Els detalls de la boda de Rafa Nadal i Xisca Perelló

Ejemplo de shortcode con estilo
Una de les bodes més esperades de l’any arriba este dissabte. El tenista Rafa Nadal i la seua promesa, Xisca Perelló, es casaran després de catorze anys de relació.   Seguint la seua discreció habitual, la parella ha extremat les precaucions per a desvelar els menors detalls possibles sobre la cerimònia. Tot i això, es […]

Una de les bodes més esperades de l’any arriba este dissabte. El tenista Rafa Nadal i la seua promesa, Xisca Perelló, es casaran després de catorze anys de relació.

 

Seguint la seua discreció habitual, la parella ha extremat les precaucions per a desvelar els menors detalls possibles sobre la cerimònia. Tot i això, es coneixen alguns dels secrets que envoltaran un dels enllaços de l’any.

 

Els detalls de la boda

La cerimònia tindrà lloc en una península –inaccessible sense permís– de la badia de Pollença. Concretament, la faran en Sa Fortalesa, que se situa concretament en Punta Avançada i que els permetrà disfrutar de la intimitat que desitgen.

 

Segons les notícies publicades en diferents mitjans de comunicació, seran un total de 350 invitats a la boda, entre els que es troben figures tan importants com els reis emèrits, el futbolista Iker Casillas o el jugador de bàsquet Pau Gasol.

 

Quant al vestit que lluirà Xisca, s’ha desvelat que ha sigut dissenyat per Rosa Clará, tot i que encara no s’han donat tots els detalls. Respecte al còctel, s’ha de destacar que anirà a càrrec de Tatel, un exclusiu restaurant de Madrid del que és soci el mateix tenista.

 

Un altre dels aspectes més interessants de l’enllaç és el menú. Segons s’ha publicat, l’encarregada de dissenyar-lo ha sigut la xef mallorquina Maca de Castro, que té un restaurant en el port d’Alcúdia i que aposta pels productes de proximitat. El seu local compta amb tres sols de la Gua Repsol i una estrela Michelin. El menú també ha comptat amb la col·laboració del xef Andrés Moreno, del restaurant Sa Punta.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

SUS al futbol base de diumenge a València i Alacant per l’alerta roja

La Federació de Futbol de la Comunitat Valenciana ha suspés tots els partits oficials i amistosos d’este diumenge a València i Alacant per l’alerta roja d’AEMET. A Castelló només es jugaran els encontres que no impliquen desplaçaments des d’altres províncies.

València Basket i UCAM es juguen seguir el ritme dels grans en l’ACB

València Basket rep diumenge l’UCAM Murcia en la quarta jornada de la Lliga Endesa, ambdós amb un balanç d’una victòria i dues derrotes i la necessitat d’enganxar-se al grup capdavanter.

Uribes demana a Tebas que es disculpe amb el Reial Madrid per la seua comparació amb el nazisme

El president del CSD, José Manuel Rodríguez Uribes, considera terrible que Javier Tebas haja comparat Real Madrid TV amb la propaganda nazi i li reclama disculpes públiques al club blanc, a més d’haver ordenat analitzar possibles responsabilitats disciplinàries.

València tancarà parcs i suspendrà les activitats a l’aire lliure per l’alerta taronja per pluges

L’Ajuntament de València suspendrà este diumenge totes les activitats a l’aire lliure, tancarà parcs, jardins i cementeris i reforçarà els servicis d’emergència per l’alerta taronja per pluges i groga per tempestes i fenòmens costaners.

Mor un home en una planta de formigó de Castalla en bolcar una retroexcavadora

Un treballador de 67 anys ha mort en una planta de formigó de Castalla després de bolcar una retroexcavadora i quedar atrapat. Bombers del parc d'Ibi han acudit a la zona amb diversos mitjans per a atendre l'emergència.

Aemet activa l’avís roig diumenge al sud de València i nord d’Alacant per pluges extremes

Aemet ha elevat a roig l’avís per pluges diumenge al litoral sud de València i al nord d’Alacant, amb acumulats de fins a 300 l/m2 en 24 hores.

El Palau de la Música bat rècord d’abonats amb un 23 % més en la temporada 2026/27

El Palau de la Música de València arranca la temporada 2026/27 amb 1.170 abonats, un augment del 23,16 %, i quasi duplica la recaptació de les primeres dos setmanes respecte a l’any anterior.

Morant alerta d’un país que il·lusiona o que espanta en les pròximes eleccions

Diana Morant advertix a Madrid que en les generals d’enguany els espanyols es juguen “un país que il·lusiona o un país que espanta” i defensa que a la ciutadania valenciana li interessa que Pedro Sánchez continue al Govern d’Espanya.