Ángel Martín tanca un dels anys més tristos: «Vaig perdre el meu millor amic»

 

El còmic i presentador Ángel Martín començava este dijous, 17 de desembre, el seu informatiu matinal diari en ‘Twitter’ amb una trist notícia. La seua fidel audiència esperava un altre informatiu ple de notícies curioses i sorprenents, però res més lluny de la realitat Martín confessava als seus fans que havia perdut al seu millor amic, el seu gos, el seu fidel amic des de feia molts anys, i pel que ahir plorava la seua mort.

 

«Jo vaig perdre ahir al meu millor amic, així que tinc un fred que m’està matant», ha confessat Martín. «Però tinc cafè i cent mil records», assenyala el presentador, parlant de la seua fidel mascota.

 

Unes poques paraules breus, han deixat als seus seguidors un poc tocats. Molts d’ells han volgut enviar-li un gran número de missatges de suport en estos moments tan difícils per al còmic espanyol.

 

 

«Sent moltíssim la pèrdua del gosset. Els que hem perdut a un amic de 4 potes sabem el que se sent. Gràcies per aguantar fins al final de l’informatiu. Emoció en esta veu trencada. Ho sent moltíssim Ángel. Molts ànims, força i afecte, descansa el que faça falta que seguirem aci».

 

O «Molt ànim Ángel! El meu millor amic també ens va deixar fa uns mesos, què dur és no tenir-los amb tot l’amor i l’alegria que ens han donat», han sigut un exemple dels centenars de missatges que ha rebut el presentador al llarg de tot el matí.

 

El còmic seguix triomfant cada dia amb el seu peculiar informatiu

L’informatiu matinal d’Ángel Martín triomfa des de fa mesos, en uns vídeos a on l’humorista i presentador explica amb acidesa les notícies i, segons la seua opinió, donant-li més o menys importància a estes. Parlem de vídeos molt curts, de només dos minuts de durada, que superen el milió de visualitzacions en poques hores i que tenen milers d’interaccions.

 

El còmic espanyol sempre ha agraït als seus seguidors el gran suport que està tenint en esta nova manera de dir les notícies més destacades del dia. El seu informatiu ja és part de la rutina habitual per als seus centenars de milers de seguidors en la xarxa social ‘Twitter’.

 

En les seues particulars notícies, el presentador relata de forma peculiar el més important sobre els temes de societat, cultura, deports i altres branques de l’actualitat que puguen tindre algun interès per als seus fans.

 

La ironia de Martín amb el COE pel seu homenatge a les dones medallistes

En una altra ostentació de crítica àcida, Martín començava d’esta manera l’informatiu matinal d’este dijous: «En deports, ahir a la nit van homenatjar a totes les medallistes olímpiques. 2020 anys han tardatt, no està malament; per al 4040 tindrem un altre homenatge», va dir el presentador sobre el tema.

 

La contestació del COE va ser assumir la crítica amb molta deportivitat, i a les xarxes socials del Comitè Olímpic Espanyol li han assegurat a Martín que no tardaran menys en el següent homenatge. «Al ritme que van els nostres deportistes és molt probable que hàgem de fer algun homenatge abans de l’any 4040», han respost amb bon humor des del COE.

 

Estes paraules de Martín arribaven després del succeït en la nit del dimecres en l’homenatge del COE. «Esta foto és la més important que es pot fer de l’esport femení en el món. No hi ha país ni Comitè Olímpic al món que vaja a uns Jocs i diga que el 68,8% dels seus deportistes siga capaç d’estar entre les 8 millors del món. Elles són les millors del món», assenyalava Alejandro Blanco, president de l’organisme amfitrió, a través de les seues xarxes socials.

 

Últimes notícies

Camarero nega qualsevol contacte amb Mazón el dia de la DANA

Susana Camarero, vicepresidenta primera i consellera d’Habitatge i Igualtat, ha assegurat davant la jutgessa que no va tindre cap contacte amb Carlos Mazón ni amb el seu entorn el dia de la DANA i que va entendre que l’emergència la gestionava Salomé Pradas.

La història de Mawj, la xiqueta de Bagdad que ha convertit la guerra en poesia gràcies a la seua mà salvada

El llibre Huella, amb portada de Nacho Duato i impulsat per la Fundació Fernando Fonseca, arreplega 20 poemes amb què l’iraquiana Mawj Majid Al-Obaidi convertix el trauma d’un bombardeig a Bagdad en un relat d’amor, dolor i superació.

El professorat valencià decideix hui si manté la vaga indefinida amb la nova oferta d’Educació

El professorat de l’escola pública valenciana vota hui la proposta d’Educació per posar fi a la vaga indefinida, mentres la concertada viu el seu segon dia de paros.

Les víctimes de la DANA es concentren davant el jutjat de Catarroja durant la declaració de Susana Camarero

Representants de les principals associacions de víctimes de la DANA s'han concentrat davant el jutjat de Catarroja mentres declara com a testimoni la vicepresidenta primera del Consell, Susana Camarero, en una causa per homicidi imprudent de 230 persones.

Cauen tres membres d’un grup de robatoris i estafes al Baix Maestrat

La Guàrdia Civil ha desarticulat un grup criminal amb base al Baix Maestrat i ha detingut tres persones acusades de nombrosos robatoris, estafes i delictes d’usurpació d’identitat al nord de Castelló.

Maig de 2026 va ser el segon més càlid registrat al món, segons Copernicus

El mes de maig de 2026 ha sigut el segon més càlid al planeta des que hi ha registres, amb temperatures rècord a l’atmosfera i als oceans, segons el servei europeu Copernicus.

El professorat valencià decidirà en 24 hores si manté la vaga indefinida amb l’última proposta de la Generalitat

Els sindicats docents han rebut l’últim document d’Educació i el sotmetran a consulta urgent abans de la Mesa sectorial de dijous, on decidiran si continuen amb la vaga indefinida.

La Universitat de València se situa al costat del professorat i dona suport unànime a les seues reivindicacions

El Consell de Govern de la Universitat de València ha aprovat per unanimitat una declaració institucional que dona suport a les reivindicacions de la comunitat educativa, defensa l’educació pública i insta a accelerar les negociacions per resoldre el conflicte.