Dos hores d’espera a la sala d’Extraccions de l’Hospital Provincial de Castelló per falta de personal


La Central Sindical Independent i de Funcionaris (CSIF) ha denunciat que, a causa de la falta de personal, les esperes a la sala d’Extraccions de l’Hospital Provincial de Castelló “superen en aquests moments l’hora i mitja de demora i, en alguns casos, freguen fins i tot les dues hores”.

Un retard que des de la central sindical han qualificat d’“inacceptable”, tenint en compte a més que “moltes de les persones que acudeixen a aquest servei presenten patologies d’especial gravetat, com és el cas dels pacients derivats des del departament d’Oncologia”. “Al fet que, a causa d’aquestes esperes hagen de passar molt de temps en dejú se sumen les elevades temperatures d’aquestes setmanes, el fa que s’estiguen incrementant situacions de marejos o fins i tot temptatives de desmai en aquesta sala d’espera”, han detallat des de CSIF.

En aqueix sentit, des de la central sindical han explicat que “el problema és que, encara que cada dia se cita a l’Hospital Provincial de Castelló a una mitjana d’unes 150 persones per a Extraccions, per a dur-les a terme a vegades únicament hi ha un o, com a màxim, dos professionals d’Infermeria, la qual cosa aguditza les esperes”.

Esperes que, a més, segons CSIF “es tradueixen també en demores en les visites, ja que fins que no està l’analítica el pacient no pot passar a ser visitat pel facultatiu en la consulta i/o accedir al tractament corresponent, la qual cosa agreuja encara més la situació”.

Des de CSIF demanem solucions per a reduir com més prompte millor aquestes demores i alleujar les esperes, ja que no és de rebut que persones que presenten un delicat estat de salut hagen d’esperar prop de dues hores en dejú a l’espera que els realitzen una analítica”, han recalcat des de CSIF.



Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El Barça marxa 2-0 al descans davant el Vila-real amb un doblet de Lamine Yamal

Lamine Yamal marca en els minuts 28 i 37 i el Barcelona arriba a l'intermedi 2-0 enfront del Vila-real en el Spotify Camp Nou, jornada 26 de LaLiga.

Morant responsabilitza al PP del problema de la vivenda en la Comunitat Valenciana

Morant ha responsabilitzat al PP del problema de la vivenda en la Comunitat Valenciana i ha exigit la dimissió de l'alcalde d'Alacant. Ha denunciat canvis normatius que, al seu juí, afavorixen a càrrecs i bloquegen la baixada del lloguer al no aplicar la llei estatal.

Corberán veu el València-Osasuna com una oportunitat per a recuperar sensacions a Mestalla

El tècnic del València va subratllar la importància de tornar a Mestalla després de dos eixides i va analitzar el bon moment d'Osasuna, l'estat de la seua plantilla i les lesions.

Elx i Espanyol creuen les seues males ratxes a la recerca d’un punt d’inflexió

Els dos arriben amb els pitjors números de 2026 i veuen el dol en el Martínez Valero com una oportunitat per a reinicialitzar la seua temporada. Elx recupera peces i l'Espanyol necessita blindar-se arrere.

Eusebio Càceres vola al seu octau títol nacional de longitud en pista coberta a València

Eusebio Càceres es va proclamar campió d'Espanya baix sostre amb 8,19 m a València, el seu octau or, i va certificar el bitllet per als Mundials de Torun. Héctor Santos (8,03) i Jaime Guerra (8,01) van completar el podi en un concurs de gran nivell.

València vol oxigen davant un Osasuna que apunta a Europa

El València, 16é amb 26 punts, rep a un Osasuna en ratxa (33 punts i sis jornades sense perdre) en un dol que creua urgències i ambició europea.

Morant insistix que Mazón no pot aguantar ni un minut més com a diputat aforat en Les Corts

Morant ha exigit que Carlos Mazón no seguisca ni un minut més com a diputat aforat en Les Corts després de la investigació per la DANA i les contradiccions sobre el seu parador. Ha demanat al PP que l'aparte i ha suggerit eleccions si encara creen tindre legitimitat.

Morant acusa el PP de ser el problema de la vivenda en la Comunitat Valenciana

Diana Morant ha acusat el PP de ser el principal obstacle per a resoldre la vivenda en la Comunitat Valenciana. Ha denunciat canvis en la VPO, el bloqueig de la Llei de Vivenda i ha demanat la dimissió de Luis Barcala.