L’espectacular i misteriosa bodega privada que s’amaga en la Zarzuela

La família reial tindria un celler amb més de 10.000 referències diferents de vins

La família reial tindria un celler amb més de 10.000 referències diferents de vins | Gtres

 

Ix a la llum l’impressionant celler de la Casa Reial. El cosí de la reina Letícia, David Rocasolano, explica en el llibre ‘Adiós, Princesa’, que Felip i la seua dona tenen una bodega privada amb prop de 10.000 referències. Només se sap que els vins en qüestió són els millors de l’estat i l’estranger, ja que este espai pertany a un àmbit estrictament privat, segons Transparència de la Casa Reial.

 

Rocasolano, explica que els reis fan portar arena d’una platja de l’Índic per a cobrir el terra de la bodega, ja que la seua composició és la més adequada per a ajudar a regular la humitat en eixe espai. «Una vinoteca particular immensa», segons el cosí de la reina, qui assegura que «vam passejar per un laberint d’estants, xafant arena de platja i contemplant l’espectacle del vi».

 

Pareix que esta col·lecció la va començar el rei emèrit i inclús s’haurien plantejat subhastar-la després que la popularitat de Joan Carles patira una baixada com a conseqüència de la cacera de Botswana. Per això, segons declara la revista ‘Vanitatis’, s’hauria catalogat tota la vinoteca i un dels responsables de fer-ho hauria sigut Quim Vila, propietari i director de la botiga especialitzada en vins ‘Vilaviniteca’.

 

Finalment no es va subhastar res de l’interior de la bodega i els 10.000 vins que es van catalogar seguixen sent part de la família reial, perquè els puguen disfrutar ells a soles o juntament amb convidats de les seues festes privades.

 

Tot i ser abstèmia sembla que la reina és molt meticulosa amb el vi

Tot i ser abstèmia, pareix que la reina és molt meticulosa amb el vi | Cedida

 

L’abstèmia de la reina Letícia

Un apunt curiós és que sempre s’ha dit que la reina Letícia és abstèmia i se l’ha pogut vore en moltes ocasions banyant-se els llavis amb l’alcohol després d’un brindis, però sense beure ni una gota de vi o xampany. Ara bé, pareix que això no impedix que la reina siga molt meticulosa a l’hora de triar el vi per als seus convidats. Segons ‘Vanitatis’, en la reunió del passat dissabte amb 30 amics que es va celebrar en la Zarzuela, la reina va canviar de vi fins en tres ocasions per a trobar l’adequat per a la festa. L’elegit va ser un vi amb denominació d’origen d’Ourense, amb un preu d’uns 60 euros la botella.

 

També et pot interessar…

Últimes notícies

Carlos Álvarez deixa el Levante i fitxa pel Club América mexicà

El Levante ha tancat el traspàs del migcampista Carlos Álvarez al Club América de Mèxic després de dues temporades i mitja i 105 partits com a granota.

Milers de persones omplin València per a defensar que Ceuta no està sola

Milers de persones s’han concentrat davant l’Ajuntament de València per a mostrar suport a Ceuta i exigir la dimissió de Pedro Sánchez, enmig de crits contra el Govern i pancartes contra la gestió de la crisi migratòria de juliol.

Les víctimes de la DANA veuen l’escrit de Mazón com una prova que ha de ser investigat

Associacions de víctimes de la DANA del 29 d’octubre consideren que l’escrit remés per Carlos Mazón al jutjat reforça la necessitat que siga investigat pel retard en l’avís Es-Alert, que veuen clau en les 232 morts.

Carlos Romero transmet calma al Villarreal i confia que els triomfs arribaran prompte

Carlos Romero ha assegurat en la presentació dels fitxatges del Villarreal que l’equip està tranquil i confiat, malgrat no haver guanyat encara en Lliga, i afronta amb il·lusió el retorn a La Cerámica i el repte de la Champions.

La parella detinguda per la desaparició del seu bebé serà traslladada al jutjat d’Amposta

La parella arrestada este dimecres a València per la presumpta desaparició del seu bebé a Tarragona serà traslladada en els pròxims dies al jutjat d’Amposta, que porta una causa secreta oberta pel cas.

Les màximes pugen fins als 36,5 graus a Utiel en un dia de calor intensa

Les temperatures màximes han pujat cinc graus este dimecres a la Comunitat Valenciana i han arribat als 36,5 graus a Utiel, amb diversos municipis d’interior per damunt dels 36 graus.

La Fiscalia rebutja que Bernabé entregue els missatges de la DANA del 29-O

La Fiscalia ha demanat desestimar la petició de Salomé Pradas perquè la delegada del Govern, Pilar Bernabé, entregue totes les seues comunicacions sobre l’emergència per la DANA del 29 d’octubre, en considerar-la innecessària i merament prospectiva.

València tindrà una còpia del mural de Luis de la Fuente vandalitzat a Barcelona

L’Ajuntament de València ha encarregat a l’artista Alberto León la reproducció ampliada del mural de Luis de la Fuente, destruït a Barcelona, en una façana municipal del barri de Russafa.