació de València, en constatar que es van complir els requisits legals. L’òrgan manté dubtes sobre la urgència de la cobertura però dona per tancat l’expedient perquè la treballadora no s’ha presentat a la provisió definitiva.

Els bombers donen per estabilitzat l’incendi intencionat de la Devesa de El Saler

L’incendi forestal declarat dijous a la Devesa de El Saler, confirmat com a intencionat, ha sigut donat per estabilitzat pels bombers municipals i Emergències de la Generalitat.

Arriba per mar l’equip clau del nou centre de protonteràpia de València

La Conselleria de Sanitat ha rebut per via marítima els primers components del sistema de protonteràpia connectat a l’Hospital La Fe, finançat per la Fundació Amancio Ortega, i preveu tractar el primer pacient abans que acabe 2027.