El rei Felip, desesperat per un greu problema amb la seua neboda

 

La vida privada de Victòria Frederica preocupa molt als membres de la Casa Reial, ja que sense voler-ho són notícia diària per culpa de la filla de la infanta Helena, que pareix seguir el mateix camí que el seu germà Froilà.

 

La xica, després de complir la majoria d’edat, es va convertir en el centre de totes les mirades i focus. Les seues relacions amoroses han sigut perseguides pels mitjans de comunicació, un fet que ha molestat molt a sa mare i, especialment, el seu oncle, el rei Felip. Victòria Frederica va tindre una relació sentimental bastant efímera amb el jove torero Gonzalo Caballero. Hui en dia mantenen una bonica amistat.

 

El torero agradava molt en la Casa Reial, a diferència de la nova parella de la xica, Jorge Bárcenas, un dj. ‘Vanitatis’ acaba de confirmar que la parella es troba de viatge enAmsterdam, compartint el seu amor pels carrers holandesos. Este viatge no agradarà gens a la infanta Helena, i menys encara al rei Felip. La Casa Reial està cansada de vore a Victòria Frederica en portada, com en el seu moment, i encara a voltes, va passar amb Froilà, qui pareix estar bastant més tranquil. La mare de Victòria està farta d’algunes actituds de la seua filla, dels seus múltiples capritxos i de les seues habituals festes nocturnes.

 

El futur incert de Victòria Frederica

El viatge a Holanda portarà cua, ja que els monarques veuen els fets des d’una altra perspectiva i creuen que una xica tan jove encara no està capacitada per a viatjar sola, i molt menys a una ciutat com Amsterdam. És clar que este  viatge tindrà conseqüències. En el passat la Casa Reial ja va prendre mesures amb Froilà, a qui van internar en una escola després de tants fracassos escolars. Potser no caldrà esperar molt per a vore que ocorre amb Victòria Frederica.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Aemet activa l’avís groc per fortes tronades en l’interior nord de València esta vesprada

Aemet ha activat per a esta vesprada l’avís groc per pluges i tronades amb granís i ratxes de vent molt fortes en l’interior nord de València, mentre es mantenen avisos per precipitacions intenses a trams del litoral de Castelló i València.

Buñol prepara una Tomatina més inclusiva amb un nou pla d’accessibilitat

Buñol ultima els preparatius de la 79a Tomatina, que es viurà dimecres amb aforament complet i un nou pla '+ ACCESSIBLE' per a garantir l’acompanyament i la participació de persones amb discapacitat.

L’incendi de Segorbe queda estabilitzat després de cremar 630 hectàrees

L’incendi forestal iniciat dijous a Segorbe per un llamp ha quedat estabilitzat després de calcinar 630 hectàrees al Parc Natural de la Sierra Calderona. Un miler de veïns de Gàtova continuen desallotjats, encara que es preveu que puguen tornar prompte a les seues cases.

Corberán valora l’empat: partit equilibrat i exigència de Mestalla

Carlos Corberán ha qualificat d’equilibrat l’empat del València CF contra el Celta de Vigo i ha admés que l’equip va defensar més del que volia. El tècnic ha defensat la línia de cinc, ha reclamat reforços i ha mostrat respecte per l’exigència de Mestalla.

Javi Guerra dona per bo l’empat del València contra el Celta a Mestalla

El migcampista del València Javi Guerra ha valorat com a just l’empat sense gols contra el Celta en l’estrena de LALIGA a Mestalla i ha demanat el suport de l’afició per al pròxim partit de lliga.

Empat gris a Mestalla en l’estrena de Lliga entre Valencia i Celta

Valencia CF i Celta de Vigo han inaugurat la seua temporada de Lliga amb un empat sense gols a Mestalla, en un partit gris i escàs d’ocasions, marcat també per la melancolia pel compte arrere cap a l’adéu de l’actual estadi.

Contingut l’incendi de Segorbe, que manté 630 hectàrees cremades però continua actiu

Els bombers han aconseguit contindre l’avanç de l’incendi de Segorbe, que es manté en 630 hectàrees cremades però continua actiu i no està estabilitzat. Gátova seguirà desallotjada almenys fins diumenge per seguretat.

Presó provisional per al jove de 22 anys acusat de matar el seu oncle a Massanassa

El Tribunal de Instància de Catarroja ha decretat presó provisional, comunicada i sense fiança, per al jove de 22 anys detingut per la mort del seu oncle, de 43 anys, apunyalat en la via pública a Massanassa després d’una discussió en un bar.