Dos hores d’espera a la sala d’Extraccions de l’Hospital Provincial de Castelló per falta de personal


La Central Sindical Independent i de Funcionaris (CSIF) ha denunciat que, a causa de la falta de personal, les esperes a la sala d’Extraccions de l’Hospital Provincial de Castelló “superen en aquests moments l’hora i mitja de demora i, en alguns casos, freguen fins i tot les dues hores”.

Un retard que des de la central sindical han qualificat d’“inacceptable”, tenint en compte a més que “moltes de les persones que acudeixen a aquest servei presenten patologies d’especial gravetat, com és el cas dels pacients derivats des del departament d’Oncologia”. “Al fet que, a causa d’aquestes esperes hagen de passar molt de temps en dejú se sumen les elevades temperatures d’aquestes setmanes, el fa que s’estiguen incrementant situacions de marejos o fins i tot temptatives de desmai en aquesta sala d’espera”, han detallat des de CSIF.

En aqueix sentit, des de la central sindical han explicat que “el problema és que, encara que cada dia se cita a l’Hospital Provincial de Castelló a una mitjana d’unes 150 persones per a Extraccions, per a dur-les a terme a vegades únicament hi ha un o, com a màxim, dos professionals d’Infermeria, la qual cosa aguditza les esperes”.

Esperes que, a més, segons CSIF “es tradueixen també en demores en les visites, ja que fins que no està l’analítica el pacient no pot passar a ser visitat pel facultatiu en la consulta i/o accedir al tractament corresponent, la qual cosa agreuja encara més la situació”.

Des de CSIF demanem solucions per a reduir com més prompte millor aquestes demores i alleujar les esperes, ja que no és de rebut que persones que presenten un delicat estat de salut hagen d’esperar prop de dues hores en dejú a l’espera que els realitzen una analítica”, han recalcat des de CSIF.



Últimes notícies

CGT demana personar-se com a acusació popular en el cas de les vivendes dels Naus

El sindicat CGT sol·licita personar-se com a acusació popular en la causa per l'adjudicació de les vivendes públiques dels Naus a la Platja de Sant Joan d'Alacant, ja sota investigació judicial i amb diverses dimissions polítiques.

La Policia investiga l’apunyalament d’un jove en l’avinguda Blasco Ibáñez de València

La Policia Nacional investiga l'apunyalament d'un jove de 21 anys en l'avinguda Blasco Ibáñez de València, ocorregut de matinada i sense detencions de moment.

Les hipoteques sobre vivenda es disparen un 18,2% al març en la Comunitat Valenciana

Les hipoteques sobre vivendes en la Comunitat Valenciana van augmentar un 18,2% al març, fins a 5.592 operacions, en un context de fort repunt a nivell estatal i predomini del tipus fix.

La Universitat de València es consolida entre les deu universitats amb millor rendiment acadèmic

La Universitat de València figura en el grup de les deu universitats amb millor rendiment acadèmic en l'últim rànquing CYD, que avalua docència, investigació, internacionalització, transferència i ús dels seus egressats.

Educació i sindicats encaren la seua sèptima reunió per a atallar la vaga docent en la Comunitat

Educació i els sindicats docents celebren la seua sèptima reunió per a intentar desconvocar la vaga indefinida en l'ensenyança pública no universitària valenciana, amb el focus en plantilles i infraestructures.

El Mediterrani més fresc retarda les nits tropicals en el sud-est peninsular

L'inici de les nits tropicals en el sud-est peninsular es retarda en 2026 perquè el Mediterrani manté temperatures una mica inferiors a l'habitual a la fi de maig.

Dos detinguts a Benetússer després d’una transacció amb 8 quilos de cocaïna i 87.000 euros

La Guàrdia Civil va detindre a Benetússer a dos hòmens de 44 i 50 anys després d'interceptar una transacció en la qual es van intervindre 8 quilos de cocaïna i 87.150 euros en efectiu.

El València Basket assalta Zaragoza i fica en dificultats al Casademont

El València Basket es va imposar al Casademont Zaragoza (86-98), fa un pas avant cap a la segona plaça de la Lliga Endesa i deixa als aragonesos pendents d'una final per la permanència a Lugo.