Castelló reafirma la seua aposta pels esdeveniments musicals amb el SOM Festival

Ejemplo de shortcode con estilo
  Castelló acollirà del 22 de juliol al 22 d’agost la primera edició del SOM Festival, una cita que conjumina música i humor amb la qual l’Ajuntament de Castelló reafirma la seua aposta pels esdeveniments musicals com a dinamitzadors de la ciutat i com a aposta per a contribuir a l’economia local generant un nou […]

 

Castelló acollirà del 22 de juliol al 22 d’agost la primera edició del SOM Festival, una cita que conjumina música i humor amb la qual l’Ajuntament de Castelló reafirma la seua aposta pels esdeveniments musicals com a dinamitzadors de la ciutat i com a aposta per a contribuir a l’economia local generant un nou atractiu turístic i cultural. L’alcaldessa de Castelló, Amparo Marco, ha participat este dimarts en la presentació d’este festival que tindrà lloc este estiu en el Varadero del Real Club Nàutic Castelló.

“El SOM Festival és un projecte fet amb molt d’afecte que no sols suposa portar a Castelló alguns dels artistes més importants de l’escena musical nacional, sinó que també servirà de plataforma als talents emergents de la nostra ciutat”, ha manifestat Marco.

L’alcaldessa ha recordat que la ciutat ja va ser referent l’any passat quan es va apostar per la cultura i oci segur, en un moment de dificultats per la situació epidemiològica, amb un esdeveniment musical que també es va desenvolupar al Grau. “En la nostra obstinació per obrir la ciutat a la mar, una vegada més hem apostat pel Grau per a celebrar la major cita musical de Castelló d’este estiu”, ha manifestat.

L’alcaldessa ha recalcat que, amb el SOM Festival, “des de l’Ajuntament de Castelló reafirmem la nostra aposta pels esdeveniments musicals, amb totes les mesures de seguretat anticovid, pel seu potencial com a dinamitzadors turístics i culturals de la ciutat”.

A més, ha valorat l’aposta pel talent jove local en esta cita musical a través de concerts gratuïts al voltant del festival en els quals es donarà l’oportunitat de pujar a l’escenari. Així mateix, la cita posarà en marxa una sèrie d’accions per a potenciar la gastronomia local.

Marco ha assistit a la presentació del festival al costat del president del Real Club Nàutic de Castelló, Manuel Vidal; el president de l’Autoritat Portuària, Rafa Simó; i el CEO de la promotora Make  It Happen,  Juan Carlos Vidal.

Durant la presentació s’ha anunciat la incorporació al cartell de Melendi, que actuarà el pròxim 21 d’agost. 

Melendi se suma a altres artistes ja confirmats com a Niña Pastori, Manuel Carrasco, El Barrio, Morad y RVFV, Juanito Makandé, God Save The Queen, Billy Boom Band e Insolits en SOM Family i l’humor de Juan Amodeo.
 

Últimes notícies

Castro reivindica el triomf del Llevant davant l’Athletic: “Mereixem la victòria”

Luís Castro ha celebrat la victòria 3-1 del Llevant contra l’Athletic en el Ciutat de València, en el partit aplaçat per la pluja, i ha destacat el rendiment ofensiu i defensiu del seu equip. L’entrenador ha elogiat la progressió del vestidor i actuacions com les d’Etta Eyong, Thiago Fernández i el doble golejador Roger Brugué.

Brugué i Etta Eyong tomben l’Athletic i impulsen el Llevant

El Llevant ha guanyat 3-1 a l’Athletic Club en el duel ajornat per la pluja gràcies al doblet de Roger Brugué i a un gol final d’Etta Eyong. Els granota pugen a l’onzena plaça amb 10 punts, mentre els bascos es queden amb 9.

Camps i Oltra detallen el dany patit pel fals bulo del Bar España

Francisco Camps i Mónica Oltra han explicat en el juí pel Bar España com el fals bulo de pederàstia ha afectat la seua imatge personal i política. També ha declarat per videoconferència Carlos Fabra, que ha qualificat el cas d’“absolut disbarat”.

Així funcionarà el Bono Comerç d’Alacant 2026: ajudes de fins a 400 euros per persona

Alacant llança una nova edició del Bono Comerç per a 2026, amb quasi quatre milions d’euros per a impulsar el consum local i alleujar la butxaca de les famílies.

Oliva reprén les classes aquest dijous excepte a l’IES Gabriel Ciscar per els danys de la dana Adam

Oliva reprendrà aquest dijous l’activitat lectiva en tots els centres educatius excepte a l’IES Gabriel Ciscar, greument afectat per les inundacions de la dana Adam. Els municipis veïns de Piles i Miramar ja han reactivat les classes i continuen les tasques de neteja i recuperació.

Les associacions veïnals alerten que l’operació de Mestalla és la major recalificació especulativa a València

La Federació d'Associacions Veïnals de València qualifica l’operació urbanística de Mestalla com la major recalificació especulativa en dues dècades i denuncia que afavorix grans capitals en plena emergència habitacional.

Més de 2.100 incidències per la dana Adam des de dissabte a la Comunitat Valenciana

El Centre de Coordinació d’Emergències ha gestionat 2.153 incidents relacionats amb la dana Adam des de dissabte, la majoria al sud de València i al nord d’Alacant. Oliva és el municipi més afectat, amb 900 incidències registrades.

Llanos Massó serà número dos de Vox al Congrés per Castelló el 29N

Vox ha situat la presidenta de Les Corts Valencianes, Llanos Massó, com a número dos al Congrés per Castelló el 29 de novembre, mentre Ignacio Gil Lázaro encapçalarà la candidatura per València.