10.6 C
València
Divendres, 19 desembre, 2025

El gran canvi de la reina Letícia en només uns mesos: «Ja no és la que coneixíem»

 

El periodista José Alejandro Vara ha parlat este passat dimecres en el seu espai en ‘Voz Pópuli’ sobre els canvis que ha patit la reina Letícia després de tots els esdeveniments i escàndols viscuts en la Casa Reial. Vara ha manifestat que a la dona del rei Felip «li van fer el vestit de la bruixa del conte, personatge antipàtic, altiu, manipulador».

També ha volgut defensar que la transformació per la que va haver de passar per a convertir-se en monarca no va ser una tasca fàcil. «Ningú va dir que passar de periodista televisiva, filla de sindicalista i neta de taxista, a reina d’Espanya fora una aventura senzilla».

«Amb prudència continguda, en el seu assumit paper de peça discreta», han sigut les paraules del periodista per a descriure com va ser l’inici de Letícia com a part de la Família Reial. No obstant això, ha destacat que es llança al precipici quan «Urdangarin i el cas Nóos van trencar les costures internes de la família». 

Va ser precisament en este moment quan va començar a ser criticada i van començar a inventar històries sobre ella, una cosa que fins i tot va provocar que tota la família de Felip es posicionara en contra seua. 

«Es va refugiar en el seu cercle d’antigues companyes d’ofici, summament progressista», ha afirmat el periodista sobre el rei. Mentres que, per part seua, la seua dona «exercia de reina de dilluns a divendres, com un empleat de banca o un funcionari del cadastre».

Una altra de les coses que també se li va recriminar a Letícia va ser el fet de voler mantindre a les seues filles fora de l’opinió pública: «La seua obsessió per ocultar la princesa Elionor i la infanta Sofia. Només se les veia per Nadal, en la foto en Mallorca i al començament del curs escolar».

El gran canvi de la reina Letícia

Però pareix que la crisi sanitària i totes les polèmiques que ha protagonitzat Joan Carles I han provocat un canvi radical en la dona de Felip VI: «Tot ha mutat amb la pandèmia. Tot ha fet un tomb tan superlatiu que ens trobem davant d’una altra reina. Han passat massa coses i massa greus en molt poc temps».

«El dol, la roba fosca, l’exhibició dels cabells blancs i el maquillatge apagat han sigut la norma en el ‘look’ de la reina en les setmanes de confinament, tancada en Zarzuela, sempre al costat del rei, en este segon pla tan inusual», ha declarat José Alejandro Vara.

També ha volgut posar l’accent en la tornada en el focus dels mitjans per part de la reina Letícia, a pesar de tots els escàndols que ha protagonitzat la Casa Reial. «Plaça a plaça, poble a poble, se’ns mostrava una reina de gest auster, silenciosa, amable, humil, aliena a este permanent estat de tensió».

Elionor, molt ben preparada

D’altra banda, el periodista ha destacat que la filla major dels monarques i futura hereva de la corona, la princesa Elionor, ja té fusta per a liderar. Durant la seua estada en Mallorca ha assistit a alguns esdeveniments al costat de Felip i Letícia i fins i tot se l’ha vist recordant-li a son pare l’ús de la mascareta o ajudant la seua germana, la infanta Sofia, amb la seua lesió al genoll. 

«Princesa i infanta, dos revelacions, dos mostres d’un treball ben fet, dos condecoracions a la labor materna», ha manifestat Vara sobre les dos filles dels monarques. 

Últimes notícies

Centenars es manifesten a València pels drets dels migrants

Centenars de persones han recorregut València, des de la plaça de bous fins al CIE de Sapadors, per a denunciar exclusió i reclamar garanties per a la població migrant.

El PSPV presenta la proposta de gestora a Almussafes després de l’expulsió de l’alcalde per denúncies d’assetjament sexual

La direcció provincial del PSPV ha proposat una gestora per a l'agrupació d'Almussafes després de la denúncia per assetjament sexual contra l'alcalde, ja expulsat. La llista, amb Jorge Vidal al capdavant, queda a l'espera del vistiplau intern i federal.

Centenars es manifesten a València per a reclamar drets de les persones migrants

Centenars de persones han recorregut València per a exigir garanties efectives de drets per a la població migrant. La marxa va culminar davant el CIE de Sapadors.

Imputat l’alcalde de Jérica per agressió sexual a dos menors; el PP demana suspendre-li de militància

Un jutjat de Segorbe investiga a l'alcalde de Jérica per dos presumptes delictes d'agressió sexual a menors. El PP li cessa com a assessor en la Diputació i demana suspendre la seua militància, mentres el PSPV exigix la seua dimissió.

Broseta deixa la secretaria autonòmica de representació davant la UE amb una dimissió irrevocable

Pablo Broseta ha presentat la seua dimissió irrevocable com a secretari autonòmic de Representació davant la UE i les CCAA. Va anunciar la renúncia en X sense donar motius.

Morant demana als edils d’Almussafes respectar a la denunciant i acatar el decidit pel PSPV

Diana Morant ha reclamat al grup socialista d'Almussafes respecte a la denunciant d'assetjament i obediència a les mesures del partit, que ja ha actuat contra l'alcalde.

El Port d’Alacant rescindix el contracte de l’estructura en la bocana i activa concursos de fred i hidrogen

El consell ha resolt el contracte de l'estructura fixa en la bocana per incompliment del contractista i ha llançat concursos per a una nau frigorífica i una planta d'hidrogen verd.

Creu Roja distribuïx més de 1.800 jocs i joguets a famílies vulnerables d’Alacant

Creu Roja ha iniciat a Alacant el lliurament de més de 1.800 jocs i joguets per a famílies vulnerables per Nadal. Les donacions es classifiquen i arriben directament a les llars.