Castelló reafirma la seua aposta pels esdeveniments musicals amb el SOM Festival

 

Castelló acollirà del 22 de juliol al 22 d’agost la primera edició del SOM Festival, una cita que conjumina música i humor amb la qual l’Ajuntament de Castelló reafirma la seua aposta pels esdeveniments musicals com a dinamitzadors de la ciutat i com a aposta per a contribuir a l’economia local generant un nou atractiu turístic i cultural. L’alcaldessa de Castelló, Amparo Marco, ha participat este dimarts en la presentació d’este festival que tindrà lloc este estiu en el Varadero del Real Club Nàutic Castelló.

“El SOM Festival és un projecte fet amb molt d’afecte que no sols suposa portar a Castelló alguns dels artistes més importants de l’escena musical nacional, sinó que també servirà de plataforma als talents emergents de la nostra ciutat”, ha manifestat Marco.

L’alcaldessa ha recordat que la ciutat ja va ser referent l’any passat quan es va apostar per la cultura i oci segur, en un moment de dificultats per la situació epidemiològica, amb un esdeveniment musical que també es va desenvolupar al Grau. “En la nostra obstinació per obrir la ciutat a la mar, una vegada més hem apostat pel Grau per a celebrar la major cita musical de Castelló d’este estiu”, ha manifestat.

L’alcaldessa ha recalcat que, amb el SOM Festival, “des de l’Ajuntament de Castelló reafirmem la nostra aposta pels esdeveniments musicals, amb totes les mesures de seguretat anticovid, pel seu potencial com a dinamitzadors turístics i culturals de la ciutat”.

A més, ha valorat l’aposta pel talent jove local en esta cita musical a través de concerts gratuïts al voltant del festival en els quals es donarà l’oportunitat de pujar a l’escenari. Així mateix, la cita posarà en marxa una sèrie d’accions per a potenciar la gastronomia local.

Marco ha assistit a la presentació del festival al costat del president del Real Club Nàutic de Castelló, Manuel Vidal; el president de l’Autoritat Portuària, Rafa Simó; i el CEO de la promotora Make  It Happen,  Juan Carlos Vidal.

Durant la presentació s’ha anunciat la incorporació al cartell de Melendi, que actuarà el pròxim 21 d’agost. 

Melendi se suma a altres artistes ja confirmats com a Niña Pastori, Manuel Carrasco, El Barrio, Morad y RVFV, Juanito Makandé, God Save The Queen, Billy Boom Band e Insolits en SOM Family i l’humor de Juan Amodeo.
 

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Manacor tomba al campió Guaguas amb un 2-3 i es fica en la final de la Copa del Rei

El Conectabalear CV Manacor va eliminar al CV Guaguas, vigent campió i líder de la Superliga, amb un 2-3 a la Fonteta després de 2h45m i un desempat 13-15.

Els júnior de Reial Madrid i València seguixen a Abu Dhabi després de la cancel·lació del Next Generation

Eurolliga va cancel·lar de manera definitiva el Next Generation per la situació a Abu Dhabi. Els júnior de Reial Madrid i València seguixen allí a l'espera de reobrir l'espai aeri.

Alacant impulsa la reforestació de Mont Orgegia amb mil voluntaris i un milió de llavors

Mil voluntaris plantaran 500 arbres, 500 arbustos i més d'un milió de llavors el 21 de març en Mont Orgegia per a accelerar la restauració del bosc mediterrani. El pla inclou reg per degoteig, torns de participació i inscripció prèvia en alicanterenace.es.

L’Ajuntament de València lamenta la decisió de l’AVL sobre el topònim i parla d’oportunitat perduda

El consistori ha lamentat el rebuig de l'AVL al canvi proposat per a la titlla i ha criticat que l'informe no s'haja fet públic. Vox ha mostrat la seua repulsa.

La Diputació d’Alacant celebra el Dia d’Andalusia i ret homenatge a les víctimes de Adamuz

La Diputació d'Alacant ha commemorat el Dia d'Andalusia davant prop d'un miler d'assistents, amb homenatge a les víctimes de Adamuz i el reconeixement a Leonor Jiménez.

Cano destaca el paper estratègic de la gastronomia com a motor turístic en la Comunitat Valenciana

A Benissa, la consellera Marián Cano ha defés la gastronomia com a clau per a desestacionalitzar i generar economia local, amb suport al producte i talent de proximitat. La jornada 'Essència' ha reunit xefs, productors i públic entorn de proposades culinàries i culturals.

La Fe fa possible la maternitat d’una dona amb deficiència de CPT2 greu

L'Hospital La Fe coordina el naixement de la primera filla d'una dona amb deficiència de CPT2 en forma greu. És el segon cas registrat a Espanya amb afectació severa i demostra que, amb control estricte, l'embaràs és viable.

Reintroduïxen 20 exemplars de rosseta en la Marjal del Moro per a impulsar la seua recuperació

La Generalitat ha alliberat 20 rossetes en la Marjal del Moro (Sagunt) per a reforçar la recuperació de l'espècie, la més amenaçada d'Europa, dins del programa Life.