El dia que Leticia Sabater va estar a punt de perdre la vida

 

Leticia Sabater, que està concursant en el ‘reality’ de Telecinco La casa fuerte‘, ha sigut sempre sinònim de diversió, de polèmica i de televisió. Molts són els moments que ens ha regalat i que quedaran en la retina de milers de persones, però la seua vida no ha sigut sempre fàcil.

 

De fet, ‘Cadena 100’ ha publicat que en el moment del seu naixement va tindre seriosos problemes de salut. Tan serioses van ser estes complicacions que Leticia va nàixer pràcticament morta.

 

Anys enrere en el programa de Telecinco Sábado Deluxe‘ existia un espai anomenat ‘La caja’. En este espai, els convidats explicaven moments de la seua vida acompanyats de fotografies antigues i Leticia Sabater va acudir a explicar la seua història.

 

«Vaig nàxer pràcticament morta»

Gràcies al programa vam poder conéixer un poc més a la presentadora de programes infantils. De fet, va arribar a explicar la història de superació més important de la seua vida: «Jo vaig nàixer pràcticament morta. Vaig tindre una deshidratació de pílor enorme en nàixer i els metges em donaven per morta». El seu discurs continuava amb declaracions igual de dures: «Jo vaig nàixer molt lletja. Tant, que el meu iaio va dir: ‘Esta xiqueta no té solució’».

 

A pesar de tot, Leticia sempre ha tingut bones paraules cap als seus pares, i d’eixa manera ho confirmava parlant de sa mare: «Tot un esforç, el de ma mare. Durant un parell d’anys cada dia tardava deu hores en donar-me les farinetes. Li dec la vida».

 

A causa de les complicacions, van eixir altres problemes, com l’obligació de portar pegat l’ull, l’estómac tancat i les cames tortes. I tot això la va portar a patir mals moments en l’escola al costat dels seus companys: «Era molt més lenta que els altres a l’hora de la comprensió», afegia.

 

«Era una conya que volguera ser famosa amb esta cara»

La mare de Leticia, tot i tantes complicacions, mai va deixar de lluitar per ella. En el programa, la famosa recordava també com la feia vore millor: «Jo anava pel carrer com si fora Claudia Schiffer, i clar, la gent se’n reia de mi».

 

Va explicar que des de què tenia 7 anys va prendre la determinació de ser famosa i està molt orgullosa que este somni s’haja complert: «És clar, en ma casa ja era una conya que volguera ser famosa amb esta cara», assegurava, traient l’humor que sempre l’ha caracteritzat.

 

Un altre dels episodis més escabrosos de la seua vida eixia a la llum durant el mateix programa, quan Sabater va explicar la desaparició de la seua exparella, que va fugir per un problema personal amb un soci. De fet, el cas és tan misteriós que mai s’ha resolt la desaparició.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Carlos Álvarez patix una lesió de turmell i perilla la seua final de Lliga amb el Llevant

Carlos Álvarez patix una lesió de sindesmosis en el turmell esquerre i podria perdre's els últims quatre partits de Lliga amb el Llevant, a l'espera de la seua evolució.

El València Basket patix davant un combatiu Ensino Lugo però assegura el passe a semifinals

El València Basket va remuntar en el Roig Arena per a imposar-se 73-70 al Durán Maquinaria Ensino Lugo i certificar el seu bitllet a semifinals de la Lliga Femenina Endesa, on es mesurarà al Spar Girona.

València Basket es jugarà el passe a la final davant Girona sense factor pista

València Basket s'enfrontarà al Spar Girona en les semifinals de la Lliga Femenina, una eliminatòria a doble partit en la qual el conjunt valencià no tindrà el factor pista a favor.

Tres ferits en una col·lisió frontal amb un cotxe en sentit contrari en l’A-7 a Tibi

Tres persones han resultat ferides en una col·lisió frontal en l'A-7, a l'altura de l'eixida de Tibi, després que un dels vehicles circulara en sentit contrari.

Controlat l’incendi en la campa exterior d’un desballestament d’Orihuela

El foc declarat en la campa exterior d'un desballestament a Orihuela ha quedat controlat este diumenge al migdia després dels treballs continuats del Consorci Provincial de Bombers d'Alacant.

Quatre persones moren ofegades, entre elles dos menors, en una platja d’Oliva

Quatre persones, inclosos dos menors d'11 i 14 anys, van morir ofegades a la platja Aigua Morta d'Oliva. Altres dos van ser evacuades a l'Hospital de Gandia amb símptomes d'ofegament.

Aspes guia al Celta a una victòria clau davant l’Elx

Iago Aspas lidera el triomf del Celta per 3-1 davant l'Elx, un resultat que impulsa les seues opcions europees i complica encara més la permanència il·licitana.

Obasohan lidera al Baxi Manresa en un agònic triomf davant el València Basket

El Baxi Manresa es va imposar per un ajustat 104-102 al València Basket en un partit decidit en l'últim minut, marcat pels 30 punts de Retin Obasohan i un desenllaç molt criticat per Pedro Martínez.