10.2 C
València
Dissabte, 17 gener, 2026

El dia que Leticia Sabater va estar a punt de perdre la vida

 

Leticia Sabater, que està concursant en el ‘reality’ de Telecinco La casa fuerte‘, ha sigut sempre sinònim de diversió, de polèmica i de televisió. Molts són els moments que ens ha regalat i que quedaran en la retina de milers de persones, però la seua vida no ha sigut sempre fàcil.

 

De fet, ‘Cadena 100’ ha publicat que en el moment del seu naixement va tindre seriosos problemes de salut. Tan serioses van ser estes complicacions que Leticia va nàixer pràcticament morta.

 

Anys enrere en el programa de Telecinco Sábado Deluxe‘ existia un espai anomenat ‘La caja’. En este espai, els convidats explicaven moments de la seua vida acompanyats de fotografies antigues i Leticia Sabater va acudir a explicar la seua història.

 

«Vaig nàxer pràcticament morta»

Gràcies al programa vam poder conéixer un poc més a la presentadora de programes infantils. De fet, va arribar a explicar la història de superació més important de la seua vida: «Jo vaig nàixer pràcticament morta. Vaig tindre una deshidratació de pílor enorme en nàixer i els metges em donaven per morta». El seu discurs continuava amb declaracions igual de dures: «Jo vaig nàixer molt lletja. Tant, que el meu iaio va dir: ‘Esta xiqueta no té solució’».

 

A pesar de tot, Leticia sempre ha tingut bones paraules cap als seus pares, i d’eixa manera ho confirmava parlant de sa mare: «Tot un esforç, el de ma mare. Durant un parell d’anys cada dia tardava deu hores en donar-me les farinetes. Li dec la vida».

 

A causa de les complicacions, van eixir altres problemes, com l’obligació de portar pegat l’ull, l’estómac tancat i les cames tortes. I tot això la va portar a patir mals moments en l’escola al costat dels seus companys: «Era molt més lenta que els altres a l’hora de la comprensió», afegia.

 

«Era una conya que volguera ser famosa amb esta cara»

La mare de Leticia, tot i tantes complicacions, mai va deixar de lluitar per ella. En el programa, la famosa recordava també com la feia vore millor: «Jo anava pel carrer com si fora Claudia Schiffer, i clar, la gent se’n reia de mi».

 

Va explicar que des de què tenia 7 anys va prendre la determinació de ser famosa i està molt orgullosa que este somni s’haja complert: «És clar, en ma casa ja era una conya que volguera ser famosa amb esta cara», assegurava, traient l’humor que sempre l’ha caracteritzat.

 

Un altre dels episodis més escabrosos de la seua vida eixia a la llum durant el mateix programa, quan Sabater va explicar la desaparició de la seua exparella, que va fugir per un problema personal amb un soci. De fet, el cas és tan misteriós que mai s’ha resolt la desaparició.

Últimes notícies

Empat sense gols al descans entre Betis i Vila-real en La Cartoixa

Betis i Vila-real marxen al descans amb 0-0 en La Cartoixa. Domini local i dos ocasions clares, de Mikautadze i Marc Roca, resoltes pels porters.

Busquen per mar i aire a un veler perdut entre Gandia i Guardamar del Segura

Salvament Marítim porta dos dies buscant a un veler de 9 metres amb un únic tripulant entre Gandia i Guardamar. L'última referència ho va situar a l'altura de Benidorm.

Detingut a Xàtiva l’autor de l’atropellament de la Ronda Nord de València

La Guàrdia Civil ha arrestat a Xàtiva al jove que va atropellar en 2024 a un xiquet en la Ronda Nord de València i va fugir. Tenia tres requisitòries i va incomplir una mesura judicial.

Cau a Xàtiva l’autor de l’atropellament de la Ronda Nord: tenia tres ordes d’ingrés a la presó

La Guàrdia Civil ha detingut a Xàtiva al jove que va atropellar en 2024 a un xiquet en la Ronda Nord de València i va fugir. Tenia tres requisitòries i va infringir mesures.

Felipe Orts arriba en el seu millor moment i somia amb el podi a Benidorm

Felipe Orts afronta la Copa del Món de Benidorm en el seu millor moment i es marca el podi com a somni realista malgrat l'alt nivell i la presència de Van der Poel. Sofía Rodríguez aspira a un top 15 davant les grans favorites.

Les temperatures han baixat en la Comunitat Valenciana i les màximes s’han quedat en 15 graus

El descens tèrmic ha deixat les màximes en 15 graus a Rojales i Orihuela, per davall dels 19 del divendres a Pego. El diumenge baixaran les mínimes i les màximes seran similars.

Manifestació a Llíria contra la planta de biometà i per energies segures

Veïns de Llíria han protestat contra la macroplanta de biometà i han reclamat alternatives més netes, segures i sostenibles per a la comarca.

Luis Castro va lamentar que el penal de Mbappé va canviar el partit

El tècnic del Llevant va atribuir el 2-0 a un punt d'inflexió en la pena màxima transformada per Mbappé i va lamentar no capitalitzar les primeres ocasions.