La confessió de Shakira sobre una crisi amb Gerard Piqué

Shakira Gerard Piqué

Shakira i Gerard Piqué van tindre problemes durant l’any 2017| Twitter (@brfootball)

El pròxim 13 de novembre Shakira estrenarà el documental sobre la seua gira ‘El Dorado World Tour’. La cantant mostrarà tots els detalls de la seua professió, en una pel·lícula a on es mostra més íntima i familiar que mai.

 

Shakira es podria haver quedat sense veu

L’artista colombiana durant el documental parla d’un dels moments més complicats de la seua vida, i de com això va afectar al seu matrimoni amb el futbolista Gerard Piqué, fins al punt de pensar sobre una possible ruptura.

  

Durant uns mesos de l’any 2017, Shakira es va passar sense poder parlar per a recuperar la seua veu i evitar haver de passar per quiròfan. Eixe fet va suposar una espiral de negativitat per a la cantant. «No podia parlar i estava tot el temps enfadada», ha confessat l’artista. El fet de no poder parlar va derivar en altres problemes personals que van provocar una xicoteta crisi amb Gerard Piqué. «Gerard m’ha vist moltes voltes eixir plorant, es pensava que no podria tornar a cantar», ha comentat la colombiana.

  

La situació va afectar negativament al futbolista, que necessitava que la seua parella s’expressara per a saber què li estava passant. En eixe moment, Piqué es va convertir en el màxim suport de Shakira i va intentar, per tots els mitjans, que no es deprimira ni s’afonara, a pesar de què en alguna ocasió va ser massa dur amb ella. «Gerard em deia que no volia un futur amb una dona amargada, que tots estaven fent música i jugant, mentres que jo estava tancada a casa amb els xiquets», ha reconegut l’artista, repassant un dels seus pitjors moments de la seua vida.

 

Shakira i Piqué van patir molt durant els mesos a on la cantant no podia cantar   | Cedida

Problemes superats

Enmig d’eixe procés, van créixer els rumors de crisi de la parella. Ells sempre van negar els problemes, i també la famosa discussió que diuen que van tindre en un bar a Barcelona. Ara, un temps després, Shakira ha reconegut que sí que van passar per un moment delicat però que, per sort, tot es va superar.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Rodri demana perdó al vestidor del València pel seu comentari despectiu

Rodri Hernández ha telefonat al capità del València, José Luis Gayà, per a demanar perdó pels comentaris despectius que va fer a la banqueta de Mestalla, captats pel programa 'El Día Después'. El migcampista del Barcelona havia qualificat els jugadors valencianistes de 'molt roïns' i 'molt fluixos' durant el partit que va acabar amb un 0-5.

El port d’Alacant mou més de 2,2 milions de tones fins a agost

El port d’Alacant ha mogut 2,23 milions de tones fins a agost i ha incrementat un 32% el trànsit de contenidors, reforçant el seu paper logístic.

Extingit l’incendi de la Devesa de El Saler després de gairebé dues setmanes

Els Bombers de València han donat per extingit l’incendi forestal declarat el 27 d’agost a la Devesa de El Saler, que ha cremat 37 hectàrees i va obligar a desallotjar 160 persones. L’Ajuntament recorda que el foc va ser intencionat i posa el focus ara en la recuperació de la zona.

Barrachina reclama a Madrid les obres pendents per protegir els rius després de la dana

El conseller Miguel Barrachina ha exigit al Govern espanyol que execute les obres de protecció de causos pendents després de la dana d’octubre de 2024, mentres la Generalitat assumix actuacions que són competència estatal en diversos municipis de la província de València.

Ford defensa l’acord amb Geely a Almussafes davant les crítiques de Trump

Ford ha eixit al pas de les crítiques del Govern de Donald Trump per la seua col·laboració amb empreses xineses i ha defensat amb fermesa l’acord amb Geely per al futur de la planta d’Almussafes, clau per a milers de llocs de treball.

UGT porta al Govern central la denúncia per la ‘policia del pensament’ educativa del Consell

UGT Serveis Públics PV ha demanat empara a l’Alta Inspecció Educativa de l’Estat davant els nous rols assignats pel Consell a la inspecció educativa, que el sindicat veu com una ‘policia del pensament’ en la Comunitat Valenciana.

Les festes de Moros i Cristians de Calp ja són d’Interés Turístic Nacional

El Ministeri d’Indústria i Turisme ha declarat les festes de Moros i Cristians de Calp Festa d’Interés Turístic Nacional, en reconeixement al seu valor històric, cultural i festiu.

Els alcaldes d’Alacant es reuniran en un fòrum provincial el 14 d’octubre

El Fòrum dels Alcaldes de la Província d’Alacant se celebrarà el 14 d’octubre, després del debat al ple de la Diputació sobre la seua periodicitat, que PP i Vox han mantingut com a anual. El ple també ha aprovat el crèdit per a comprar un immoble a Benidorm com a nova seu comarcal de la institució.