El dia que Leticia Sabater va estar a punt de perdre la vida

 

Leticia Sabater, que està concursant en el ‘reality’ de Telecinco La casa fuerte‘, ha sigut sempre sinònim de diversió, de polèmica i de televisió. Molts són els moments que ens ha regalat i que quedaran en la retina de milers de persones, però la seua vida no ha sigut sempre fàcil.

 

De fet, ‘Cadena 100’ ha publicat que en el moment del seu naixement va tindre seriosos problemes de salut. Tan serioses van ser estes complicacions que Leticia va nàixer pràcticament morta.

 

Anys enrere en el programa de Telecinco Sábado Deluxe‘ existia un espai anomenat ‘La caja’. En este espai, els convidats explicaven moments de la seua vida acompanyats de fotografies antigues i Leticia Sabater va acudir a explicar la seua història.

 

«Vaig nàxer pràcticament morta»

Gràcies al programa vam poder conéixer un poc més a la presentadora de programes infantils. De fet, va arribar a explicar la història de superació més important de la seua vida: «Jo vaig nàixer pràcticament morta. Vaig tindre una deshidratació de pílor enorme en nàixer i els metges em donaven per morta». El seu discurs continuava amb declaracions igual de dures: «Jo vaig nàixer molt lletja. Tant, que el meu iaio va dir: ‘Esta xiqueta no té solució’».

 

A pesar de tot, Leticia sempre ha tingut bones paraules cap als seus pares, i d’eixa manera ho confirmava parlant de sa mare: «Tot un esforç, el de ma mare. Durant un parell d’anys cada dia tardava deu hores en donar-me les farinetes. Li dec la vida».

 

A causa de les complicacions, van eixir altres problemes, com l’obligació de portar pegat l’ull, l’estómac tancat i les cames tortes. I tot això la va portar a patir mals moments en l’escola al costat dels seus companys: «Era molt més lenta que els altres a l’hora de la comprensió», afegia.

 

«Era una conya que volguera ser famosa amb esta cara»

La mare de Leticia, tot i tantes complicacions, mai va deixar de lluitar per ella. En el programa, la famosa recordava també com la feia vore millor: «Jo anava pel carrer com si fora Claudia Schiffer, i clar, la gent se’n reia de mi».

 

Va explicar que des de què tenia 7 anys va prendre la determinació de ser famosa i està molt orgullosa que este somni s’haja complert: «És clar, en ma casa ja era una conya que volguera ser famosa amb esta cara», assegurava, traient l’humor que sempre l’ha caracteritzat.

 

Un altre dels episodis més escabrosos de la seua vida eixia a la llum durant el mateix programa, quan Sabater va explicar la desaparició de la seua exparella, que va fugir per un problema personal amb un soci. De fet, el cas és tan misteriós que mai s’ha resolt la desaparició.

Últimes notícies

Sánchez responsabilitza les autonomies del PP dels mals resultats de PISA

Pedro Sánchez ha atribuït als governs autonòmics del PP, entre ells el de la Comunitat Valenciana, part dels mals resultats de l’informe PISA, mentre Alberto Núñez Feijóo l’ha acusat de desatendre la qualitat educativa.

La calor extrema deixa 37 graus de matinada en pobles d’Alacant

Diversos municipis de les comarques d’Alacant i València han patit temperatures entre 32 i 37 graus passada la mitjanit, segons Avamet.

Bombers i brigades forestals continuen refrigerant la zona de l’incendi de Polop

Set dotacions de bombers, quatre unitats forestals i un mitjà aeri continuen refrigerant este dimecres al matí la zona afectada per l’incendi de Polop de la Marina, que ha calcinat unes 36 hectàrees però es manté estabilitzat.

Arriben ruixats forts amb pedra i vent al sud de la Comunitat Valenciana

La Comunitat Valenciana espera este dimecres un augment dels núvols i ruixats amb tronada i pedra, sobretot intensos al sud, amb un descens marcat de les temperatures i vent del nord moderat amb ratxes molt fortes en punts exposats.

Derrota mínima del Villarreal en el seu estrena a Dortmund (3-2)

El Villarreal ha perdut 3-2 en el seu debut en la Lliga de Campions davant el Borussia Dortmund, tot i dominar durant 80 minuts. L’equip d’Íñigo Pérez ha arribat amb opcions d’empatar fins a l’últim instant.

Messi negocia per a convertir-se en màxim accionista de l’Eldense

Leo Messi ha arribat a un principi d’acord amb els actuals propietaris de l’Eldense per a convertir-se en el seu màxim accionista, pendent encara de tràmits legals i del vistiplau del CSD.

Gulácsi debuta en la porteria del Villarreal contra un Borussia liderat per Guirassy

Peter Gulácsi debuta en la porteria del Villarreal en el primer partit de la Lliga de Campions davant el Borussia Dortmund, que es presenta amb Serhou Guirassy com a gran amenaça ofensiva.

Una dona apunyalada a Carcaixent continua ingressada en l’UCI

La Guàrdia Civil investiga l’apunyalament d’una dona aquest dilluns a Carcaixent. La víctima està ingressada a l’UCI de l’Hospital de la Ribera amb pronòstic reservat.