El gran canvi de la reina Letícia en només uns mesos: «Ja no és la que coneixíem»

 

El periodista José Alejandro Vara ha parlat este passat dimecres en el seu espai en ‘Voz Pópuli’ sobre els canvis que ha patit la reina Letícia després de tots els esdeveniments i escàndols viscuts en la Casa Reial. Vara ha manifestat que a la dona del rei Felip «li van fer el vestit de la bruixa del conte, personatge antipàtic, altiu, manipulador».

També ha volgut defensar que la transformació per la que va haver de passar per a convertir-se en monarca no va ser una tasca fàcil. «Ningú va dir que passar de periodista televisiva, filla de sindicalista i neta de taxista, a reina d’Espanya fora una aventura senzilla».

«Amb prudència continguda, en el seu assumit paper de peça discreta», han sigut les paraules del periodista per a descriure com va ser l’inici de Letícia com a part de la Família Reial. No obstant això, ha destacat que es llança al precipici quan «Urdangarin i el cas Nóos van trencar les costures internes de la família». 

Va ser precisament en este moment quan va començar a ser criticada i van començar a inventar històries sobre ella, una cosa que fins i tot va provocar que tota la família de Felip es posicionara en contra seua. 

«Es va refugiar en el seu cercle d’antigues companyes d’ofici, summament progressista», ha afirmat el periodista sobre el rei. Mentres que, per part seua, la seua dona «exercia de reina de dilluns a divendres, com un empleat de banca o un funcionari del cadastre».

Una altra de les coses que també se li va recriminar a Letícia va ser el fet de voler mantindre a les seues filles fora de l’opinió pública: «La seua obsessió per ocultar la princesa Elionor i la infanta Sofia. Només se les veia per Nadal, en la foto en Mallorca i al començament del curs escolar».

El gran canvi de la reina Letícia

Però pareix que la crisi sanitària i totes les polèmiques que ha protagonitzat Joan Carles I han provocat un canvi radical en la dona de Felip VI: «Tot ha mutat amb la pandèmia. Tot ha fet un tomb tan superlatiu que ens trobem davant d’una altra reina. Han passat massa coses i massa greus en molt poc temps».

«El dol, la roba fosca, l’exhibició dels cabells blancs i el maquillatge apagat han sigut la norma en el ‘look’ de la reina en les setmanes de confinament, tancada en Zarzuela, sempre al costat del rei, en este segon pla tan inusual», ha declarat José Alejandro Vara.

També ha volgut posar l’accent en la tornada en el focus dels mitjans per part de la reina Letícia, a pesar de tots els escàndols que ha protagonitzat la Casa Reial. «Plaça a plaça, poble a poble, se’ns mostrava una reina de gest auster, silenciosa, amable, humil, aliena a este permanent estat de tensió».

Elionor, molt ben preparada

D’altra banda, el periodista ha destacat que la filla major dels monarques i futura hereva de la corona, la princesa Elionor, ja té fusta per a liderar. Durant la seua estada en Mallorca ha assistit a alguns esdeveniments al costat de Felip i Letícia i fins i tot se l’ha vist recordant-li a son pare l’ús de la mascareta o ajudant la seua germana, la infanta Sofia, amb la seua lesió al genoll. 

«Princesa i infanta, dos revelacions, dos mostres d’un treball ben fet, dos condecoracions a la labor materna», ha manifestat Vara sobre les dos filles dels monarques. 

Últimes notícies

Trobeu la documentació de la jove desapareguda a Sueca prop del cadàver localitzat a Llaurí

La Guàrdia Civil ha localitzat la documentació de la jove de 25 anys desapareguda a Sueca a escassa distància del cadàver trobat a Llaurí, encara pendent d’identificació oficial.

El calcer espanyol cau al 23é lloc mundial amb un 14,2 % menys de producció

El sector del calcer espanyol ha produït uns 60 milions de parells en 2025, un 14,2 % menys que en 2024, i baixa del 19é al 23é lloc del rànquing mundial, amb només el 0,24 % de la producció global.

Les compres de vivenda per estrangers es disparen un 31 % a la Comunitat Valenciana

La compravenda de vivendes per estrangers ha crescut un 31 % a la Comunitat Valenciana entre abril i juny, en un context de caiguda general del mercat i preus en màxims històrics a Espanya.

Mor ofegat un jove de 29 anys al riu Túria a Manises

Agents del GEO de la Policia Nacional han localitzat este matí el cos sense vida d’un home de 29 anys al riu Túria, al terme de Manises, després de desaparèixer ahir de vesprada quan es banyava en esta zona.

Ajudes de fins a 15.000 euros per a agricultors i ramaders afectats per l’incendi de la Vall d’Uixó

Els afectats per l’incendi de la Vall d’Uixó rebran entre 4.000 i 6.000 euros per hectàrea agrícola, fins a 15.000 per explotació ramadera i compensacions per pèrdua d’animals i danys en equipament.

Porcelanosa redueix el benefici a 13 milions en 2025 per l’alça de l’Impost de Societats

Porcelanosa ha guanyat 13 milions d’euros en 2025, un 55 % menys que en 2024, per l’increment del tipus efectiu de l’Impost de Societats fins al 54 %. Tot i això, el grup ha mantingut la facturació entorn dels 863 milions i ha reforçat la seua expansió internacional.

André Almeida continua al marge mentre el València espera la seua decisió

André Almeida s ha tornat a entrenar dos dies seguits al marge del grup a Paterna mentre València CF i Swansea ja tenen un acord pel seu traspàs i esperen la decisió final del migcampista portugués.

CSIF exigix començar el curs amb totes les plantilles cobertes i aules condicionades

El sindicat CSIF insta Educació a garantir que l’1 de setembre tots els llocs docents estiguen coberts i que els centres educatius tinguen infraestructures i climatització en condicions adequades.
FILMOTECA D'ESTIU