Dos hores d’espera a la sala d’Extraccions de l’Hospital Provincial de Castelló per falta de personal


La Central Sindical Independent i de Funcionaris (CSIF) ha denunciat que, a causa de la falta de personal, les esperes a la sala d’Extraccions de l’Hospital Provincial de Castelló “superen en aquests moments l’hora i mitja de demora i, en alguns casos, freguen fins i tot les dues hores”.

Un retard que des de la central sindical han qualificat d’“inacceptable”, tenint en compte a més que “moltes de les persones que acudeixen a aquest servei presenten patologies d’especial gravetat, com és el cas dels pacients derivats des del departament d’Oncologia”. “Al fet que, a causa d’aquestes esperes hagen de passar molt de temps en dejú se sumen les elevades temperatures d’aquestes setmanes, el fa que s’estiguen incrementant situacions de marejos o fins i tot temptatives de desmai en aquesta sala d’espera”, han detallat des de CSIF.

En aqueix sentit, des de la central sindical han explicat que “el problema és que, encara que cada dia se cita a l’Hospital Provincial de Castelló a una mitjana d’unes 150 persones per a Extraccions, per a dur-les a terme a vegades únicament hi ha un o, com a màxim, dos professionals d’Infermeria, la qual cosa aguditza les esperes”.

Esperes que, a més, segons CSIF “es tradueixen també en demores en les visites, ja que fins que no està l’analítica el pacient no pot passar a ser visitat pel facultatiu en la consulta i/o accedir al tractament corresponent, la qual cosa agreuja encara més la situació”.

Des de CSIF demanem solucions per a reduir com més prompte millor aquestes demores i alleujar les esperes, ja que no és de rebut que persones que presenten un delicat estat de salut hagen d’esperar prop de dues hores en dejú a l’espera que els realitzen una analítica”, han recalcat des de CSIF.



Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

La UE finança amb 111.000 euros la restauració de la muralla del castell de Cullera danyada per la dana

Cullera rebrà 111.319 euros del Fons de Solidaritat de la Unió Europea per a sufragar la restauració de la muralla i una torre del castell danyades per la dana d'octubre de 2024.

Detingut un home per estafar fins a 60.000 euros a un ancià mitjançant extraccions bancàries a Turís

La Guàrdia Civil ha detingut a un home de 45 anys acusat d'estafar entre 50.000 i 60.000 euros a un ancià de 89 anys a Turís mitjançant unes 80 extraccions bancàries no autoritzades.

Els pagaments en efectiu del PSOE i les gestions de l’entorn de Montero marquen el juí a Ábalos

L'octava jornada del juí a José Luis Ábalos se centra en el sistema de pagaments en efectiu del PSOE i en les gestions atribuïdes a l'entorn de María Jesús Montero en la trama de contractes de màscares.

Les temperatures pugen en la Comunitat Valenciana en una jornada estable amb possibles pluges a l’interior

La Comunitat Valenciana viurà este dimecres un temps estable i predomini de cels poc nuvolosos, amb temperatures a l'alça i risc de ruixats i alguna tempesta a l'interior abans d'un descens tèrmic a partir del dijous.

Mallorca i València es frenen a Son Moix amb un empat que fa gust de poc

Mallorca i València van empatar 1-1 a Son Moix, en un dol directe per la permanència on els locals van desaprofitar diverses ocasions clares i van acabar cedint un punt que no satisfà a cap.

Carlos Corberán lamenta el criteri arbitral pel possible penal a Gayà al Mallorca-València

Carlos Corberán considera que l'acció sobre Gayà en l'última jugada del Mallorca-València deixa un criteri arbitral confús, encara que destaca el punt reeixit per la resiliència de l'equip.

El València Basket se cita amb el Panathinaikos en els quarts de l’Eurolliga

El València Basket, segon en la fase regular de l'Eurolliga, s'enfrontarà al Panathinaikos en una sèrie al millor de cinc partits amb avantatge de camp en el Roig Arena.

Pepelu reivindica el valor de l’empat del València a Mallorca

Pepelu subratlla la importància de l'empat del València davant el Mallorca en plena lluita per la permanència i admet errors defensius després del descans i a pilota parada.