Els detalls de la boda de Rafa Nadal i Xisca Perelló

Ejemplo de shortcode con estilo
Una de les bodes més esperades de l’any arriba este dissabte. El tenista Rafa Nadal i la seua promesa, Xisca Perelló, es casaran després de catorze anys de relació.   Seguint la seua discreció habitual, la parella ha extremat les precaucions per a desvelar els menors detalls possibles sobre la cerimònia. Tot i això, es […]

Una de les bodes més esperades de l’any arriba este dissabte. El tenista Rafa Nadal i la seua promesa, Xisca Perelló, es casaran després de catorze anys de relació.

 

Seguint la seua discreció habitual, la parella ha extremat les precaucions per a desvelar els menors detalls possibles sobre la cerimònia. Tot i això, es coneixen alguns dels secrets que envoltaran un dels enllaços de l’any.

 

Els detalls de la boda

La cerimònia tindrà lloc en una península –inaccessible sense permís– de la badia de Pollença. Concretament, la faran en Sa Fortalesa, que se situa concretament en Punta Avançada i que els permetrà disfrutar de la intimitat que desitgen.

 

Segons les notícies publicades en diferents mitjans de comunicació, seran un total de 350 invitats a la boda, entre els que es troben figures tan importants com els reis emèrits, el futbolista Iker Casillas o el jugador de bàsquet Pau Gasol.

 

Quant al vestit que lluirà Xisca, s’ha desvelat que ha sigut dissenyat per Rosa Clará, tot i que encara no s’han donat tots els detalls. Respecte al còctel, s’ha de destacar que anirà a càrrec de Tatel, un exclusiu restaurant de Madrid del que és soci el mateix tenista.

 

Un altre dels aspectes més interessants de l’enllaç és el menú. Segons s’ha publicat, l’encarregada de dissenyar-lo ha sigut la xef mallorquina Maca de Castro, que té un restaurant en el port d’Alcúdia i que aposta pels productes de proximitat. El seu local compta amb tres sols de la Gua Repsol i una estrela Michelin. El menú també ha comptat amb la col·laboració del xef Andrés Moreno, del restaurant Sa Punta.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

La UPV estrena el documental ‘340.000’ sobre la recuperació de fotos de la DANA de 2024

La Universitat Politècnica de València presenta ‘340.000’, un documental que repassa el projecte Salvem les Fotos UPV, amb què s’han recuperat 340.000 fotografies familiars danyades per la DANA d’octubre de 2024.

Una dona encausada per amenaçar Mazón amb missatges violents en X després de la dana de 2024

Un jutjat de València ha encausat una dona per diversos missatges en X dirigits a l’expresident Carlos Mazón després de la dana de 2024, en què li desitjava atacs violents. La causa continua com a delicte d’amenaces en procediment abreujat.

Les amenaces de mort a Carlos Mazón després de la DANA arriben als tribunals amb referències a ETA

La justícia continua la causa contra una investigadora universitària per presumptes amenaces a Carlos Mazón. Els missatges incloïen referències a bombes lapa, explosius i tirs al bescoll.

Educació suspén la reunió amb sindicats per la DANA Adam per a visitar els centres afectats

La Conselleria dEducació ha suspés la reunió prevista este dimecres amb els sindicats per a continuar negociant les reivindicacions que van originar la vaga indefinida del curs passat, amb lobjectiu de centrar-se en lanàlisi de la situació dels centres afectats per la DANA Adam. Els sindicats reclamen ja una nova data per a reprendre les converses amb la consellera Carmen Orti.

Dimecres amb oratge estable i lleuger descens tèrmic a la Comunitat

El dimecres arribarà amb cel poc nuvolós a la Comunitat Valenciana, lleugers canvis de temperatura i vent fluix a moderat. Dijous augmentaran els núvols i s’espera un xicotet descens tèrmic, amb variacions en el vent i condicions marítimes moderades.

Iñigo Pérez assenyala la falta de contundència després del 4-3 a Liverpool

Iñigo Pérez ha atribuït la derrota del Villarreal per 4-3 a Anfield a una nova falta de contundència defensiva en moments clau. El tècnic ha lamentat especialment l’empat del Liverpool just abans del descans.

Comesaña admet que l’empat del Liverpool abans del descans va ser clau

Santi Comesaña ha reconegut que l’empat del Liverpool en l’última jugada abans del descans i el tercer gol a l’inici de la represa han sigut decisius en la derrota 4-3 del Villarreal en Champions.

El Villarreal acaricia l’empat però cau 4-3 davant el Liverpool a la Champions

El Villarreal ha encadenat la segona derrota en la Lliga de Campions després de deixar escapar un 0-2 a Anfield i perdre 4-3 contra el Liverpool.