12.8 C
València
Dimarts, 13 gener, 2026

Ángel Martín tanca un dels anys més tristos: «Vaig perdre el meu millor amic»

 

El còmic i presentador Ángel Martín començava este dijous, 17 de desembre, el seu informatiu matinal diari en ‘Twitter’ amb una trist notícia. La seua fidel audiència esperava un altre informatiu ple de notícies curioses i sorprenents, però res més lluny de la realitat Martín confessava als seus fans que havia perdut al seu millor amic, el seu gos, el seu fidel amic des de feia molts anys, i pel que ahir plorava la seua mort.

 

«Jo vaig perdre ahir al meu millor amic, així que tinc un fred que m’està matant», ha confessat Martín. «Però tinc cafè i cent mil records», assenyala el presentador, parlant de la seua fidel mascota.

 

Unes poques paraules breus, han deixat als seus seguidors un poc tocats. Molts d’ells han volgut enviar-li un gran número de missatges de suport en estos moments tan difícils per al còmic espanyol.

 

 

«Sent moltíssim la pèrdua del gosset. Els que hem perdut a un amic de 4 potes sabem el que se sent. Gràcies per aguantar fins al final de l’informatiu. Emoció en esta veu trencada. Ho sent moltíssim Ángel. Molts ànims, força i afecte, descansa el que faça falta que seguirem aci».

 

O «Molt ànim Ángel! El meu millor amic també ens va deixar fa uns mesos, què dur és no tenir-los amb tot l’amor i l’alegria que ens han donat», han sigut un exemple dels centenars de missatges que ha rebut el presentador al llarg de tot el matí.

 

El còmic seguix triomfant cada dia amb el seu peculiar informatiu

L’informatiu matinal d’Ángel Martín triomfa des de fa mesos, en uns vídeos a on l’humorista i presentador explica amb acidesa les notícies i, segons la seua opinió, donant-li més o menys importància a estes. Parlem de vídeos molt curts, de només dos minuts de durada, que superen el milió de visualitzacions en poques hores i que tenen milers d’interaccions.

 

El còmic espanyol sempre ha agraït als seus seguidors el gran suport que està tenint en esta nova manera de dir les notícies més destacades del dia. El seu informatiu ja és part de la rutina habitual per als seus centenars de milers de seguidors en la xarxa social ‘Twitter’.

 

En les seues particulars notícies, el presentador relata de forma peculiar el més important sobre els temes de societat, cultura, deports i altres branques de l’actualitat que puguen tindre algun interès per als seus fans.

 

La ironia de Martín amb el COE pel seu homenatge a les dones medallistes

En una altra ostentació de crítica àcida, Martín començava d’esta manera l’informatiu matinal d’este dijous: «En deports, ahir a la nit van homenatjar a totes les medallistes olímpiques. 2020 anys han tardatt, no està malament; per al 4040 tindrem un altre homenatge», va dir el presentador sobre el tema.

 

La contestació del COE va ser assumir la crítica amb molta deportivitat, i a les xarxes socials del Comitè Olímpic Espanyol li han assegurat a Martín que no tardaran menys en el següent homenatge. «Al ritme que van els nostres deportistes és molt probable que hàgem de fer algun homenatge abans de l’any 4040», han respost amb bon humor des del COE.

 

Estes paraules de Martín arribaven després del succeït en la nit del dimecres en l’homenatge del COE. «Esta foto és la més important que es pot fer de l’esport femení en el món. No hi ha país ni Comitè Olímpic al món que vaja a uns Jocs i diga que el 68,8% dels seus deportistes siga capaç d’estar entre les 8 millors del món. Elles són les millors del món», assenyalava Alejandro Blanco, president de l’organisme amfitrió, a través de les seues xarxes socials.

 

Últimes notícies

La UA participa en un projecte europeu per a crear les primeres ulleres de realitat augmentada amb graduació hologràfica

La Universitat d'Alacant participa en un consorci europeu per a desenrotllar ulleres de realitat augmentada amb graduació òptica basades en elements hologràfics. El GHPO lidera el disseny del combinador que fusiona imatge virtual i món real i la UA acull l'assemblea general del projecte.

Rescaten a un home de 74 anys perdut en el bosc del Saler

La Policia Local de València ha rescatat a un home de 74 anys desorientat en una zona boscosa del Saler. Va ser evacuat després d'obrir pas amb motoserra per la vegetació.

El Govern ha invertit més de 508 milions a Algemesí per a la reconstrucció després de la DANA

El Govern ha destinat més de 508,4 milions a Algemesí després de la DANA d'octubre de 2024. El pla combina ajudes directes i obres per a previndre futures inundacions.

Pradas va avisar a Conca a les 20.15 que demanaria confinar quatre comarques per la dana

Un àudio de WhatsApp de Pradas, incorporat a la causa de la dana, va mostrar que a les 20.15 va anunciar un confinament en quatre comarques. Els És-Alert finalment només van recomanar evitar desplaçaments i romandre a casa.

72 hores d’espera per a pujar a planta evidencien la saturació d’Urgències en la Comunitat Valenciana

Una pacient va esperar 72 hores a la Marina Baixa per a accedir a planta, símptoma de la pressió en Urgències. Els hospitals habiliten llits extra i deriven pacients; Sanitat defén el seu pla i la vacunació.

El cap de la Policia en la Comunitat Valenciana admet falta de coordinació en la dana i assegura que van comptar amb mitjans

Davant la comissió del Senat, Carlos Gajero ha reconegut carències de coordinació institucional durant l'emergència, però ha defés que la Policia va disposar de recursos i va actuar quan va poder. L'oposició li ha retret retards i la seua absència inicial, que ell ha justificat per motius operatius.

Pradas va avisar a Conca a les 20.15 del dia de la DANA de demanar confinar quatre comarques

Un àudio de WhatsApp aportat a la causa penal reflectix que Salomé Pradas va avisar a José Manuel Cuenca a les 20.15 de demanar evitar desplaçaments i confinar quatre comarques. L'És-Alert d'eixe dia no va incloure el confinament i la exconsellera afirma que Presidència la va persuadir per a evitar-lo.

Alacant, entre les províncies amb major creixement de reserves de restaurants en línia

TheFork ha tancat 2025 amb un 4% més de reserves i un gasto mitjà de 27 euros. Balears, Màlaga, Las Palmas, Barcelona i Alacant lideren el creixement.