La confessió de Shakira sobre una crisi amb Gerard Piqué

Shakira Gerard Piqué

Shakira i Gerard Piqué van tindre problemes durant l’any 2017| Twitter (@brfootball)

El pròxim 13 de novembre Shakira estrenarà el documental sobre la seua gira ‘El Dorado World Tour’. La cantant mostrarà tots els detalls de la seua professió, en una pel·lícula a on es mostra més íntima i familiar que mai.

 

Shakira es podria haver quedat sense veu

L’artista colombiana durant el documental parla d’un dels moments més complicats de la seua vida, i de com això va afectar al seu matrimoni amb el futbolista Gerard Piqué, fins al punt de pensar sobre una possible ruptura.

  

Durant uns mesos de l’any 2017, Shakira es va passar sense poder parlar per a recuperar la seua veu i evitar haver de passar per quiròfan. Eixe fet va suposar una espiral de negativitat per a la cantant. «No podia parlar i estava tot el temps enfadada», ha confessat l’artista. El fet de no poder parlar va derivar en altres problemes personals que van provocar una xicoteta crisi amb Gerard Piqué. «Gerard m’ha vist moltes voltes eixir plorant, es pensava que no podria tornar a cantar», ha comentat la colombiana.

  

La situació va afectar negativament al futbolista, que necessitava que la seua parella s’expressara per a saber què li estava passant. En eixe moment, Piqué es va convertir en el màxim suport de Shakira i va intentar, per tots els mitjans, que no es deprimira ni s’afonara, a pesar de què en alguna ocasió va ser massa dur amb ella. «Gerard em deia que no volia un futur amb una dona amargada, que tots estaven fent música i jugant, mentres que jo estava tancada a casa amb els xiquets», ha reconegut l’artista, repassant un dels seus pitjors moments de la seua vida.

 

Shakira i Piqué van patir molt durant els mesos a on la cantant no podia cantar   | Cedida

Problemes superats

Enmig d’eixe procés, van créixer els rumors de crisi de la parella. Ells sempre van negar els problemes, i també la famosa discussió que diuen que van tindre en un bar a Barcelona. Ara, un temps després, Shakira ha reconegut que sí que van passar per un moment delicat però que, per sort, tot es va superar.

 

També pots llegir…

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Pedro Martínez valora el triomf sufridísimo del València Basket a Girona

Pedro Martínez analitza l'ajustat triomf del València Basket en la pista del Bàsquet Girona (81-84), decidit pels rebots ofensius i l'encert exterior.

El València Basket patix a Girona per a encadenar la seua octava victòria consecutiva

El València Basket es va imposar per 81-84 al Bàsquet Girona en un final atapeït, guiat per l'actuació de Costello i un triple decisiu de Reuvers a 16 segons del final.

Un incendi elèctric destruïx el Centre Astronòmic de l’Alt Túria en honor dels Olmos

Un incendi originat per una pujada de tensió ha calcinat el Centre Astronòmic de l'Alt Túria en honor dels Olmos, deixant inservibles els seus principals telescopis i danyant greument l'edifici.

Vittorio Ghirelli s’imposa en EuroNASCAR a Cheste amb Nelson Piquet Jr. tercer

Vittorio Ghirelli guanya la segona carrera de NASCAR Euro Sèries en el Circuit Ricardo Tormo de Cheste, amb Nelson Piquet Jr. en el podi i més de 22.000 aficionats en les graderies.

Xàtiva depassa els 30 graus en un dia de cels buidats i calor en augment

Xàtiva ha aconseguit els 30,5 graus en una jornada de cels buidats i ascens generalitzat de les temperatures en diverses localitats valencianes.

Sara Sorribes conquista el ITF de Portoroz i trenca dos anys sense títols

Sara Sorribes s'imposa a Leyre Romero en la final del ITF 75 de Portoroz i aconseguix el seu primer títol en més de dos anys, consolidant el seu retorn després de la seua retirada temporal.

Mor un jove de 25 anys en un tiroteig en un carrer de Torrevieja

Un home de 25 anys ha mort per trets en un carrer de Torrevieja, prop de la platja del Capellà. La Guàrdia Civil investiga el tiroteig i ara com ara no hi ha detinguts.

L’alcaldessa de Castelló alerta d’un intent de suplantació de la seua identitat en Facebook

L'alcaldessa de Castelló, Begoña Carrasco, ha denunciat la creació d'un perfil fals en Facebook amb el seu nom per a enviar missatges privats enganyosos i ha demanat a la ciutadania que el denuncie.