11.6 C
València
Dissabte, 27 desembre, 2025

Els detalls de la boda de Rafa Nadal i Xisca Perelló

Una de les bodes més esperades de l’any arriba este dissabte. El tenista Rafa Nadal i la seua promesa, Xisca Perelló, es casaran després de catorze anys de relació.

 

Seguint la seua discreció habitual, la parella ha extremat les precaucions per a desvelar els menors detalls possibles sobre la cerimònia. Tot i això, es coneixen alguns dels secrets que envoltaran un dels enllaços de l’any.

 

Els detalls de la boda

La cerimònia tindrà lloc en una península –inaccessible sense permís– de la badia de Pollença. Concretament, la faran en Sa Fortalesa, que se situa concretament en Punta Avançada i que els permetrà disfrutar de la intimitat que desitgen.

 

Segons les notícies publicades en diferents mitjans de comunicació, seran un total de 350 invitats a la boda, entre els que es troben figures tan importants com els reis emèrits, el futbolista Iker Casillas o el jugador de bàsquet Pau Gasol.

 

Quant al vestit que lluirà Xisca, s’ha desvelat que ha sigut dissenyat per Rosa Clará, tot i que encara no s’han donat tots els detalls. Respecte al còctel, s’ha de destacar que anirà a càrrec de Tatel, un exclusiu restaurant de Madrid del que és soci el mateix tenista.

 

Un altre dels aspectes més interessants de l’enllaç és el menú. Segons s’ha publicat, l’encarregada de dissenyar-lo ha sigut la xef mallorquina Maca de Castro, que té un restaurant en el port d’Alcúdia i que aposta pels productes de proximitat. El seu local compta amb tres sols de la Gua Repsol i una estrela Michelin. El menú també ha comptat amb la col·laboració del xef Andrés Moreno, del restaurant Sa Punta.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Aemet eleva a taronja l’avís per pluges del diumenge a la província de València

Aemet ha elevat a taronja l'avís per pluges en tota la província de València per a este diumenge. L'episodi estarà actiu de 7 a 24 hores i deixarà acumulats molt intensos.

Les pluges del dissabte deixen fins a 76,8 l/m² en l’Albufera i 68 a Benicarló

La jornada ha deixat acumulats destacats en la Comunitat Valenciana, amb el major registre en l'Albufera. Aemet eleva a taronja l'avís a l'interior de València este diumenge.

El futbol es bolca amb Fernando Martín després del naufragi a Indonèsia

RFEF, LaLiga i nombrosos clubs han expressat el seu pesar per l'entrenador del València femení B i tres dels seus fills després d'un naufragi a Indonèsia. El rescat continua en marxa.

Desapareixen en un naufragi a Indonèsia un exfutbolista valencià i tres dels seus fills

Els quatre desapareguts després de l'enfonsament prop de l'illa de Padar són Fernando Martín Carreras, de 44 anys, i tres dels seus fills. La mare i una altra filla van ser rescatades i continua un operatiu de busca de 3 a 4 dies.

Luís Castro arriba al Llevant amb convicció i sense exigir fitxatges

El nou tècnic del Llevant firma fins a 2027 i fixa la permanència com a objectiu. Confia en la plantilla, no imposa reforços i incorpora a Vicente Iborra al seu cos tècnic.

Indonèsia reprendrà el diumenge la busca d’un espanyol i tres dels seus fills després d’un naufragi

Els equips de rescat reprendran el diumenge la busca d'un espanyol i tres dels seus fills desapareguts després del naufragi d'una embarcació prop de l'illa de Padar, a l'est de Bali. Les operacions s'han vist limitades per ones, corrents i pluges.

Quatre membres d’una família valenciana, desapareguts després d’un naufragi a Indonèsia

Quatre espanyols de València seguixen desapareguts després de l'enfonsament d'una embarcació turística prop de l'illa de Padar. Exteriors fa costat a les famílies i el rescat continua.

Indonèsia reprendrà el diumenge la busca d’un espanyol i tres dels seus fills després d’un naufragi

Els equips de rescat reprendran el diumenge la busca d'un ciutadà espanyol i tres dels seus fills desapareguts després del naufragi d'una embarcació prop de l'illa de Padar. L'esposa i una altra filla van ser rescatades, al costat de quatre tripulants i un guia.