Chelo García-Cortés anuncia la seua intenció de vot en les xarxes socials

Chelo García-Cortés

Chelo García-Cortés és molt activa en les xarxes socials | GTRES

 

A pesar de què molts personatges públics són encara reticents a pronunciar-se sobre temes polítics en les xarxes socials, alguns sí que ho fan i es marquen en dies tan importants com el de la jornada electoral de hui diumenge.

 

Este és el cas de la periodista i col·laboradora de ‘Sálvame’, Chelo García-Cortés, que s’ha pronunciat a través del seu compte de Twitter. En una breu piulada animava als seus seguidors a participar en les eleccions per a, seguidament, afegir que ella votaria al Partit Socialista.

 

Els seus seguidors aplaudien la seua sinceritat i el seu atreviment a l’hora de descobrir la seua intenció de vot a través de les xarxes. D’altres discrepaven amb la seua intenció i es duien les mans al cap, pensant que la col·laboradora s’estava equivocant.

 

Altres membres de ‘Sálvame’ s’han pronunciat en comptades ocasions

Belén Esteban mai ha tingut problema en defendre el seu amor cap a Espanya i el seu desig de què Catalunya continue formant part del nostre país, però ja va aclarir fa uns mesos que no estava pròxima a VOX. D’altra part, Jorge Javier Vázquez s’ha pronunciat també a través del seu bloc i en aparicions en ‘Sálvame’ a on no ha dubtat en mostrar les seues afinitats cap al PSOE i, després, cap a Manuela Carmena. Inclús, s’ha arribat a oferir a participar en actes de campanya si arribara el cas que li feren l’oferiment.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Un golàs de Sucic trenca la remuntada de l’Elx en un Martínez Valero d’aniversari

La Real Sociedad ha sumat la primera victòria fora de casa amb un gol de Luka Sucic en el minut 89, que ha fet inútil la gran remuntada de l’Elx, en una nit marcada també pel 50 aniversari del Martínez Valero.

Mig centenari del Martínez Valero: homenatges, records i focs artificials a Elx

L’Elche CF ha celebrat abans del partit contra la Real Sociedad els 50 anys de la inauguració del Martínez Valero, amb reconeixements a jugadors històrics, al primer ‘speaker’ i un castell de focs artificials.

El Villarreal busca trencar la seua ansietat en el debut de Champions a Dortmund

Iñigo Pérez i Santi Comesaña reivindiquen un Villarreal més fort mentalment per a iniciar la Champions a Dortmund, després d’un mal any europeu i un inici negatiu en LaLiga.

Comesaña confia a Dortmund per curar els errors del passat

Santi Comesaña assegura que el Villarreal ha aprés dels errors de la passada Champions i confia a guanyar en el camp del Borussia Dortmund per trencar l’ansietat que arrossega també en LaLiga.

Iñigo Pérez demana al Villarreal que oblide les últimes derrotes abans de visitar el Borussia Dortmund

Iñigo Pérez ha reclamat als seus jugadors que es centren en el debut en la Champions davant el Borussia Dortmund i s’obliden de la mala temporada europea passada i de la derrota contra el Deportivo de La Coruña. Foyth i Romero són baixa per lesió per al partit a Alemanya.

Les temperatures freguen els 40 graus a València en la vigília de l’avís taronja

Les màximes han arribat hui als 39,3 graus a Xàtiva i Pego, en la vigília de l’avís taronja d’Aemet per temperatures de fins a 40 graus en el litoral i l’interior sud de la província de València.

Compromís demana que Sagunt compre la casa natalícia de Joaquín Rodrigo com a espai cultural

Compromís ha proposat a l’Ajuntament de Sagunt adquirir la casa natalícia del compositor Joaquín Rodrigo, actualment en venda, per a incorporar-la al patrimoni municipal i destinar-la a ús cultural i turístic.

Segorbe dona el tret d’eixida a la seua setmana taurina amb una Entrada de 51 segons

Segorbe ha obert la setmana taurina de 2026 amb la primera Entrada de Toros i Cavalls, una carrera ràpida de 51 segons sense incidents, amb deu cavallistes guiants sis bous i un manso fins a la plaça de la Cueva Santa.