Dani Rovira anuncia públicament que ha superat el càncer

 

Bones notícies en mig d’estos mesos de tensions i tragèdies. Dani Rovira està feliç. L’actor acaba de donar una de les millors notícies de la seua vida. Després d’un temps lluitant contra el càncer, la parella de Clara Lago li ha guanyat la batalla.

 

L’actor de ‘Ocho apellidos vascos’ acaba de fer pública esta alegre informació sobre el seu estat de salut a través de les seues xarxes socials. Al costat d’una imatge mirant al cel amb el seu braç musculat, Dani Rovira ha escrit unes boniques paraules sobre esta dura etapa que li ha tocat viure.

 

Dani Rovira es despedix del càncer

«Hui és el primer dia de la resta de ma vida. ESTIC CURAT! Tot acaba i tot comença hui. 6 mesos de pujada a una de les muntanyes més dures a les que m’he enfrontat, però finalment he arribat al cim i, creieu-me, les vistes des d’ací són precioses i reveladores», ha escrit en el seu perfil d’Instagram.

 

En el seu text també hi ha hagut espai per als agraïments. L’actor ha assegurat que mai podrà agrair a la seua família, amics, coneguts, desconeguts i personal sanitari tot el que han fet per ell. Han alleujat els seus dies tristos i l’han ajudat en esta gran escalada amb tants obstacles pel mig. «El ser humà és, d’arrel, meravellós i he pogut comprovar-ho», ha afegit.

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Hoy es el primer día del resto de mi vida. ¡ESTOY CURADO! Todo acaba y todo empieza hoy. 6 meses de subida a una de las montañas más duras a las que me he enfrentado, pero al fin llegué a la cima y, creedme, las vistas desde aquí son preciosas y reveladoras. Nunca terminaré de agradecer a todas las personas (familia, personal sanitario, amigos, conocidos y desconocidos) que, de una manera u otra, han aliviado y ayudado en mi subida a esta gran escarpada. El ser humano es, de raíz, maravilloso y he podido comprobarlo. Gracias, compañera, por compartir el peso de la mochila, los avituallamientos y por estas irrepetibles vistas. Gracias por la luz en la noche y la silla en el camino. Y por no soltarme… Va por todos los que siguen subiendo cordilleras, y por todos los que, a pesar de darlo todo, no lo consiguieron. Estoy enamorado de la vida. No soy mejor que nadie pero, de lo que estoy seguro es de que el Dani que ha llegado a la cima, es infinitamente mejor que el que hace un año andurreaba por llanuras sin importancia. Y va por ti, querido amigo, héroe y profeta. Gracias por guiarme, Pablo. Tu mensaje y tu lucha sigue más presente que nunca. #siemprefuerte

Una publicación compartida de @ danirovira el

 

Algú especial en la lluita

Si hi ha algú especial que li ha acompanyat en este llarg camí és, sense dubte, la seua parella, l’actriu Clara Lago. A ella li ha donat les gràcies per «compartir el pes de la motxilla, els avituallaments i per les irrepetibles vistes. Gràcies per la llum en la nit i la cadira en el camí. I per no amollar-me». I és que, encara que la seua relació es va trencar durant una temporada, des de la seua reconciliació la parella està més feliç i unida que mai.

 

Dani Rovira també ha volgut en recordar-se de totes aquelles persones que no han pogut véncer la batalla al càncer. Els ha recordat com a grans lluitadors. A demés, ha volgut animar als qui encara estan passant la dura malaltia per a que continuen lluitant i «pujant les serres».

 

L’actor ha aprofitat la seua publicació per a mostrar que enguany s’ha convertit en una persona completament diferent. «El Dani que ha arribat al cim és infinitament millor que el que fa un any caminava per planes sense importància», ha assegurat.

 

La veritat és que no hi ha dubte que Dani Rovira ha canviat. I és que lluitar contra una malaltia tan dura no és una faena fàcil per a ningú. Afortunadament, ell ha aconseguit bregar amb ella i véncer-la de la millor manera possible.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

El Segell de Patrimoni Europeu a la Nau reconeix el llegat valencià en l’humanisme europeu

La Nau de València rep el Segell de Patrimoni Europeu com a primer enclavament de la Comunitat, un reconeixement al seu paper històric en l'humanisme i la construcció cultural d'Europa.

Empat vibrant entre Elx i Atlètic després d’una primera part plena d’alternatives

Elx i Atlètic de Madrid firmen un empat 2-2 en un dol molt obert, amb remuntada local, doblet de Nico González i mitja hora de joc colchonero en inferioritat numèrica.

Un accident de camió provoca una gran apagada a Requena i Utiel i deixa sense llum a 14.000 usuaris

Un accident de camió a la província d'Albacete ha danyat una línia de molt alta tensió de 132 kV i ha deixat sense subministrament elèctric a uns 14.000 clients de Requena i Utiel des de les 16.30 hores.

La Generalitat garantix que la jutgessa de la dana mantindrà el seu equip de funcionaris a Catarroja

La Conselleria de Justícia assegura que el jutjat de Catarroja que investiga la gestió de la dana de 2024 conservarà el mateix nombre de funcionaris després del procés d'estabilització de la plantilla.

Xàtiva marca la temperatura màxima d’Espanya amb 32,6 graus en un nou repunt de calor

Xàtiva registra 32,6 graus i se situa com la màxima d'Espanya en una jornada d'ascensos generalitzats en la Comunitat Valenciana, amb diverses localitats per damunt dels 30 graus.

Diana Morant s’oferix per a liderar el PSPV i veu un empat tècnic entre blocs en la Comunitat

Diana Morant anuncia que es presentarà per a encapçalar la llista del PSPV a la Generalitat quan el partit òbriga el procés i sosté que existix un empat tècnic entre els blocs d'esquerra i dreta en la Comunitat Valenciana.

Pérez Llorca demana al Govern que exigisca a la UE més flexibilitat en fitosanitaris per al camp valencià

Pérez Llorca urgix al Govern a reclamar a la Unió Europea més flexibilitat en l'ús de fitosanitaris perquè el camp valencià competisca en igualtat de condicions enfront dels productes extracomunitaris.

Pérez Llorca titlla d’estèril el debat sobre la prioritat nacional i reivindica la prioritat valenciana

Pérez Llorca considera estèril el debat sobre la prioritat nacional vinculat al pacte PP-Vox a Extremadura i defén prioritzar l'arrelament i la Comunitat Valenciana. Nega que estes polítiques suposen racisme i recorda que ja s'apliquen criteris similars en ajudes i vivenda.