13.1 C
València
Divendres, 6 febrer, 2026

El gran canvi de la reina Letícia en només uns mesos: «Ja no és la que coneixíem»

 

El periodista José Alejandro Vara ha parlat este passat dimecres en el seu espai en ‘Voz Pópuli’ sobre els canvis que ha patit la reina Letícia després de tots els esdeveniments i escàndols viscuts en la Casa Reial. Vara ha manifestat que a la dona del rei Felip «li van fer el vestit de la bruixa del conte, personatge antipàtic, altiu, manipulador».

També ha volgut defensar que la transformació per la que va haver de passar per a convertir-se en monarca no va ser una tasca fàcil. «Ningú va dir que passar de periodista televisiva, filla de sindicalista i neta de taxista, a reina d’Espanya fora una aventura senzilla».

«Amb prudència continguda, en el seu assumit paper de peça discreta», han sigut les paraules del periodista per a descriure com va ser l’inici de Letícia com a part de la Família Reial. No obstant això, ha destacat que es llança al precipici quan «Urdangarin i el cas Nóos van trencar les costures internes de la família». 

Va ser precisament en este moment quan va començar a ser criticada i van començar a inventar històries sobre ella, una cosa que fins i tot va provocar que tota la família de Felip es posicionara en contra seua. 

«Es va refugiar en el seu cercle d’antigues companyes d’ofici, summament progressista», ha afirmat el periodista sobre el rei. Mentres que, per part seua, la seua dona «exercia de reina de dilluns a divendres, com un empleat de banca o un funcionari del cadastre».

Una altra de les coses que també se li va recriminar a Letícia va ser el fet de voler mantindre a les seues filles fora de l’opinió pública: «La seua obsessió per ocultar la princesa Elionor i la infanta Sofia. Només se les veia per Nadal, en la foto en Mallorca i al començament del curs escolar».

El gran canvi de la reina Letícia

Però pareix que la crisi sanitària i totes les polèmiques que ha protagonitzat Joan Carles I han provocat un canvi radical en la dona de Felip VI: «Tot ha mutat amb la pandèmia. Tot ha fet un tomb tan superlatiu que ens trobem davant d’una altra reina. Han passat massa coses i massa greus en molt poc temps».

«El dol, la roba fosca, l’exhibició dels cabells blancs i el maquillatge apagat han sigut la norma en el ‘look’ de la reina en les setmanes de confinament, tancada en Zarzuela, sempre al costat del rei, en este segon pla tan inusual», ha declarat José Alejandro Vara.

També ha volgut posar l’accent en la tornada en el focus dels mitjans per part de la reina Letícia, a pesar de tots els escàndols que ha protagonitzat la Casa Reial. «Plaça a plaça, poble a poble, se’ns mostrava una reina de gest auster, silenciosa, amable, humil, aliena a este permanent estat de tensió».

Elionor, molt ben preparada

D’altra banda, el periodista ha destacat que la filla major dels monarques i futura hereva de la corona, la princesa Elionor, ja té fusta per a liderar. Durant la seua estada en Mallorca ha assistit a alguns esdeveniments al costat de Felip i Letícia i fins i tot se l’ha vist recordant-li a son pare l’ús de la mascareta o ajudant la seua germana, la infanta Sofia, amb la seua lesió al genoll. 

«Princesa i infanta, dos revelacions, dos mostres d’un treball ben fet, dos condecoracions a la labor materna», ha manifestat Vara sobre les dos filles dels monarques. 

Últimes notícies

Emergències gestiona en dos dies 624 incidents pel temporal de vent en la Comunitat Valenciana

Emergències i el 1·1·2 han gestionat 624 incidents pel vent en dos dies, amb 314 a València. Es desactiven les alertes per vent i seguix l'avís costaner.

València Basket busca passar pàgina en la seua visita a Estepona

El conjunt taronja afronta a Estepona el seu primer partit després de l'eliminació europea, amb la volta de Queralt Casas i la baixa de Leo Fiebich. Burgos demana màxima mentalitat.

El temporal de vent deixa ratxes de 148 km/h a Xodos i deu intervencions a la província de València

L'episodi de vent ha deixat una ratxa màxima de 148 km/h a Xodos i ha motivat deu actuacions de bombers a la província de València. L'avís groc s'ha mantingut en quasi tota la Comunitat Valenciana.

Retards en les línies C1 i C2 de Rodalia València pel vent en la catenària

C1 i C2 de Rodalia València registren retards, detencions i possibles canvis de recorregut per danys en la catenària causats pel vent. El tram Alfafar-València Nord s'ha resolt, però entre La Pobla Llarga i Xàtiva se circula per via única; Metrovalencia opera amb normalitat.

El ponent dispara les màximes i la Comunitat suma sis de les deu més altes d’Espanya

El vent de ponent va elevar les temperatures per damunt de 20 °C en nombrosos punts de la Comunitat Valenciana. La regió va col·locar sis registres entre les deu màximes del país, amb 26,1 °C a Miramar.

Tres detinguts per una onada de robatoris en cotxes per a sostraure balises V-16 a Sant Vicent

Tres hòmens han sigut detinguts per una cadena de robatoris en una sola matinada a Sant Vicent del Raspeig. Buscaven balises V-16, a més de ferramentes i diners.

Aemet ha establit l’avís taronja en el litoral d’Alacant per ones de 4 metres este dissabte

Aemet ha establit per al dissabte un avís taronja en el litoral d'Alacant per ones de 3 a 4 metres i vent del sud-oest de 60-70 km/h. Abans regixen avisos grocs per vent i fenòmens costaners a Alacant, València i Castelló.

L’ex director d’Emergències: es va descartar evacuar per la presa de Forata per a evitar el pànic

L'ex director general d'Emergències ha declarat que el Cecopi va considerar evacuar pel risc en la presa de Forata, però el va descartar per a evitar el pànic. També ha sostingut que l'És-Alert no es va plantejar fins a les 19.00, una versió que xoca amb la de José Miguel Basset.