11.3 C
València
Dimarts, 24 febrer, 2026

Ángel Martín tanca un dels anys més tristos: «Vaig perdre el meu millor amic»

 

El còmic i presentador Ángel Martín començava este dijous, 17 de desembre, el seu informatiu matinal diari en ‘Twitter’ amb una trist notícia. La seua fidel audiència esperava un altre informatiu ple de notícies curioses i sorprenents, però res més lluny de la realitat Martín confessava als seus fans que havia perdut al seu millor amic, el seu gos, el seu fidel amic des de feia molts anys, i pel que ahir plorava la seua mort.

 

«Jo vaig perdre ahir al meu millor amic, així que tinc un fred que m’està matant», ha confessat Martín. «Però tinc cafè i cent mil records», assenyala el presentador, parlant de la seua fidel mascota.

 

Unes poques paraules breus, han deixat als seus seguidors un poc tocats. Molts d’ells han volgut enviar-li un gran número de missatges de suport en estos moments tan difícils per al còmic espanyol.

 

 

«Sent moltíssim la pèrdua del gosset. Els que hem perdut a un amic de 4 potes sabem el que se sent. Gràcies per aguantar fins al final de l’informatiu. Emoció en esta veu trencada. Ho sent moltíssim Ángel. Molts ànims, força i afecte, descansa el que faça falta que seguirem aci».

 

O «Molt ànim Ángel! El meu millor amic també ens va deixar fa uns mesos, què dur és no tenir-los amb tot l’amor i l’alegria que ens han donat», han sigut un exemple dels centenars de missatges que ha rebut el presentador al llarg de tot el matí.

 

El còmic seguix triomfant cada dia amb el seu peculiar informatiu

L’informatiu matinal d’Ángel Martín triomfa des de fa mesos, en uns vídeos a on l’humorista i presentador explica amb acidesa les notícies i, segons la seua opinió, donant-li més o menys importància a estes. Parlem de vídeos molt curts, de només dos minuts de durada, que superen el milió de visualitzacions en poques hores i que tenen milers d’interaccions.

 

El còmic espanyol sempre ha agraït als seus seguidors el gran suport que està tenint en esta nova manera de dir les notícies més destacades del dia. El seu informatiu ja és part de la rutina habitual per als seus centenars de milers de seguidors en la xarxa social ‘Twitter’.

 

En les seues particulars notícies, el presentador relata de forma peculiar el més important sobre els temes de societat, cultura, deports i altres branques de l’actualitat que puguen tindre algun interès per als seus fans.

 

La ironia de Martín amb el COE pel seu homenatge a les dones medallistes

En una altra ostentació de crítica àcida, Martín començava d’esta manera l’informatiu matinal d’este dijous: «En deports, ahir a la nit van homenatjar a totes les medallistes olímpiques. 2020 anys han tardatt, no està malament; per al 4040 tindrem un altre homenatge», va dir el presentador sobre el tema.

 

La contestació del COE va ser assumir la crítica amb molta deportivitat, i a les xarxes socials del Comitè Olímpic Espanyol li han assegurat a Martín que no tardaran menys en el següent homenatge. «Al ritme que van els nostres deportistes és molt probable que hàgem de fer algun homenatge abans de l’any 4040», han respost amb bon humor des del COE.

 

Estes paraules de Martín arribaven després del succeït en la nit del dimecres en l’homenatge del COE. «Esta foto és la més important que es pot fer de l’esport femení en el món. No hi ha país ni Comitè Olímpic al món que vaja a uns Jocs i diga que el 68,8% dels seus deportistes siga capaç d’estar entre les 8 millors del món. Elles són les millors del món», assenyalava Alejandro Blanco, president de l’organisme amfitrió, a través de les seues xarxes socials.

 

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Les tres diputacions de la Comunitat abordaran els servicis d’assistència a municipis

La Diputació d'Alacant celebrarà el divendres la primera trobada dels SAM amb Castelló i València per a compartir models, detectar millores i donar continuïtat amb un protocol.

Barcones acusa el PP de voler pervertir el sistema de Protecció Civil

La directora general ha defés al Senat que l'emergència d'interés nacional es declara per Interior a petició autonòmica i ha retret al PP intentar canviar les regles del sistema.

ACAIP denuncia indefensió dels funcionaris després d’una nova agressió a la presó de Picassent

ACAIP-UGT ha denunciat la indefensió dels funcionaris després de l'agressió a un treballador a Picassent, ocorreguda amb dos efectius en lloc de tres. El sindicat reclama protocol, reconeixement com a autoritat i reforços en mòduls conflictius.

Dos jóvens d’Elda creen una sabatilla 100% impresa en 3d i sacsegen el sector del calçat

Callnak Brand, fundada a l'agost a Elda, rep comandes del seu primer model fet íntegrament amb impressió 3d, reciclable i fabricat amb cadena local

La Generalitat detecta empadronats no beneficiaris en vivendes públiques d’Alacant

La Generalitat ha alertat al jutjat que en la promoció pública Els Naus hi ha persones empadronades que no van ser adjudicatàries. La conselleria ha reforçat el control i estudia exercir el dret de tanteig si es planteja una venda.

Un assessor sosté que va estar amb Mazón 25 minuts en el seu despatx abans d’anar al Cecopi

Josep Lanuza va declarar que el expresident va arribar al Palau entre les 19.32 i les 19.42, va romandre uns 25 minuts i va eixir a les 20.00 cap al Cecopi. La seua versió xoca amb la dels escortes i situa l'És-alert de les 20.11 quan ja anaven en ruta.

La setmana comença amb cel poc nuvolós i mínimes a l’alça en la Comunitat Valenciana

Cels poc nuvolosos i boires puntuals marquen l'inici de setmana en la Comunitat Valenciana. Les mínimes pugen lleugerament i les màximes es mantenen.

Les víctimes de la DANA lamenten en Les Corts que la descoordinació va agreujar la tragèdia

Associacions de víctimes han exposat en Les Corts que la falta d'avisos i la descoordinació van agreujar la DANA del 29-O. Reclamen responsabilitats i plans clars.