Dos hores d’espera a la sala d’Extraccions de l’Hospital Provincial de Castelló per falta de personal


La Central Sindical Independent i de Funcionaris (CSIF) ha denunciat que, a causa de la falta de personal, les esperes a la sala d’Extraccions de l’Hospital Provincial de Castelló “superen en aquests moments l’hora i mitja de demora i, en alguns casos, freguen fins i tot les dues hores”.

Un retard que des de la central sindical han qualificat d’“inacceptable”, tenint en compte a més que “moltes de les persones que acudeixen a aquest servei presenten patologies d’especial gravetat, com és el cas dels pacients derivats des del departament d’Oncologia”. “Al fet que, a causa d’aquestes esperes hagen de passar molt de temps en dejú se sumen les elevades temperatures d’aquestes setmanes, el fa que s’estiguen incrementant situacions de marejos o fins i tot temptatives de desmai en aquesta sala d’espera”, han detallat des de CSIF.

En aqueix sentit, des de la central sindical han explicat que “el problema és que, encara que cada dia se cita a l’Hospital Provincial de Castelló a una mitjana d’unes 150 persones per a Extraccions, per a dur-les a terme a vegades únicament hi ha un o, com a màxim, dos professionals d’Infermeria, la qual cosa aguditza les esperes”.

Esperes que, a més, segons CSIF “es tradueixen també en demores en les visites, ja que fins que no està l’analítica el pacient no pot passar a ser visitat pel facultatiu en la consulta i/o accedir al tractament corresponent, la qual cosa agreuja encara més la situació”.

Des de CSIF demanem solucions per a reduir com més prompte millor aquestes demores i alleujar les esperes, ja que no és de rebut que persones que presenten un delicat estat de salut hagen d’esperar prop de dues hores en dejú a l’espera que els realitzen una analítica”, han recalcat des de CSIF.



Últimes notícies

Preso provisional l’home acusat de matar el logopeda del seu fill en una clínica de València

Una jutgessa de València ha ordenat presó provisional sense fiança per a l’home de 24 anys investigat per matar dilluns el logopeda del seu fill menor en una clínica de la ciutat, després que ell mateix es va entregar a la Policia.

Morant dona per fet que Mazón no apareixerà amb Feijóo en Sueca i reclama suspendre’l de militància

La líder del PSPV, Diana Morant, ha assegurat que no espera vore Carlos Mazón ni altres expresidents del PP en l’acte que Alberto Núñez Feijóo presidirà dissabte en Sueca i ha reclamat al líder popular que el suspenga de militància i el faça deixar l’escó autonòmic pel seu paper en la gestió de la dana que va causar 230 morts.

Els metges mantenen la pressió: pols per les xifres de seguiment en la penúltima jornada de vaga

La quarta i penúltima jornada de vaga mèdica en juny ha tingut quasi un 90 % de seguiment segons el sindicat convocant, front al 6,66 % que calcula la Conselleria de Sanitat, en un conflicte obert per l’estatut marc i les condicions laborals.

El sector del calcer perd més d’un terç d’empreses i AEC reclama un pla industrial urgent

La patronal AEC alerta que el sector del calcer ha perdut un 35 % d’empreses des de 2020 i milers de llocs de treball, i reclama a les administracions un pla d’acció industrial urgent per a frenar el deteriorament.

34 autobusos substituiran els trens entre Tavernes i Gandia este cap de setmana per obres

Renfe ha organitzat 34 circulacions d'autobús este dissabte i diumenge entre Tavernes de la Valldigna i Gandia, amb parada a Xeraco, per un tall total de la línia C1 de Rodalia per obres d'Adif.

Diana Morant reafirma el suport a Zapatero: continua en la mateixa línia

La ministra Diana Morant ha reafirmat a València el seu suport a José Luis Rodríguez Zapatero en plena investigació del cas Plus Ultra i ha assegurat que manté les seues sospites sobre el paper dels Estats Units.

La parella de Pérez Llorca renuncia a la plaça en la Diputació enmig de dubtes ètics

La ministra Diana Morant interpreta la renúncia de la parella de Juanfran Pérez Llorca a la comissió de servicis en la Diputació de València com un reconeixement que la plaça no era ètica ni estètica i possiblement tampoc legal, i exigeix explicacions a la corporació provincial.

La Universitat de València crea bessons digitals per a estudiar l’arrítmia cardíaca més freqüent

L’equip investigador desenvolupa rèpliques virtuals personalitzades de l’aurícula esquerra per a avançar cap a tractaments més adaptats en fibril·lació auricular