18.8 C
València
Dimarts, 10 febrer, 2026

Dani Rovira anuncia públicament que ha superat el càncer

 

Bones notícies en mig d’estos mesos de tensions i tragèdies. Dani Rovira està feliç. L’actor acaba de donar una de les millors notícies de la seua vida. Després d’un temps lluitant contra el càncer, la parella de Clara Lago li ha guanyat la batalla.

 

L’actor de ‘Ocho apellidos vascos’ acaba de fer pública esta alegre informació sobre el seu estat de salut a través de les seues xarxes socials. Al costat d’una imatge mirant al cel amb el seu braç musculat, Dani Rovira ha escrit unes boniques paraules sobre esta dura etapa que li ha tocat viure.

 

Dani Rovira es despedix del càncer

«Hui és el primer dia de la resta de ma vida. ESTIC CURAT! Tot acaba i tot comença hui. 6 mesos de pujada a una de les muntanyes més dures a les que m’he enfrontat, però finalment he arribat al cim i, creieu-me, les vistes des d’ací són precioses i reveladores», ha escrit en el seu perfil d’Instagram.

 

En el seu text també hi ha hagut espai per als agraïments. L’actor ha assegurat que mai podrà agrair a la seua família, amics, coneguts, desconeguts i personal sanitari tot el que han fet per ell. Han alleujat els seus dies tristos i l’han ajudat en esta gran escalada amb tants obstacles pel mig. «El ser humà és, d’arrel, meravellós i he pogut comprovar-ho», ha afegit.

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Hoy es el primer día del resto de mi vida. ¡ESTOY CURADO! Todo acaba y todo empieza hoy. 6 meses de subida a una de las montañas más duras a las que me he enfrentado, pero al fin llegué a la cima y, creedme, las vistas desde aquí son preciosas y reveladoras. Nunca terminaré de agradecer a todas las personas (familia, personal sanitario, amigos, conocidos y desconocidos) que, de una manera u otra, han aliviado y ayudado en mi subida a esta gran escarpada. El ser humano es, de raíz, maravilloso y he podido comprobarlo. Gracias, compañera, por compartir el peso de la mochila, los avituallamientos y por estas irrepetibles vistas. Gracias por la luz en la noche y la silla en el camino. Y por no soltarme… Va por todos los que siguen subiendo cordilleras, y por todos los que, a pesar de darlo todo, no lo consiguieron. Estoy enamorado de la vida. No soy mejor que nadie pero, de lo que estoy seguro es de que el Dani que ha llegado a la cima, es infinitamente mejor que el que hace un año andurreaba por llanuras sin importancia. Y va por ti, querido amigo, héroe y profeta. Gracias por guiarme, Pablo. Tu mensaje y tu lucha sigue más presente que nunca. #siemprefuerte

Una publicación compartida de @ danirovira el

 

Algú especial en la lluita

Si hi ha algú especial que li ha acompanyat en este llarg camí és, sense dubte, la seua parella, l’actriu Clara Lago. A ella li ha donat les gràcies per «compartir el pes de la motxilla, els avituallaments i per les irrepetibles vistes. Gràcies per la llum en la nit i la cadira en el camí. I per no amollar-me». I és que, encara que la seua relació es va trencar durant una temporada, des de la seua reconciliació la parella està més feliç i unida que mai.

 

Dani Rovira també ha volgut en recordar-se de totes aquelles persones que no han pogut véncer la batalla al càncer. Els ha recordat com a grans lluitadors. A demés, ha volgut animar als qui encara estan passant la dura malaltia per a que continuen lluitant i «pujant les serres».

 

L’actor ha aprofitat la seua publicació per a mostrar que enguany s’ha convertit en una persona completament diferent. «El Dani que ha arribat al cim és infinitament millor que el que fa un any caminava per planes sense importància», ha assegurat.

 

La veritat és que no hi ha dubte que Dani Rovira ha canviat. I és que lluitar contra una malaltia tan dura no és una faena fàcil per a ningú. Afortunadament, ell ha aconseguit bregar amb ella i véncer-la de la millor manera possible.

Últimes notícies

Alacant frega el 10% de la construcció i rehabilitació de vivendes a Espanya

Alacant va concentrar el 9,2% dels visats d'obra nova i rehabilitació residencial en 2025, amb focus a Torrevieja, Elx, Sant Joan d'Alacant i la capital. L'impuls es va recolzar en obra nova i en una forta pujada de la rehabilitació de vivenda.

Aemet activarà al migdia l’avís taronja per ratxes de 90 km/h en el litoral i sud de València

Aemet activarà l'avís taronja en el litoral i l'interior sud de València per vent d'oest amb ratxes de fins a 90 km/h. Castelló i Alacant quedaran en avís groc.

Chiva recupera el carrer Buñol i el Pont Vell, la seua zona zero de la DANA

L'Ajuntament ha culminat la reconstrucció del carrer Buñol i del Pont Vell, oberts al trànsit i al pas per als vianants des d'agost, després dels danys de la DANA. La intervenció retorna la normalitat al barri antic i reforça la seguretat al costat del barranc.

La província de València registra la nit de febrer més càlida de l’última dècada

Les mínimes han repuntat pel vent de ponent i han deixat la nit de febrer més càlida en deu anys a la província de València, amb 18,8 °C a Miramar.

Tres comunitats en alerta taronja i altres onze en groc per vent, pluja i onatge

Andalusia, Galícia i la Comunitat Valenciana estan en nivell taronja per vent, pluja i mala mar, mentres altres onze comunitats mantenen avisos grocs.

Benidorm Fest 2026 obri els seus semifinals amb Kenneth com a favorit i marge per a sorpreses

La primera semifinal del Benidorm Fest 2026 arranca amb Kenneth com a favorit per l'impacte de 'Els ulls no mentixen' i un cartell divers que pot oferir sorpreses. El vot 50/50 entre jurat i públic promet una nit oberta.

11 de febrer posa el focus en dones i ciència: avanços i bretxes encara per tancar

L'11 de febrer visibilitza el paper de xiquetes i dones en la ciència. Les dades d'ONU i d'Espanya assenyalen avanços desiguals i bretxes en STEM i lideratge.

El president de la Confederació Hidrogràfica del Xúquer compareixerà al Senat per la dana

Miguel Polo acudirà este dimarts a la comissió d'investigació del Senat per a detallar l'actuació de la CHJ en la dana d'octubre de 2024. La cita arriba després de la seua declaració judicial i en ple debat polític sobre l'ús del SAIH i la coordinació en el Cecopi.