17.8 C
València
Dilluns, 16 febrer, 2026

El dia que Leticia Sabater va estar a punt de perdre la vida

 

Leticia Sabater, que està concursant en el ‘reality’ de Telecinco La casa fuerte‘, ha sigut sempre sinònim de diversió, de polèmica i de televisió. Molts són els moments que ens ha regalat i que quedaran en la retina de milers de persones, però la seua vida no ha sigut sempre fàcil.

 

De fet, ‘Cadena 100’ ha publicat que en el moment del seu naixement va tindre seriosos problemes de salut. Tan serioses van ser estes complicacions que Leticia va nàixer pràcticament morta.

 

Anys enrere en el programa de Telecinco Sábado Deluxe‘ existia un espai anomenat ‘La caja’. En este espai, els convidats explicaven moments de la seua vida acompanyats de fotografies antigues i Leticia Sabater va acudir a explicar la seua història.

 

«Vaig nàxer pràcticament morta»

Gràcies al programa vam poder conéixer un poc més a la presentadora de programes infantils. De fet, va arribar a explicar la història de superació més important de la seua vida: «Jo vaig nàixer pràcticament morta. Vaig tindre una deshidratació de pílor enorme en nàixer i els metges em donaven per morta». El seu discurs continuava amb declaracions igual de dures: «Jo vaig nàixer molt lletja. Tant, que el meu iaio va dir: ‘Esta xiqueta no té solució’».

 

A pesar de tot, Leticia sempre ha tingut bones paraules cap als seus pares, i d’eixa manera ho confirmava parlant de sa mare: «Tot un esforç, el de ma mare. Durant un parell d’anys cada dia tardava deu hores en donar-me les farinetes. Li dec la vida».

 

A causa de les complicacions, van eixir altres problemes, com l’obligació de portar pegat l’ull, l’estómac tancat i les cames tortes. I tot això la va portar a patir mals moments en l’escola al costat dels seus companys: «Era molt més lenta que els altres a l’hora de la comprensió», afegia.

 

«Era una conya que volguera ser famosa amb esta cara»

La mare de Leticia, tot i tantes complicacions, mai va deixar de lluitar per ella. En el programa, la famosa recordava també com la feia vore millor: «Jo anava pel carrer com si fora Claudia Schiffer, i clar, la gent se’n reia de mi».

 

Va explicar que des de què tenia 7 anys va prendre la determinació de ser famosa i està molt orgullosa que este somni s’haja complert: «És clar, en ma casa ja era una conya que volguera ser famosa amb esta cara», assegurava, traient l’humor que sempre l’ha caracteritzat.

 

Un altre dels episodis més escabrosos de la seua vida eixia a la llum durant el mateix programa, quan Sabater va explicar la desaparició de la seua exparella, que va fugir per un problema personal amb un soci. De fet, el cas és tan misteriós que mai s’ha resolt la desaparició.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

València acull per quarta vegada la Copa del Rei i el Roig Arena s’estrena com a seu

La Copa del Rei de bàsquet arriba este dijous a València per quarta vegada i estrenarà el Roig Arena, amb 15.600 places. Persistixen les 'malediccions' de l'amfitrió i del sext classificat.

El temporal de vent cessarà este divendres després de quasi 30 dies consecutius i set borrasques

El temporal de vent en la Comunitat Valenciana cessarà el divendres 20 després de quasi un mes de ratxes de ponent i nord-oest impulsades per set borrasques. Aemet preveu calma amb l'arribada de l'anticicló i advertix de riscos residuals malgrat la menor intensitat.

Cau a Madrid un fugitiu suec buscat per homicidi i tràfic de drogues

La Policia Nacional ha detingut a Madrid a un fugitiu reclamat a Suècia per homicidi, lesions i tràfic de drogues. L'home va fugir via Alacant i va ser localitzat en un hotel del centre.

Vaga de metges: més del 90% segons sindicats i 10,4% segons Sanitat

La primera jornada de l'atur contra la reforma de l'estatut marc deixa un seguiment dispar en la Comunitat Valenciana: més del 90% per als convocants i 10,4% per a Sanitat. El sindicat mèdic recorre els servicis mínims i preveu parar una setmana al mes fins a juny.

La majoria de veïns desallotjats per l’incendi a Xàbia torna a les seues cases després de la inspecció

La majoria dels evacuats per l'incendi del dijous a Xàbia han pogut tornar este dilluns després d'una inspecció favorable. La planta 2 continua tancada.

Sis atesos per fum i desenes desallotjades en un incendi en vivendes socials d’Alacant

Sis persones han sigut ateses per inhalació de fum i diverses desenes han sigut desallotjades després d'un incendi en les vivendes socials de Miguel Hernández, a Alacant. El vent i un brasero han afavorit la propagació i l'ajuntament ha activat ajuda residencial.

El temporal de vent cessarà este divendres després de quasi 30 dies consecutius i 7 borrasques

Aemet fixa el final de l'episodi de ponent per al divendres 20, amb l'entrada d'un anticicló. Fins llavors seguiran els avisos i el risc de danys.

Dèsset detinguts per estar sense papers en dos operatius a Almoradí i Callosa de Segura

Dèsset persones han sigut detingudes per infringir la Llei d'Estrangeria en controls en locals d'oci d'Almoradí i Callosa de Segura. A més, un home va ser arrestat per una orde europea de detenció vinculada a un delicte de drogues.