Gonzalo Miró i Boris Izaguirre se sumen a les crítiques contra Rivera

Albert Rivera ja té clar el seu futur

Albert Rivera | GTRES

 

Albert Rivera està tenint un any molt mogut. Després que es confirmara la seua relació amb la cantant Malú, la derrota que va patir en les passades eleccions i la seua posterior dimissió ha fet que siga el centre de moltes portades i la seua cara apareix constantment en els mitjans de comunicació. Ara, Boris Izaguirre i l’ex de la seua actual parella han carregat contra ell, convençuts que l’expolític «només buscava fer-se famós».

 

La relació del polític i la cantant va sorprendre a molta gent, que mai havien sospitat que tingueren llaços en comú. Entre totes les reaccions, es va buscar aquelles de les persones pròximes a la parella. El pare de Malú ja va afirmar que es trobava feliç amb la nova relació que s’havia instaurat en la família i que tenia especial afecte a Rivera. Per la seua banda, l’exparella del líder de Ciutadans també va comentar la seua dimissió i com ha viscut la seua ruptura. Ara és el torn de l’altra part d’esta famosa parella: l’ex de Malú ha parlat sobre ella i el seu nóvio en el programa ‘Liarla Pardo’ de la Sexta.

 

Dures crítiques a la campanya de Rivera

Gonzalo Miró és col·laborador del programa ‘Liarla Pardo’, que presenta la periodista Cristina Pardo en laSexta. Diumenge comptava amb un convidat especial: Boris Izaguirre. Si bé van parlar d’altres temes, l’ex de la cantant no va tardar en mencionar la parella. Més concretament, el polític de C’s: «El vídeo d’Albert Rivera, el gos ‘Luchas’ i la llet». Izaguirre va sumar-se ràpidament a la conversa: «Al gos crec que l’han pentinat com una planxa del monyo que utilitzen les reines. S’ha pentinat com que està a punt de cantar» bromejava. Això va fer riure al públic i a Miró, que no va voler parar-ho allà: «Ha agarrat una planxa que estiguera a mà?». L’escriptor veneçolà rematava la broma: «Ha agarrat la planxa que tenia a Malú-mà».

 

L'ex de Malú, Gonzalo Miró

Gonzalo Miró, ex de Malú, en el programa ‘Liarla Parda’ | laSexta

 

Cristina Pardo va voler indagar més al tema del polític: «Creus que a Albert Rivera li va passar factura la seua vida personal?» preguntava a Izaguirre. Ell no ho dubtava: «El que va passar factura va ser que no podies saber el que volia representar. El partit era tan canviant que no sabies en quin costat de la porta s’anava a col·locar. Tampoc el va ajudar que es va despedir d’aquella manera tan emocional…», comenta el veneçolà, reafirmant que no és un gran seguidor del partit taronja.

 

Miró, per la seua banda, se’n reia dels termes utilitzats: «Bé, despedir-se és una manera molt positiva de vore-ho», se’n riu. Tot i la dimissió, Izaguirre no creu que hàgem vist l’últim de Rivera en la vida política: «Jo crec que no s’ha despedit i que en qualsevol moment tornarà a aparéixer. Com les grans cantants, que passen cinc anys fent gires de despedida. Crec que passarà el mateix» compara l’escriptor.

 

«No volia ser president, sinó famós»

La presentadora no va dubtar a derivar la conversa allà a on més suc podria traure: «Estàs parlant molt de cantants», li comentava a Izaguirre. Gonzalo Miró va ser l’encarregat de respondre: «Bé, és que Boris i jo és un tema que tenim ben gastat. Era un tema tabú fins que ha vingut ell». L’entrevistat decidia en aquell moment fer saltar la bomba que tot el món esperava: «Ho parlem moltes voltes. Sobretot ell, que va ser nóvio de Malú».

 

Va ser Boris qui va llançar la primera pedra sobre el líder de Ciutadans, parlant sobre l’exclusiva de l’inici de la relació de la parella: «Quan vaig vore aquella portada de l’‘Hola’, dedicada més a ella que a ell, vaig pensar, i continue pensant, que ell en realitat el que volia no era ser president del Govern, sinó ser famós» explicava el veneçolà.

 

«Hi ha gent que té este desig. I va muntar tot això per a conseguir aquella portada a l’ ‘Hola’» conclou sobre la relació. L’ex de Malú no dubta a comentar, també, la jugada: «L’excés d’ambició a voltes passa factura». Una cosa és ben segura: si l’objectiu d’Albert Rivera era fer-se famós i acaparar les càmeres, es pot assegurar que ho ha aconseguit amb èxit.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Detinguda a Gavarda una parella que robava a majors amb el mètode de labraç a Càrcer

La Guàrdia Civil ha detingut a Gavarda un home i una dona, de 19 i 20 anys i nacionalitat romanesa, acusats de robar una joia a un veí dedad avançada de Càrcer amb el mètode de labraç i relacionats amb dos assalts més a Jaén i Almería.

Huit morts atribuïts a la calor extrema en la Comunitat Valenciana en només tres dies

La calor extrema ha deixat huit morts en tres dies a la Comunitat Valenciana, totes persones majors excepte una, enmig d’una onada amb valors pròxims o superiors als 40 graus.

Oratge estable este dijous a la Comunitat Valenciana amb temperatures sense canvis destacats

El dijous arribarà a la Comunitat Valenciana amb cels poc nuvolosos, vent fluix i temperatures molt semblants a les de les últimes hores, després d’una jornada calorosa a Castelló, València i Alacant.

La cremà de 180 fogueres tanca unes festes d’Alacant amb quasi dos milions de visitants

La cremà dels més de 180 monuments foguerers ha posat punt final unes Fogueres d’Alacant 2026 marcades per quasi dos milions de visitants i per una nit de Sant Joan multitudinària i sense incidències greus.

La festa del títol del València Basket pot acabar amb comiat de Montero, De Larrea i Key

El València Basket ha tancat una temporada històrica amb la Lliga Endesa, però la celebració pot suposar l’adéu de Jean Montero, Sergio De Larrea o Braxton Key, pretendits pels grans clubs europeus i per la NBA.

L’afició taronja viu ‘el naixement d’una estrella’ amb Jean Montero campió de Lliga

El Valencia Basket ha aconseguit la seua segona Lliga ACB i el base dominicà Jean Montero ha sigut elegit millor jugador de la final, en una temporada que Pedro Martínez descriu com ‘el naixement d’una estrella’. L’entrenador també ha ressaltat el treball col·lectiu i la constància del grup durant dos temporades.

L’explosió de Sergio De Larrea: triat al draft NBA i campió de l’ACB en només 20 hores

El base vallisoletà Sergio De Larrea, de 20 anys, ha sigut triat en la primera ronda del draft de l’NBA i ha celebrat el seu primer títol de la Lliga ACB amb el València Basket amb només 20 hores de diferència.

La nit més llarga de Sergio de Larrea: campió de Lliga Endesa després del seu somni NBA

Sergio de Larrea ha conquistat la Lliga Endesa amb el Valencia Basket hores després de ser elegit en el lloc 25 del draft de la NBA, i ha admés que ha arribat al quart partit contra el Barça pràcticament sense dormir.