L’espectacular i misteriosa bodega privada que s’amaga en la Zarzuela

La família reial tindria un celler amb més de 10.000 referències diferents de vins

La família reial tindria un celler amb més de 10.000 referències diferents de vins | Gtres

 

Ix a la llum l’impressionant celler de la Casa Reial. El cosí de la reina Letícia, David Rocasolano, explica en el llibre ‘Adiós, Princesa’, que Felip i la seua dona tenen una bodega privada amb prop de 10.000 referències. Només se sap que els vins en qüestió són els millors de l’estat i l’estranger, ja que este espai pertany a un àmbit estrictament privat, segons Transparència de la Casa Reial.

 

Rocasolano, explica que els reis fan portar arena d’una platja de l’Índic per a cobrir el terra de la bodega, ja que la seua composició és la més adequada per a ajudar a regular la humitat en eixe espai. «Una vinoteca particular immensa», segons el cosí de la reina, qui assegura que «vam passejar per un laberint d’estants, xafant arena de platja i contemplant l’espectacle del vi».

 

Pareix que esta col·lecció la va començar el rei emèrit i inclús s’haurien plantejat subhastar-la després que la popularitat de Joan Carles patira una baixada com a conseqüència de la cacera de Botswana. Per això, segons declara la revista ‘Vanitatis’, s’hauria catalogat tota la vinoteca i un dels responsables de fer-ho hauria sigut Quim Vila, propietari i director de la botiga especialitzada en vins ‘Vilaviniteca’.

 

Finalment no es va subhastar res de l’interior de la bodega i els 10.000 vins que es van catalogar seguixen sent part de la família reial, perquè els puguen disfrutar ells a soles o juntament amb convidats de les seues festes privades.

 

Tot i ser abstèmia sembla que la reina és molt meticulosa amb el vi

Tot i ser abstèmia, pareix que la reina és molt meticulosa amb el vi | Cedida

 

L’abstèmia de la reina Letícia

Un apunt curiós és que sempre s’ha dit que la reina Letícia és abstèmia i se l’ha pogut vore en moltes ocasions banyant-se els llavis amb l’alcohol després d’un brindis, però sense beure ni una gota de vi o xampany. Ara bé, pareix que això no impedix que la reina siga molt meticulosa a l’hora de triar el vi per als seus convidats. Segons ‘Vanitatis’, en la reunió del passat dissabte amb 30 amics que es va celebrar en la Zarzuela, la reina va canviar de vi fins en tres ocasions per a trobar l’adequat per a la festa. L’elegit va ser un vi amb denominació d’origen d’Ourense, amb un preu d’uns 60 euros la botella.

 

També et pot interessar…

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

La Audiència de València reobri la causa contra José María Ángel pel títol amb el què va promocionar com a funcionari

La Audiència de València revoca l’arxivament i ordena instruir la causa contra José María Ángel pel presumpte ús d’un títol fals.

La Fundació Oceanogràfic impulsa un projecte per a protegir les mantelines en la costa valenciana

La Fundació Oceanogràfic posa en marxa un projecte per a protegir les mantelines i millorar-ne el seguiment en la costa valenciana.

La jutgessa de la dana manté la prova cal·ligràfica sobre les notes amb avisos a la població del 29 d’octubre

La jutgessa rebutja el recurs de Salomé Pradas i manté la pericial sobre unes notes amb instruccions d’alerta a la població el 29-O.

Vox diu que no negocia amb el PP els pressupostos de la Generalitat i l’oposició alerta de més cessions

Vox assegura que no hi ha contactes amb el PP pels pressupostos i l’oposició avisa que el termini s’esgota abans de l’estiu.

Bombai presentarà el seu nou single al Centre del Carme amb un concert acústic gratuït a València

Bombai presentarà el 17 d’abril al Centre del Carme el seu nou single amb una xarrada i un concert acústic gratuït amb reserva prèvia.

Vaga en Metrovalència i TRAM d’Alacant: SEMAF convoca cinc jornades de parades en abril

SEMAF convoca cinc dies de vaga en Metrovalència i TRAM d’Alacant durant abril per discrepàncies amb FGV sobre seguretat i conveni.

Compromís alerta que creix un 8 % la població en assentaments i infravivenda a València

Compromís denuncia que 1.342 persones viuen en assentaments i infravivenda a València i acusa el govern local d’inacció.

Claudia Montes nega al Suprem que Ábalos li confirmara cap endoll en Logirail

Claudia Montes assegura al Suprem que Ábalos mai li va dir que haguera intervingut per a col·locar-la en Logirail.