14.3 C
València
Dissabte, 7 febrer, 2026

Ángel Martín tanca un dels anys més tristos: «Vaig perdre el meu millor amic»

 

El còmic i presentador Ángel Martín començava este dijous, 17 de desembre, el seu informatiu matinal diari en ‘Twitter’ amb una trist notícia. La seua fidel audiència esperava un altre informatiu ple de notícies curioses i sorprenents, però res més lluny de la realitat Martín confessava als seus fans que havia perdut al seu millor amic, el seu gos, el seu fidel amic des de feia molts anys, i pel que ahir plorava la seua mort.

 

«Jo vaig perdre ahir al meu millor amic, així que tinc un fred que m’està matant», ha confessat Martín. «Però tinc cafè i cent mil records», assenyala el presentador, parlant de la seua fidel mascota.

 

Unes poques paraules breus, han deixat als seus seguidors un poc tocats. Molts d’ells han volgut enviar-li un gran número de missatges de suport en estos moments tan difícils per al còmic espanyol.

 

 

«Sent moltíssim la pèrdua del gosset. Els que hem perdut a un amic de 4 potes sabem el que se sent. Gràcies per aguantar fins al final de l’informatiu. Emoció en esta veu trencada. Ho sent moltíssim Ángel. Molts ànims, força i afecte, descansa el que faça falta que seguirem aci».

 

O «Molt ànim Ángel! El meu millor amic també ens va deixar fa uns mesos, què dur és no tenir-los amb tot l’amor i l’alegria que ens han donat», han sigut un exemple dels centenars de missatges que ha rebut el presentador al llarg de tot el matí.

 

El còmic seguix triomfant cada dia amb el seu peculiar informatiu

L’informatiu matinal d’Ángel Martín triomfa des de fa mesos, en uns vídeos a on l’humorista i presentador explica amb acidesa les notícies i, segons la seua opinió, donant-li més o menys importància a estes. Parlem de vídeos molt curts, de només dos minuts de durada, que superen el milió de visualitzacions en poques hores i que tenen milers d’interaccions.

 

El còmic espanyol sempre ha agraït als seus seguidors el gran suport que està tenint en esta nova manera de dir les notícies més destacades del dia. El seu informatiu ja és part de la rutina habitual per als seus centenars de milers de seguidors en la xarxa social ‘Twitter’.

 

En les seues particulars notícies, el presentador relata de forma peculiar el més important sobre els temes de societat, cultura, deports i altres branques de l’actualitat que puguen tindre algun interès per als seus fans.

 

La ironia de Martín amb el COE pel seu homenatge a les dones medallistes

En una altra ostentació de crítica àcida, Martín començava d’esta manera l’informatiu matinal d’este dijous: «En deports, ahir a la nit van homenatjar a totes les medallistes olímpiques. 2020 anys han tardatt, no està malament; per al 4040 tindrem un altre homenatge», va dir el presentador sobre el tema.

 

La contestació del COE va ser assumir la crítica amb molta deportivitat, i a les xarxes socials del Comitè Olímpic Espanyol li han assegurat a Martín que no tardaran menys en el següent homenatge. «Al ritme que van els nostres deportistes és molt probable que hàgem de fer algun homenatge abans de l’any 4040», han respost amb bon humor des del COE.

 

Estes paraules de Martín arribaven després del succeït en la nit del dimecres en l’homenatge del COE. «Esta foto és la més important que es pot fer de l’esport femení en el món. No hi ha país ni Comitè Olímpic al món que vaja a uns Jocs i diga que el 68,8% dels seus deportistes siga capaç d’estar entre les 8 millors del món. Elles són les millors del món», assenyalava Alejandro Blanco, president de l’organisme amfitrió, a través de les seues xarxes socials.

 

Últimes notícies

Emergències gestiona en dos dies 624 incidents pel temporal de vent en la Comunitat Valenciana

Emergències i el 1·1·2 han gestionat 624 incidents pel vent en dos dies, amb 314 a València. Es desactiven les alertes per vent i seguix l'avís costaner.

València Basket busca passar pàgina en la seua visita a Estepona

El conjunt taronja afronta a Estepona el seu primer partit després de l'eliminació europea, amb la volta de Queralt Casas i la baixa de Leo Fiebich. Burgos demana màxima mentalitat.

El temporal de vent deixa ratxes de 148 km/h a Xodos i deu intervencions a la província de València

L'episodi de vent ha deixat una ratxa màxima de 148 km/h a Xodos i ha motivat deu actuacions de bombers a la província de València. L'avís groc s'ha mantingut en quasi tota la Comunitat Valenciana.

Retards en les línies C1 i C2 de Rodalia València pel vent en la catenària

C1 i C2 de Rodalia València registren retards, detencions i possibles canvis de recorregut per danys en la catenària causats pel vent. El tram Alfafar-València Nord s'ha resolt, però entre La Pobla Llarga i Xàtiva se circula per via única; Metrovalencia opera amb normalitat.

El ponent dispara les màximes i la Comunitat suma sis de les deu més altes d’Espanya

El vent de ponent va elevar les temperatures per damunt de 20 °C en nombrosos punts de la Comunitat Valenciana. La regió va col·locar sis registres entre les deu màximes del país, amb 26,1 °C a Miramar.

Tres detinguts per una onada de robatoris en cotxes per a sostraure balises V-16 a Sant Vicent

Tres hòmens han sigut detinguts per una cadena de robatoris en una sola matinada a Sant Vicent del Raspeig. Buscaven balises V-16, a més de ferramentes i diners.

Aemet ha establit l’avís taronja en el litoral d’Alacant per ones de 4 metres este dissabte

Aemet ha establit per al dissabte un avís taronja en el litoral d'Alacant per ones de 3 a 4 metres i vent del sud-oest de 60-70 km/h. Abans regixen avisos grocs per vent i fenòmens costaners a Alacant, València i Castelló.

L’ex director d’Emergències: es va descartar evacuar per la presa de Forata per a evitar el pànic

L'ex director general d'Emergències ha declarat que el Cecopi va considerar evacuar pel risc en la presa de Forata, però el va descartar per a evitar el pànic. També ha sostingut que l'És-Alert no es va plantejar fins a les 19.00, una versió que xoca amb la de José Miguel Basset.