El dia que Leticia Sabater va estar a punt de perdre la vida

 

Leticia Sabater, que està concursant en el ‘reality’ de Telecinco La casa fuerte‘, ha sigut sempre sinònim de diversió, de polèmica i de televisió. Molts són els moments que ens ha regalat i que quedaran en la retina de milers de persones, però la seua vida no ha sigut sempre fàcil.

 

De fet, ‘Cadena 100’ ha publicat que en el moment del seu naixement va tindre seriosos problemes de salut. Tan serioses van ser estes complicacions que Leticia va nàixer pràcticament morta.

Anuncios

 

Anys enrere en el programa de Telecinco Sábado Deluxe‘ existia un espai anomenat ‘La caja’. En este espai, els convidats explicaven moments de la seua vida acompanyats de fotografies antigues i Leticia Sabater va acudir a explicar la seua història.

 

«Vaig nàxer pràcticament morta»

Gràcies al programa vam poder conéixer un poc més a la presentadora de programes infantils. De fet, va arribar a explicar la història de superació més important de la seua vida: «Jo vaig nàixer pràcticament morta. Vaig tindre una deshidratació de pílor enorme en nàixer i els metges em donaven per morta». El seu discurs continuava amb declaracions igual de dures: «Jo vaig nàixer molt lletja. Tant, que el meu iaio va dir: ‘Esta xiqueta no té solució’».

 

A pesar de tot, Leticia sempre ha tingut bones paraules cap als seus pares, i d’eixa manera ho confirmava parlant de sa mare: «Tot un esforç, el de ma mare. Durant un parell d’anys cada dia tardava deu hores en donar-me les farinetes. Li dec la vida».

 

A causa de les complicacions, van eixir altres problemes, com l’obligació de portar pegat l’ull, l’estómac tancat i les cames tortes. I tot això la va portar a patir mals moments en l’escola al costat dels seus companys: «Era molt més lenta que els altres a l’hora de la comprensió», afegia.

 

«Era una conya que volguera ser famosa amb esta cara»

La mare de Leticia, tot i tantes complicacions, mai va deixar de lluitar per ella. En el programa, la famosa recordava també com la feia vore millor: «Jo anava pel carrer com si fora Claudia Schiffer, i clar, la gent se’n reia de mi».

 

Va explicar que des de què tenia 7 anys va prendre la determinació de ser famosa i està molt orgullosa que este somni s’haja complert: «És clar, en ma casa ja era una conya que volguera ser famosa amb esta cara», assegurava, traient l’humor que sempre l’ha caracteritzat.

 

Un altre dels episodis més escabrosos de la seua vida eixia a la llum durant el mateix programa, quan Sabater va explicar la desaparició de la seua exparella, que va fugir per un problema personal amb un soci. De fet, el cas és tan misteriós que mai s’ha resolt la desaparició.

Anuncios

Últimes notícies

Urpa de Cap Verd el creuer amb brot de hantavirus rumb a Canàries

El creuer MV Hondius ha partit de Cap Verd cap al port de Granadilla de Abona, a Tenerife, després d'evacuar a tres persones amb hantavirus. A la seua arribada s'activarà un dispositiu sanitari per a avaluar i repatriar a tot el passatge, inclosos els espanyols a bord.

València Basket assalta el OAKA, força el 1-2 i allarga la sèrie davant el Panathinaikos

València Basket firma una exhibició col·lectiva en el OAKA, derrota al Panathinaikos per 87-91 i manté visca l'eliminatòria de quarts de final de l'Eurolliga.

El Crystal Palace s’interessa per Marcelino per a rellevar a Glasner

El Crystal Palace ha realitzat un primer sondeig per Marcelino García Toral per a ocupar la banqueta la pròxima temporada després de l'eixida anunciada d'Oliver Glasner, que deixarà el club al final del curs.

Aemet alerta de tempestes intenses en la serra que poden causar inundacions locals

Aemet manté avisos taronja i groc per tempestes que poden descarregar més de 40 litres per metre quadrat en una hora en el sud de València i nord d'Alacant, amb el risc d'inundacions locals.

Els bombers rescaten a un conductor atrapat per la pala d’un carretó en un polígon de Rafelbunyol

Un conductor ha resultat atrapat en el seu turisme en incrustar-se la pala d'un carretó en l'habitacle i ha hagut de ser rescatat pels bombers en un polígon industrial de Rafelbunyol.

Denuncien un intent d’agressió amb un cristall d’un pres de Picassent a diversos funcionaris

Acaip UGT denuncia que un pres del centre penitenciari de Picassent va intentar agredir amb un tros de cristall a diversos funcionaris, que van resultar ferits de diversa consideració.

València estrenarà este estiu punts de bany a la platja per a persones amb paràlisi cerebral

L'Ajuntament de València posarà en marxa este estiu un projecte pilot de punts de bany adaptats per a persones amb paràlisi cerebral a la platja del Cabanyal, que s'estendrà posteriorment a altres trams del litoral.

La Policia Local de València immobilitza 129 patinets i reforça els controls en barris conflictius

La Policia Local de València ha controlat 161 patinets elèctrics des de finals d'abril, dels quals ha immobilitzat 129 i ha imposat 219 denúncies en diversos barris per infraccions tècniques i de circulació.