El rei Felip, desesperat per un greu problema amb la seua neboda

 

La vida privada de Victòria Frederica preocupa molt als membres de la Casa Reial, ja que sense voler-ho són notícia diària per culpa de la filla de la infanta Helena, que pareix seguir el mateix camí que el seu germà Froilà.

 

La xica, després de complir la majoria d’edat, es va convertir en el centre de totes les mirades i focus. Les seues relacions amoroses han sigut perseguides pels mitjans de comunicació, un fet que ha molestat molt a sa mare i, especialment, el seu oncle, el rei Felip. Victòria Frederica va tindre una relació sentimental bastant efímera amb el jove torero Gonzalo Caballero. Hui en dia mantenen una bonica amistat.

 

El torero agradava molt en la Casa Reial, a diferència de la nova parella de la xica, Jorge Bárcenas, un dj. ‘Vanitatis’ acaba de confirmar que la parella es troba de viatge enAmsterdam, compartint el seu amor pels carrers holandesos. Este viatge no agradarà gens a la infanta Helena, i menys encara al rei Felip. La Casa Reial està cansada de vore a Victòria Frederica en portada, com en el seu moment, i encara a voltes, va passar amb Froilà, qui pareix estar bastant més tranquil. La mare de Victòria està farta d’algunes actituds de la seua filla, dels seus múltiples capritxos i de les seues habituals festes nocturnes.

 

El futur incert de Victòria Frederica

El viatge a Holanda portarà cua, ja que els monarques veuen els fets des d’una altra perspectiva i creuen que una xica tan jove encara no està capacitada per a viatjar sola, i molt menys a una ciutat com Amsterdam. És clar que este  viatge tindrà conseqüències. En el passat la Casa Reial ja va prendre mesures amb Froilà, a qui van internar en una escola després de tants fracassos escolars. Potser no caldrà esperar molt per a vore que ocorre amb Victòria Frederica.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Contingut l’incendi de Segorbe, que manté 630 hectàrees cremades però continua actiu

Els bombers han aconseguit contindre l’avanç de l’incendi de Segorbe, que es manté en 630 hectàrees cremades però continua actiu i no està estabilitzat. Gátova seguirà desallotjada almenys fins diumenge per seguretat.

Presó provisional per al jove de 22 anys acusat de matar el seu oncle a Massanassa

El Tribunal de Instància de Catarroja ha decretat presó provisional, comunicada i sense fiança, per al jove de 22 anys detingut per la mort del seu oncle, de 43 anys, apunyalat en la via pública a Massanassa després d’una discussió en un bar.

L’incendi de Segorbe entra esta vesprada en les hores de més risc i manté mil veïns fora de casa

L’incendi forestal declarat dijous a Segorbe ha calcinat més de 600 hectàrees, ha obligat a desallotjar un miler de persones a Gátova i entra esta vesprada en les hores de més risc. Uns 350 efectius i 25 mitjans aeris treballen per contindre un perímetre d’uns 15 quilòmetres.

El Metropolitano jutja Julián Alvarez en un duel clau entre Atlético i Villarreal

Julián Alvarez torna hui al Metropolitano enmig de la polèmica pel seu frustrat fitxatge pel Barcelona, en un partit en què l’Atlético rep un Villarreal que ja el va golejar 5-1 en la passada lliga.

El Barça de Flick inicia la defensa del títol en un Martínez Valero al límit

El Barcelona de Hansi Flick comença la defensa del títol de LaLiga EA Sports al camp de l’Elche, amb una plantilla reforçada però encara sense davanter centre pur tancat.

Avís groc per pluges fortes al litoral de Castelló este dissabte

Aemet ha activat l’avís groc per pluges de fins a 30 litres per metre quadrat i tempestes al litoral de Castelló, dins d’un episodi de fortes precipitacions que afecta també altres comunitats.

Luís Castro alerta que el Levante té menys pressupost que molts equips de Segona

L’entrenador del Levante UD, Luís Castro, admet que hi ha equips de LaLiga Hypermotion amb més pressupost i demana calma per la inscripció de jugadors. El tècnic assegura que el club treballa per sanar la seua situació econòmica i completar la plantilla.

L’incendi de Segorbe arrasa 633 hectàrees i manté desallotjades mil persones a Gàtova

L’incendi declarat dijous a Segorbe ha cremat 633 hectàrees, part a la Serra Calderona, i obliga a mantindre fora de casa un miler de veïns de Gàtova mentre 25 mitjans aeris i uns 350 efectius continuen les tasques d’extinció.