Chelo García-Cortés anuncia la seua intenció de vot en les xarxes socials

Chelo García-Cortés

Chelo García-Cortés és molt activa en les xarxes socials | GTRES

 

A pesar de què molts personatges públics són encara reticents a pronunciar-se sobre temes polítics en les xarxes socials, alguns sí que ho fan i es marquen en dies tan importants com el de la jornada electoral de hui diumenge.

 

Este és el cas de la periodista i col·laboradora de ‘Sálvame’, Chelo García-Cortés, que s’ha pronunciat a través del seu compte de Twitter. En una breu piulada animava als seus seguidors a participar en les eleccions per a, seguidament, afegir que ella votaria al Partit Socialista.

 

Els seus seguidors aplaudien la seua sinceritat i el seu atreviment a l’hora de descobrir la seua intenció de vot a través de les xarxes. D’altres discrepaven amb la seua intenció i es duien les mans al cap, pensant que la col·laboradora s’estava equivocant.

 

Altres membres de ‘Sálvame’ s’han pronunciat en comptades ocasions

Belén Esteban mai ha tingut problema en defendre el seu amor cap a Espanya i el seu desig de què Catalunya continue formant part del nostre país, però ja va aclarir fa uns mesos que no estava pròxima a VOX. D’altra part, Jorge Javier Vázquez s’ha pronunciat també a través del seu bloc i en aparicions en ‘Sálvame’ a on no ha dubtat en mostrar les seues afinitats cap al PSOE i, després, cap a Manuela Carmena. Inclús, s’ha arribat a oferir a participar en actes de campanya si arribara el cas que li feren l’oferiment.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Ribó insta a Compromís a accelerar la designació d’Oltra com a candidata a l’Alcaldia de València

Joan Ribó reclama a l'executiva local de Compromís que agilitze els tràmits interns perquè Mónica Oltra siga proclamada candidata a l'Alcaldia de València en les pròximes eleccions municipals.

Bendodo exigix al Govern un esborrany de Pressupostos per a alleujar l’asfíxia de diputacions i ajuntaments

Elías Bendodo reclama al Govern un esborrany de Pressupostos Generals de l'Estat per a frenar l'escanyament financer que, segons el PP, patixen diputacions i ajuntaments. Dirigents populars denuncien un mal econòmic mensual milionari i la falta de reforma del finançament local i autonòmic.

Luís Castro lamenta que Carlos Espí no haja sigut convocat per Espanya i mira ja a la pròxima temporada

Luís Castro admet que li hauria agradat veure a Carlos Espí amb la selecció espanyola i avança que el Llevant afrontarà un estiu complex mentres planifica la pròxima temporada i les renovacions.

Riquelme veu preocupant que la selecció no tinga jugadors del Reial Madrid en el Mundial

Enrique Riquelme, candidat a la presidència del Reial Madrid, considera preocupant que Espanya afrontara el Mundial sense futbolistes del club i reclama un debat entre projectes.

Marcelino veu molt difícil entrenar a Espanya la pròxima temporada

Marcelino García Toral, que posa fi a la seua etapa al Vila-real, considera poc probable dirigir a un equip espanyol el pròxim curs i s'obri seriosament a entrenar a l'estranger.

Pérez Llorca apel·la al consens per a frenar la vaga indefinida del professorat valencià

Pérez Llorca defén que, si totes les parts compartixen l'objectiu de millorar el sistema educatiu, no hi ha motiu per a no tancar un acord que pose fi a la vaga indefinida del professorat valencià.

Paula Bonet denuncia un nou atac i el robatori d’una peça en la seua galeria d’art

Paula Bonet ha denunciat un nou atac en la seua galeria d'art, on un intrús hauria trencat el cristall de la porta, descol·locat diverses obres i robat una peça pocs dies després que el seu presumpte assetjador quedara en llibertat.

ANPE i CSIF accepten la proposta salarial i Educació cita als sindicats a una altra reunió el dimarts

ANPE i CSIF accepten l'última proposta de pujada salarial de la Conselleria d'Educació, mentres STEPV, UGT i CCOO la consideren insuficient i mantenen el pols en la vaga del professorat, a l'espera d'una nova reunió el dimarts.