La confessió de Shakira sobre una crisi amb Gerard Piqué

Shakira Gerard Piqué

Shakira i Gerard Piqué van tindre problemes durant l’any 2017| Twitter (@brfootball)

El pròxim 13 de novembre Shakira estrenarà el documental sobre la seua gira ‘El Dorado World Tour’. La cantant mostrarà tots els detalls de la seua professió, en una pel·lícula a on es mostra més íntima i familiar que mai.

 

Shakira es podria haver quedat sense veu

L’artista colombiana durant el documental parla d’un dels moments més complicats de la seua vida, i de com això va afectar al seu matrimoni amb el futbolista Gerard Piqué, fins al punt de pensar sobre una possible ruptura.

  

Durant uns mesos de l’any 2017, Shakira es va passar sense poder parlar per a recuperar la seua veu i evitar haver de passar per quiròfan. Eixe fet va suposar una espiral de negativitat per a la cantant. «No podia parlar i estava tot el temps enfadada», ha confessat l’artista. El fet de no poder parlar va derivar en altres problemes personals que van provocar una xicoteta crisi amb Gerard Piqué. «Gerard m’ha vist moltes voltes eixir plorant, es pensava que no podria tornar a cantar», ha comentat la colombiana.

  

La situació va afectar negativament al futbolista, que necessitava que la seua parella s’expressara per a saber què li estava passant. En eixe moment, Piqué es va convertir en el màxim suport de Shakira i va intentar, per tots els mitjans, que no es deprimira ni s’afonara, a pesar de què en alguna ocasió va ser massa dur amb ella. «Gerard em deia que no volia un futur amb una dona amargada, que tots estaven fent música i jugant, mentres que jo estava tancada a casa amb els xiquets», ha reconegut l’artista, repassant un dels seus pitjors moments de la seua vida.

 

Shakira i Piqué van patir molt durant els mesos a on la cantant no podia cantar   | Cedida

Problemes superats

Enmig d’eixe procés, van créixer els rumors de crisi de la parella. Ells sempre van negar els problemes, i també la famosa discussió que diuen que van tindre en un bar a Barcelona. Ara, un temps després, Shakira ha reconegut que sí que van passar per un moment delicat però que, per sort, tot es va superar.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Aemet alerta per calor extrem amb avis groc en València i Alacant

Aemet ha activat l’avís groc per calor este dilluns en tot la província de València i el litoral d’Alacant, amb temperatures que poden arribar fins als 38 graus.

Zaplana i Rus esperen el Suprem mentre Oltra aguarda la data del seu juí

El curs judicial a la Comunitat Valenciana arranca marcat pels recursos al Suprem d’Eduardo Zaplana i Alfonso Rus i pel juí pendent de Mónica Oltra per un presumpte encobriment d’abusos sexuals.

El Vila-real visita Dortmund en Champions amb Foyth descartat i Romero en dubte

El Vila-real arriba al debut en la Lliga de Campions contra el Borussia Dortmund sense haver guanyat encara en lliga i amb la baixa segura de Juan Foyth i el dubte de Carlos Romero.

El nou Valencia Basket de Xavi Albert debuta en pretemporada contra el Casademont Zaragoza

El Valencia Basket d’Xavi Albert disputa dilluns a Benicarló el seu primer amistós oficial de pretemporada contra el Casademont Zaragoza, amb fins a nou fitxatges i algunes baixes destacades.

Cap de setmana amb cels rasos i calor al sud de Castelló i prelitoral de València

El primer cap de setmana de setembre es tanca amb estabilitat, cels poc nuvolosos i temperatures altes a l’interior i prelitoral de València i al sud de Castelló, segons l’Aemet. Les màximes baixen a Castelló però tornen a pujar a València i al sud d’Alacant a l’inici de setmana.

Les obres d’emergència en els col·legis afectats per la dana ja estan acabades

La Generalitat ha conclòs les obres d’emergència en més de 60 centres educatius de la província de València afectats per la dana d’octubre de 2024, amb una inversió superior als 21,5 milions d’euros.

Detingut a Alcoi per empadronar estrangers irregulars per 250 euros

La Policia Nacional ha detingut a Alcoi un home de 59 anys acusat d’empadronar estrangers en situació irregular al seu domicili per 250 euros. L’investigat hauria col·laborat en la permanència il·legal mitjançant empadronaments ficticis per a facilitar tràmits de documentació.

Un avi s’enfronta a 30 anys de presó per abusos sexuals als seus cinc néts a l’Horta Nord

Un home octogenari serà jutjat a València acusat d’abusar sexualment dels seus cinc néts menors durant més d’una dècada. La mateixa setmana, l’Audiència Provincial també jutjarà casos d’agressió sexual, homicidi en grau de temptativa i frau a la Seguretat Social.