11.9 C
València
Dimecres, 26 novembre, 2025

El rei Felip, desesperat per un greu problema amb la seua neboda

 

La vida privada de Victòria Frederica preocupa molt als membres de la Casa Reial, ja que sense voler-ho són notícia diària per culpa de la filla de la infanta Helena, que pareix seguir el mateix camí que el seu germà Froilà.

 

La xica, després de complir la majoria d’edat, es va convertir en el centre de totes les mirades i focus. Les seues relacions amoroses han sigut perseguides pels mitjans de comunicació, un fet que ha molestat molt a sa mare i, especialment, el seu oncle, el rei Felip. Victòria Frederica va tindre una relació sentimental bastant efímera amb el jove torero Gonzalo Caballero. Hui en dia mantenen una bonica amistat.

 

El torero agradava molt en la Casa Reial, a diferència de la nova parella de la xica, Jorge Bárcenas, un dj. ‘Vanitatis’ acaba de confirmar que la parella es troba de viatge enAmsterdam, compartint el seu amor pels carrers holandesos. Este viatge no agradarà gens a la infanta Helena, i menys encara al rei Felip. La Casa Reial està cansada de vore a Victòria Frederica en portada, com en el seu moment, i encara a voltes, va passar amb Froilà, qui pareix estar bastant més tranquil. La mare de Victòria està farta d’algunes actituds de la seua filla, dels seus múltiples capritxos i de les seues habituals festes nocturnes.

 

El futur incert de Victòria Frederica

El viatge a Holanda portarà cua, ja que els monarques veuen els fets des d’una altra perspectiva i creuen que una xica tan jove encara no està capacitada per a viatjar sola, i molt menys a una ciutat com Amsterdam. És clar que este  viatge tindrà conseqüències. En el passat la Casa Reial ja va prendre mesures amb Froilà, a qui van internar en una escola després de tants fracassos escolars. Potser no caldrà esperar molt per a vore que ocorre amb Victòria Frederica.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

4-0 en Dortmund: el Vila-real es desfigura i queda a la vora del KO europeu

El Vila-real s'ha quedat sense marge d'error després d'un 4-0 en el camp del Borussia Dortmund. Un gol en el descompte i una expulsió amb penal van encadenar la solsida.

90-64: València Basket desarma al Bayern amb un 26-4 i firma la seua octava victòria en Eurolliga

Un parcial de 26-4 entre el segon i el tercer quart va encarrilar el 90-64 al Bayern i va assentar al València Basket en la zona alta. Braxton Key va acabar tocat i serà avaluat.

4-0 en Dortmund: el Vila-real es queda sense marge d’error

El Vila-real ha caigut 4-0 en Dortmund i s'ha quedat sense marge d'error per a barallar la classificació. El partit es va trencar entre el descans i la represa.

90-64: la perseverança del València desarma al Bayern

El València Basket va firmar un parcial de 26-4 entre el segon i el tercer quart que va trencar el partit davant el Bayern i va segellar la seua octava victòria en l'Eurolliga. El triomf va arribar amb la preocupació per la lesió de Braxton Key.

Guirassy avança al Dortmund al caient del descans davant un Vila-real superior (1-0)

Guirassy ha posat el 1-0 per al Borussia Dortmund a l'eixida d'un córner en l'última acció del primer temps. El Vila-real havia sigut superior però va fallar en la definició.

València es mobilitza i clama n’hi ha prou de violència contra les dones en el 25N

La marxa del 25N a València ha denunciat la violència contra les dones i l'avanç del negacionismo. El manifest final ha reclamat més recursos i canvis legals.

Marcelino introduïx sis canvis davant un Dortmund amb Adeyemi i Guirassy en atac

Marcelino va introduir sis canvis en l'onze del Vila-real per al dol de Lliga de Campions davant el Borussia Dortmund. Kovac ha apostat per Adeyemi i Guirassy com a amenaces principals.

Aagesen ha dit que el sorprén que un any després encara no es conega la veritat de la DANA a València

La vicepresidenta tercera ha mostrat sorpresa per la falta de claredat sobre l'ocorregut el 29 d'octubre de 2024, jornada amb 229 víctimes a València. Noves discrepàncies horàries han reforçat els dubtes sobre la cronologia.