23 C
València
Dissabte, 1 novembre, 2025

Els detalls de la boda de Rafa Nadal i Xisca Perelló

Una de les bodes més esperades de l’any arriba este dissabte. El tenista Rafa Nadal i la seua promesa, Xisca Perelló, es casaran després de catorze anys de relació.

 

Seguint la seua discreció habitual, la parella ha extremat les precaucions per a desvelar els menors detalls possibles sobre la cerimònia. Tot i això, es coneixen alguns dels secrets que envoltaran un dels enllaços de l’any.

 

Els detalls de la boda

La cerimònia tindrà lloc en una península –inaccessible sense permís– de la badia de Pollença. Concretament, la faran en Sa Fortalesa, que se situa concretament en Punta Avançada i que els permetrà disfrutar de la intimitat que desitgen.

 

Segons les notícies publicades en diferents mitjans de comunicació, seran un total de 350 invitats a la boda, entre els que es troben figures tan importants com els reis emèrits, el futbolista Iker Casillas o el jugador de bàsquet Pau Gasol.

 

Quant al vestit que lluirà Xisca, s’ha desvelat que ha sigut dissenyat per Rosa Clará, tot i que encara no s’han donat tots els detalls. Respecte al còctel, s’ha de destacar que anirà a càrrec de Tatel, un exclusiu restaurant de Madrid del que és soci el mateix tenista.

 

Un altre dels aspectes més interessants de l’enllaç és el menú. Segons s’ha publicat, l’encarregada de dissenyar-lo ha sigut la xef mallorquina Maca de Castro, que té un restaurant en el port d’Alcúdia i que aposta pels productes de proximitat. El seu local compta amb tres sols de la Gua Repsol i una estrela Michelin. El menú també ha comptat amb la col·laboració del xef Andrés Moreno, del restaurant Sa Punta.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Compromís censura les lluites internes del PP i exigix la dimissió de Mazón

Baldoví ha denunciat un espectacle lamentable en el PP per les seues pugnes internes i ha reclamat la dimissió immediata de Mazón per a obrir la via a eleccions.

Gerard Moreno i Moleiro lideren la golejada del Vila-real al Raig (4-0)

El Vila-real va atropellar 4-0 al Rayo Vallecano en La Ceramica. Un golàs de Gerard Moreno va obrir el xoc i un arreon en la reanudacion amb Moleiro, Comesana i Ayoze sentencie.

El PSPV de Paterna subratlla la necessitat de mantindre viva la memòria democràtica

El PSPV-PSOE de Paterna ha celebrat un acte en la Paredassa d'Espanya per Tots els Sants per a homenatjar als qui van defendre la llibertat i la democràcia. La cita ha reivindicat la solidaritat després de la DANA d'octubre i la importància de mantindre viva la memòria democràtica.

Música en el cementeri de Catarroja per a acompanyar les visites de Tots els Sants

El camposanto de Catarroja ha acompanyat les visites de Tots els Sants amb música en el Racó de la memòria, un espai simbòlic que recorda a les víctimes de la dana. A València, responsables municipals han recorregut els cementeris de la ciutat.

València en ratxa rep al Burgos amb opcions de lideratge

L'equip 'taronja' rep a l'acabat d'ascendir Recol·lectes Burgos amb el 4-0 en l'ACB i la possibilitat d'acabar la jornada com a líder. Un triomf assegura el coliderato i, si falla Tenerife, la primera plaça en solitari.

El Barça, exigit i amb baixes, rep a un Elx en la seua pitjor ratxa

El Barcelona arriba minvat per les lesions i obligat a guanyar per a no perdre el pols amb el líder. L'Elx, després d'un sot i sense triomfs fora, somia amb sorprendre a Montjuïc

El Llevant vol estrenar triomf a casa davant un Celta eufòric

El Llevant no ha guanyat en quatre partits com a local i rep a un Celta amb un punt més després del seu primer triomf. Claus, baixes i onces probables.

Manolo Valdés farà el seu primer monòlit al Parc Central de València

L'artista instal·larà una peça inèdita que presidirà l'Espai Valdés al Parc Central. L'acord inclou la cessió d'obra per 10 anys, amb accés gratuït.