17.6 C
València
Dijous, 16 octubre, 2025

L’espectacular i misteriosa bodega privada que s’amaga en la Zarzuela

La família reial tindria un celler amb més de 10.000 referències diferents de vins

La família reial tindria un celler amb més de 10.000 referències diferents de vins | Gtres

 

Ix a la llum l’impressionant celler de la Casa Reial. El cosí de la reina Letícia, David Rocasolano, explica en el llibre ‘Adiós, Princesa’, que Felip i la seua dona tenen una bodega privada amb prop de 10.000 referències. Només se sap que els vins en qüestió són els millors de l’estat i l’estranger, ja que este espai pertany a un àmbit estrictament privat, segons Transparència de la Casa Reial.

 

Rocasolano, explica que els reis fan portar arena d’una platja de l’Índic per a cobrir el terra de la bodega, ja que la seua composició és la més adequada per a ajudar a regular la humitat en eixe espai. «Una vinoteca particular immensa», segons el cosí de la reina, qui assegura que «vam passejar per un laberint d’estants, xafant arena de platja i contemplant l’espectacle del vi».

 

Pareix que esta col·lecció la va començar el rei emèrit i inclús s’haurien plantejat subhastar-la després que la popularitat de Joan Carles patira una baixada com a conseqüència de la cacera de Botswana. Per això, segons declara la revista ‘Vanitatis’, s’hauria catalogat tota la vinoteca i un dels responsables de fer-ho hauria sigut Quim Vila, propietari i director de la botiga especialitzada en vins ‘Vilaviniteca’.

 

Finalment no es va subhastar res de l’interior de la bodega i els 10.000 vins que es van catalogar seguixen sent part de la família reial, perquè els puguen disfrutar ells a soles o juntament amb convidats de les seues festes privades.

 

Tot i ser abstèmia sembla que la reina és molt meticulosa amb el vi

Tot i ser abstèmia, pareix que la reina és molt meticulosa amb el vi | Cedida

 

L’abstèmia de la reina Letícia

Un apunt curiós és que sempre s’ha dit que la reina Letícia és abstèmia i se l’ha pogut vore en moltes ocasions banyant-se els llavis amb l’alcohol després d’un brindis, però sense beure ni una gota de vi o xampany. Ara bé, pareix que això no impedix que la reina siga molt meticulosa a l’hora de triar el vi per als seus convidats. Segons ‘Vanitatis’, en la reunió del passat dissabte amb 30 amics que es va celebrar en la Zarzuela, la reina va canviar de vi fins en tres ocasions per a trobar l’adequat per a la festa. L’elegit va ser un vi amb denominació d’origen d’Ourense, amb un preu d’uns 60 euros la botella.

 

També et pot interessar…

Últimes notícies

Micic i Chris Jones apaguen la remuntada i el València Basket cau 93-100 a porta tancada

El València Basket va perdre 93-100 davant el Hapoel Tel Aviv en un Roig Arena sense públic. Micic va marcar el ritme i l'ex taronja Chris Jones va frenar amb un triple l'última reacció local.

93-100. Micic i Chris Jones apaguen la remuntada d’un València Basket sense públic

El València Basket va perdre 93-100 davant el Hapoel Tel Aviv en un Roig Arena a porta tancada. Un inici fred i l'encert final de Micic i Jones van frustrar la reacció.

Dos detinguts, una ferida i càrregues en la manifestació de València contra Israel

Dos persones van ser detingudes i una manifestant va resultar ferida en una protesta enfront del Roig Arena a València. Va haver-hi càrregues, salves a l'aire i petards.

Tres detingudes per destrosses i pintades contra Israel en el centre de València

La Policia Nacional va arrestar de matinada a tres dones de 24 a 26 anys per un presumpte delicte de danys després de destrosses i pintades contra Israel en el centre de València. L'operació continua oberta i no es descarten més detencions.

Quasi mil persones protesten davant el Roig Arena de València contra Israel

Quasi mil persones es van concentrar davant el Roig Arena en protesta contra Israel mentres el València Basket rebia al Hapoel Tel Aviv a porta tancada. Va haver-hi una breu càrrega policial després d'un intent de trencar el cordó i l'accés de l'equip visitant es va realitzar sense incidents.

La comissió del Congrés sobre la dana arrancarà el dimarts amb el pla de treball i la llista de citats

La comissió que investiga la dana del 29 d'octubre de 2024 es reunirà el dimarts a les 13.00 per a aprovar el pla, les peticions de documentació i el llistat de compareixents. L'arrancada ordenarà el calendari, amb víctimes primer i una bateria àmplia de sol·licituds d'informació.

La Generalitat Valenciana garantix el resultat de les mamografies en un màxim de 30 dies

La Generalitat Valenciana garantix que els resultats de les mamografies del programa de cribratge arribaran en un màxim de 30 dies. En 2026 culminarà la digitalització amb app, email i SMS per a millorar la participació i la rapidesa en les comunicacions.

Mazón reclama agilitat perquè els fons europeus acceleren la reconstrucció postdana en la Comunitat Valenciana

Mazón exigix mecanismes àgils i menys tràmits per a activar les ajudes europees després de la DANA. Recorda els 1.600 milions previstos i critica els retards del Govern central.