Chelo García-Cortés anuncia la seua intenció de vot en les xarxes socials

Chelo García-Cortés

Chelo García-Cortés és molt activa en les xarxes socials | GTRES

 

A pesar de què molts personatges públics són encara reticents a pronunciar-se sobre temes polítics en les xarxes socials, alguns sí que ho fan i es marquen en dies tan importants com el de la jornada electoral de hui diumenge.

 

Este és el cas de la periodista i col·laboradora de ‘Sálvame’, Chelo García-Cortés, que s’ha pronunciat a través del seu compte de Twitter. En una breu piulada animava als seus seguidors a participar en les eleccions per a, seguidament, afegir que ella votaria al Partit Socialista.

 

Els seus seguidors aplaudien la seua sinceritat i el seu atreviment a l’hora de descobrir la seua intenció de vot a través de les xarxes. D’altres discrepaven amb la seua intenció i es duien les mans al cap, pensant que la col·laboradora s’estava equivocant.

 

Altres membres de ‘Sálvame’ s’han pronunciat en comptades ocasions

Belén Esteban mai ha tingut problema en defendre el seu amor cap a Espanya i el seu desig de què Catalunya continue formant part del nostre país, però ja va aclarir fa uns mesos que no estava pròxima a VOX. D’altra part, Jorge Javier Vázquez s’ha pronunciat també a través del seu bloc i en aparicions en ‘Sálvame’ a on no ha dubtat en mostrar les seues afinitats cap al PSOE i, després, cap a Manuela Carmena. Inclús, s’ha arribat a oferir a participar en actes de campanya si arribara el cas que li feren l’oferiment.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Arranca a València una multitudinària manifestació de docents i estudiants en defensa de l’educació pública

Milers de docents i estudiants marxen pel centre de València en el quint dia consecutiu de vaga indefinida del professorat, a l'espera d'una nova reunió amb la Conselleria d'Educació.

Marcelino fixa com a objectiu exigir al màxim el rendiment del Vila-real després d’assegurar la Champions

Marcelino subratlla que, després d'assegurar la classificació per a la Lliga de Campions, el Vila-real busca mantindre la màxima exigència, barallar per la tercera plaça i superar un exigent dol a Vallecas davant un Raig ja salvat.

Diana Morant urgix a Pérez Llorca a acudir a la negociació amb els sindicats docents i frenar la vaga

Diana Morant reclama al president de la Generalitat que s'assega el dilluns en la taula de negociació amb els sindicats docents per a frenar la vaga indefinida i l'acusa de desatendre la major crisi educativa recent en la Comunitat Valenciana.

Els taxistes col·lapsen el centre de València en una nova protesta contra les VTC

Els taxistes valencians realitzen una nova marxa lenta pel centre de València per a exigir una regulació més restrictiva de les VTC i denunciar el buit normatiu actual.

Experts alerten que eliminar el gluten per moda provoca dèficits nutricionals

El Col·legi de Dietistes-Nutricionistes de la Comunitat Valenciana advertix que retirar el gluten sense diagnòstic mèdic pot causar dèficits nutricionals, empitjorar la relació amb el menjar i dificultar el diagnòstic de celiaquia.

Detingudes 31 persones en el major operatiu de la Guàrdia Civil contra la droga flakka a Espanya

La Guàrdia Civil ha desarticulat una xarxa que distribuïa flakka per missatgeria des d'altres països europeus a València, amb 31 detinguts, dos a la presó preventiva, i quasi quatre quilos d'esta droga confiscats.

Integrar la salut mental en l’atenció a la inflamació crònica millora l’evolució dels pacients

La inclusió sistemàtica de la salut mental en l'atenció a persones amb malaltia inflamatòria intestinal millora la seua qualitat de vida, reforça l'adherència al tractament i augmenta l'eficàcia de les teràpies.

El sòl urbà en la Comunitat Valenciana tanca 2025 en 210 euros per metre quadrat

El sòl urbà en la Comunitat Valenciana va aconseguir els 210 euros per metre quadrat al tancament de 2025, per damunt de la mitjana estatal i en un context de repunt de preus i operacions després de la pandèmia.