Castelló reafirma la seua aposta pels esdeveniments musicals amb el SOM Festival

 

Castelló acollirà del 22 de juliol al 22 d’agost la primera edició del SOM Festival, una cita que conjumina música i humor amb la qual l’Ajuntament de Castelló reafirma la seua aposta pels esdeveniments musicals com a dinamitzadors de la ciutat i com a aposta per a contribuir a l’economia local generant un nou atractiu turístic i cultural. L’alcaldessa de Castelló, Amparo Marco, ha participat este dimarts en la presentació d’este festival que tindrà lloc este estiu en el Varadero del Real Club Nàutic Castelló.

“El SOM Festival és un projecte fet amb molt d’afecte que no sols suposa portar a Castelló alguns dels artistes més importants de l’escena musical nacional, sinó que també servirà de plataforma als talents emergents de la nostra ciutat”, ha manifestat Marco.

L’alcaldessa ha recordat que la ciutat ja va ser referent l’any passat quan es va apostar per la cultura i oci segur, en un moment de dificultats per la situació epidemiològica, amb un esdeveniment musical que també es va desenvolupar al Grau. “En la nostra obstinació per obrir la ciutat a la mar, una vegada més hem apostat pel Grau per a celebrar la major cita musical de Castelló d’este estiu”, ha manifestat.

L’alcaldessa ha recalcat que, amb el SOM Festival, “des de l’Ajuntament de Castelló reafirmem la nostra aposta pels esdeveniments musicals, amb totes les mesures de seguretat anticovid, pel seu potencial com a dinamitzadors turístics i culturals de la ciutat”.

A més, ha valorat l’aposta pel talent jove local en esta cita musical a través de concerts gratuïts al voltant del festival en els quals es donarà l’oportunitat de pujar a l’escenari. Així mateix, la cita posarà en marxa una sèrie d’accions per a potenciar la gastronomia local.

Marco ha assistit a la presentació del festival al costat del president del Real Club Nàutic de Castelló, Manuel Vidal; el president de l’Autoritat Portuària, Rafa Simó; i el CEO de la promotora Make  It Happen,  Juan Carlos Vidal.

Durant la presentació s’ha anunciat la incorporació al cartell de Melendi, que actuarà el pròxim 21 d’agost. 

Melendi se suma a altres artistes ja confirmats com a Niña Pastori, Manuel Carrasco, El Barrio, Morad y RVFV, Juanito Makandé, God Save The Queen, Billy Boom Band e Insolits en SOM Family i l’humor de Juan Amodeo.
 

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

La Policia busca a l’autor dels trets que han matat a un home a Alacant

La Policia Nacional continua la busca del responsable dels tirs que anit van posar fi a la vida d'un home de 59 anys en el barri del Pla. La investigació continua oberta i no es descarta una bala perduda en un tiroteig pròxim.

Dos detinguts a Torrevieja amb un cotxe robat al Regne Unit i un ferit en intentar fugir

Dos lituans de 32 i 36 anys han sigut detinguts a Torrevieja a bord d'un vehicle d'alta gamma robat al Regne Unit. El copilot, amb una orde europea de detenció, va resultar ferit en intentar escapar.

La Policia Nacional reforça la seguretat de les Falles amb VIPA 6×6 i control antidrons

La Policia Nacional desplega un operatiu especial per a les Falles 2026 amb reforços i tecnologia per a vigilar aglomeracions i neutralitzar drons. El pla suma 6.000 efectius entre forces estatals i Policia Local.

La Generalitat posarà llançadores d’Albal a Torrent i La Torre durant les mascletaes

La Generalitat reforçarà Metrobús i posarà en marxa llançadores entre Albal, Torrent Avinguda i La Torre per a connectar als viatgers de Rodalia durant les mascletaes. El servici cobrirà la franja en la qual els trens només arribaran fins a Albal, amb eixides aproximades de 13.10 a 14.40.

València demana concretar les mesures per a portar C-1 i C-2 de Rodalia a l’Estació del Nord

València s'ha mostrat disposada a estudiar que les línies C-1 i C-2 de Rodalia arriben a l'Estació del Nord, però ha exigit mesures concretes i un informe del CNP. El Consistori ha recordat els 105 atesos de l'any passat i ha demanat reunions tècniques encara no celebrades.

Tellado acusa a Sánchez de centrar-se en les misèries del seu Govern i no donar mesures davant la guerra

El secretari general del PP ha retret al Govern la seua tardança davant el conflicte a Orient Mitjà i ha detallat un paquet fiscal i energètic per a contindre preus.

PP lamenta la polèmica i PSPV demana garanties per l’accés amb tren a València en la mascletà

La interrupció parcial de l'accés de Rodalia a l'Estació del Nord per la mascletà ha deslligat retrets entre Govern i Ajuntament. PP, PSPV, Compromís i Vox han fixat posicions i reclamen solucions sense renunciar a la seguretat.

Alabés i Vila-real es juguen permanència i Champions en el debut de Quique Sánchez Flores

Mendizorroza obri la jornada 28 amb un dol d'objectius oposats: l'Alabés busca oxigen per a la salvació i el Vila-real vol afermar-se en la zona Champions.