Els detalls de la boda de Rafa Nadal i Xisca Perelló

Una de les bodes més esperades de l’any arriba este dissabte. El tenista Rafa Nadal i la seua promesa, Xisca Perelló, es casaran després de catorze anys de relació.

 

Seguint la seua discreció habitual, la parella ha extremat les precaucions per a desvelar els menors detalls possibles sobre la cerimònia. Tot i això, es coneixen alguns dels secrets que envoltaran un dels enllaços de l’any.

 

Els detalls de la boda

La cerimònia tindrà lloc en una península –inaccessible sense permís– de la badia de Pollença. Concretament, la faran en Sa Fortalesa, que se situa concretament en Punta Avançada i que els permetrà disfrutar de la intimitat que desitgen.

 

Segons les notícies publicades en diferents mitjans de comunicació, seran un total de 350 invitats a la boda, entre els que es troben figures tan importants com els reis emèrits, el futbolista Iker Casillas o el jugador de bàsquet Pau Gasol.

 

Quant al vestit que lluirà Xisca, s’ha desvelat que ha sigut dissenyat per Rosa Clará, tot i que encara no s’han donat tots els detalls. Respecte al còctel, s’ha de destacar que anirà a càrrec de Tatel, un exclusiu restaurant de Madrid del que és soci el mateix tenista.

 

Un altre dels aspectes més interessants de l’enllaç és el menú. Segons s’ha publicat, l’encarregada de dissenyar-lo ha sigut la xef mallorquina Maca de Castro, que té un restaurant en el port d’Alcúdia i que aposta pels productes de proximitat. El seu local compta amb tres sols de la Gua Repsol i una estrela Michelin. El menú també ha comptat amb la col·laboració del xef Andrés Moreno, del restaurant Sa Punta.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

El Sevilla remunta un 2-0 inicial i arranca un valuós empat a Vila-real

El Vila-real es va avançar 2-0 amb punts de Gerard Moreno i Georges Mikautadze, però el Sevilla va reaccionar abans del descans i va rescatar un empat amb els gols d'Os i Kike Salas.

Sis mesos de presó per apropiar-se d’un cotxe encarregat per a la seua recollida i revendre’l

L'Audiència d'Alacant condemna a sis mesos de presó a un home que es va quedar amb un cotxe que havia d'arreplegar per a la seua propietària i el va registrar a nom d'una afí que ho va vendre a un tercer.

Educació eleva al 27,26% el seguiment de la tercera jornada de vaga docent en la Comunitat

La Conselleria d'Educació situa en el 27,26% el seguiment de la tercera jornada de vaga indefinida del professorat no universitari, mentres sindicats mantenen la pressió i acudixen a una nova taula de negociació.

Roca Rei, Morante i Manzanares encapçalen la fira de Fogueres d’Alacant 2026

La fira de Fogueres d'Alacant 2026 programa deu festejos taurins entre el 19 i el 27 de juny, amb Roca Rey, Morante de la Pobla i José María Manzanares com a grans reclams.

Importaco activa el seu pla de continuïtat després de l’incendi en la seua planta d’ametles a Castelló

Importaco manté actiu el seu pla de continuïtat després de l'incendi en la seua planta de processament d'ametles a la Vall d'Alba i garantix el subministrament als seus clients mentres treballa en la recuperació productiva.

Marciano Gómez resta importància a la denúncia del PSPV davant la Fiscalia per la circular sobre migrants

Marciano Gómez defén que la circular vigent de Sanitat facilita la regularització de migrants i minimitza la denúncia del PSPV davant la Fiscalia, que considera possible amb qualsevol document.

La Generalitat impulsa materials d’emergència accessibles per a persones amb discapacitat

La Generalitat ha presentat nous materials d'informació preventiva i d'autoprotecció davant inundacions i nevades adaptats a persones amb discapacitat, majors i col·lectius vulnerables.

Educació amplia l’oferta d’FP amb 19 nous cicles per al curs 2026-2027

La Conselleria d'Educació autoritza 70 cicles formatius i, després de desactivar 51, incrementa l'oferta de Formació Professional en 19 nous cicles adaptats al teixit productiu valencià.