La confessió de Shakira sobre una crisi amb Gerard Piqué

Shakira Gerard Piqué

Shakira i Gerard Piqué van tindre problemes durant l’any 2017| Twitter (@brfootball)

El pròxim 13 de novembre Shakira estrenarà el documental sobre la seua gira ‘El Dorado World Tour’. La cantant mostrarà tots els detalls de la seua professió, en una pel·lícula a on es mostra més íntima i familiar que mai.

 

Shakira es podria haver quedat sense veu

L’artista colombiana durant el documental parla d’un dels moments més complicats de la seua vida, i de com això va afectar al seu matrimoni amb el futbolista Gerard Piqué, fins al punt de pensar sobre una possible ruptura.

  

Durant uns mesos de l’any 2017, Shakira es va passar sense poder parlar per a recuperar la seua veu i evitar haver de passar per quiròfan. Eixe fet va suposar una espiral de negativitat per a la cantant. «No podia parlar i estava tot el temps enfadada», ha confessat l’artista. El fet de no poder parlar va derivar en altres problemes personals que van provocar una xicoteta crisi amb Gerard Piqué. «Gerard m’ha vist moltes voltes eixir plorant, es pensava que no podria tornar a cantar», ha comentat la colombiana.

  

La situació va afectar negativament al futbolista, que necessitava que la seua parella s’expressara per a saber què li estava passant. En eixe moment, Piqué es va convertir en el màxim suport de Shakira i va intentar, per tots els mitjans, que no es deprimira ni s’afonara, a pesar de què en alguna ocasió va ser massa dur amb ella. «Gerard em deia que no volia un futur amb una dona amargada, que tots estaven fent música i jugant, mentres que jo estava tancada a casa amb els xiquets», ha reconegut l’artista, repassant un dels seus pitjors moments de la seua vida.

 

Shakira i Piqué van patir molt durant els mesos a on la cantant no podia cantar   | Cedida

Problemes superats

Enmig d’eixe procés, van créixer els rumors de crisi de la parella. Ells sempre van negar els problemes, i també la famosa discussió que diuen que van tindre en un bar a Barcelona. Ara, un temps després, Shakira ha reconegut que sí que van passar per un moment delicat però que, per sort, tot es va superar.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

València ompli el Ciutat en una inauguració multitudinària dels Gay Games 2026

Els Gay Games XII València 2026 han arrancat al Ciutat de València amb més de 10.200 esportistes de 81 països, una desfilada de delegacions i actuacions musicals i de folklore valencià davant 13.500 persones.

La sàtira social ‘Filipiñana’ triomfa com a millor llargmetratge en Cinema Jove

La pel·lícula 'Filipiñana', de Rafael Manuel, s'ha endut el Luna de València a millor llargmetratge de Cinema Jove i també el guardó del Jurat Jove, en una edició que ha repartit premis entre films i sèries internacionals i produccions amb presència valenciana.

Pluges intenses i tronades este diumenge en zones d’Alacant i València sota avís groc

Aemet ha activat per a este diumenge l’avís groc per pluges de fins a 20 litres per metre quadrat en una hora i tronades amb granís i ratxes molt fortes de vent en distintes zones d’Alacant i València.

Diana Morant anuncia que vol optar a la Presidència de la Generalitat

Diana Morant ha avançat davant del Comité Federal del PSOE que es presentarà a les primàries del PSPV per a ser candidata a la Presidència de la Generalitat Valenciana tan prompte com s'òbriga el procés intern.

Oltra anima a frenar l’extrema dreta: si la gent no vol, no arribaran al poder

Mónica Oltra assegura en un acte a València que l’arribada de l’extrema dreta al poder no és inevitable i defensa que la democràcia ha de tornar a posar el poble al centre.

Baldoví reclama eleccions anticipades i acusa el Consell de no estar a l’alçada del poble valencià

El president del Consell Nacional de Més-Compromís, Joan Baldoví, ha demanat eleccions autonòmiques anticipades en considerar que el poble valencià és digne i mereix un govern decent. L’òrgan ha aprovat una resolució que reclama la dimissió del Consell del PP, sustentat per Vox, i la convocatòria immediata d’eleccions.

Confiscat un tonyina roig de 250 quilos de pesca furtiva davant la costa de la Vila Joiosa

La Guàrdia Civil ha intervingut un tonyina roig d’uns 250 quilos capturat presumptament de manera furtiva davant de la Vila Joiosa, el primer dia de la temporada, i ha tramitat cinc denúncies contra el patró.

El nou monoplaça híbrid de la UPV es prepara per a dominar la Formula Student europea

L’equip Formula Student de la Universitat Politècnica de València ha presentat el FSUPV-14, el seu primer monoplaça híbrid, amb tracció elèctrica davantera i nou paquet aerodinàmic, per a aspirar al número u mundial.