El rei Felip, desesperat per un greu problema amb la seua neboda

 

La vida privada de Victòria Frederica preocupa molt als membres de la Casa Reial, ja que sense voler-ho són notícia diària per culpa de la filla de la infanta Helena, que pareix seguir el mateix camí que el seu germà Froilà.

 

La xica, després de complir la majoria d’edat, es va convertir en el centre de totes les mirades i focus. Les seues relacions amoroses han sigut perseguides pels mitjans de comunicació, un fet que ha molestat molt a sa mare i, especialment, el seu oncle, el rei Felip. Victòria Frederica va tindre una relació sentimental bastant efímera amb el jove torero Gonzalo Caballero. Hui en dia mantenen una bonica amistat.

 

El torero agradava molt en la Casa Reial, a diferència de la nova parella de la xica, Jorge Bárcenas, un dj. ‘Vanitatis’ acaba de confirmar que la parella es troba de viatge enAmsterdam, compartint el seu amor pels carrers holandesos. Este viatge no agradarà gens a la infanta Helena, i menys encara al rei Felip. La Casa Reial està cansada de vore a Victòria Frederica en portada, com en el seu moment, i encara a voltes, va passar amb Froilà, qui pareix estar bastant més tranquil. La mare de Victòria està farta d’algunes actituds de la seua filla, dels seus múltiples capritxos i de les seues habituals festes nocturnes.

 

El futur incert de Victòria Frederica

El viatge a Holanda portarà cua, ja que els monarques veuen els fets des d’una altra perspectiva i creuen que una xica tan jove encara no està capacitada per a viatjar sola, i molt menys a una ciutat com Amsterdam. És clar que este  viatge tindrà conseqüències. En el passat la Casa Reial ja va prendre mesures amb Froilà, a qui van internar en una escola després de tants fracassos escolars. Potser no caldrà esperar molt per a vore que ocorre amb Victòria Frederica.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Muñoz assegura al Puig que tota Espanya mira al PP i dona per fet Feijóo a la Moncloa

La portaveu del PP en el Congrés, Esther Muñoz, ha afirmat al Puig de Santa Maria que tota Espanya té la vista posada en el PP i que Alberto Núñez Feijóo serà president, en un acte de reinici de curs polític del PPCV presidit per Juanfran Pérez Llorca.

Pérez Llorca assegura que no hi ha alternativa al PP en 2027

Juanfran Pérez Llorca afirma en un acte al Puig de Santa Maria que les eleccions de 2027 entren en l’‘esprint final’ i que no veu alternativa al PP, en al·lusió directa a Diana Morant. La portaveu popular al Congrés, Esther Muñoz, dona per fets els ‘últims mesos’ de Pedro Sánchez a la Moncloa i contraposa la seua gestió a la d’Alberto Núñez Feijóo.

Xàtiva arriba als 31,9 graus i encapçala la pujada de temperatures

Les màximes han pujat fins a 4 graus en diverses localitats de la Comunitat Valenciana, amb Xàtiva al capdavant amb 31,9 graus, la més alta del dia.

Vapejadors i pornografia als 8 anys: alarma entre menors a Alzira

La UPCCA d’Alzira ha detectat vapejadors i consum de pornografia en menors de huit i nou anys, alguns com a regal de comunió o venuts per altres xiquets. L’Ajuntament prepara noves accions i ampliarà l’estudi a Primària davant l’augment d’addiccions a pantalles i nicotina.

Paiporta comença a enderrocar el Pont Vell per alçar un pas més segur després de la dana

Paiporta ha iniciat l’enderroc del Pont Vell, molt danyat per la dana del 29 d’octubre de 2024, per substituir-lo per una nova estructura més segura i amb un 45 % més de capacitat hidràulica.

Louzán defensa que la final del Mundial 2030 es jugue a Espanya i apunta València com a nova seu

El president de la RFEF, Rafael Louzán, ha insistit que la final del Mundial 2030 s’ha de disputar a Espanya i ha obert la porta que València entre en el llistat de seus després de la caiguda de Màlaga i A Coruña.

L’Eldense viu en tensió per la possible arribada de Messi com a propietari

La plantilla i el tècnic interí de l’Eldense, Josep Ferrando, han admés que viuen una setmana especial davant l’interés de Lionel Messi per comprar el club, encara que intenten centrar-se en el pròxim partit davant l’Sporting a El Molinón.

Desmantellada una macroxarxa que portava cocaïna a Menorca des de València

Interior ha desarticulat una banda que introduïa cocaïna a gran escala a Menorca des de València, Barcelona i Mallorca, amb onze detinguts i més de sis quilos intervinguts.