20.9 C
València
Dissabte, 7 juny, 2025

Els detalls de la boda de Rafa Nadal i Xisca Perelló

Una de les bodes més esperades de l’any arriba este dissabte. El tenista Rafa Nadal i la seua promesa, Xisca Perelló, es casaran després de catorze anys de relació.

- Advertisement -Telegram València Diari

 

Seguint la seua discreció habitual, la parella ha extremat les precaucions per a desvelar els menors detalls possibles sobre la cerimònia. Tot i això, es coneixen alguns dels secrets que envoltaran un dels enllaços de l’any.

 

Els detalls de la boda

La cerimònia tindrà lloc en una península –inaccessible sense permís– de la badia de Pollença. Concretament, la faran en Sa Fortalesa, que se situa concretament en Punta Avançada i que els permetrà disfrutar de la intimitat que desitgen.

 

Segons les notícies publicades en diferents mitjans de comunicació, seran un total de 350 invitats a la boda, entre els que es troben figures tan importants com els reis emèrits, el futbolista Iker Casillas o el jugador de bàsquet Pau Gasol.

 

Quant al vestit que lluirà Xisca, s’ha desvelat que ha sigut dissenyat per Rosa Clará, tot i que encara no s’han donat tots els detalls. Respecte al còctel, s’ha de destacar que anirà a càrrec de Tatel, un exclusiu restaurant de Madrid del que és soci el mateix tenista.

 

Un altre dels aspectes més interessants de l’enllaç és el menú. Segons s’ha publicat, l’encarregada de dissenyar-lo ha sigut la xef mallorquina Maca de Castro, que té un restaurant en el port d’Alcúdia i que aposta pels productes de proximitat. El seu local compta amb tres sols de la Gua Repsol i una estrela Michelin. El menú també ha comptat amb la col·laboració del xef Andrés Moreno, del restaurant Sa Punta.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Mònica Richart guardonada amb el Premi València, d’Alfons el Magnànim

En esta novel·la es tracten temes actuals com el desarrelament, la busca d’identitat i la presa de decisions davant d’una societat que exigix una gran capacitat d’adaptació

Rescaten a una manta de 2,2 metres encallada a Cullera i monitoren la seua evolució en la costa

Un equip veterinari de la Fundació Oceanogràfic de València va assistir a una manta de 2,2 metres que va quedar encallada a la platja de Cullera. Després d'estabilitzar-la i retornar-la a la mar, l'animal va ser observat nadant prop de la costa per a avaluar la seua recuperació.

Home condemnat a presó després d’intent d’autoimmolació enfront de jutjats de Vila-real

Un home ha sigut condemnat a 16 mesos de presó després d'intentar calar-se foc al costat dels jutjats de Vila-real en protesta per un procés judicial. Durant l'incident, va agredir a dos policies que van acudir al lloc.

Mazón lamenta anar-se sense resultats per a la Comunitat Valenciana en el seu moment més crític

El president de la Generalitat, Carlos Mazón, lamenta no obtindre resultats després de la conferència de presidents autonòmics, en ple context crític per les inundacions causades per la dana en la Comunitat Valenciana.

La direcció d’RTVE Comunitat Valenciana revoca la seua dimissió després de diàleg amb José Pablo López

La direcció d'RTVE en la Comunitat Valenciana ha retirat la seua dimissió després de reunir-se amb el president de la Corporació, José Pablo López, per a assegurar recursos en el centre territorial.

Rescaten a una manta de 2,2 metres després d’encallar dos vegades a la platja de Cullera (València)

Un equip de rescat a València assistix a una manta Mobula mobular de 2,2 metres que va quedar encallada dos vegades a la platja de Cullera. S'investiga l'augment de varamientos d'esta espècie al Mediterrani.

Carlos Mazón lamenta anar-se sense resultats per a la Comunitat Valenciana en el seu moment més crític

El president Carlos Mazón expressa la seua decepció després de la Conferència de Presidents al no aconseguir suports per a la Comunitat Valenciana, afectada per greus inundacions.

Quasi 70 municipis valencians afectats per la dana se sumen a projectes del Ministeri de Joventut i Infància

Quasi 70 municipis de la Comunitat Valenciana afectats per la dana participen en projectes finançats amb 60 milions d'euros destinats a la població infantojuvenil, segons va informar la ministra de Joventut i Infància.