12.8 C
València
Dimarts, 13 gener, 2026

La greu amenaça a Risto Mejide en xarxes socials

Imatge de Risto Mejide

Risto Mejide | GTRES

 

El presentador acaba de denunciar en el seu Instagram un missatge despectiu que ha rebut per part d’un usuari. Risto ha penjat en la seua història el text en qüestió, etiquetant el compte oficial de la Policia Nacional. Moltes voltes el publicista ha comentat als mitjans que hi ha gent que l’estima molt, però que també hi ha altres que tot el contrari. Les crítiques sempre són ben acceptades per ell, però les faltes de respecte no.

 

Risto etiqueta a la Policia Nacional

«Et vas fer famós per una pobra xica d’Operación Triunfo ridiculitzant-la, quan et veja et pegaré una punyada», començava dient un usuari al presentador. «Ara ixes manipulant informacions, ‘gilipollas’», insultava, afegint que «ja t’agafarà algú, el karma existix i tot ho pagaràs». En rebre això, Risto Mejide no ha dubtat en fer captura de pantalla i publicar-ho al seu Instagram, com a mode de denúncia, etiquetant al compte oficial de la Policia Nacional.

Instagram Risto Mejide

Risto Mejide etiqueta a la Policia Nacional | Instagram

 

També pots llegir…

Últimes notícies

La UA participa en un projecte europeu per a crear les primeres ulleres de realitat augmentada amb graduació hologràfica

La Universitat d'Alacant participa en un consorci europeu per a desenrotllar ulleres de realitat augmentada amb graduació òptica basades en elements hologràfics. El GHPO lidera el disseny del combinador que fusiona imatge virtual i món real i la UA acull l'assemblea general del projecte.

Rescaten a un home de 74 anys perdut en el bosc del Saler

La Policia Local de València ha rescatat a un home de 74 anys desorientat en una zona boscosa del Saler. Va ser evacuat després d'obrir pas amb motoserra per la vegetació.

El Govern ha invertit més de 508 milions a Algemesí per a la reconstrucció després de la DANA

El Govern ha destinat més de 508,4 milions a Algemesí després de la DANA d'octubre de 2024. El pla combina ajudes directes i obres per a previndre futures inundacions.

Pradas va avisar a Conca a les 20.15 que demanaria confinar quatre comarques per la dana

Un àudio de WhatsApp de Pradas, incorporat a la causa de la dana, va mostrar que a les 20.15 va anunciar un confinament en quatre comarques. Els És-Alert finalment només van recomanar evitar desplaçaments i romandre a casa.

72 hores d’espera per a pujar a planta evidencien la saturació d’Urgències en la Comunitat Valenciana

Una pacient va esperar 72 hores a la Marina Baixa per a accedir a planta, símptoma de la pressió en Urgències. Els hospitals habiliten llits extra i deriven pacients; Sanitat defén el seu pla i la vacunació.

El cap de la Policia en la Comunitat Valenciana admet falta de coordinació en la dana i assegura que van comptar amb mitjans

Davant la comissió del Senat, Carlos Gajero ha reconegut carències de coordinació institucional durant l'emergència, però ha defés que la Policia va disposar de recursos i va actuar quan va poder. L'oposició li ha retret retards i la seua absència inicial, que ell ha justificat per motius operatius.

Pradas va avisar a Conca a les 20.15 del dia de la DANA de demanar confinar quatre comarques

Un àudio de WhatsApp aportat a la causa penal reflectix que Salomé Pradas va avisar a José Manuel Cuenca a les 20.15 de demanar evitar desplaçaments i confinar quatre comarques. L'És-Alert d'eixe dia no va incloure el confinament i la exconsellera afirma que Presidència la va persuadir per a evitar-lo.

Alacant, entre les províncies amb major creixement de reserves de restaurants en línia

TheFork ha tancat 2025 amb un 4% més de reserves i un gasto mitjà de 27 euros. Balears, Màlaga, Las Palmas, Barcelona i Alacant lideren el creixement.