16.5 C
València
Dilluns, 24 novembre, 2025

La confessió de Shakira sobre una crisi amb Gerard Piqué

Shakira Gerard Piqué

Shakira i Gerard Piqué van tindre problemes durant l’any 2017| Twitter (@brfootball)

El pròxim 13 de novembre Shakira estrenarà el documental sobre la seua gira ‘El Dorado World Tour’. La cantant mostrarà tots els detalls de la seua professió, en una pel·lícula a on es mostra més íntima i familiar que mai.

 

Shakira es podria haver quedat sense veu

L’artista colombiana durant el documental parla d’un dels moments més complicats de la seua vida, i de com això va afectar al seu matrimoni amb el futbolista Gerard Piqué, fins al punt de pensar sobre una possible ruptura.

  

Durant uns mesos de l’any 2017, Shakira es va passar sense poder parlar per a recuperar la seua veu i evitar haver de passar per quiròfan. Eixe fet va suposar una espiral de negativitat per a la cantant. «No podia parlar i estava tot el temps enfadada», ha confessat l’artista. El fet de no poder parlar va derivar en altres problemes personals que van provocar una xicoteta crisi amb Gerard Piqué. «Gerard m’ha vist moltes voltes eixir plorant, es pensava que no podria tornar a cantar», ha comentat la colombiana.

  

La situació va afectar negativament al futbolista, que necessitava que la seua parella s’expressara per a saber què li estava passant. En eixe moment, Piqué es va convertir en el màxim suport de Shakira i va intentar, per tots els mitjans, que no es deprimira ni s’afonara, a pesar de què en alguna ocasió va ser massa dur amb ella. «Gerard em deia que no volia un futur amb una dona amargada, que tots estaven fent música i jugant, mentres que jo estava tancada a casa amb els xiquets», ha reconegut l’artista, repassant un dels seus pitjors moments de la seua vida.

 

Shakira i Piqué van patir molt durant els mesos a on la cantant no podia cantar   | Cedida

Problemes superats

Enmig d’eixe procés, van créixer els rumors de crisi de la parella. Ells sempre van negar els problemes, i també la famosa discussió que diuen que van tindre en un bar a Barcelona. Ara, un temps després, Shakira ha reconegut que sí que van passar per un moment delicat però que, per sort, tot es va superar.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

26 entitats denuncien incompliment greu de les lleis LGTBI i identitat de gènere per la Generalitat

Un total de 26 entitats acusen a la Generalitat de desmantellar servicis obligatoris com Orienta Alacant i L'Armari de la Memòria, vulnerant les lleis LGTBI i d'identitat de gènere. Assenyalen opacitat, adjudicació directa i absència de subrogació, amb interrupcions d'atenció i pèrdua de recursos per a milers de persones.

Detingut al Campello un home sense carnet que conduïa un camió de paqueteria

La Policia Local ha detingut a un home en situació irregular que conduïa un camió de repartiment sense carnet i sense documentació. L'Ajuntament incoarà un expedient a l'empresa per facilitar-li el vehicle, amb sancions de 10.000 a 100.000 euros.

Investiguen un robatori amb arma blanca a Castelló: apunyalen a un recaptador i li sostrauen 30.000 euros

La Policia Nacional investiga l'apunyalament d'un home de 37 anys en l'avinguda de Camp de Montiel. Li van robar uns 30.000 euros i va rebre l'alta hores després.

Camarero defén en el Congrés la seua gestió durant la DANA i apunta al Govern central

Susana Camarero compareix davant la comissió del Congrés sobre la DANA de València per a sostindre la gestió del Consell i subratllar responsabilitats del Govern central. La investigació examina decisions i coordinació després de 229 morts en la comunitat.

Torrevieja arranca l’exportació de sal per a desglaç a Europa i preveu superar 250.000 tones

NCAST ha posat en marxa la campanya marítima amb destinació principal al nord d'Europa i preveu superar 250.000 tones; l'inici s'ha retardat per la calor.

Dilluns amb intervals nuvolosos, pluges febles i ratxes molt fortes de vent en la Comunitat Valenciana

La setmana arranca amb nuvolositat variable, possibilitat de pluges febles en el nord de l'interior i ratxes molt fortes de vent en punts de València i Alacant. El dimarts tendirà a buidar amb descens de temperatures.

Avís groc per vents de 70 a 80 km/h a l’interior i litoral de València i Alacant

Aemet decretarà des de les 10 h l'avís groc per vent en interior i litoral de València i Alacant. L'alerta es prolongarà fins a les 21.59 h i la Vega Baixa quedarà fora.

Iñaki Peña assumix el colp de Vinícius com un llance del joc després del 2-2 davant el Reial Madrid

El porter de l'Elx va lamentar els dos punts que es van escapar davant el Reial Madrid i va evitar la polèmica pel contacte amb Vinícius en l'acció prèvia al 2-2.