El rei Felip, desesperat per un greu problema amb la seua neboda

 

La vida privada de Victòria Frederica preocupa molt als membres de la Casa Reial, ja que sense voler-ho són notícia diària per culpa de la filla de la infanta Helena, que pareix seguir el mateix camí que el seu germà Froilà.

 

La xica, després de complir la majoria d’edat, es va convertir en el centre de totes les mirades i focus. Les seues relacions amoroses han sigut perseguides pels mitjans de comunicació, un fet que ha molestat molt a sa mare i, especialment, el seu oncle, el rei Felip. Victòria Frederica va tindre una relació sentimental bastant efímera amb el jove torero Gonzalo Caballero. Hui en dia mantenen una bonica amistat.

 

El torero agradava molt en la Casa Reial, a diferència de la nova parella de la xica, Jorge Bárcenas, un dj. ‘Vanitatis’ acaba de confirmar que la parella es troba de viatge enAmsterdam, compartint el seu amor pels carrers holandesos. Este viatge no agradarà gens a la infanta Helena, i menys encara al rei Felip. La Casa Reial està cansada de vore a Victòria Frederica en portada, com en el seu moment, i encara a voltes, va passar amb Froilà, qui pareix estar bastant més tranquil. La mare de Victòria està farta d’algunes actituds de la seua filla, dels seus múltiples capritxos i de les seues habituals festes nocturnes.

 

El futur incert de Victòria Frederica

El viatge a Holanda portarà cua, ja que els monarques veuen els fets des d’una altra perspectiva i creuen que una xica tan jove encara no està capacitada per a viatjar sola, i molt menys a una ciutat com Amsterdam. És clar que este  viatge tindrà conseqüències. En el passat la Casa Reial ja va prendre mesures amb Froilà, a qui van internar en una escola després de tants fracassos escolars. Potser no caldrà esperar molt per a vore que ocorre amb Victòria Frederica.

 

També pots llegir…

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Morant responsabilitza al PP del problema de la vivenda en la Comunitat Valenciana

Morant ha responsabilitzat al PP del problema de la vivenda en la Comunitat Valenciana i ha exigit la dimissió de l'alcalde d'Alacant. Ha denunciat canvis normatius que, al seu juí, afavorixen a càrrecs i bloquegen la baixada del lloguer al no aplicar la llei estatal.

Corberán veu el València-Osasuna com una oportunitat per a recuperar sensacions a Mestalla

El tècnic del València va subratllar la importància de tornar a Mestalla després de dos eixides i va analitzar el bon moment d'Osasuna, l'estat de la seua plantilla i les lesions.

Elx i Espanyol creuen les seues males ratxes a la recerca d’un punt d’inflexió

Els dos arriben amb els pitjors números de 2026 i veuen el dol en el Martínez Valero com una oportunitat per a reinicialitzar la seua temporada. Elx recupera peces i l'Espanyol necessita blindar-se arrere.

Eusebio Càceres vola al seu octau títol nacional de longitud en pista coberta a València

Eusebio Càceres es va proclamar campió d'Espanya baix sostre amb 8,19 m a València, el seu octau or, i va certificar el bitllet per als Mundials de Torun. Héctor Santos (8,03) i Jaime Guerra (8,01) van completar el podi en un concurs de gran nivell.

València vol oxigen davant un Osasuna que apunta a Europa

El València, 16é amb 26 punts, rep a un Osasuna en ratxa (33 punts i sis jornades sense perdre) en un dol que creua urgències i ambició europea.

Morant insistix que Mazón no pot aguantar ni un minut més com a diputat aforat en Les Corts

Morant ha exigit que Carlos Mazón no seguisca ni un minut més com a diputat aforat en Les Corts després de la investigació per la DANA i les contradiccions sobre el seu parador. Ha demanat al PP que l'aparte i ha suggerit eleccions si encara creen tindre legitimitat.

Morant acusa el PP de ser el problema de la vivenda en la Comunitat Valenciana

Diana Morant ha acusat el PP de ser el principal obstacle per a resoldre la vivenda en la Comunitat Valenciana. Ha denunciat canvis en la VPO, el bloqueig de la Llei de Vivenda i ha demanat la dimissió de Luis Barcala.

Morant insistix que Mazón no pot aguantar ni un minut més com a diputat en Les Corts

Diana Morant ha reclamat que Carlos Mazón deixe el seu escó i ha demanat al PP que l'a part de la vida política després de les últimes novetats del cas per la DANA.