Gonzalo Miró i Boris Izaguirre se sumen a les crítiques contra Rivera

Albert Rivera ja té clar el seu futur

Albert Rivera | GTRES

 

Albert Rivera està tenint un any molt mogut. Després que es confirmara la seua relació amb la cantant Malú, la derrota que va patir en les passades eleccions i la seua posterior dimissió ha fet que siga el centre de moltes portades i la seua cara apareix constantment en els mitjans de comunicació. Ara, Boris Izaguirre i l’ex de la seua actual parella han carregat contra ell, convençuts que l’expolític «només buscava fer-se famós».

 

La relació del polític i la cantant va sorprendre a molta gent, que mai havien sospitat que tingueren llaços en comú. Entre totes les reaccions, es va buscar aquelles de les persones pròximes a la parella. El pare de Malú ja va afirmar que es trobava feliç amb la nova relació que s’havia instaurat en la família i que tenia especial afecte a Rivera. Per la seua banda, l’exparella del líder de Ciutadans també va comentar la seua dimissió i com ha viscut la seua ruptura. Ara és el torn de l’altra part d’esta famosa parella: l’ex de Malú ha parlat sobre ella i el seu nóvio en el programa ‘Liarla Pardo’ de la Sexta.

 

Dures crítiques a la campanya de Rivera

Gonzalo Miró és col·laborador del programa ‘Liarla Pardo’, que presenta la periodista Cristina Pardo en laSexta. Diumenge comptava amb un convidat especial: Boris Izaguirre. Si bé van parlar d’altres temes, l’ex de la cantant no va tardar en mencionar la parella. Més concretament, el polític de C’s: «El vídeo d’Albert Rivera, el gos ‘Luchas’ i la llet». Izaguirre va sumar-se ràpidament a la conversa: «Al gos crec que l’han pentinat com una planxa del monyo que utilitzen les reines. S’ha pentinat com que està a punt de cantar» bromejava. Això va fer riure al públic i a Miró, que no va voler parar-ho allà: «Ha agarrat una planxa que estiguera a mà?». L’escriptor veneçolà rematava la broma: «Ha agarrat la planxa que tenia a Malú-mà».

 

L'ex de Malú, Gonzalo Miró

Gonzalo Miró, ex de Malú, en el programa ‘Liarla Parda’ | laSexta

 

Cristina Pardo va voler indagar més al tema del polític: «Creus que a Albert Rivera li va passar factura la seua vida personal?» preguntava a Izaguirre. Ell no ho dubtava: «El que va passar factura va ser que no podies saber el que volia representar. El partit era tan canviant que no sabies en quin costat de la porta s’anava a col·locar. Tampoc el va ajudar que es va despedir d’aquella manera tan emocional…», comenta el veneçolà, reafirmant que no és un gran seguidor del partit taronja.

 

Miró, per la seua banda, se’n reia dels termes utilitzats: «Bé, despedir-se és una manera molt positiva de vore-ho», se’n riu. Tot i la dimissió, Izaguirre no creu que hàgem vist l’últim de Rivera en la vida política: «Jo crec que no s’ha despedit i que en qualsevol moment tornarà a aparéixer. Com les grans cantants, que passen cinc anys fent gires de despedida. Crec que passarà el mateix» compara l’escriptor.

 

«No volia ser president, sinó famós»

La presentadora no va dubtar a derivar la conversa allà a on més suc podria traure: «Estàs parlant molt de cantants», li comentava a Izaguirre. Gonzalo Miró va ser l’encarregat de respondre: «Bé, és que Boris i jo és un tema que tenim ben gastat. Era un tema tabú fins que ha vingut ell». L’entrevistat decidia en aquell moment fer saltar la bomba que tot el món esperava: «Ho parlem moltes voltes. Sobretot ell, que va ser nóvio de Malú».

 

Va ser Boris qui va llançar la primera pedra sobre el líder de Ciutadans, parlant sobre l’exclusiva de l’inici de la relació de la parella: «Quan vaig vore aquella portada de l’‘Hola’, dedicada més a ella que a ell, vaig pensar, i continue pensant, que ell en realitat el que volia no era ser president del Govern, sinó ser famós» explicava el veneçolà.

 

«Hi ha gent que té este desig. I va muntar tot això per a conseguir aquella portada a l’ ‘Hola’» conclou sobre la relació. L’ex de Malú no dubta a comentar, també, la jugada: «L’excés d’ambició a voltes passa factura». Una cosa és ben segura: si l’objectiu d’Albert Rivera era fer-se famós i acaparar les càmeres, es pot assegurar que ho ha aconseguit amb èxit.

 

També pots llegir…

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

El PSPV exigix l’expedient íntegre de la campanya institucional de Pérez Llorca

El PSPV-PSOE reclama a la Generalitat l'expedient complet de contractació de la campanya institucional que atribuïx al president Juanfran Pérez Llorca, a la qual acusa de ser propaganda personal pagada amb fons públics.

Pérez Llorca defén tancar ràpid els pactes i posa a la Comunitat Valenciana com a exemple

Juanfran Pérez Llorca sosté que retardar els acords de govern desatén als electors i reivindica la Comunitat Valenciana com a referència enfront del pacte a Extremadura.

Detinguda una persona pel robatori de maquinària agrícola en una finca d’Alcalà de Xivert

La Guàrdia Civil ha detingut a una persona per un robatori amb força en una finca d'Alcalà de Xivert, on es van sostraure maquinària i ferramentes agrícoles, i ha recuperat un motocultor venut a Benicarló.

Pérez Llorca demana al Govern que finance el Pla Viu valencià i l’estenga a altres regions

Juanfran Pérez Llorca reclama al Govern una aportació econòmica estatal per a reforçar el Pla Viu valencià i planteja copiar el model en altres comunitats en considerar que ja està donant resultats.

S&P alerta de noves pressions de gasto en les autonomies i de l’impacte del repartiment en la Comunitat Valenciana

S&P destaca que les comunitats van millorar el seu resultat pressupostari en 2025, però avisa de fortes pressions de gasto i que l'actual repartiment de recursos penalitza a la Comunitat Valenciana i a Múrcia.

Pérez Llorca acusa el Govern de provocar caos als ajuntaments amb la regularització d’immigrants

Juanfran Pérez Llorca critica que la regularització extraordinària d'immigrants genera caos en molts ajuntaments per la falta de planificació del Govern i advertix de riscos per a sanitat i polítiques socials.

L’ampliació de l’Hospital Vega Baixa estarà llesta abans de 2027 després d’una inversió de 82 milions

La Generalitat preveu culminar enguany l'ampliació de l'Hospital Vega Baixa, a Orihuela, amb dos nous edificis, més consultes i 52 llits addicionals després d'una inversió superior a 82 milions d'euros.

Pérez Llorca urgix als sindicats a evitar una vaga educativa al maig pels exàmens

Juanfran Pérez Llorca reclama als sindicats d'Educació que no convoquen vaga al maig, a l'ésser l'últim mes de curs i coincidir amb exàmens i proves d'accés a la universitat.