Felip i Letícia, molt tocats per la mort d’Álex Lequio, parent seu

El rei Felip i la reina Letícia al funeral de la infanta Pilar a l’Escorial de Madrid (29-01-2020)

El xic era rebesnet dels reis Alfons XIII i Victòria Eugènia | GTRES

 

Álex Lequio, mort este dimecres als 27 anys per culpa d’un càncer, descendix d’una família de reis, els Borbons. Tant el rei Felip com la reina Letícia, parents del xic, han quedat molt tocats amb la pèrdua del fill d’Ana Obregón i Alessandro Lequio. Álex era rebesnet d’Alfons XIII i Victòria Eugènia, abuelos del rei emèrit.

 

El xic pertanyia a la branca dels Torlonia. La infanta Beatriu, filla major d’Alfons XIII, va tindre una gran família al costat d’Alessandro Torlonia, V príncep de Civitella-Cesi.

 

Descendent dels Borbons

Com que Alessandro no pertanyia a una Casa Reial regnant, Beatriz va renunciar als seus drets successoris, tot i que la infanta va arribar a ser la segona en la línia per darrere del seu germà Joan, després de les altres renúncies dels seus germans hòmens.

 

Beatriz i Alessandro Torlonia van tindre quatre fills. La major d’elles és Alessandra, o Sandra, abuela d’Álex, que va morir el 2015, cinc anys abans que el seu nét. Alessandra es va casar amb el comte italià Clemente Lequio, amb el que va tindre dos fills: Alessandro Lequio, i Desideria, qui està casada amb l’italià Oddone Tournon i té dos fills, Giovanni, de 28 anys, i Giorgio, de 25.

 

Els germans d’Álex Lequio

Alessandro Lequio és pare de tres fills de tres relacions diferents: el més gran és Clemente, fill també d’Antonia Dell’Atte i DJ; el segon, Álex, nascut de la seua relació amb Ana Obregón, i la tercera, Ginevra, del seu matrimoni amb María Palacios. Álex tenia dos germans: Clemente, amb el que no es va relacionar durant anys donada la mala relació de les seues mares, i Ginevra, la xiqueta dels seus ulls.

 

Geneològicament, Álex pertanyia a la mateixa generació que Elionor, Sofia, Froilà, Victòria Frederica i els germans Urdangarin, ja que tots són rebesnéts d’Alfons XIII i Victòria Eugènia, pel que són cosins, això sí, llunyans.

Últimes notícies

L’IVF reforça els avals per a la primera vivenda després de guanyar 18,4 milions en 2025

L’entitat tanca l’exercici amb més solvència, eleva el patrimoni net fins als 453 milions i prepara noves línies de finançament per a 2026

El Valencia CF inicia la pretemporada dijous pendent dels primers fitxatges

El Valencia CF començarà dijous la pretemporada a Paterna amb revisions mèdiques i sis amistosos programats, mentres espera tancar diverses incorporacions.

Nit sufocant a Oliva amb temperatures mínimes de fins a 27,2 graus

Diversos municipis valencians han patit una nit tòrrida, amb mínimes per damunt dels 25 graus i un registre màxim de 27,2 a Oliva.

L’incendi d’una nau industrial a Aspe seguix actiu però evoluciona de manera favorable

L’incendi declarat dimarts en una nau industrial d’Aspe, dedicada a plats de dutxa, seguix actiu este dimecres de matí, però els bombers indiquen que evoluciona de manera favorable.

Juliol comença amb núvols en l’interior i oratge estable a la Comunitat Valenciana

L’inici de juliol arriba a la Comunitat Valenciana amb núvols d’evolució en zones de l’interior, lleuger descens tèrmic al nord de Castelló i pocs canvis en la resta del territori.

El Levante començarà LaLiga amb dos desplaçaments i Betis i Barça com a primers rivals a Orriols

El Levante iniciarà LaLiga EA Sports 26-27 fora de casa contra l’Espanyol, encadenarà dos partits a domicili i estrenarà el Ciutat davant Betis i Barça. El derbi amb el València arribarà en gener a Orriols i es tancarà la Lliga contra el Celta.

L’Elx començarà la Lliga al camp del Deportivo, on va celebrar l’ascens fa un any

L’Elx iniciarà la Lliga 2026-27 al camp del Deportivo de La Coruña, escenari del seu ascens, i la tancarà al Martínez Valero davant el Racing de Santander.

El Valencia arrancarà la Lliga contra el Betis a Mestalla i s’acomiadarà de l’estadi davant l’Elx

El Valencia començarà la Lliga 2026-2027 a Mestalla contra el Betis el 15 o 16 d’agost i jugarà l’últim partit oficial a l’actual estadi davant l’Elx en la penúltima jornada, abans de tancar la competició a El Sadar.