L’espectacular i misteriosa bodega privada que s’amaga en la Zarzuela

La família reial tindria un celler amb més de 10.000 referències diferents de vins

La família reial tindria un celler amb més de 10.000 referències diferents de vins | Gtres

 

Ix a la llum l’impressionant celler de la Casa Reial. El cosí de la reina Letícia, David Rocasolano, explica en el llibre ‘Adiós, Princesa’, que Felip i la seua dona tenen una bodega privada amb prop de 10.000 referències. Només se sap que els vins en qüestió són els millors de l’estat i l’estranger, ja que este espai pertany a un àmbit estrictament privat, segons Transparència de la Casa Reial.

 

Rocasolano, explica que els reis fan portar arena d’una platja de l’Índic per a cobrir el terra de la bodega, ja que la seua composició és la més adequada per a ajudar a regular la humitat en eixe espai. «Una vinoteca particular immensa», segons el cosí de la reina, qui assegura que «vam passejar per un laberint d’estants, xafant arena de platja i contemplant l’espectacle del vi».

 

Pareix que esta col·lecció la va començar el rei emèrit i inclús s’haurien plantejat subhastar-la després que la popularitat de Joan Carles patira una baixada com a conseqüència de la cacera de Botswana. Per això, segons declara la revista ‘Vanitatis’, s’hauria catalogat tota la vinoteca i un dels responsables de fer-ho hauria sigut Quim Vila, propietari i director de la botiga especialitzada en vins ‘Vilaviniteca’.

 

Finalment no es va subhastar res de l’interior de la bodega i els 10.000 vins que es van catalogar seguixen sent part de la família reial, perquè els puguen disfrutar ells a soles o juntament amb convidats de les seues festes privades.

 

Tot i ser abstèmia sembla que la reina és molt meticulosa amb el vi

Tot i ser abstèmia, pareix que la reina és molt meticulosa amb el vi | Cedida

 

L’abstèmia de la reina Letícia

Un apunt curiós és que sempre s’ha dit que la reina Letícia és abstèmia i se l’ha pogut vore en moltes ocasions banyant-se els llavis amb l’alcohol després d’un brindis, però sense beure ni una gota de vi o xampany. Ara bé, pareix que això no impedix que la reina siga molt meticulosa a l’hora de triar el vi per als seus convidats. Segons ‘Vanitatis’, en la reunió del passat dissabte amb 30 amics que es va celebrar en la Zarzuela, la reina va canviar de vi fins en tres ocasions per a trobar l’adequat per a la festa. L’elegit va ser un vi amb denominació d’origen d’Ourense, amb un preu d’uns 60 euros la botella.

 

També et pot interessar…

Últimes notícies

Mor un treballador de l’Arenal Sound de Borriana durant l’última jornada del festival

Un treballador de l’Arenal Sound de Borriana ha mort este diumenge, últim dia del festival, després de ser traslladat a l’Hospital de la Plana, presumptament per causes naturals.

Entrenament sorpresa de Carlos Alcaraz a Alacant abans de tornar al circuit

Carlos Alcaraz ha reaparegut amb un entrenament sorpresa en el complex Arena de la Platja de Sant Joan d’Alacant per a preparar el seu retorn a la competició en el Masters 1.000 de Cincinnati, després de quasi quatre mesos lesionat al canell dret.

Gulácsi reforça la porteria del Villarreal amb un fitxatge de dos anys

El Villarreal ha incorporat el porter hongarés Péter Gulácsi, de 36 anys, procedent del Red Bull Leipzig, amb un contracte de dos temporades.

Les màximes baixen dels 40 graus i Alcoi registra 37,9 com a valor més alt

Les temperatures han baixat este dilluns dels 40 graus a la Comunitat Valenciana i el valor més alt s’ha registrat a Alcoi, amb 37,9 graus, segons Aemet. Les capitals de província han quedat per davall dels 33 graus.

Armoni Brooks arriba cedit al Valencia Basket per a la temporada 2026-27

El Valencia Basket ha incorporat l’escorta nord-americà Armoni Brooks cedit des del LDLC ASVEL Villeurbanne per a la temporada 2026-27, després de destacar a l’EuroLeague amb l’Armani Olimpia Milan. El jugador, de 28 anys i amb experiència a la NBA i a la G League, arriba com a especialista en el tir exterior.

Un cotxe es calfa en ple carrer de Novelda i els ocupants en ixen il·lesos

Un cotxe ha quedat calfat este dilluns en plena via urbana a Novelda, però els ocupants han pogut eixir-ne il·lesos. Bombers i Policia Local han intervingut per controlar el foc i evitar danys majors.

Les persones amb ELA en dependència extrema cobren fins a 9.850 € al mes sense llista d’espera

La Generalitat ha reconegut el grau màxim de dependència a 102 persones amb ELA fins a juliol de 2026, amb prestacions de fins a 9.850 euros mensuals i sense llistes d’espera per al Grado III+ a la Comunitat Valenciana.

El PP retreu al PSPV l’augment de 16.000 milions del deute valencià

La portaveu d'Economia del PP en Les Corts, Mari Carmen Contelles, acusa el PSPV d'haver augmentat en quasi 16.000 milions el deute de la Generalitat durant els governs del Botànic i li nega autoritat per a donar lliçons de gestió econòmica. També reclama una reforma estable del sistema de finançament acordada en el Consell de Política Fiscal i Financera.
FILMOTECA D'ESTIU