Chelo García-Cortés anuncia la seua intenció de vot en les xarxes socials

Chelo García-Cortés

Chelo García-Cortés és molt activa en les xarxes socials | GTRES

 

A pesar de què molts personatges públics són encara reticents a pronunciar-se sobre temes polítics en les xarxes socials, alguns sí que ho fan i es marquen en dies tan importants com el de la jornada electoral de hui diumenge.

 

Este és el cas de la periodista i col·laboradora de ‘Sálvame’, Chelo García-Cortés, que s’ha pronunciat a través del seu compte de Twitter. En una breu piulada animava als seus seguidors a participar en les eleccions per a, seguidament, afegir que ella votaria al Partit Socialista.

 

Els seus seguidors aplaudien la seua sinceritat i el seu atreviment a l’hora de descobrir la seua intenció de vot a través de les xarxes. D’altres discrepaven amb la seua intenció i es duien les mans al cap, pensant que la col·laboradora s’estava equivocant.

 

Altres membres de ‘Sálvame’ s’han pronunciat en comptades ocasions

Belén Esteban mai ha tingut problema en defendre el seu amor cap a Espanya i el seu desig de què Catalunya continue formant part del nostre país, però ja va aclarir fa uns mesos que no estava pròxima a VOX. D’altra part, Jorge Javier Vázquez s’ha pronunciat també a través del seu bloc i en aparicions en ‘Sálvame’ a on no ha dubtat en mostrar les seues afinitats cap al PSOE i, després, cap a Manuela Carmena. Inclús, s’ha arribat a oferir a participar en actes de campanya si arribara el cas que li feren l’oferiment.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Osorio lamenta la derrota de l’Elx però destaca que van ser superiors per moments al Real Madrid

El davanter argentí de l’Elx Abiel Osorio ha lamentat la derrota per 2-3 davant el Real Madrid amb un gol en el descompte, però ha ressaltat que l’equip ha competit d’igual a igual i fins i tot ha sigut superior en alguns trams.

Dos bombers ferits lleus en l’incendi de Tuéjar, que ja ha arrasat 690 hectàrees

Dos bombers forestals han resultat ferits lleus en l’incendi declarat esta vesprada a Tuéjar, que ja ha cremat 690 hectàrees i ha obligat a desallotjar veïns i turistes. El foc continua actiu, amb uns 200 efectius i la UME treballant sobre el terreny.

Un gol de Carlos Espí en el descompte trenca el somni de remuntada de l’Elx

Un gol de Carlos Espí en el temps afegit ha donat el triomf al Real Madrid a Elx per 2-3, després que l’equip franjiverd igualara dos gols en els últims 20 minuts.

Dos bombers ferits lleus en l’incendi de Tuéjar que ja ha cremat 690 hectàrees

Dos bombers han resultat ferits lleus en l’incendi forestal declarat esta vesprada a Tuéjar, que ha calcinat ja 690 hectàrees i té un perímetre aproximat de 17 quilòmetres.

El Valencia d’Óscar Sánchez estrena triomf i es reivindica a Vitòria

El Valencia ha estrenat el seu caseller de victòries a LaLiga EA Sports davant l’Alavés, en el debut d’Óscar Sánchez com a tècnic interí, que destaca la personalitat i el compromís del vestidor.

Vinícius, Mbappé i Konaté amaguen el missatge de suport a Ceuta abans del partit a Elx

Vinícius, Mbappé i Konaté han eixit al Martínez Valero amb la samarreta de suport a Ceuta enrotllada, tallant el lema, i se l'han llevada abans que la resta de jugadors.

El valencià Aaron Mayol fa història amb el seu debut oficial amb el Valencia CF

El migcentre Aaron Mayol, format més d’una dècada al Levante i ara al planter del Valencia CF, s’ha convertit en el primer jugador nascut en 2008 que debuta en partit oficial amb el club de Mestalla, en el triomf a domicili contra l’Alavés.

El Valencia CF suma la primera victòria del curs a Vitòria amb un gol de Luis Rioja

El Valencia CF ha estrenat el seu caseller de triomfs en esta Lliga EA Sports amb un 0-1 a Vitòria gràcies a un gol de Luis Rioja, en el primer partit amb Óscar Sánchez a la banqueta després de la destitució de Carlos Corberán.