9.5 C
València
Diumenge, 11 gener, 2026

Carlota Corredera revela en directe un dels secrets més ben guardats de Paula Echevarría

 

Si esta mateixa setmana coneixíem que Paula Echevarría estava esperant el seu segon fill, encara eren molts els dubtes que ens quedaven per saber i pareix que ‘Sálvame’ i concretament la seua presentadora, Carlota Corredera, tenen les respostes que tots estàvem esperant.

 

Durant la secció ‘Amb M de Mujer’, la presentadora es queixava de tots els mitjans de comunicació que havien convertit en notícia l’edat de l’actriu per a ser mare, indicant que potser a esta li ha costat quedar-se embarassada o que simplement, ho haja fet a esta edat perquè volia.

 

La teoria que confirmaria que Echevarría espera un xiquet

Una vegada debatut este tema, els col·laboradors especulaven sobre el sexe del futur fill de Paula Echevarría i Miguel Torres i Corredera ha afirmat saber el sexe del bebè, encara que la seua teoria de moment es basa en proves molt simples i que potser, no s’acaben corresponent amb la realitat.

 

La presentadora afirmava que Paula estava esperant un xiquet. Els seus companys han volgut saber més i la teoria ha deixat a tots al·lucinats.

 

Corredera s’ha basat en la publicació que ha compartit Paula Echevarría en el seu compte d’Instagram. En esta es pot vore a l’actriu acompanyada de la seua filla i de la seua parella. Si ens fixem bé, es pot vore com anuncia el seu embaràs utilitzant una emoticona que et deixa elegir si poses un xiquet o una xiqueta i en esta ocasió, utilitza al xic. La presentadora ha vist un clar indici i que marcaria la diferència.

 

L’actriu encara no s’ha pronunciat sobre el tema

Els fotògrafs han intentat conseguir les primeres paraules de Paula i saber si realment estava esperant un nen però per part seua, la protagonista ha declinat donar més dades, més enllà de la confirmació que està embarassada i que estan molt contents amb la notícia que ha fet pública a través de les seues xarxes socials.

Últimes notícies

1-1: Pepelu salva un punt per al València de penal en el 87 davant l’Elx

El València va dominar i va generar ocasions, però va empatar 1-1 gràcies a un penal transformat per Pepelu en el 87 després del 0-1 de Diang. L'equip seguirà en descens malgrat el punt.

Pepelu empata de penal en el 87 i el València rescata un punt davant l’Elx

Pepelu va empatar de penal en el 87 després del gol de Diang en el 75; el València va dominar però va fallar en la definició i dormirà en la zona roja.

El València perdona a l’Elx en una primera part marcada per les molèsties físiques (0-0)

El València va ser superior però va fallar en la definició i va marxar 0-0 al descans davant l'Elx a Mestalla. Thierry es va retirar amb molèsties i Dimitrievski va seguir després de ser atés.

Mestalla guarda un minut de silenci per Fernando Martín i la seua família

Mestalla va guardar un minut de silenci abans del València-Elx en record de Fernando Martín i la seua família, morts en un naufragi a Indonèsia. L'homenatge va incloure a Enrique Collar

Pedro Martínez demana calma després de dos derrotes seguides del València Basket

El tècnic del València Basket va demanar calma després de caure davant Unicaja pocs dies després de la derrota en Eurolliga davant el Mònaco i va defendre l'esforç de l'equip.

70-76: Unicaja trenca la imbatibilidad del Roig Arena amb un Audige decisiu

Unicaja es va imposar 70-76 a València Basket amb 20 punts de Chase Audige, que va jugar en una nit molt emotiva. L'equip malagueny va canviar el partit després del descans i va ser el primer a guanyar en el nou Roig Arena en la acb.

70-76: El València s’apaga i cedix l’invicte del Roig Arena davant un Unicaja guiat per Audige

Unicaja es va emportar un triomf de prestigi en el Roig Arena (70-76) amb un Audige determinant i un València penalitzat pel seu desencert exterior. Va ser la primera derrota local en el nou pavelló en la acb.

Moleiro i Gerard Moreno desmunten a l’Alabés amb un 3-1

El Vila-real es va imposar 3-1 a l'Alabés després d'una primera part embossada. Moleiro va obrir el marcador i va assistir a Mikautadze; Gerard Moreno va firmar el segon.