Chelo García-Cortés anuncia la seua intenció de vot en les xarxes socials

Chelo García-Cortés

Chelo García-Cortés és molt activa en les xarxes socials | GTRES

 

A pesar de què molts personatges públics són encara reticents a pronunciar-se sobre temes polítics en les xarxes socials, alguns sí que ho fan i es marquen en dies tan importants com el de la jornada electoral de hui diumenge.

 

Este és el cas de la periodista i col·laboradora de ‘Sálvame’, Chelo García-Cortés, que s’ha pronunciat a través del seu compte de Twitter. En una breu piulada animava als seus seguidors a participar en les eleccions per a, seguidament, afegir que ella votaria al Partit Socialista.

 

Els seus seguidors aplaudien la seua sinceritat i el seu atreviment a l’hora de descobrir la seua intenció de vot a través de les xarxes. D’altres discrepaven amb la seua intenció i es duien les mans al cap, pensant que la col·laboradora s’estava equivocant.

 

Altres membres de ‘Sálvame’ s’han pronunciat en comptades ocasions

Belén Esteban mai ha tingut problema en defendre el seu amor cap a Espanya i el seu desig de què Catalunya continue formant part del nostre país, però ja va aclarir fa uns mesos que no estava pròxima a VOX. D’altra part, Jorge Javier Vázquez s’ha pronunciat també a través del seu bloc i en aparicions en ‘Sálvame’ a on no ha dubtat en mostrar les seues afinitats cap al PSOE i, després, cap a Manuela Carmena. Inclús, s’ha arribat a oferir a participar en actes de campanya si arribara el cas que li feren l’oferiment.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Contingut l’incendi de Segorbe, que manté 630 hectàrees cremades però continua actiu

Els bombers han aconseguit contindre l’avanç de l’incendi de Segorbe, que es manté en 630 hectàrees cremades però continua actiu i no està estabilitzat. Gátova seguirà desallotjada almenys fins diumenge per seguretat.

Presó provisional per al jove de 22 anys acusat de matar el seu oncle a Massanassa

El Tribunal de Instància de Catarroja ha decretat presó provisional, comunicada i sense fiança, per al jove de 22 anys detingut per la mort del seu oncle, de 43 anys, apunyalat en la via pública a Massanassa després d’una discussió en un bar.

L’incendi de Segorbe entra esta vesprada en les hores de més risc i manté mil veïns fora de casa

L’incendi forestal declarat dijous a Segorbe ha calcinat més de 600 hectàrees, ha obligat a desallotjar un miler de persones a Gátova i entra esta vesprada en les hores de més risc. Uns 350 efectius i 25 mitjans aeris treballen per contindre un perímetre d’uns 15 quilòmetres.

El Metropolitano jutja Julián Alvarez en un duel clau entre Atlético i Villarreal

Julián Alvarez torna hui al Metropolitano enmig de la polèmica pel seu frustrat fitxatge pel Barcelona, en un partit en què l’Atlético rep un Villarreal que ja el va golejar 5-1 en la passada lliga.

El Barça de Flick inicia la defensa del títol en un Martínez Valero al límit

El Barcelona de Hansi Flick comença la defensa del títol de LaLiga EA Sports al camp de l’Elche, amb una plantilla reforçada però encara sense davanter centre pur tancat.

Avís groc per pluges fortes al litoral de Castelló este dissabte

Aemet ha activat l’avís groc per pluges de fins a 30 litres per metre quadrat i tempestes al litoral de Castelló, dins d’un episodi de fortes precipitacions que afecta també altres comunitats.

Luís Castro alerta que el Levante té menys pressupost que molts equips de Segona

L’entrenador del Levante UD, Luís Castro, admet que hi ha equips de LaLiga Hypermotion amb més pressupost i demana calma per la inscripció de jugadors. El tècnic assegura que el club treballa per sanar la seua situació econòmica i completar la plantilla.

L’incendi de Segorbe arrasa 633 hectàrees i manté desallotjades mil persones a Gàtova

L’incendi declarat dijous a Segorbe ha cremat 633 hectàrees, part a la Serra Calderona, i obliga a mantindre fora de casa un miler de veïns de Gàtova mentre 25 mitjans aeris i uns 350 efectius continuen les tasques d’extinció.