8.3 C
València
Dilluns, 19 gener, 2026

Ángel Martín tanca un dels anys més tristos: «Vaig perdre el meu millor amic»

 

El còmic i presentador Ángel Martín començava este dijous, 17 de desembre, el seu informatiu matinal diari en ‘Twitter’ amb una trist notícia. La seua fidel audiència esperava un altre informatiu ple de notícies curioses i sorprenents, però res més lluny de la realitat Martín confessava als seus fans que havia perdut al seu millor amic, el seu gos, el seu fidel amic des de feia molts anys, i pel que ahir plorava la seua mort.

 

«Jo vaig perdre ahir al meu millor amic, així que tinc un fred que m’està matant», ha confessat Martín. «Però tinc cafè i cent mil records», assenyala el presentador, parlant de la seua fidel mascota.

 

Unes poques paraules breus, han deixat als seus seguidors un poc tocats. Molts d’ells han volgut enviar-li un gran número de missatges de suport en estos moments tan difícils per al còmic espanyol.

 

 

«Sent moltíssim la pèrdua del gosset. Els que hem perdut a un amic de 4 potes sabem el que se sent. Gràcies per aguantar fins al final de l’informatiu. Emoció en esta veu trencada. Ho sent moltíssim Ángel. Molts ànims, força i afecte, descansa el que faça falta que seguirem aci».

 

O «Molt ànim Ángel! El meu millor amic també ens va deixar fa uns mesos, què dur és no tenir-los amb tot l’amor i l’alegria que ens han donat», han sigut un exemple dels centenars de missatges que ha rebut el presentador al llarg de tot el matí.

 

El còmic seguix triomfant cada dia amb el seu peculiar informatiu

L’informatiu matinal d’Ángel Martín triomfa des de fa mesos, en uns vídeos a on l’humorista i presentador explica amb acidesa les notícies i, segons la seua opinió, donant-li més o menys importància a estes. Parlem de vídeos molt curts, de només dos minuts de durada, que superen el milió de visualitzacions en poques hores i que tenen milers d’interaccions.

 

El còmic espanyol sempre ha agraït als seus seguidors el gran suport que està tenint en esta nova manera de dir les notícies més destacades del dia. El seu informatiu ja és part de la rutina habitual per als seus centenars de milers de seguidors en la xarxa social ‘Twitter’.

 

En les seues particulars notícies, el presentador relata de forma peculiar el més important sobre els temes de societat, cultura, deports i altres branques de l’actualitat que puguen tindre algun interès per als seus fans.

 

La ironia de Martín amb el COE pel seu homenatge a les dones medallistes

En una altra ostentació de crítica àcida, Martín començava d’esta manera l’informatiu matinal d’este dijous: «En deports, ahir a la nit van homenatjar a totes les medallistes olímpiques. 2020 anys han tardatt, no està malament; per al 4040 tindrem un altre homenatge», va dir el presentador sobre el tema.

 

La contestació del COE va ser assumir la crítica amb molta deportivitat, i a les xarxes socials del Comitè Olímpic Espanyol li han assegurat a Martín que no tardaran menys en el següent homenatge. «Al ritme que van els nostres deportistes és molt probable que hàgem de fer algun homenatge abans de l’any 4040», han respost amb bon humor des del COE.

 

Estes paraules de Martín arribaven després del succeït en la nit del dimecres en l’homenatge del COE. «Esta foto és la més important que es pot fer de l’esport femení en el món. No hi ha país ni Comitè Olímpic al món que vaja a uns Jocs i diga que el 68,8% dels seus deportistes siga capaç d’estar entre les 8 millors del món. Elles són les millors del món», assenyalava Alejandro Blanco, president de l’organisme amfitrió, a través de les seues xarxes socials.

 

Últimes notícies

El Reial Madrid remunta al València Basket (94-79) i reforça el seu lideratge abans de la Copa

El Reial Madrid va voltejar un 17 a baix i es va imposar 94-79 al València Basket per a afermar-se líder de la Lliga Endesa. Hezonja, Llull i Krämer van guiar la reacció.

El Reial Madrid remunta al València (94-79) i consolida el lideratge abans de la Copa

El Reial Madrid va derrotar 94-79 al València després de neutralitzar un inici irresistible des del triple. Hezonja va liderar la reacció i l'equip viatjarà a la Copa com a cap de sèrie.

Pedro Martínez iguala a Miki Vukovic com a tècnic amb més partits del València Basket

L'entrenador dirigix el seu partit 231 davant el Reial Madrid i empata amb Miki Vukovic en el ránking de trobades del club. Ja lidera en victòries amb 171.

Pedro Martínez iguala a Miki Vukovic com a tècnic amb més partits al València Basket

L'entrenador del València Basket aconseguix els 231 partits oficials dirigits i empata amb Miki Vukovic en el primer lloc de l'històric del club. Ja lidera en victòries amb 171 i és el primer a sumar més d'un títol amb l'equip masculí.

Hugo Duro agraïx els aplaudiments després dels xiulets en el seu retorn al Coliseum

El davanter del València va ser rebut amb xiulets i també amb aplaudiments en la seua tornada al Coliseum. Després del partit, va agrair el suport i va desitjar sort al Getafe.

València trenca huit mesos sense guanyar fora amb un 0-1 a Getafe

El València es va imposar 0-1 al Getafe i va firmar el seu primer triomf a domicili de la temporada. El resultat curta onze partits sense guanyar fora i la sequera en el Coliseum des de 2018.

Tárrega va patir un gir en el genoll i Corberán demana un central per al València

César Tárrega es va retirar a la mitja hora després d'un gir en el genoll davant el Getafe. Corberán va explicar l'antecedent d'edema ossi i va reclamar fitxar un central davant les baixes.

Corberán enaltix a Gayà com a exemple de sentiment valencianista

València va guanyar 0-1 al Getafe amb un gol decisiu de Gayà, la seua primera victòria a domicili del curs. Corberán va destacar el lideratge del capità i la necessitat de sumar.