El gran canvi de la reina Letícia en només uns mesos: «Ja no és la que coneixíem»

 

El periodista José Alejandro Vara ha parlat este passat dimecres en el seu espai en ‘Voz Pópuli’ sobre els canvis que ha patit la reina Letícia després de tots els esdeveniments i escàndols viscuts en la Casa Reial. Vara ha manifestat que a la dona del rei Felip «li van fer el vestit de la bruixa del conte, personatge antipàtic, altiu, manipulador».

També ha volgut defensar que la transformació per la que va haver de passar per a convertir-se en monarca no va ser una tasca fàcil. «Ningú va dir que passar de periodista televisiva, filla de sindicalista i neta de taxista, a reina d’Espanya fora una aventura senzilla».

«Amb prudència continguda, en el seu assumit paper de peça discreta», han sigut les paraules del periodista per a descriure com va ser l’inici de Letícia com a part de la Família Reial. No obstant això, ha destacat que es llança al precipici quan «Urdangarin i el cas Nóos van trencar les costures internes de la família». 

Va ser precisament en este moment quan va començar a ser criticada i van començar a inventar històries sobre ella, una cosa que fins i tot va provocar que tota la família de Felip es posicionara en contra seua. 

«Es va refugiar en el seu cercle d’antigues companyes d’ofici, summament progressista», ha afirmat el periodista sobre el rei. Mentres que, per part seua, la seua dona «exercia de reina de dilluns a divendres, com un empleat de banca o un funcionari del cadastre».

Una altra de les coses que també se li va recriminar a Letícia va ser el fet de voler mantindre a les seues filles fora de l’opinió pública: «La seua obsessió per ocultar la princesa Elionor i la infanta Sofia. Només se les veia per Nadal, en la foto en Mallorca i al començament del curs escolar».

El gran canvi de la reina Letícia

Però pareix que la crisi sanitària i totes les polèmiques que ha protagonitzat Joan Carles I han provocat un canvi radical en la dona de Felip VI: «Tot ha mutat amb la pandèmia. Tot ha fet un tomb tan superlatiu que ens trobem davant d’una altra reina. Han passat massa coses i massa greus en molt poc temps».

«El dol, la roba fosca, l’exhibició dels cabells blancs i el maquillatge apagat han sigut la norma en el ‘look’ de la reina en les setmanes de confinament, tancada en Zarzuela, sempre al costat del rei, en este segon pla tan inusual», ha declarat José Alejandro Vara.

També ha volgut posar l’accent en la tornada en el focus dels mitjans per part de la reina Letícia, a pesar de tots els escàndols que ha protagonitzat la Casa Reial. «Plaça a plaça, poble a poble, se’ns mostrava una reina de gest auster, silenciosa, amable, humil, aliena a este permanent estat de tensió».

Elionor, molt ben preparada

D’altra banda, el periodista ha destacat que la filla major dels monarques i futura hereva de la corona, la princesa Elionor, ja té fusta per a liderar. Durant la seua estada en Mallorca ha assistit a alguns esdeveniments al costat de Felip i Letícia i fins i tot se l’ha vist recordant-li a son pare l’ús de la mascareta o ajudant la seua germana, la infanta Sofia, amb la seua lesió al genoll. 

«Princesa i infanta, dos revelacions, dos mostres d’un treball ben fet, dos condecoracions a la labor materna», ha manifestat Vara sobre les dos filles dels monarques. 

Últimes notícies

La Fe lidera de nou a Espanya els trasplantaments de medul·la òssia

L'Hospital La Fe de València torna a situar-se com el centre espanyol amb major nombre de trasplantaments de medul·la òssia, amb 172 intervencions en 2024, i consolida el seu paper com a referent en els procediments al·logènics més complexos.

Rubén Burgos avisa després del primer colp a Saragossa: el treball serà dur per a guanyar la Lliga

Rubén Burgos, tècnic del València Basket, demana calma després del primer triomf a Saragossa i advertix que l'equip haurà de treballar intensament per a tancar la final de la Lliga Femenina davant Casademont.

L’IVF avala a més de 1.300 jóvens per a comprar la seua primera vivenda fins a abril de 2026

El programa d'avals de l'IVF ha permés a més de 1.300 jóvens accedir a finançament de fins al 100% per a comprar la seua primera vivenda en la Comunitat Valenciana i ja supera el volum de garanties de tot 2025.

El gratacel residencial més alt d’Europa comença a elevar-se a Benidorm

Benidorm inicia la construcció d'una torre residencial de 64 plantes i 230 metres, amb 260 vivendes i una inversió de 140 milions, cridada a ser la més alta d'Europa.

Aemet activa l’alerta groga per pluges i tempestes este diumenge a l’interior nord de València

Aemet activa per a este diumenge l'alerta groga per tempestes a l'interior nord de València, amb ruixats localment forts i un avís vigent de vesprada a nit.

La Generalitat permet usar la llana d’ovella i cabra com a nou fertilitzant agrícola

La Generalitat autoritza que la llana d'ovelles i cabres, fins ara sense valor comercial i costosa de retirar, puga tractar-se i utilitzar-se com a fertilitzant en sòls agrícoles, alleujant costos i millorant la gestió de residus ramaders.

Primal Scream i Röyksopp lideren un Deleste 2026 més electrònic i amb rècord a la vista

L'edició 2026 del Deleste Festival convertix de nou els Jardins de Vivers de València en focus de música independent, amb dos jornades diferenciades i rècord de públic en l'horitzó.

La Guàrdia Civil investiga l’agressió sexual a una menor en un club de futbol de Faura

La Guàrdia Civil manté obertes diligències per una presumpta agressió sexual a una xiqueta de 13 anys, atribuïda al fisioterapeuta de l'equip de futbol femení de Faura durant una sessió de tractament.