El gran canvi de la reina Letícia en només uns mesos: «Ja no és la que coneixíem»

 

El periodista José Alejandro Vara ha parlat este passat dimecres en el seu espai en ‘Voz Pópuli’ sobre els canvis que ha patit la reina Letícia després de tots els esdeveniments i escàndols viscuts en la Casa Reial. Vara ha manifestat que a la dona del rei Felip «li van fer el vestit de la bruixa del conte, personatge antipàtic, altiu, manipulador».

També ha volgut defensar que la transformació per la que va haver de passar per a convertir-se en monarca no va ser una tasca fàcil. «Ningú va dir que passar de periodista televisiva, filla de sindicalista i neta de taxista, a reina d’Espanya fora una aventura senzilla».

«Amb prudència continguda, en el seu assumit paper de peça discreta», han sigut les paraules del periodista per a descriure com va ser l’inici de Letícia com a part de la Família Reial. No obstant això, ha destacat que es llança al precipici quan «Urdangarin i el cas Nóos van trencar les costures internes de la família». 

Va ser precisament en este moment quan va començar a ser criticada i van començar a inventar històries sobre ella, una cosa que fins i tot va provocar que tota la família de Felip es posicionara en contra seua. 

«Es va refugiar en el seu cercle d’antigues companyes d’ofici, summament progressista», ha afirmat el periodista sobre el rei. Mentres que, per part seua, la seua dona «exercia de reina de dilluns a divendres, com un empleat de banca o un funcionari del cadastre».

Una altra de les coses que també se li va recriminar a Letícia va ser el fet de voler mantindre a les seues filles fora de l’opinió pública: «La seua obsessió per ocultar la princesa Elionor i la infanta Sofia. Només se les veia per Nadal, en la foto en Mallorca i al començament del curs escolar».

El gran canvi de la reina Letícia

Però pareix que la crisi sanitària i totes les polèmiques que ha protagonitzat Joan Carles I han provocat un canvi radical en la dona de Felip VI: «Tot ha mutat amb la pandèmia. Tot ha fet un tomb tan superlatiu que ens trobem davant d’una altra reina. Han passat massa coses i massa greus en molt poc temps».

«El dol, la roba fosca, l’exhibició dels cabells blancs i el maquillatge apagat han sigut la norma en el ‘look’ de la reina en les setmanes de confinament, tancada en Zarzuela, sempre al costat del rei, en este segon pla tan inusual», ha declarat José Alejandro Vara.

També ha volgut posar l’accent en la tornada en el focus dels mitjans per part de la reina Letícia, a pesar de tots els escàndols que ha protagonitzat la Casa Reial. «Plaça a plaça, poble a poble, se’ns mostrava una reina de gest auster, silenciosa, amable, humil, aliena a este permanent estat de tensió».

Elionor, molt ben preparada

D’altra banda, el periodista ha destacat que la filla major dels monarques i futura hereva de la corona, la princesa Elionor, ja té fusta per a liderar. Durant la seua estada en Mallorca ha assistit a alguns esdeveniments al costat de Felip i Letícia i fins i tot se l’ha vist recordant-li a son pare l’ús de la mascareta o ajudant la seua germana, la infanta Sofia, amb la seua lesió al genoll. 

«Princesa i infanta, dos revelacions, dos mostres d’un treball ben fet, dos condecoracions a la labor materna», ha manifestat Vara sobre les dos filles dels monarques. 

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Els mutualistes de MUFACE a València ja accedixen a la recepta electrònica

Més de 60.500 mutualistes adscrits a entitats concertades a la província de València poden retirar la seua medicació amb targeta, sense recepta en paper. El sistema és interoperable en la Comunitat i en territoris on ja està actiu, amb visats electrònics i major seguretat.

El Suprem ordena una nova sentència en la trama Calpe del cas Brugal

El Tribunal Suprem ha estimat el recurs de la Fiscalia i ha ordenat a l'Audiència d'Alacant dictar una nova sentència en la trama Calpe del cas Brugal. L'alt tribunal ha anul·lat la decisió que va invalidar una escolta telefònica i ha demanat valorar eixes proves.

El PP preveu constituir la setmana vinent la comissió d’investigació per les vivendes públiques a Alacant

El Govern local espera el tancament imminent dels expedients i col·locarà a Manuel Villar al capdavant de l'òrgan. L'oposició manté l'exigència de dimissió de l'alcalde i el debat sobre tanteig i retracte.

Aemet activa avís groc el dijous per pluges de 60 l/m² en 12 hores en la Comunitat Valenciana

Aemet ha activat per a este dijous l'avís groc per pluges de fins a 60 l/m² en 12 hores a l'interior i nord de Castelló, sud de València i nord d'Alacant. A Alacant es prolonguen fins al dimecres els avisos per vent de 70 km/h i fenòmens costaners amb ones de 3 metres.

Castro ja supera a Calero en punts però ha d’elevar la mitjana per a la salvació

Luís Castro ja ha sumat més punts que Julián Calero en menys partits al capdavant del Llevant, però la mitjana de 1,1 per jornada no li aconseguix per a evitar el descens.

Guardamar ha posat en marxa un sistema de sensors per a estudiar l’erosió del litoral

Guardamar ha posat en marxa un sistema de sensors per a monitorar la dinàmica del seu litoral. Les dades en continu serviran per a modelitzar i decidir.

Pérez Llorca atribuïx la baixada de l’atur al febrer a les polítiques del Consell

La desocupació baixa al febrer en la Comunitat Valenciana. El Consell defén que la seua estratègia de formació, suport a la contractació i simplificació ja es traduïx en més ocupació, amb avanços en indefinits, dones, jóvens i indústria.

Martínez Mus situa la logística i la modernització del transport com a eixos estratègics de la Comunitat

El Consell presenta el full de ruta de la Mesa d'Innovació en Logística Terrestre per Carretera amb sis reptes prioritaris. El pla s'alinea amb l'Estratègia de Reindustrialització 2024-2028.