Els detalls de la boda de Rafa Nadal i Xisca Perelló

Una de les bodes més esperades de l’any arriba este dissabte. El tenista Rafa Nadal i la seua promesa, Xisca Perelló, es casaran després de catorze anys de relació.

 

Seguint la seua discreció habitual, la parella ha extremat les precaucions per a desvelar els menors detalls possibles sobre la cerimònia. Tot i això, es coneixen alguns dels secrets que envoltaran un dels enllaços de l’any.

 

Els detalls de la boda

La cerimònia tindrà lloc en una península –inaccessible sense permís– de la badia de Pollença. Concretament, la faran en Sa Fortalesa, que se situa concretament en Punta Avançada i que els permetrà disfrutar de la intimitat que desitgen.

 

Segons les notícies publicades en diferents mitjans de comunicació, seran un total de 350 invitats a la boda, entre els que es troben figures tan importants com els reis emèrits, el futbolista Iker Casillas o el jugador de bàsquet Pau Gasol.

 

Quant al vestit que lluirà Xisca, s’ha desvelat que ha sigut dissenyat per Rosa Clará, tot i que encara no s’han donat tots els detalls. Respecte al còctel, s’ha de destacar que anirà a càrrec de Tatel, un exclusiu restaurant de Madrid del que és soci el mateix tenista.

 

Un altre dels aspectes més interessants de l’enllaç és el menú. Segons s’ha publicat, l’encarregada de dissenyar-lo ha sigut la xef mallorquina Maca de Castro, que té un restaurant en el port d’Alcúdia i que aposta pels productes de proximitat. El seu local compta amb tres sols de la Gua Repsol i una estrela Michelin. El menú també ha comptat amb la col·laboració del xef Andrés Moreno, del restaurant Sa Punta.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Empat sense gols entre Màlaga i Llevant amb penal errat

Màlaga i Llevant han empatat a zero en un partit amb poques idees en atac, en què els locals han fallat un penal. La primera part ha sigut malaguenya i la segona més igualada, però amb les millors ocasions per al Llevant.

Mor un home de 79 anys i una dona resulta ferida greu en un accident a Benidorm

Un home de 79 anys ha mort i una dona de 80 ha resultat ferida greu en un accident de trànsit a la N-332, a l’eixida cap a Terra Mítica, al terme municipal de Benidorm.

Quasi 2.000 valencianistes esclaten a Mestalla contra la gestió i els mals resultats

Quasi 2.000 aficionats del Valencia CF s’han concentrat fora de Mestalla després del 0-5 contra el Barcelona per a protestar per la gestió del club i la situació esportiva de l’equip, colista de LaLiga amb un punt en quatre jornades.

Corberán admet que el València està per davall del seu nivell després del 0-5 contra el Barça

Carlos Corberán admet que el València està rendint per davall del que pot oferir després del 0-5 del Barcelona a Mestalla, que deixa l’equip colista amb un punt en quatre jornades. L’entrenador assumix la responsabilitat, demana autocrítica i assegura que el vestidor buscarà solucions unit per remuntar.

Arnau admet la superioritat del Barça a Mestalla: ‘Ens han passat per damunt’

Arnau Martínez admet que el Barcelona ha sigut molt superior al Valencia a Mestalla i demana paciència a l’afició, convençut que l’equip remuntarà la situació.

Una eixida nefasta deixa Los Gallos sense final del SailGP de València

Los Gallos, líders del seu grup abans de l’última jornada del SailGP de València, han perdut el pas a la final per una mala eixida i el triomf de l’US SailGP Team en l’última mànega classificatòria.

Golejada del Barcelona a Mestalla i lideratge en solitari

El Barcelona ha passat per damunt del València a Mestalla amb un 0-5, amb doblet de Lamine Yamal, i se situa líder en solitari després del punxó del Real Madrid.

L’Elx busca la primera victòria davant una Reial que encara no puntua fora

L’Elx rep hui al Martínez Valero la Reial Societat necessitat de guanyar per estrenar el seu caseller, davant un rival que encara no ha puntuat com a visitant.