Dani Rovira anuncia públicament que ha superat el càncer

 

Bones notícies en mig d’estos mesos de tensions i tragèdies. Dani Rovira està feliç. L’actor acaba de donar una de les millors notícies de la seua vida. Després d’un temps lluitant contra el càncer, la parella de Clara Lago li ha guanyat la batalla.

 

L’actor de ‘Ocho apellidos vascos’ acaba de fer pública esta alegre informació sobre el seu estat de salut a través de les seues xarxes socials. Al costat d’una imatge mirant al cel amb el seu braç musculat, Dani Rovira ha escrit unes boniques paraules sobre esta dura etapa que li ha tocat viure.

 

Dani Rovira es despedix del càncer

«Hui és el primer dia de la resta de ma vida. ESTIC CURAT! Tot acaba i tot comença hui. 6 mesos de pujada a una de les muntanyes més dures a les que m’he enfrontat, però finalment he arribat al cim i, creieu-me, les vistes des d’ací són precioses i reveladores», ha escrit en el seu perfil d’Instagram.

 

En el seu text també hi ha hagut espai per als agraïments. L’actor ha assegurat que mai podrà agrair a la seua família, amics, coneguts, desconeguts i personal sanitari tot el que han fet per ell. Han alleujat els seus dies tristos i l’han ajudat en esta gran escalada amb tants obstacles pel mig. «El ser humà és, d’arrel, meravellós i he pogut comprovar-ho», ha afegit.

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Hoy es el primer día del resto de mi vida. ¡ESTOY CURADO! Todo acaba y todo empieza hoy. 6 meses de subida a una de las montañas más duras a las que me he enfrentado, pero al fin llegué a la cima y, creedme, las vistas desde aquí son preciosas y reveladoras. Nunca terminaré de agradecer a todas las personas (familia, personal sanitario, amigos, conocidos y desconocidos) que, de una manera u otra, han aliviado y ayudado en mi subida a esta gran escarpada. El ser humano es, de raíz, maravilloso y he podido comprobarlo. Gracias, compañera, por compartir el peso de la mochila, los avituallamientos y por estas irrepetibles vistas. Gracias por la luz en la noche y la silla en el camino. Y por no soltarme… Va por todos los que siguen subiendo cordilleras, y por todos los que, a pesar de darlo todo, no lo consiguieron. Estoy enamorado de la vida. No soy mejor que nadie pero, de lo que estoy seguro es de que el Dani que ha llegado a la cima, es infinitamente mejor que el que hace un año andurreaba por llanuras sin importancia. Y va por ti, querido amigo, héroe y profeta. Gracias por guiarme, Pablo. Tu mensaje y tu lucha sigue más presente que nunca. #siemprefuerte

Una publicación compartida de @ danirovira el

 

Algú especial en la lluita

Si hi ha algú especial que li ha acompanyat en este llarg camí és, sense dubte, la seua parella, l’actriu Clara Lago. A ella li ha donat les gràcies per «compartir el pes de la motxilla, els avituallaments i per les irrepetibles vistes. Gràcies per la llum en la nit i la cadira en el camí. I per no amollar-me». I és que, encara que la seua relació es va trencar durant una temporada, des de la seua reconciliació la parella està més feliç i unida que mai.

 

Dani Rovira també ha volgut en recordar-se de totes aquelles persones que no han pogut véncer la batalla al càncer. Els ha recordat com a grans lluitadors. A demés, ha volgut animar als qui encara estan passant la dura malaltia per a que continuen lluitant i «pujant les serres».

 

L’actor ha aprofitat la seua publicació per a mostrar que enguany s’ha convertit en una persona completament diferent. «El Dani que ha arribat al cim és infinitament millor que el que fa un any caminava per planes sense importància», ha assegurat.

 

La veritat és que no hi ha dubte que Dani Rovira ha canviat. I és que lluitar contra una malaltia tan dura no és una faena fàcil per a ningú. Afortunadament, ell ha aconseguit bregar amb ella i véncer-la de la millor manera possible.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Elx i Atlètic es creuen entre la urgència pel descens i el reinici després de la Copa

L'Atlètic de Madrid visita a l'Elx només tres dies després de perdre la final de la Copa del Rei i amb la ment posada en les semifinals de la Lliga de Campions, mentres l'equip il·licità busca escapar del descens.

Educació oferix 2.067 places docents per a 2026 amb reforç en Secundària

La Conselleria d'Educació ha presentat una oferta de 2.067 places d'ocupació pública docent per a 2026, amb especial reforç en Secundària i un augment addicional per a reduir la temporalitat.

Un missatge de Protecció Civil prova que va avisar a Emergències per la rambla de Poio durant la DANA

Un missatge remés per la responsable de Protecció Civil a la cap d'Emergències confirma que es va alertar del desbordament del barranc de Poio i de la falta de resposta al 112 durant la DANA.

Els embassaments del Xúquer i el Segura guanyen aigua mentres descendix lleugerament la mitjana nacional

Els embassaments de les conques del Xúquer i del Segura augmenten les seues reserves enfront del lleuger descens del conjunt d'Espanya, que manté una alta ocupació del 83,5%.

L’IVF llança nous préstecs bonificats per a empreses per 130 milions

L'IVF aprova dos noves línies de préstecs bonificats per 130 milions, amb un tipus fix del 1,5%, per a dotar de liquiditat a empreses i reforçar el finançament del sector primari davant la conjuntura econòmica.

Pérez Llorca reclama més renovables davant la incertesa per la guerra a l’Iran

Pérez Llorca defén reforçar la generació d'energies renovables per a blindar el subministrament en la Comunitat Valenciana davant la inestabilitat per la guerra a l'Iran i l'impacte en els preus.

El nou Pla de Vivenda incorporarà una clàusula antifrau en les adjudicacions

El Ministeri de Vivenda incorpora una clàusula antifrau en el Pla 2026-2030 per a garantir adjudicacions objectives i transparents després de les irregularitats detectades a Alacant.

Compromís proposa que les vivendes públiques s’adjudiquen per sorteig per a evitar favoritismes

Compromís registra en Les Corts una llei perquè les vivendes de protecció oficial s'adjudiquen per sorteig i mantinguen el seu caràcter públic permanent, després de les irregularitats detectades a Alacant.