7.6 C
València
Dissabte, 21 febrer, 2026

Castelló reafirma la seua aposta pels esdeveniments musicals amb el SOM Festival

 

Castelló acollirà del 22 de juliol al 22 d’agost la primera edició del SOM Festival, una cita que conjumina música i humor amb la qual l’Ajuntament de Castelló reafirma la seua aposta pels esdeveniments musicals com a dinamitzadors de la ciutat i com a aposta per a contribuir a l’economia local generant un nou atractiu turístic i cultural. L’alcaldessa de Castelló, Amparo Marco, ha participat este dimarts en la presentació d’este festival que tindrà lloc este estiu en el Varadero del Real Club Nàutic Castelló.

“El SOM Festival és un projecte fet amb molt d’afecte que no sols suposa portar a Castelló alguns dels artistes més importants de l’escena musical nacional, sinó que també servirà de plataforma als talents emergents de la nostra ciutat”, ha manifestat Marco.

L’alcaldessa ha recordat que la ciutat ja va ser referent l’any passat quan es va apostar per la cultura i oci segur, en un moment de dificultats per la situació epidemiològica, amb un esdeveniment musical que també es va desenvolupar al Grau. “En la nostra obstinació per obrir la ciutat a la mar, una vegada més hem apostat pel Grau per a celebrar la major cita musical de Castelló d’este estiu”, ha manifestat.

L’alcaldessa ha recalcat que, amb el SOM Festival, “des de l’Ajuntament de Castelló reafirmem la nostra aposta pels esdeveniments musicals, amb totes les mesures de seguretat anticovid, pel seu potencial com a dinamitzadors turístics i culturals de la ciutat”.

A més, ha valorat l’aposta pel talent jove local en esta cita musical a través de concerts gratuïts al voltant del festival en els quals es donarà l’oportunitat de pujar a l’escenari. Així mateix, la cita posarà en marxa una sèrie d’accions per a potenciar la gastronomia local.

Marco ha assistit a la presentació del festival al costat del president del Real Club Nàutic de Castelló, Manuel Vidal; el president de l’Autoritat Portuària, Rafa Simó; i el CEO de la promotora Make  It Happen,  Juan Carlos Vidal.

Durant la presentació s’ha anunciat la incorporació al cartell de Melendi, que actuarà el pròxim 21 d’agost. 

Melendi se suma a altres artistes ja confirmats com a Niña Pastori, Manuel Carrasco, El Barrio, Morad y RVFV, Juanito Makandé, God Save The Queen, Billy Boom Band e Insolits en SOM Family i l’humor de Juan Amodeo.
 

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Pascual va revelar que van decidir al matí que Punter jugara i va negar una estratègia

El tècnic del Barcelona va explicar que la participació de Kevin Punter es va tancar el mateix matí de l'encreuament de quarts davant UCAM Murcia i va rebutjar que fora una maniobra. Va defendre que van seguir el pla mèdic i va valorar un dol igualat resolt en l'últim quart.

Situat Alonso: Ens exigim el màxim, els quasi no valen de res

El tècnic del UCAM Murcia es va mostrar orgullós del nivell oferit davant el Barcelona, però va recalcar que el quasi no prou i que l'equip ha d'aprendre a tancar els finals.

Laprovittola avisa: per a guanyar al UCAM cal fer dobles i triples esforços

El base del Barcelona va subratllar l'exigència per a doblegar al UCAM Murcia en els quarts de final de la Copa del Rei a València i va destacar l'aportació de tot l'equip.

91-85: Kevin Punter reapareix i guia al Barcelona a semifinals davant un UCAM Murcia que va fregar la sorpresa

Kevin Punter va reaparéixer amb 20 punts en 20 minutos i va canviar un partit que el UCAM Murcia tenia encarrilat. El Barcelona va guanyar 91-85 i es mesurarà al Baskonia.

L’Athletic pren impuls amb un 2-1 a l’Elx i un doblet de Guruzeta

L'Athletic ha vençut 2-1 a l'Elx en San Mamés amb dos gols de Guruzeta, el segon de penal en el 89 després de revisió del VAR. És la tercera victòria seguida de l'equip bilbaí i l'Elx seguix sense guanyar en 2026.

Baskonia es fica en semifinals amb un Kurucs recuperat i un Howard decisiu

Baskonia va eliminar a Tenerife en quarts amb un Kurucs clau malgrat el seu esquinç i un esclat final d'Howard. L'equip va destacar el caràcter i el suport de la seua afició

Troben mort a un pacient en una zona en obres d’un hospital de Benidorm quatre dies després de desaparéixer

Un britànic de 54 anys ha sigut trobat sense vida en una zona en obres de l'hospital de Benidorm del qual va desaparéixer quatre dies abans. La investigació policial apunta a una asfíxia accidental després de quedar atrapat en un buit.

Vidorreta lamenta que al Tenerife li va faltar aire per a tancar la remuntada davant Baskonia

El Tenerife va caure en quarts de Copa davant Baskonia després de fregar la remuntada. Vidorreta, Scrubb i Van Beck coincidixen que la reacció no va bastar per detalls.