Dos hores d’espera a la sala d’Extraccions de l’Hospital Provincial de Castelló per falta de personal


La Central Sindical Independent i de Funcionaris (CSIF) ha denunciat que, a causa de la falta de personal, les esperes a la sala d’Extraccions de l’Hospital Provincial de Castelló “superen en aquests moments l’hora i mitja de demora i, en alguns casos, freguen fins i tot les dues hores”.

Un retard que des de la central sindical han qualificat d’“inacceptable”, tenint en compte a més que “moltes de les persones que acudeixen a aquest servei presenten patologies d’especial gravetat, com és el cas dels pacients derivats des del departament d’Oncologia”. “Al fet que, a causa d’aquestes esperes hagen de passar molt de temps en dejú se sumen les elevades temperatures d’aquestes setmanes, el fa que s’estiguen incrementant situacions de marejos o fins i tot temptatives de desmai en aquesta sala d’espera”, han detallat des de CSIF.

En aqueix sentit, des de la central sindical han explicat que “el problema és que, encara que cada dia se cita a l’Hospital Provincial de Castelló a una mitjana d’unes 150 persones per a Extraccions, per a dur-les a terme a vegades únicament hi ha un o, com a màxim, dos professionals d’Infermeria, la qual cosa aguditza les esperes”.

Esperes que, a més, segons CSIF “es tradueixen també en demores en les visites, ja que fins que no està l’analítica el pacient no pot passar a ser visitat pel facultatiu en la consulta i/o accedir al tractament corresponent, la qual cosa agreuja encara més la situació”.

Des de CSIF demanem solucions per a reduir com més prompte millor aquestes demores i alleujar les esperes, ja que no és de rebut que persones que presenten un delicat estat de salut hagen d’esperar prop de dues hores en dejú a l’espera que els realitzen una analítica”, han recalcat des de CSIF.



Últimes notícies

L’assassí masclista d’Alacant continua ingressat i sota custòdia policial

L’home detingut per matar la seua dona i una filla i ferir greument una altra a la Cañada del Fenollar continua ingressat a l’hospital de Sant Joan d’Alacant sota custòdia policial, mentres el cas l’investiga l’EMUME de la Guàrdia Civil.

València tanca uns Gay Games històrics i passa el testic a Perth 2030

València ha posat punt final als Gay Games amb un acte a la Fonteta, on ha passat el testic a Perth, seu de l’edició de 2030, després d’una setmana amb més de 10.200 esportistes de 81 països.

Xabi López-Arostegui trenca el seu contracte i deixa el Valencia Basket després de cinc temporades

L’aler basc Xabi López-Arostegui ha acordat amb el Valencia Basket la rescissió del contracte fins a 2027 i se’n va del club després de cinc temporades i 253 partits.

Castelló reforça la seguretat a les platges amb un dron de socorrisme este estiu

Castelló ha activat des de l’1 de juliol un dron de socorrisme per a reforçar la vigilància i accelerar la resposta davant emergències en les platges durant els mesos de màxima afluència.

Mónica Oltra planteja un espai comú neutre a València per a una candidatura que “salve el poble”

Mónica Oltra, que serà ratificada dissabte com a candidata a l’alcaldia de València per a 2027, ha defensat crear un espai comú neutre sobre la base de Compromís per a articular una candidatura ampla que priorise la vida humana i l’accés a una vivenda digna i assequible.

El Sindicat d’Estudiants denuncia que l’edil de Vox Juanma Badenas ha irromput en la seua seu a València

El Sindicat d’Estudiants ha denunciat que el regidor de Vox a València Juanma Badenas ha entrat il·legalment al seu local cedit per l’Ajuntament, ha trencat el pany i ha registrat les instal·lacions. L’organització parla de violació de drets fonamentals i anuncia accions legals i mobilitzacions.

Comença la neteja dels baixos incendiats a València després de desallotjar 90 veïns

L’Ajuntament de València ha reallotjat esta nit una norantena de persones desallotjades per un incendi als baixos d’un edifici del carrer Picayo, mentre este dissabte han començat els treballs de neteja i reparació.

Nit tòrrida a Sagunt amb una mínima de 24,6 graus i pujades generalitzades

La passada matinada s’han registrat novament nits tòrrides a la Comunitat Valenciana, amb Sagunt al capdavant amb 24,6 graus de mínima i avisos per calor extrema a l’interior de la província de València.