Castelló reafirma la seua aposta pels esdeveniments musicals amb el SOM Festival

 

Castelló acollirà del 22 de juliol al 22 d’agost la primera edició del SOM Festival, una cita que conjumina música i humor amb la qual l’Ajuntament de Castelló reafirma la seua aposta pels esdeveniments musicals com a dinamitzadors de la ciutat i com a aposta per a contribuir a l’economia local generant un nou atractiu turístic i cultural. L’alcaldessa de Castelló, Amparo Marco, ha participat este dimarts en la presentació d’este festival que tindrà lloc este estiu en el Varadero del Real Club Nàutic Castelló.

“El SOM Festival és un projecte fet amb molt d’afecte que no sols suposa portar a Castelló alguns dels artistes més importants de l’escena musical nacional, sinó que també servirà de plataforma als talents emergents de la nostra ciutat”, ha manifestat Marco.

L’alcaldessa ha recordat que la ciutat ja va ser referent l’any passat quan es va apostar per la cultura i oci segur, en un moment de dificultats per la situació epidemiològica, amb un esdeveniment musical que també es va desenvolupar al Grau. “En la nostra obstinació per obrir la ciutat a la mar, una vegada més hem apostat pel Grau per a celebrar la major cita musical de Castelló d’este estiu”, ha manifestat.

L’alcaldessa ha recalcat que, amb el SOM Festival, “des de l’Ajuntament de Castelló reafirmem la nostra aposta pels esdeveniments musicals, amb totes les mesures de seguretat anticovid, pel seu potencial com a dinamitzadors turístics i culturals de la ciutat”.

A més, ha valorat l’aposta pel talent jove local en esta cita musical a través de concerts gratuïts al voltant del festival en els quals es donarà l’oportunitat de pujar a l’escenari. Així mateix, la cita posarà en marxa una sèrie d’accions per a potenciar la gastronomia local.

Marco ha assistit a la presentació del festival al costat del president del Real Club Nàutic de Castelló, Manuel Vidal; el president de l’Autoritat Portuària, Rafa Simó; i el CEO de la promotora Make  It Happen,  Juan Carlos Vidal.

Durant la presentació s’ha anunciat la incorporació al cartell de Melendi, que actuarà el pròxim 21 d’agost. 

Melendi se suma a altres artistes ja confirmats com a Niña Pastori, Manuel Carrasco, El Barrio, Morad y RVFV, Juanito Makandé, God Save The Queen, Billy Boom Band e Insolits en SOM Family i l’humor de Juan Amodeo.
 

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Juí en l’Audiència d’Alacant a un home per agressió sexual a una menor de 14 anys

L'Audiència d'Alacant jutja a un home acusat d'agredir sexualment a una menor de 14 anys en 2023, per la qual cosa la Fiscalia sol·licita deu anys de presó de manera provisional.

Defensa Animal critica la volta del tir i arrossegament a Nàquera després de dos dècades sense celebrar-se

La Plataforma Defensa Animal denuncia la recuperació del tir i arrossegament a Nàquera després de 20 anys sense celebrar-se i alerta del sofriment que, al seu juí, suporten els cavalls durant estes proves.

Imanol Arias i María Barranco porten al Teatre Principal d’Alacant la comèdia Millor no dir-ho

La comèdia Millor no dir-ho, escrita per Salomé Lelouch i dirigida per Claudio Tolcachir, es representarà els dies 25 i 26 d'abril en el Teatre Principal d'Alacant amb Imanol Arias i María Barranco com a matrimoni protagonista.

Facephi reforça la seua expansió internacional amb una nova filial al Canadà

Facephi amplia la seua presència internacional amb una nova filial al Canadà per a reforçar la seua proximitat al mercat i respondre a l'augment de la demanda de solucions d'identitat digital i antifrau basades en IA.

Asaja preveu una campanya de nispros a l’alça malgrat uns costos que considera inassumibles

Asaja Alacant preveu una campanya de nispros de Callosa d'en Sarrià amb al voltant de 10.000 tones, però advertix que el fort increment de costos posa en risc la viabilitat del cultiu.

Tres anys i deu mesos de presó per cremar el cotxe de la seua exparella per a donar-li un esglai

L'Audiència d'Alacant condemna a un home a tres anys i deu mesos de presó per incomplir de forma reiterada una orde d'allunyament i calar foc al cotxe de la seua exparella per a donar-li un esglai, a més d'imposar-li una indemnització econòmica.

La Comunitat Valenciana encadena set mesos liderant la creació de noves empreses

La Comunitat Valenciana registra al febrer un augment interanual del 56,8% en la creació de societats i encadena set mesos consecutius de creixement empresarial.

El Vila-real aconseguix els 60 punts i manté la seua tradició europea en Primera

El Vila-real arriba als 60 punts en LaLiga després de guanyar a l'Athletic a Bilbao, suma 13 temporades aconseguint esta xifra en Primera i manté el seu ple de classificació europea en cada ocasió.