Gonzalo Miró i Boris Izaguirre se sumen a les crítiques contra Rivera

Albert Rivera ja té clar el seu futur

Albert Rivera | GTRES

 

Albert Rivera està tenint un any molt mogut. Després que es confirmara la seua relació amb la cantant Malú, la derrota que va patir en les passades eleccions i la seua posterior dimissió ha fet que siga el centre de moltes portades i la seua cara apareix constantment en els mitjans de comunicació. Ara, Boris Izaguirre i l’ex de la seua actual parella han carregat contra ell, convençuts que l’expolític «només buscava fer-se famós».

 

La relació del polític i la cantant va sorprendre a molta gent, que mai havien sospitat que tingueren llaços en comú. Entre totes les reaccions, es va buscar aquelles de les persones pròximes a la parella. El pare de Malú ja va afirmar que es trobava feliç amb la nova relació que s’havia instaurat en la família i que tenia especial afecte a Rivera. Per la seua banda, l’exparella del líder de Ciutadans també va comentar la seua dimissió i com ha viscut la seua ruptura. Ara és el torn de l’altra part d’esta famosa parella: l’ex de Malú ha parlat sobre ella i el seu nóvio en el programa ‘Liarla Pardo’ de la Sexta.

 

Dures crítiques a la campanya de Rivera

Gonzalo Miró és col·laborador del programa ‘Liarla Pardo’, que presenta la periodista Cristina Pardo en laSexta. Diumenge comptava amb un convidat especial: Boris Izaguirre. Si bé van parlar d’altres temes, l’ex de la cantant no va tardar en mencionar la parella. Més concretament, el polític de C’s: «El vídeo d’Albert Rivera, el gos ‘Luchas’ i la llet». Izaguirre va sumar-se ràpidament a la conversa: «Al gos crec que l’han pentinat com una planxa del monyo que utilitzen les reines. S’ha pentinat com que està a punt de cantar» bromejava. Això va fer riure al públic i a Miró, que no va voler parar-ho allà: «Ha agarrat una planxa que estiguera a mà?». L’escriptor veneçolà rematava la broma: «Ha agarrat la planxa que tenia a Malú-mà».

 

L'ex de Malú, Gonzalo Miró

Gonzalo Miró, ex de Malú, en el programa ‘Liarla Parda’ | laSexta

 

Cristina Pardo va voler indagar més al tema del polític: «Creus que a Albert Rivera li va passar factura la seua vida personal?» preguntava a Izaguirre. Ell no ho dubtava: «El que va passar factura va ser que no podies saber el que volia representar. El partit era tan canviant que no sabies en quin costat de la porta s’anava a col·locar. Tampoc el va ajudar que es va despedir d’aquella manera tan emocional…», comenta el veneçolà, reafirmant que no és un gran seguidor del partit taronja.

 

Miró, per la seua banda, se’n reia dels termes utilitzats: «Bé, despedir-se és una manera molt positiva de vore-ho», se’n riu. Tot i la dimissió, Izaguirre no creu que hàgem vist l’últim de Rivera en la vida política: «Jo crec que no s’ha despedit i que en qualsevol moment tornarà a aparéixer. Com les grans cantants, que passen cinc anys fent gires de despedida. Crec que passarà el mateix» compara l’escriptor.

 

«No volia ser president, sinó famós»

La presentadora no va dubtar a derivar la conversa allà a on més suc podria traure: «Estàs parlant molt de cantants», li comentava a Izaguirre. Gonzalo Miró va ser l’encarregat de respondre: «Bé, és que Boris i jo és un tema que tenim ben gastat. Era un tema tabú fins que ha vingut ell». L’entrevistat decidia en aquell moment fer saltar la bomba que tot el món esperava: «Ho parlem moltes voltes. Sobretot ell, que va ser nóvio de Malú».

 

Va ser Boris qui va llançar la primera pedra sobre el líder de Ciutadans, parlant sobre l’exclusiva de l’inici de la relació de la parella: «Quan vaig vore aquella portada de l’‘Hola’, dedicada més a ella que a ell, vaig pensar, i continue pensant, que ell en realitat el que volia no era ser president del Govern, sinó ser famós» explicava el veneçolà.

 

«Hi ha gent que té este desig. I va muntar tot això per a conseguir aquella portada a l’ ‘Hola’» conclou sobre la relació. L’ex de Malú no dubta a comentar, també, la jugada: «L’excés d’ambició a voltes passa factura». Una cosa és ben segura: si l’objectiu d’Albert Rivera era fer-se famós i acaparar les càmeres, es pot assegurar que ho ha aconseguit amb èxit.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Quasi 3.000 consultes en els Punts Violeta dels festivals este estiu

Els Punts Violeta impulsats per la Generalitat en festivals de música de les tres províncies han atés 2.746 consultes, sobretot d’informació i assessorament per a prevenir agressions sexuals. La secretaria autonòmica d’Igualtat destaca el paper dissuasiu i de coordinació d’estos espais segurs en grans esdeveniments.

Setze atesos per inhalació de fum en un incendi en una vivenda de Silla

Setze persones, entre elles dos menors i una major de 70 anys, han sigut ateses per inhalació de fum i ansietat després d’un incendi esta matinada en una vivenda de Silla. Dos hòmens han sigut traslladats a l’Hospital La Fe de València.

València renova 24.000 m² de voreres i elimina barreres per als vianants

València ha destinat més de 5 milions d’euros entre 2023 i 2026 a millorar l’accessibilitat per als vianants, renovant 24.000 m² de voreres i executant 247 guals adaptats.

Detingudes quatre persones d’un clan familiar per un tiroteig a Paterna

La Policia Nacional ha detingut a Paterna quatre membres d’un mateix clan familiar, tres hòmens i una dona, per un tiroteig al barri de la Coma el passat mes de març.

La Fe lidera un gran projecte europeu per a aplicar la intel·ligència artificial al càncer

L’IIS La Fe de València coordinarà científicament SCOPE-AI, un dels principals projectes europeus per a validar i aplicar la intel·ligència artificial en oncologia. El programa testarà 15 solucions d’IA en huit hospitals del continent amb un pressupost de 20,6 milions d’euros.

València blinda el Museu de la Ciutat per a rebre més de 200 obres de Sorolla

L’Ajuntament de València ha destinat quasi 292.000 euros a reforçar vigilància, càmeres i detecció d’incendis al Palau del Marqués de Campo, seu del Museu de la Ciutat, davant l’arribada de més de 200 obres de Joaquín Sorolla procedents de la Hispanic Society of America.

Alacant es prepara per a construir fins a 44.900 vivendes en 25 anys

El nou Pla General Estructural d’Alacant calcula que la ciutat podrà arribar als 470.000 habitants en 25 anys i reserva sòl per a alçar fins a 44.900 vivendes noves. El document aposta també per nous barris, equipaments sanitaris i universitaris, zones verdes i connexions de transport amb Elx.

Cauen a Alacant per una trama de gossos amb orelles i rabo amputats il·legalment

La Guàrdia Civil ha detingut 14 persones i n'investiga 6 més per una xarxa que venia gossos amb orelles i rabo amputats il·legalment i documentació falsa des d'un criador d'Alacant amb activitat internacional.