Anuncios

El CJV aconsegueix els suports per a la creació d’un alberg públic juvenil

El Consell de la Joventut de València (CJV) ha aconseguit aquest dijous els suports suficients a la seua proposta de crear un alberg públic juvenil a la zona urbana de la ciutat, en la plataforma de pressupostos participatius DecidimVLC de l’Ajuntament de València i la qual passa ara a una fase d’estudi de viabilitat.

La proposta, una reclamació històrica del teixit associatiu juvenil de la capital, planteja la creació d’unes instal·lacions públiques en les quals les persones joves puguen pernoctar, realitzar activitats, reunions i, sobretot, tinguen preferència les associacions juvenils que no disposen de local o recursos econòmics per a permetre’s organitzar convivències o accions en grup.

Anuncios

Actualment, l’únic alberg públic que gestiona el consistori es troba a la pedania del Saler, allunyat de la zona urbana i en un espai protegit i inaccessible mitjançant transport públic, la qual cosa desincentiva a un gran nombre de col·lectius juvenils poder fer-ne ús.

Des de la plataforma juvenil celebren amb entusiasme aquesta notícia i esperen que la iniciativa supere la fase de viabilitat per part de l’equip tècnic de l’Ajuntament, la qual es durà a terme les pròximes setmanes amb el conjunt de propostes que han superat el llindar de suports i que, finalment, s’hi sotmetran a votació popular.

En aquest sentit, el CJV anima a les persones joves residents a la ciutat de València al fet que s’inscriguen en la plataforma DecidimVLC i que consulten les iniciatives ciutadanes que siguen del seu interés, contribuint d’aquesta manera a fer de València una ciutat més participativa i que la veu de la joventut siga escoltada.

Anuncios
Anuncios

Últimes notícies

Ingressen en aïllament a Alacant a la primera sospitosa de hantavirus a Espanya

Una dona de 32 anys, primer cas sospitós de hantavirus a Espanya, ha sigut ingressada en una habitació d'aïllament amb pressió negativa a l'hospital de Sant Joan d'Alacant després d'activar el protocol de Sanitat.

El Feminario de la Diputació exigix al Govern una llei contra l’explotació sexual

El nové Feminario de la Diputació de València tanca les seues jornades amb una exigència directa al Govern: una llei orgànica abolicionista contra l'explotació sexual que protegisca les dones i perseguisca proxenetes i compradors de sexe.

La família de Teófilo de la Vall recorrerà al Constitucional després de la inadmissió de la querella contra Martín Villa

La família de Teófilo de la Vall, considerat la primera víctima de la Transició, recorrerà al Tribunal Constitucional després de la inadmissió de la querella contra Rodolfo Martín Villa i advertix que, si no obté empara, acudirà a instàncies internacionals.

El Consell protegix com BIC la tradició de les Orquestres i Rondalles de Pols i Pua

El Consell ha aprovat la declaració com a Bé d'Interés Cultural immaterial de la tradició musical de les Orquestres i Rondalles de Pols i Pua de la Comunitat Valenciana, amb mesures específiques de protecció i estudi.

La jutgessa que investiga la DANA reclama la gravació d’una trucada de l’alcalde d’Utiel a Emergències

La jutgessa que instruïx la causa per la gestió de la DANA sol·licita al Centre de Coordinació d'Emergències les gravacions de les trucades de l'alcalde i d'un regidor d'Utiel, així com el llistat de comunicacions rebudes pel regidor.

Mompó reclama no ser neutral davant l’explotació sexual i defén abolir la prostitució

Vicent Mompó reivindica que les institucions no poden ser neutrals enfront de l'explotació sexual de les dones i vincula l'abolició de la prostitució amb la dignitat democràtica.

La Diputació de València eleva a 1,22 milions la inversió per a reformar 37 casernes de la Guàrdia Civil

La Diputació de València amplia en 618.600 euros el seu programa de reformes en casernes de la Guàrdia Civil i eleva la inversió total a 1,22 milions per a actuar en 37 instal·lacions de la província.

Cessa petició pròpia la directora general del Sector Públic de la Generalitat, Mar González

El ple del Consell ha aprovat el cessament a petició pròpia de Mar González com a directora general del Sector Públic de la Generalitat i ha agraït la seua labor en el càrrec.
Anuncios